X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Interesserede søges til spilforskning


Svar
CronossCronossSkrevet 24/09-07 15:12 
Jeg er sammen med min gruppe pt. ved at udforme et forskningsprojekt for Medievidenskab ved Aarhus Universitet, omhandlende World of Warcraft.

Projektet tager udgangspunkt i de sociale konstruktioner der opstår i en onlineverden, og er fokuseret på de etik- og moralkonstruktivistiske systemer der opbygges gradvist som onlineverdenen udvikler sig.

Derfor søger vi en række folk der har stiftet bekendtskab med World of Warcraft. Det er intet krav at man spiller ret meget, er på et bestemt level eller føler man er inde i spillet, projektet bygger på interviews med en lang række spillere.
Dette betyder at der faktisk ingen kriterier er for at være med, andet end at vi naturligvis forbeholder os retten til at sortere hvis vi får mange henvendelser.

Her kan du se hvilken profil vi søger:

- Du behøver ikke bo i et bestemt område - vi kører ud i hele landet og interviewer.

- Du behøver ikke være på noget specielt level - vi har brug for alle afkroge af spillet

- Du behøver ikke spille specielt meget - vi er mere interesserede i oplevelsen som den opstår i det sociale møde.

- Du skal dog have en account i spillet.

Der vil naturligvis være kage :-)

Tidsmæssigt foregår de forskellige interviews over det næste halve år, og hver enkelt skal kun sætte en time af til et enkelt møde.

Så hvis du har lyst til at hjælpe den spirende danske spilforskning, kender lidt til World of Warcraft og generelt kan lide kage - så skriv her i tråde, smid en privat besked afsted, eller skriv på johannes.woerts@gmail.com.

På forhånd tak!
PalsgaardPalsgaardSkrevet 24/09-07 20:41, rettet 24/09-07 20:41 
Er der MEGET kage?? for så kan i sku gøre ved mig hva i vil og jeg siger hva i vil høre!
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
The DaneThe DaneSkrevet 24/09-07 22:57 
Jow - det kunne da have en interesse. Alt efter hvornår det kommer til at ske selvf.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
QQSkrevet 24/09-07 23:11 
Samme her. Bor i Århus og har et noget anderledes forhold til WoW end de fleste, så jeg tilbyder gerne min kagemave.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
CronossCronossSkrevet 25/09-07 07:25 
Det lyder super!
Vi har allerede fået indtil flere henvendelser, så det erherligt at se at folk er så villige til at hjælpe.

Formen er individuelle interviews af ca. en times varighed, så det kan gøres præcis når respondenten (jer) har lyst. Hvis i har lyst, så skriv en mail til mig med jeres stamdata, samt hvor meget i spller WoW og den slags. Der er som sagt intet krav til mængden, det er bot så vi kan sætte rammerne for projetet op.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig