X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Zelda:WW (US) + Bonus Disc. Hvor?


Svar
OmenOmenSkrevet 05/03-03 14:28 
Jeg ville lige høre om der var nogen herinde der kendte et sted hvor man kan bestille Wind Waker(US) og er garanteret at få bonusdiscen med?

De fleste anbefaler DVDBoxOffice, men jeg har hørt at de heller ikke kan garantere noget + at deres forsendelser skulle tage evigheder.

Ellers bliver jeg jo bare nødt til at benytte GoblinDirect, og gå glip af bonusdiscen...
Vote Ficus!
RitesRitesSkrevet 05/03-03 14:32 
Eller vent på PAL og få bonus disc med...
» a winner is you «
IqonIqonSkrevet 05/03-03 14:34 
www.dvdboxoffice.com er en rigtig god side! De er sindssygt billige, har gratis levering og så sender de via Sverige, så man ikke skal betale told :)

Til gengæld kan de godt være lang tid om at få ting på lager, men hvis man forudbestiller hos dem, sender de på udgivelsesdagen (det er i hvert fald hvad jeg har erfaret). Leveringen tager ca. en uge. Som du også nævner, kan de desværre ikke garantere, at man får Bonus-discen med, men jeg har nu forudbestilt Zelda:TWW hos dem alligevel.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
SumezSumezSkrevet 05/03-03 14:35 
Jeg var glad da jeg hørte at PAL forudbestillinger fik bonus discen med, men er begyndt at overveje om ikke det kan betale sig at vente, og så få spillet billiger end til forudbestillingsoverpris, og købe bonus discen for sig...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 05/03-03 14:57 
Iqon >
www.dvdboxoffice.com er en rigtig god side! De er sindssygt billige, har gratis levering og så sender de via Sverige, så man ikke skal betale told :)

Og jeg kan så (igen) sige det stik modsatte. Det går hamrende langsomt og jeg fik lov til at hoste op til skattefar før jeg fik mine sager.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig