X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Metal slug 7 eksklusivt til DS!


Svar
happyEDhappyEDSkrevet 19/09-07 17:43 
Det er jo voldsomt så meget positivt der sker på DS fronten.


http://kotaku.com/gaming/safe-bet/metal-slug-7-announced-coming-to-ds-301252.php
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
BeanoBeanoSkrevet 19/09-07 18:03 
Voldsomt ligefrem? ;)
la0sla0sSkrevet 19/09-07 18:22 
Positivt? :)
Hvad sker der?
HyakotakeHyakotakeSkrevet 19/09-07 19:21 
DS? :-D
SumezSumezSkrevet 19/09-07 19:23 
Det er vist lige sent nok. De er ved at udvande den franchise.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 19/09-07 19:23 
Eksklusivt til DS? Vil det sige, at det ikke engang kommer på nogen form for arcade hardware?
AV Intelligent Terminal
KroeboCopKroeboCopSkrevet 19/09-07 23:58, rettet 19/09-07 23:58 
Hvor mega sejjjt!
Hoid to colony C05 where the computer is...
BeanoBeanoSkrevet 21/09-07 10:53 
Kotaku har haft fingrene i MS7 :)

Metal Slug 7 Hands-On Impressions
HeroldHeroldSkrevet 21/09-07 11:02 
Det er meget rart at de ikke er forfaldet til at inkludere touch-screenen voldsomt meget i spillet. Det er svært nok i forvejen :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Alf81Alf81Skrevet 21/09-07 11:12, rettet 21/09-07 11:19 
Så må man bare håbe, at 7'eren ikke læner sig al for meget op ad GBA spillet. Og så må der meget gerne være animationer for fjendernes død - orker ikke de der meget triste flash deaths (giv os nu bare lidt blod istedet).

EDIT:

Et par screens.

http://media.ds.ign.com/media/964/964931/imgs_1.html
Ting om dét og pis.
BeanoBeanoSkrevet 21/09-07 12:17 
Har man en PSP kan jeg forøvrigt godt anbefale at købe Metal Slug Anthology hos Play.com til kr. 110,- ;)
T.L.OT.L.OSkrevet 21/09-07 21:05, rettet 21/09-07 21:05 
Holy **** hvor er det flabet at det kun kommer til DS. Men også et meget godt spring, nu når sprites'ne fra de første spil er blevet genbrugt til døde er det rart og mere godtageligt med en håndholdt only realese..

Syntes rent faktisk at MS6 er et af de ringeste i serien så jeg håber virkeligt at der kommer nye boller på suppen.
Prøvede 6‘eren på arcade og lige bag efter 1'eren, det er jo ufatteligt hvordan det kan gå så galt..

Er der nogle der deler samme mening og Metalslug6, er der andre der syntes opløsningen på figurne er helt håbløs, og de skaleringer hvad sker der med dem. Har Metalslug 6 egenligt nog sjæl??

Og ja Alf81 det er helt rigtigt der er ikke noget blod i Metalslug Advance det har Nintendo takket nej til, eller er det blevet sparret fra SnkPlayMore side hvem ved..^~^ håber Aldrig det sker igen.
HulleHulleSkrevet 21/09-07 21:20 
Spillede faktisk en enkelt omgang Metal Slug X og 6 på Wii i dag i nævnte rækkefølge. 6'eren er jo absolut ikke køn i forhold til den gamle charmerende stil. Det starter ellers meget flot hvor græsmarkerne er animeret, men det er da bestemt kun for at lokke folk til, da det kun forekommer lige der. Og så har baggrundene bare i det hele taget mistet meget af charmen med den grimme "disney" stil, det passer ikke rigtig ind. Ud over det så er lydeffekterne også pillet ved, spillet lyder bare ikke som det skal.

Jeg har dog ikke noget imod at de skalerer i spillet, det er ok hvis det giver mening mht. til bosserne.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
T.L.OT.L.OSkrevet 22/09-07 03:21 
Så er der lidt video fra spillet, det ser virkelig lovende ud:D
BLODET er god nok censureret så det fremstår i hvidt, håber at det kan ændres til rødt i options menuen ligesom på arcade..

Link...
happyEDhappyEDSkrevet 22/09-07 09:38 
Men han er da ikke ret go, ham der spiller i videoen ;)
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
BeanoBeanoSkrevet 12/01-10 12:49 
Noget med Metal Slug Double-X (opdateret 7'er) med 2 player co-op til PSP?

"Metal Slug XX trailer brings the bullets"
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/01-10 09:45 
Ved du om man vil kunne skifte væk fra klam strukket 16:9 til alm 4:3 i spillet? Spændende ellers, men jeg kunne aldrig overveje det hvis det ser sådan ud. Samme årsag til at jeg gik af med Final Fantasy War Of The Lions uden nogensinde at få det prøvet rigtig.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 13/01-10 09:51 
Sært, den er UMD-exclusive. Hvordan kan det mon være?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/01-10 09:54, rettet 13/01-10 09:55 
Mon ikke det er fordi det kun kommer til PSP så?

EDIT: Ah der er noget der hedder PSP GO også ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 13/01-10 10:12, rettet 13/01-10 10:12 
Konsolkongen>
Ved du om man vil kunne skifte væk fra klam strukket 16:9 til alm 4:3 i spillet?

I Metal Slug Collection kan man vælge imellem flere skærmformater og bl.a. den korrekte 4:3 opløsning. Så mon ikke man vil kunne det i Double X også.
SumezSumezSkrevet 30/05-11 21:25 
Er der overhovedet nogen herinde der har forsøgt sig med Metal Slug XX/7? Er begyndt at høre rygter om at det faktisk skulle være rigtig godt...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KroeboCopKroeboCopSkrevet 30/05-11 21:51 
Ja jeg syntes det er fedt til DS og det XBLA er også godt, men der er bare det lade filter på, som man ikke kan tage af :.=(
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 30/05-11 21:55 
Ja det ligner jeg ved ikke hvad, det gjorde at jeg knap nok kunne holde ud at spille demoen igennem selvom det virkede rigtig godt. Så det kan heller ikke slås fra i det fulde spil?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 30/05-11 22:16 
Nej, og guderne må vide hvorfor :S
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 30/05-11 22:22, rettet 30/05-11 22:22 
Jeg kan forstå at det er besværligt, da der svjv. ikke findes noget reelt 2D-lag på Xboxens hardware (sprites tegnes som teksturer på flade "3D"-vertices), men umuligt er det bestemt ikke. Jeg ville hellere have borders og korrekt 1:1 visning end full screen leverpostejs-resampling.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig