X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

LittleBigPlanet


Svar
BeanoBeanoSkrevet 19/09-07 14:11 
Jeg syntes der manglede en tråd om dette geniale "spil".

Check den nye video hvor der leges med opbygning af animerede objekter og baner... ser bedre og bedre ud :)

EG Video
347 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 19/12-08 22:59, rettet 19/12-08 23:05 
Der er sket positive ændringer mht. level moderering ifm. version 1.06 - nu slettes folks baner ikke længere og man får i stedet mulighed for at rette evt. problemer hvis de ikke godkendes af moderatorer - nice :D

Version 1.07, der kom i dag, har forbedrede søgemuligheder, "Save as" mulighed (tak) samt LittleBigStore.

"LittleBigplanet Updates Bring Moderation Changes, LittleBigStore"
BeanoBeanoSkrevet 24/12-08 12:35 
MGS pakkerne er ude nu :D :D

Både level og kostume pakken koster kr. 45,- pr. styk.
SonicSonicSkrevet 24/12-08 13:22, rettet 24/12-08 13:36 
Hvor finder man de levels henne, når de er installeret? Syntes ikke at kunne finde dem? :S

Nu jeg kigger efter, kan jeg slet ikke se noget content under LittleBigPlanet Store inde i spillet... WTF?!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 24/12-08 13:53 
Hvis Sony var smarte arrangerede de at bruge sackboys som avatars - de er da langt mere charmerende, og brugbare i andre spil, end de kedelige realistiske i HOME.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
DarkbeatDarkbeatSkrevet 24/12-08 14:49 
Enig.
Der mangler bare en slags stor lobby hvor alle kan se hinanden.
BeanoBeanoSkrevet 24/12-08 15:11 
@Sonic: MGS pakkerne dukkede op i LittleBigStore hos mig og man starter banerne derfra.
Prøv evt. at signe af serveren og gå til LittleBigStore igen - kan være at der er noget periodisk belastning (har dog lige spillet hvor det kørte perfekt) som gør at købte ting ikke vises.
BeanoBeanoSkrevet 24/12-08 15:14 
Echelon VI>
Hvis Sony var smarte arrangerede de at bruge sackboys som avatars - de er da langt mere charmerende, og brugbare i andre spil, end de kedelige realistiske i HOME.

Tjaa... men de går nok efter noget bredere med Home og sackboys kan nemt betragtes som "kiddie" af mange. Men ellers helt enig - sackboys er uendeligt mere charmerende :)
SonicSonicSkrevet 24/12-08 16:44 
Beano>
@Sonic: MGS pakkerne dukkede op i LittleBigStore hos mig og man starter banerne derfra.
Prøv evt. at signe af serveren og gå til LittleBigStore igen - kan være at der er noget periodisk belastning (har dog lige spillet hvor det kørte perfekt) som gør at købte ting ikke vises.

Jeg lurede på om det er fordi jeg har spillet i US version, og hentet pakken i EU? :S
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 24/12-08 17:01 
Beano>
Tjaa... men de går nok efter noget bredere med Home og sackboys kan nemt betragtes som "kiddie" af mange. Men ellers helt enig - sackboys er uendeligt mere charmerende :)

Det har du ret i, men jeg tror nu stadig det ville være en større succes end de nuværende avatars. Man skulle næsten tro at det var den plan Sony havde, når de nu udgiver kostumer hele tiden, i stedet for at opgradere home's avatar editor - måske man skulle sende dem en mail :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 24/12-08 23:48 
Sonic>
Jeg lurede på om det er fordi jeg har spillet i US version, og hentet pakken i EU? :S

Det er det... PS3 DLC er ofte ikke kompatibelt på tværs af spil versioner. Samme med Rock Band, Guitar Hero, Buzz, osv.
SonicSonicSkrevet 24/12-08 23:51 
Jamen øv. Så må jeg se om kundesupport kan hjælpe mig :S Ellers var det da de 50 kr. ... oh well.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 24/12-08 23:56 
Ja det er da surt. Hvis du vil prøve paintgun uden at købe pakken igen, kan du prøve nogle af de nye user baner. Fandt et par stykker i formiddags (før jeg selv købte pakken) som var ringe men så kan man da prøve det :)
Inkluderer lidt paintgun gameplay min nye bane også som jeg er meget langt med - bliver dog nok kun som en del af en lille puzzle ;)
BeanoBeanoSkrevet 01/01-09 11:44, rettet 01/01-09 11:45 
Pyha... så er min nye bane endeligt klar :)

Den hedder "Agent SackBoy vs. The Nasty Robot" og findes nemmest under min profil (BeanDK) eller ved at søge på "Nasty Robot".

Banen er langt mere spændende, varierende og gennemarbejdet (hvis jeg selv skal sige det) end min første bane og bruger mange gameplay elementer denne gang. Der er små nøgle-puzzles, skjulte områder, bonus område, platforming, paintgun, 3 prize bubbles og endda en robot-tank boss til sidst :D
Sværhedsgraden har jeg sørget for at holde mere menneskelig og der er mange checkpoints og de tricky platforme har jeg holdt på et minimum.

Regner med at youtube banen snart så LBP-løse personer (de stakler!) også kan checke den ud :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/01-09 16:51 
Jeg har lige spillet den igennem og var virkelig godt underholdt. Dog fattede vi i starten ingenting af hvad bonusområdet rigtigt var og hvor det begyndte henne. Men vi har det heller ikke for godt i dag :)

Vigtigt at der er en bjørn til sidst i banen!
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 01/01-09 17:17 
Bonus området er lige toppen af raket-elevatoren til venstre - der hvor der står "bonus" ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/01-09 17:25 
Ja vi fandt det godt nok efter et stykke tid :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 02/01-09 08:05 
Beano>
Der er små nøgle-puzzles, skjulte områder, bonus område, platforming, paintgun, 3 prize bubbles og endda en robot-tank boss til sidst :D

Kan man så godt spille den, selvom man ikke har købt MGS-udvidelsen?

Kan desværre ikke prøve nogens baner endnu, da vi pt. står uden internet i min lejlighed :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 02/01-09 08:25, rettet 02/01-09 08:52 
Sumez>
Kan man så godt spille den, selvom man ikke har købt MGS-udvidelsen?

Ja sagtens ;)

MGS indholdet kom faktisk "stealth" ind i spillet via den seneste update, man køber bare unlock nøgler for at få adgang til det.
BeanoBeanoSkrevet 02/01-09 14:38 
Har fået lavet et par youtube videoer af min nye bane... for de dovne ;)

Del 1 :
http://www.youtube.com/watch?v=JtKeLa4VWoc

Del 2:
http://www.youtube.com/watch?v=n39A-km93Hk
BeanoBeanoSkrevet 03/01-09 21:26 
Jeg har opdateret min bane og gjort den lettere et par steder - så har man forsøgt at gennemføre før uden held, er der en bedre chance for succes nu - GO! :)
SonicSonicSkrevet 04/01-09 00:09 
Ser da mega nice ud bønne :) Må jeg lige have prøvet.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KilroyKilroySkrevet 04/01-09 11:05 
Beano>

MGS indholdet kom faktisk "stealth" ind i spillet via den seneste update, man køber bare unlock nøgler for at få adgang til det.

Det tænkte jeg nok! Det virkede ikke realistisk at hele pakken kun fyldte kanske lidt, mens en opdatering lige inden fyldte 30 mega...

Btw, spilede lige din bane og fik fnat der, hvor man skal stå på en platform, der bevæger sig op af en rampe. Jeg blev ramt af en af de der cylindre for meget og slukkede PS3en i afsky. (ikke over din bane, forstås. Mere min mangel på fingernemhed... Det sker desværre altid når jeg ikke kan klare en bane;) )
Kilroy Was Here
BeanoBeanoSkrevet 04/01-09 11:49 
@Sonic: Ja kom i gang - har brug for "plays" ;)

@Kilroy: Du skal jo bare hoppe ;)
AmbyAmbySkrevet 07/01-09 15:15 
Jeg har også spillet den. Men kom ikke længere end til raket-elevatoren, så sad den fast og kunne hverken komme frem eller tilbage. Kunne heller ikke dø, da det var den eneste måde at komme op på.

Jeg savner et sted på nettet med lidt hjælp til forskellige ting. Synes ikke LittleBigWorkshop er særlig god.

Vil gerne bygge en platform, som pludselig går i stykker og man falder ned til en andet plan. Når denne går i stykker, skal stumper helst falde med ned. Men det skal samtidig være sådan at man ikke kan se at vejen er "skåret" op når man går på den? Giver det mening? Men kan opløse f.eks. sten? eller kan man give dissolve matter en stenudseende?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
SumezSumezSkrevet 07/01-09 15:19, rettet 07/01-09 15:20 
Can du ikke "snyde" og lave en "item placer", der genererer stumperne, når den falder sammen, samtidig med at den oprindelige platform forsvinder?
Sådan ville det nok være lavet, hvis det var lavet professionelt (med mindre vi har fat i en avanceret partikel engine :P), så det er ikke en snyder som sådan. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 07/01-09 15:26, rettet 07/01-09 15:30 
@Dark-Light: Sad du fast i elevatoren? - I toppen eller bunden?

Virker underligt for den har jeg ellers testet en million gange (eller deromkring).

Vedr. desolve så tror jeg ikke du kan det du ønsker 100%. Du kan godt lave en platform som går i stykker og falder ned, men skjulte "syninger" kan du kun lave hvis du maler faste materialer og desolve sammen. Du kan evt. lave en platform af malet disolve som indeholder skjulte stykker platform (fast materiale) der så falder ned - det vil give illusionen af en platform som falder i stumper.

Sumez's forlag med emitters er også en mulighed :)
AmbyAmbySkrevet 07/01-09 16:15, rettet 07/01-09 16:17 
Jeg sad fast cirka midtvejs. Men jeg holdt så heller ikke knappen inde. Måske det var fejlen :)

Jeg kan ikke regne ud hvordan jeg får en "platform" rock til at forsvinde? Hvis jeg klister den til dissolve, så falder den jo bare ned?

Jeg forsøgte mig med trekanter limet til en dissovle, i forlængelse af hinanden, men det var RET så tydeligt, at det bare ikke var en almindelige platform :)

EDIT: Så vidt jeg husker har Dino World nogle ret gode faldgruber.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
BeanoBeanoSkrevet 07/01-09 17:19, rettet 07/01-09 17:20 
Ja du skal holde fast hele vejen op :D. Jeg har tilføjet et tip på banen ved elevatoren samt opdateret et par andre ting, så prøv igen :)

Du kan ikke få faste materialer til at opløse sig selv (kun dissolve materialet der kan det) normalt men med kreativ brug af emittere kan du nok fuppe dig til det. Nogle materialer (bla. træ og pap) kan dog sprænges i luften men nok ikke det du går efter.
Jeg har publiseret en lille test bane hvor jeg har en platform der opløser sig i stykker.
KilroyKilroySkrevet 07/01-09 19:15 
Dark-Light: Du kunne jo eventuelt først placere et kamera, således at du ser "faldgrubben" direkte fra siden, altså så du ikke kan se det du går på. Hvis det giver mening.
Så kan du jo lave stykket direkte i Dissolve og sætte et tyndt lag sten/metal/whatever foran, så man ikke kan se dissolve.
Som du så falder ned, kan du jo sagtens bruge emitters, sådan som Beano o.a foreslår.

My 2 cents.
Kilroy Was Here
AmbyAmbySkrevet 07/01-09 21:31 
Jeg arbejde helt udenom min ide, men Beano, din testbane havde en ret god løsning på program. Sådan skal det sikkert laves.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 07/01-09 22:19 
Beano: Den kom ikke ned igen elevatoren... da jeg døde oppe, spawnede jeg nede og så var der ingen elevator. Game Over :(
BeanoBeanoSkrevet 07/01-09 23:09, rettet 07/01-09 23:10 
Vildt - hvordan lykkede det dig at dø oven over elevatoren? :D

Der er checkpoint lige ved udgangen til venstre og "bonus" området burde man ikke kunne dø ved :!
AmbyAmbySkrevet 07/01-09 23:31 
Der kan du se! The people demand respawning rocket-elevator! :D
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
BeanoBeanoSkrevet 08/01-09 00:02 
He he he... har nu lavet tag i elevatoren så man slet ikke kan forlade den før man er helt oppe eller nede. Det burde fixe problemet :)
King ChaosKing ChaosSkrevet 08/01-09 11:11 
Jeg var gået ud af den... gik til venstre og døde... :/
BeanoBeanoSkrevet 08/01-09 11:14, rettet 08/01-09 11:16 
I toppen eller bunden? ... og hvordan døde du?

Fik ikke publiseret den seneste version i går, men gør det senere i dag :)
AmbyAmbySkrevet 08/01-09 12:36 
Så fik jeg gennemspillet din bane, Beano. Ret fed, og der var et par rigtig gode ideer i den!
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 08/01-09 13:12 
Beano>
I toppen eller bunden? ... og hvordan døde du?

Fik ikke publiseret den seneste version i går, men gør det senere i dag :)

Jeg gik ud for oven og gik til venstre... og døde af et eller andet... inden jeg fik aktiveret et checkpoint :/
BeanoBeanoSkrevet 08/01-09 13:40, rettet 08/01-09 13:42 
Ok spøjst :!

I teorien er det eneste man kan dræbes af den første platform der går helt i bund. Kigger på det i aften - kan være jeg laver et checkpoint mere for de "ekstra-fumlende" ;)

@Dark-Light: Takker :)
Var boss-kampen indlysende nok mht. "weak-points"?
AmbyAmbySkrevet 08/01-09 14:21 
Ja, det synes jeg den var. Ikke så pædagoisk som de "officielle" baner, der markere de punkter med rød, og det tog også lidt at finde den under hagen. Men det gik :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 08/01-09 14:58 
Beano>
Kigger på det i aften - kan være jeg laver et checkpoint mere for de "ekstra-fumlende" ;)


Iih, tak... nu føler jeg mig helt speciel :D
BeanoBeanoSkrevet 08/01-09 17:56, rettet 08/01-09 17:57 
Tror jeg ikke - sammenlignet med antallet af plays, er der ikke mange på scoreboardet. Så enten sidder folk fast eller så giver de op undervejs, men uanset grunden vil jeg gerne eliminere evt. problemer. Feedback er bestemt velkommen :)
King ChaosKing ChaosSkrevet 08/01-09 18:27 
Jeg prøver igen senere i dag ;)
King ChaosKing ChaosSkrevet 08/01-09 22:02, rettet 08/01-09 22:02 
Nu har jeg gennemført banen og jeg synes den er fed. Bossen var lidt tricky, men nok mest fordi jeg er en klovn med den paintgun. Good work!

Jeg fandt ud af hvad det var jeg gjorde så jeg døde: Da jeg kom op med elevatoren gik jeg til venstre og kravlede straks ind i den lille åbning hvor der stod "Bonus" og forsatte til venstre bag glasvæggen, hvor der til sidst var så smalt at jeg måtte "kravle". For enden sad jeg så fast og kunne ikke komme tilbage, og valgte derfor at respawne og det gjorde jeg så nede for foden af elevatorskakten hvor der ikke længere var nogen elevator :D
BeanoBeanoSkrevet 08/01-09 22:13 
Ok, kan man gå ind dér ?... vildt.. glitch !!

Det fixer jeg :)

(godt jeg ikke er spiludvikler!)
IqonIqonSkrevet 08/01-09 23:27 
Prøvede lige din bane - den er godt opbygget og også udfordrende. Jeg failede ved bossen, så jeg må lige prøve igen i morgen :)
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
King ChaosKing ChaosSkrevet 09/01-09 09:48 
Beano>
Ok, kan man gå ind dér ?... vildt.. glitch !!


Ja, der stod "BONUS", det skulle jeg da ha' noget af :D Det er derfor jeg nogen gange kommer galt afsted :D
BeanoBeanoSkrevet 09/01-09 09:57 
Ja - det var faktisk meningen det skulle være lidt forvirrende og at folk selv skulle finde ud af at det er en udgang - men ikke meningen at man skulle kunne dø af det. Det er fixet nu :)
fumfumSkrevet 09/01-09 10:39 
Velkommen til qc-afdelingen.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
AmbyAmbySkrevet 09/01-09 11:44 
Jeg kunne så ikke komme ind i det bonus område. Troede det var en indgang og man kunne gribe fast i månen :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
347 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig