X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

LittleBigPlanet


Svar
BeanoBeanoSkrevet 19/09-07 14:11 
Jeg syntes der manglede en tråd om dette geniale "spil".

Check den nye video hvor der leges med opbygning af animerede objekter og baner... ser bedre og bedre ud :)

EG Video
347 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 22/10-08 14:43, rettet 22/10-08 14:43 
Jeg ved ikke hvordan spil og server matches (konsollens oprindelse, PSN konto, spil udgave, osv.) men der kommer LBP servers i hver region svjv. Dvs. levels der shares i Europa ikke kommer på US server. Ihvertfald ikke med det samme i starten, men der er blevet talt om at top ratede levels distribueres til andre servers og at servers med tiden bliver globale.
Har svært ved at finde konkrete info om det :!

Men du burde jo nok kunne spille co-op med andre i Europa uanset ;)
jaesjaesSkrevet 22/10-08 14:44 
Sonic>
...mon de har en server for hver religion osv.?

Fixed :P
BeanoBeanoSkrevet 22/10-08 14:45 
LOL :)
SonicSonicSkrevet 22/10-08 14:57, rettet 22/10-08 14:57 
Hahaha, good one :D

Men tror da nok det kører på PSN ID, det ville da være det mest logiske ... vil jeg tro :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 22/10-08 14:58 
Logik og Sony... *host* ;)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/10-08 15:01 
jaes>
Sonic>
...mon de har en server for hver religion osv.?

Fixed :P


Det var faktisk sådan jeg læste det også da jeg lige så det :D
BeanoBeanoSkrevet 22/10-08 15:03 
Det er måske fremtiden for spilindustrien... religionslåste spil? :!
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/10-08 15:26 
Spil som man ikke kan spille om Søndagen fordi man skal gå i kirke f.eks.?
SumezSumezSkrevet 22/10-08 15:36 
Spil som citerer koranen i musik, f.eks....
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 22/10-08 15:41 
Men hvad er det reelt der foregår? Har musikeren fået på puklen af det internationale muslimske samfund FØR hans sang blev brugt i LBP? Han burde jo ifølge argumenterne for at kritisere LBP jo have en fatwah hængende over sig, blot fordi han har brugt "hellige ord" i sin sang, uanset anvendelsen... (nårh, fuck det, religion har det alligevel med ikke at have en skid styr på sin argumentation, så jeg forventer egentlig ikke svar).
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 22/10-08 16:11 
Der er så meget galt med dit indlæg at jeg ikke ved hvor jeg skal starte...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/10-08 16:27 
LittleBigPlanet

Nu vi er ved det...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 22/10-08 18:16 
Echelon VI>
Der er så meget galt med dit indlæg at jeg ikke ved hvor jeg skal starte...

?

Kom nu, gør et forsøg... evt via PM (så tråden ikke svines til af mere snak om pladder/religion, men igen kommer til at handle om spillet).
CoreCoreSkrevet 22/10-08 18:39 
Echelon VI>
Der er så meget galt med dit indlæg at jeg ikke ved hvor jeg skal starte...

Til gengæld er dette så dårligt et svar, at der slet ikke er noget at starte med.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 22/10-08 18:41 
Hyakotake>
Men hvad er det reelt der foregår?

Godt spørgsmål :) Som du siger burde anvendelsen være irrelevant. Måske er det fordi musikeren selv er muslim? Så er det måske OK, eller tilgiveligt ihvertfald, hvorimod et kommercielt produkt af kristne vesterlændinge indeholdende koranvers er et stort no-no?
(...)
CoreCoreSkrevet 22/10-08 18:44, rettet 22/10-08 21:32 
...eller også er det fordi at det ikke giver noget skandale-ekko, der kan føre til flag-afbrænding og boycots, at lynche en ukendt og ikke-kommerciel musiker. Havde det været Robbie Williams, så havde vi også hørt tuderiet allerede ved nummerets første afspilning.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 22/10-08 18:54 
Han er heller ikke muslim - så han må jo ikke ;)
King ChaosKing ChaosSkrevet 22/10-08 20:58 
Core>
Havde det været Robin Williams, så havde vi også hørt tuderiet allerede ved nummerets første afspilning.

Ja, i sagens natur under hele nummeret :D
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 22/10-08 21:17, rettet 22/10-08 21:17 
Hyakotake>
PB sendt :D

Core>
Tal til den hånd :p
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
CoreCoreSkrevet 22/10-08 21:33, rettet 22/10-08 21:35 
Core>
Havde det været Robin Williams...

...skulle vi ikke lige rette det navn der :p

Echelon VI>
Core>
Tal til den hånd :p

Det er da min hånd jeg er nødt til at nøjes med, hvis jeg ikke gider at tale med konen. Det kan fandme ikke være rigtigt at jeg skal til at gå og spørge til dens dag også.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 22/10-08 21:48 
Livet som ægtemand er hårdt min ven. Ben hårdt, for nu at bringe en anden legemsdel ind i billedet!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 28/10-08 15:40 
Så er den gal igen...

"LBP Servers AWOL, Media Molecule On It "
SonicSonicSkrevet 03/11-08 10:47 
Ok, dette er underligt, har fået en US version af spillet, men tekst og tale er på dansk? WTF? xD Ser desuden ud til at den spiller fint oppe imod nogle servers, om de er amerikanske aner jeg ikke, men vil jeg næsten tro, da der er en del brugere på.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 03/11-08 10:49 
Det havde min US version af Ratchet & Clank også :)

Når der er plads nok på bluray skiven er det jo smart nok.
SonicSonicSkrevet 03/11-08 11:28 
Helt afgjort. Det undrede mig bare, især da releasen herhjemme er godt 14 dage senere end i USA.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 03/11-08 11:33 
Ja, men der skal jo stadig trykkes skiver, pakkes, udsendes, etc... stå på lager i en uge for at genere europæerne :)
KilroyKilroySkrevet 03/11-08 16:12 
Jeg er i øjeblikket meget nysgerrig om hvad udgivelsesdatoen helt præcis er. Stereo Studio (hvad det så end er. En eller anden jysk geschäft?) skulle have det på hylderne nu. Nogle siger udgivelse 5. november, andre 7. november.
Sig det nu:)
Kilroy Was Here
BeanoBeanoSkrevet 03/11-08 16:14 
Den officielle DK dato er d. 7 nov.
BeanoBeanoSkrevet 03/11-08 21:21 
LittleBigShmup?... herligt :D

"LittleBigPlanet As A Shmup"
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 03/11-08 21:25, rettet 03/11-08 21:26 
Heh, den skulle jeg også lige til at poste ;)

For een som jeg der slet ikke har prøvet spillet, virker det jo helt skørt hvad man kan lave med den editor. Gaming 2.0! ;)
(...)
BeanoBeanoSkrevet 03/11-08 21:36 
3.0 godt nok... men hvem tæller? ;)
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 03/11-08 21:43 
Jeg tænkte mere som pendant til web 2.0 begrebet, med brugerskabt indhold. Men vi snakker måske om det samme ;)
(...)
BeanoBeanoSkrevet 03/11-08 21:50 
Jow... Harrison annoncerede nemli' Home og LBP under Game 3.0 begrebet sidste år på GDC, så derfor ;)
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 03/11-08 21:58 
Ah okay. Damn you interwebz, kan ikke følge med i al den information =)
(...)
SonicSonicSkrevet 07/11-08 18:51 
Damn, jeg får snart brug for nervepiller, og/eller en ny controller. En af de sidste baner har en ufatteligt evne til at gøre mig enormt hidsig, haha!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
King ChaosKing ChaosSkrevet 07/11-08 20:01 
Ja, det kom jeg også ud for. Jeg gætter på at det er der hvor du kører rundt i det store elektrificeriede hjul? 50 gange har jeg spillet banen om.
ChronoChronoSkrevet 07/11-08 20:06 
I skal huske at man kan gribe fat i ting. Det hjælper en del inderst i hjulet, men yderst er det bare om at hoppe præcist - og det er svært.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/11-08 20:08 
Det var meget svært. Jeg tror jeg skulle spille den om to gange men det var også den eneste bane jeg var nødt til at prøve flere gange :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoChronoSkrevet 07/11-08 20:16, rettet 07/11-08 20:16 
Der var en i Sydamerika som jeg måtte spille om mange flere gange, men det var fordi jeg havde glemt at man kunne gribe fat i ting. Da jeg fandt ud af det, var det let nok. Jeg tror jeg spillede den med det elektriske hjul tre gange før det lykkedes.

Er jeg den eneste der synes man burde have uendelige liv? Det er fjollet at man skal genspille den første del af banerne, fordi den sidste del er svær. Jeg ville hellere have en generelt lidt højere sværhedsgrad og så uendelige liv.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SonicSonicSkrevet 07/11-08 20:18 
King Chaos>
Ja, det kom jeg også ud for. Jeg gætter på at det er der hvor du kører rundt i det store elektrificeriede hjul? 50 gange har jeg spillet banen om.

Lige præcis :) Er stadig ikke igennem, damn!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/11-08 20:59 
Chrono>
Er jeg den eneste der synes man burde have uendelige liv? Det er fjollet at man skal genspille den første del af banerne, fordi den sidste del er svær. Jeg ville hellere have en generelt lidt højere sværhedsgrad og så uendelige liv.

Jeg ville hellere have tre liv igennem hele banen og så færdig. Synes spil er ALT for lette nu om dage.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 07/11-08 21:59 
Jeg syntes også uendelig liv i LBP ville være synd. 5 liv (eller hvad det nu er) pr. portal er rigeligt og rammer en god ballance af tilgængegelighed og udfordring. Har været 4-5 gange hvor jeg skulle starte forfra på en bane men virkede ikke frustrerende da jeg bare var blevet bedre af det.
Er ikke kommet til det elektriske hjul endnu - tror jeg ikke i hvertfald. Hvor er den henne?
SonicSonicSkrevet 07/11-08 22:02 
Det er i Bunker.. bare vent, du vil bande og svovle en del. Er selv lige kommet igennem banen :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 08/11-08 10:34 
Er også kommet igennem den nu :)

Ja den var da tricky men kom igennem i første forsøg. Var nede på sidste liv i den yderste ring med de små platforme - der blev jeg lidt fugtig i hænderne :D
PalleJensenPalleJensenSkrevet 08/11-08 17:34 
Øj hvor er jeg irriteret. LBP er død-charmerende og originalt men hvor er det dog ærgerligt, at det skal skæmmes af sådan en træls styring.

Jeg er ikke nået ret langt og ved heller ikke hvor meget længere jeg når, fordi styringen er en show-stopper for mig. 90% af de gange jeg dør, er det styringens skyld, fordi der er ikke meget udfordring i selve banerne (endnu i hvert fald) - tør slet ikke tænke på, hvordan det bliver når selve banerne bliver udfordrende...

Man skulle da tro, at når Sony ville lave et så bredt favnende spil, så ville de ikke implementere en så udfordrende styring... Eller måske er det bare min lillehjerne, der ikke er gearet til det... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 08/11-08 17:42 
Og jeg som troede det var Media Molecule som havde lavet det ... dumme mig!
ChronoChronoSkrevet 08/11-08 18:10 
Spil lidt mere Palle. Jeg havde det på nogenlunde samme måde i starten, men med tiden lærer man at udnytte fysikken på de rigtige måder. Husk f.eks. at det er bedst at hoppe når en platform bevæger sig op ad, da den så giver et kraftigere afsæt.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
PalleJensenPalleJensenSkrevet 08/11-08 19:04 
Ja, det fandt jeg ud af... Jeg skal da også spille det lidt mere... Jeg var bare frustreret over, igen at kikset en bane, fordi styringen spændte ben for mig... Men det er jo svært at lade ligge, for det er jo charmerende og hyggeligt... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 08/11-08 19:52, rettet 08/11-08 19:53 
LBP er lidt løs sammenlignet med "rigtige" platformers pga. fysikken, men når man først lærer styringen, så fungerer det super IMO :D

Palle, giv det nu en fair chance... dét er super senere og ikke et spor af tykke blikkenslagere at se (kun aber og rullende tønder) ;)

Gennemførte story i dag og syntes banerne er utroligt godt og fantasifuldt designet - stor-smilede da jeg spillede det - bare alt for få Story baner IMO!
Ca. 24 baner plus ca. 20 mini-levels - selvfælgeligt genspillesesværdi hvis man vil have alle objekter, stickers, kostumer, etc. Men for alm. forbrugere er 5-6 timer stadig i underkanten.

Community delen er dog super til at finde sjove nye baner. F.eks. fedt man kan se ens venners favorit (hearted) baner og authors. Har i hvertfadt allerede markeret et par baner som jeg syntes man skal checke ud :)
SonicSonicSkrevet 08/11-08 20:50 
Jep, der er ikke alt for mange baner, men de er helt sjove at genspille, og prøve at "Ace". Der kommer vist også flere baner per DLC. Og ja, bruger-designede baner er også ganske sjove, nogle af dem ihvertfald :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
347 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig