X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

LittleBigPlanet


Svar
BeanoBeanoSkrevet 19/09-07 14:11 
Jeg syntes der manglede en tråd om dette geniale "spil".

Check den nye video hvor der leges med opbygning af animerede objekter og baner... ser bedre og bedre ud :)

EG Video
347 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Svar
KilroyKilroySkrevet 09/11-08 14:46 
Speaking of community, så er der dukket en glitch op, kaldet Wheel of Death. Åbenbart kan et meget hurtigt roterende hjul slynge Sackboy ned gennem gulvet. Denne tilstand er permanent og kan potentielt ødelægge et helt savegame. Så hold øje med de der community-baner, indtil der er en patch. Det andet ville være forfærdeligt surt!
Kilroy Was Here
BeanoBeanoSkrevet 09/11-08 20:16 
Sikke en tidsrøver LBP er når man først begynder at lege med at designe egne baner :)

Jeg ville "liiiige" prøv at lave noget... og 5-6 timer senere sad jeg stadig og byggede på min bane :D

Min bane er meget simpel mht. mekanikker, men er komplet og har to ruter, et "flot" monster og glidebane til slut. Har published den som "Trouble In Bollywood" og kan nemmest findes under min profil hvis man vil checke den ud.
SonicSonicSkrevet 09/11-08 20:18 
Den vil jeg da lige give en tur når fruen er færdig med at se tv :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
PalleJensenPalleJensenSkrevet 09/11-08 23:12 
Beano>
Jeg ville "liiiige" prøv at lave noget...

Har prøvet din bane og kan godt forstå den har taget lang tid at lave... Den er jo ret stor... Ganske udmærket! (Ja banen, og ikke bananen!)

Banen udstiller dog LBP's problematiske styring på bedste vis - jeg var ved at gå amok flere gange, men klarede den... Jeg ligger endda nummer 1 på banens scoreliste lige nu... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/11-08 05:24, rettet 10/11-08 05:27 
Uha... Nu må man åbenbart ikke lave baner i spillet der referere til noget overhovedet

http://kotaku.com/5081159/lbp-levels-getting-moderated-out-of-existence

Og jeg havde ellers planer om at lave en bane inspireret af Elevator Action.
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/11-08 07:07 
Det tror jeg faktisk spillet kan dø af. Jeg ved godt at de skal værne mod krænkelser mod IP, men hvis man slår så hårdt ned fjerner man motivationen fra mange. Jeg gad godt nok ikke selv sidde og genskabe gamle klassikere, men det er jo den slags ting der er med til at drive et community frem.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/11-08 07:42 
Måske kan jeg finde et loophul ved at kalde min bane for "Exhilarating Lift" istedet :/
BeanoBeanoSkrevet 10/11-08 07:45 
PalleJensen>
Banen udstiller dog LBP's problematiske styring på bedste vis - jeg var ved at gå amok flere gange, men klarede den...

Ja der er lige 2 steder der nok kan være udfordrende.
Faktisk bevidst at jeg lavede de tricky hop - det skulle jo ikke være alt for nemt ;)
Men næste gang laver det sværere via timing og ikke så meget hard-core præcision.


Darkbeat>
Uha... Nu må man åbenbart ikke lave baner i spillet der referere til noget overhovedet

Ja, det lyder ikke godt hvis de bliver alt for hårde - trods alt enormt demotiverende at få ens arbede fjernet.
Men nogle retninglinier ville altså være nice eller en form for kommunikation til skaberen om hvad der skal rettes/ændres før banen må publiseres.


Darkbeat>
Og jeg havde ellers planer om at lave en bane inspireret af Elevator Action.

Tror jeg roligt du kan - men nok en god idé at kalde den noget andet :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/11-08 07:48 
Ud for mine artiske kompetencer er jeg bare bange for at man ikke kan se at det skal forestille at være Elevator Action hvis jeg ikke kalder banen det ;D
BeanoBeanoSkrevet 10/11-08 09:08 
Kald det "This Is Not Elevator Action" og placér et stort æble midt i det hele ;)
CoreCoreSkrevet 10/11-08 09:09, rettet 10/11-08 09:09 
Kontraeksempel:

Ubi Soft er ligeglade. I Far Cry 2 er det bedst rated hjemmelavet map, et remake af et COD4-map.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/11-08 09:20 
Beano>
Kald det "This Is Not Elevator Action" og placér et stort æble midt i det hele ;)

Eller lave hele banen INDE i et stort æble!
Du er et geni beano! Min bane er reddet :D
BeanoBeanoSkrevet 10/11-08 09:20 
Kilroy>
Speaking of community, så er der dukket en glitch op, kaldet Wheel of Death.

Ja, fandt lige denne artikel- AV!

Kommer forhåbentligt en patch snart!

Tager en backup af mine LBP savegames i aften :)

"Advisory: LittleBigPlanet's game-breaking glitch"
HeroldHeroldSkrevet 16/11-08 00:19 
Har serverne været nede her til aften? Jeg kunne ikke logge på i LBP, men kunne fint bruge shoppen, hvor jeg hentede den forfærdelige Bayonetta-trailer :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 16/11-08 10:55, rettet 16/11-08 10:55 
Ja det ser rimelig rædselsfuldt ud den Bayonetta-trailer ;-)
Bashful Neophyte
ChronoChronoSkrevet 16/11-08 18:57 
Det er altså imponerende hvad folk får lavet med den editor. Har I set ICO-banen? Det er da for vildt. Altså den store af dem - der er også en lidt mindre imponerende udgave.

Kan det passe at søgemulighederne er begrænset til at vælge ord fra en tag-cloud? Det gør det jo helt umuligt at søge på noget specifikt. En helt almindelig liste hvor man kunne se tingene sorteret efter navn, score, hjerter, popularitet osv. ville være en stor forbedring.

Jeg har givet din bane et hjerte Beano - men jeg synes nu den var lige en tand for svær :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
BeanoBeanoSkrevet 17/11-08 08:52, rettet 17/11-08 08:55 
Du kan godt lave en fritekst søgning. Mener man trykker på firkant for at indtaste søgetekst.
En anden måde at finde fede baner er at besøge designernes profil og se hvad de ellers har lavet og hvad de har heart'et, osv.
Mulighed for en alm. liste ville være nice - planeten er sødt lavet men man mangler overblik på den måde.

Bedste bane jeg har set hedder "EarthMusic" som er utroligt gennemført. Jeg har heart'et den selv så find den under min profil :)

Ja, min bane er nok lidt for svær - har dog tweaket den så den er lidt nemmere. Den reviderede udgave kan genkendes på at der er et hjerte ved udgangen ;)
Er i gang med en ny bane som dog blive nemmere mht. platforming og har flere puzzle elementer i stedet.
SumezSumezSkrevet 17/11-08 08:59 
Kan I ikke lave en tråd med downloadbaneanbefalinger, så vi andre har noget at gå efter, når vi får spillet om et par år? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 17/11-08 09:05 
Hvad mener du med om et par år?

Men jo, denne tråd kan vel fint bruges ;)
SumezSumezSkrevet 17/11-08 09:35 
Okay, lad mig omformulere: "en tråd dedikeret til..." :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 17/11-08 09:43 
Jow jow ... men tråd er dyrt og jeg går ind for genbrug ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/11-08 19:14, rettet 17/11-08 19:15 
Jeg synes også en dedikeret tråd ville være sejt :)

EDIT: Og istedet for at skrive det her kunne jeg ha' oprettet tråden. Oh well... :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 21/11-08 22:17 
Hvad hedder ICO banen?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/11-08 23:27, rettet 24/11-08 23:29 
Hvad sker der så nu? Er jeg virkelig nødt til at spille ALLE fu..... tutorials igennem igen før jeg kan få lov at lave baner? Det gider jeg da ikke bruge tid på. Er der virkelig ikke en "Min-PS3-er-blevet-stjålet-men-jeg-sværger-at-jeg-har-set-alle-tutorials-valgmulighed"?
Spiller nu: Phantasy Star IV
King ChaosKing ChaosSkrevet 25/11-08 06:05 
De er da sjove... første gang. Hvordan er din PS3 blevet stjålet?!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/11-08 15:06 
Det skrev jeg lidt om i Aaaaarrrrgh!!-tråden :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 27/11-08 00:18 
Hvad går Little Big Planet egentlig ud på andet end at man kan lave baner og lege rundt? Ikke at det skulle være en dårlig ting. Er det sådan bygget op som en almindelig platformer ligesom det gode gamle Mario! Man starter et sted og skal så gennemfører banen på bedste vis hvorefter man bliver belønnet med points og unlockables?
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 27/11-08 00:50, rettet 27/11-08 00:52 
Man fiser rundt på baner på planeten som er opdelt i forskellige temaer - man kan altid vende tilbage til tidligere baner og prøve at finde alt guffet. Hver bane har en række genstande, som man kan samle. Næsten alle unlockables skal findes inde på selve banen. Man kan også finde nøgler, der åbner for små minispil.

Edit: Forståelse.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/11-08 02:13 
Hvis savefilen ikke er låst er der så en af jer der er kommet igennem alle tutorials der gider sende den til mig?
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 27/11-08 16:13 
Og ekstra kostumer får man ved at "ace" baner... dvs. gennemføre uden at dø.
nerosnerosSkrevet 27/11-08 20:31 
Herold>
Man fiser rundt på baner på planeten som er opdelt i forskellige temaer - man kan altid vende tilbage til tidligere baner og prøve at finde alt guffet. Hver bane har en række genstande, som man kan samle. Næsten alle unlockables skal findes inde på selve banen. Man kan også finde nøgler, der åbner for små minispil.

Edit: Forståelse.

Takker :D
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 28/11-08 08:43 
Konsolkongen>
Hvis savefilen ikke er låst er der så en af jer der er kommet igennem alle tutorials der gider sende den til mig?


Ville gerne hjælpe, men mit save game indeholder mine baner som jeg ikke vil skille mig af med. Prøv gamefaqs.com - de plejer at have mulighed for at hente save games. Du kan vist heller ikke få trophies med når du har indlæst andres save games.
King ChaosKing ChaosSkrevet 28/11-08 10:31 
Beano>
Du kan vist heller ikke få trophies med når du har indlæst andres save games.

Dette er korrekt. Da jeg lavede saves til DBG08 røg trophies af. :/
BeanoBeanoSkrevet 16/12-08 21:47, rettet 16/12-08 21:48 
Første "level pack" på torsdag. Dog ikke egentlige levels men jule kostumer, materiale, dekorationer, items, etc. til brug i egne baner.

"LittleBigPlanet introduces “Level Packs” @ PS Store: 12/18/08"
King ChaosKing ChaosSkrevet 16/12-08 22:27 
ÅH! Jeg havde svoret at jeg ikke ville betale penge! ...men jeg er en total jule-sucker... :/
HeroldHeroldSkrevet 16/12-08 22:53 
Sådan en her?

LittleBigPlanet
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 17/12-08 05:17 
Ja, bare tykkere... og med flere kalorier :)
KilroyKilroySkrevet 17/12-08 08:43 
King Chaos>
ÅH! Jeg havde svoret at jeg ikke ville betale penge! ...men jeg er en total jule-sucker... :/

Ditto. Men jeg vil langt hellere betale for ekstra materialer mv. end 14. kroner for et kostume.
Jeg forstår end ikke hvorfor de insisterer på at lave nye dragter, da kun Old Snake og Sephiroth har potentialet til at overgå Chinese Dragon-dragten.
Kilroy Was Here
BeanoBeanoSkrevet 17/12-08 12:41, rettet 17/12-08 13:12 
Hvis man tager udgangspunkt i de tidligere LBP pakker, så bør denne pakke komme til at koste ca. kr. 18-20, hvilket er ok IMO. Dog burde der måske have været 1-2 materialer mere og lidt julemusik også :)
King ChaosKing ChaosSkrevet 17/12-08 19:23 
Ja, for fanden julemusik!
ChronoChronoSkrevet 17/12-08 19:27 
De skal nok passe på at vælge noget uden bibel-referencer i så :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
BeanoBeanoSkrevet 18/12-08 08:16 
MGS sniger sig også ind i LBP snart...

"Friends join Old Snake in upcoming LBP costume pack"
King ChaosKing ChaosSkrevet 18/12-08 09:51 
Nogen der gider smide den danske pris her, når jule-sættet kommer op?
BeanoBeanoSkrevet 18/12-08 16:06 
Regn med 24,95 ;)
BeanoBeanoSkrevet 18/12-08 18:55 
Oppe nu
BeanoBeanoSkrevet 19/12-08 09:00 
MGS pakken indeholder åbenbart paintball gameplay element, nye trophies.... og Metal Gear REX? ;D

"LittleBigPlanet's MGS pack includes new Trophies, paintball gun"
BeanoBeanoSkrevet 19/12-08 11:55, rettet 19/12-08 12:15 
Så kom der en trailer... I WANT IT :D :D

(tror det bliver dyrt!)

EDIT: Kommer allerede d. 23 december. Masser af info (inkl priser) her:
http://blog.us.playstation.com/2008/12/19/lbp-premium-level-packs-costume-packs-metal-gear-solid-edition-on-the-ps-store-1223/

LBP MGS Trailer
King ChaosKing ChaosSkrevet 19/12-08 12:56 
FOK! Det ser godt ud!
BeanoBeanoSkrevet 19/12-08 12:59 
[brodtgaard]
Jeg kan næsten ikke få luft!
[/brodtgaard]
AmbyAmbySkrevet 19/12-08 13:20, rettet 19/12-08 14:35 
IGN: hands on.
http://ps3.ign.com/articles/939/939991p1.html?RSSwhen2008-12-19_020000&RSSid=939991
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
347 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig