X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

The "byg crazy konsol-tower" emne


Svar
seebergseebergSkrevet 18/09-07 23:41, rettet 19/09-07 00:03 
Inspireret af en tråd på andet forum er hermed en lille sjov leg: Hvem kan bygge det mest åndssvage konsol-tower?

Mit bidrag:

The "byg crazy konsol-tower" emne
The "byg crazy konsol-tower" emne
The "byg crazy konsol-tower" emne

Now this is Blast Processing™®! (MegaDrive, MegaCD, Nomad and 32X are sold separately. Games are not included) De er allesammen connected på en eller anden måde! :D

The "byg crazy konsol-tower" emne
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/09-07 00:40 
Det er så, så vildt som det kan blive herfra:

The "byg crazy konsol-tower" emne

MultiMega med Sonic 2 oven på Vampire Savior kassen. Tricket er at få spil og 4MB kort ud af kassen. Derefter står det godt og solidt.

Jeg har også Sonic & Knuckles som kunne ha' gjort det højere endnu. Men det har seeberg allerede brugt flere gange så det ville være lidt wannabe agtigt at bruge det i mit tower.
Spiller nu: Phantasy Star IV
seebergseebergSkrevet 19/09-07 00:44 
Modigt :D Det behøver ikke være Sega konsoller og at stjæle idéer (jvf. Sonic & Knuckles) er tilladt!
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/09-07 00:50 
Faktisk er jeg nødt til at diskvalificere mig selv da jeg lige opdagede at Vampire Savior kassen og MultiMega ikke er forbundet på nogen måde. Jeg er ude af konkurrencen :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 19/09-07 08:37 
Hehe! og hvorfor er det så lige at man kun bygger med SEGA! :D!
Bashful Neophyte
ElgenElgenSkrevet 19/09-07 09:16 
Fordi især Sega altid har været gode til at lave add-ons der kan sættes 'oven-i-hatten' af hverandre. };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
Danny SallingDanny SallingSkrevet 19/09-07 11:00 
Man kan lave en fin en med en Dr. V64 eller en 64DD sammen med en N64 som så oveni i adaptoren har en pal/ntsc adaptor (den med det ene spil sat ind i "ryggen" af adaptoren og det andet normalt sat i fra oven) med både pal og ntsc spil i, så skal den nok blive virkelig pæn også :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig