X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Spiller nu listen


Svar
dRxLdRxLSkrevet 13/09-07 14:00, rettet 13/09-07 17:52 
Burde spiller nu listen ikke være en fortløbende liste som man bliver ved med at stakke ovenpå?
Visningen kunne så godt, som nu, være de 3 nyeste, hvor resten bliver vist når man trykker sig længere ind.

Jeg synes kunne være lidt sjovt at udvide konceptet så "spiller nu" med tiden også var viste éns spilhistorie.
En slags spil-logbog, med starttidspunkt og sluttidspunkt og så evt. linket over i éns vurdering af det spillede spil.

Eller er det kun mig der synes at det ville være en god idé?

edit:rettede dagbog til logbog
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 13/09-07 14:04 
Ville også være rart at "spiller nu" listen ikke var begrænset til "tilladte" spil :!
ChronoChronoSkrevet 13/09-07 14:13 
Det dRxL nævner er faktisk lavet så vidt jeg husker. Dengang gav det bare ikke mening fordi ingen havde en "spilhistorie" endnu.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
nerosnerosSkrevet 13/09-07 14:14 
"tilladte" ?

Er der spil man ikke må spille da ;D!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 13/09-07 14:17 
"Tilladt" som i "kun tilladt angive oprettede titler" ;)
nerosnerosSkrevet 13/09-07 14:44 
Så aparte har jeg ikke været endnu ;-)!
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 13/09-07 14:46 
Så må du jo oprette titlen, hvis den ikke er der allerede. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 13/09-07 14:46 
Lyder som en god ide, ja. For jeg spiller meget sjældent kun tre spil ad gangen.
Ting om dét og pis.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 13/09-07 19:54 
Hvis jeg forstår det korrekt, skulle det vist ikke være det store problem, at hente de oplysninger som Xbox Live alligevel gemmer om hvilke spil man har spillet hvornår.

Men det er selvfølgelig kun én konsol.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
RJKRJKSkrevet 13/09-07 20:32 
Det er som dRxL foreslår, og har været det stort set siden starten. Linket til det er bare skjult, fordi det jo viste sig at en hel del (bl.a. dRxL...) synes det var sjovere at vælge en masse obskure titler, end at angive hvad de egentligt spillede, hvormed pointen gik ret meget tabt. Jeg ved ikke om folk er blevet specielt meget bedre til det end dengang. Døm selv...

Udskift x med dit profilid
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 13/09-07 21:06 
Jeg får en helt tom liste, hvad end, der står i URL'en, det være sig x, Wehner, RJK etc.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 13/09-07 21:10 
Din profil ID er jo også 469 ;-)

Wehner's Spiller nu liste
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
dRxLdRxLSkrevet 13/09-07 21:28 
Pjat med dig Rune, det kan jo godt være at jeg på det tidspunkt spillede:

2 In 1 Game Pack: Spider-Man: Mysterio's Menace / X-Men 2:
Wolverine's Revenge

,

Hard Sha No Shachou Ga Zenshain Ni Omoshiroi To
Mitomesaseta Quiz Dai 1 Dan

og

Leisure Suit Larry 1: In The Land Of The Lounge Lizards
[Enhanced Edition]

på samme tid :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
jaesjaesSkrevet 13/09-07 22:35 
Undrede mig sjovt nok for lidt siden, hvad dRxL lavede med to historiedrevne rollespil på sin liste, som den inkarnerede spil-kan-ikke-fortælle-historier-type han er :)
PlaykidPlaykidSkrevet 14/09-07 06:17 
SeventhSun>
Din profil ID er jo også 469 ;-)

Den havde jeg heller ikke helt fanget før nu :P
Spiller nu: Halo 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig