X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Første Ninja Gaiden 2 billeder


Svar
Bede-xBede-xSkrevet 11/09-07 15:56, rettet 11/09-07 15:58 
En tråd på Neogaf har postet billeder, der angiveligt er fra Ninja Gaiden 2:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=189229

De skulle vist være taget herfra: http://www.xbox.com/locpages/games/DefaultProductDetail.aspx?p=1952&culture=ja-JP

Dog kan jeg ikke lige finde dem på Xbox siden, men de ser ægte nok ud.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KalicolaKalicolaSkrevet 11/09-07 16:16 
Det ser fandme iorden ud det dér!
For The Love Of The Game
enfenenfenSkrevet 11/09-07 16:21 
Det glæder vi os til :)
What is the Matrix?
PalsgaardPalsgaardSkrevet 11/09-07 16:47, rettet 11/09-07 16:48 
Jeg håber bare så meget på at der er en sværdhedsgrad der tillader mig at komme forbi mere end 3 bosser :) For godt det ser det sku ud til at blive!!
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
nerosnerosSkrevet 11/09-07 16:57 
Palsgaard>
Jeg håber bare så meget på at der er en sværdhedsgrad der tillader mig at komme forbi mere end 3 bosser :) For godt det ser det sku ud til at blive!!

Helt sikkert glæder vi os til det. Men jeg må også sige at det ville være rart med en lidt mindre syg sværhedsgrad. Det er godt nok nogle svære spil, men jeg er ret vild med dem ;D!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 11/09-07 17:54, rettet 11/09-07 17:55 
Ser godt ud - men mon alt det blod og afhuggede lemmer når de vestlige breddegrader?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/09-07 18:14 
Jeg kan især godt li' udtrykket i fjæset på fjenden her: http://xs219.xs.to/xs219/07372/NG2_9.png

Det bryder han sig vidst ikke om :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 11/09-07 19:55, rettet 11/09-07 19:57 
Der kører en nedtælling inde på Xbox.com. Det er ren spekulation, om det har noget med Ninja Gaiden 2 at gøre, men det bliver nok afsløret snart. Counteren står på ca 4 timer:

http://www.xbox.com/en-US/brutallyfun.htm
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 11/09-07 23:01 
Der skete ikke noget?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Bede-xBede-xSkrevet 11/09-07 23:45 
Der er et kvarter igen på counteren.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
dpldplSkrevet 11/09-07 23:55 
min counter har været færdig i et stykke tid. :S
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Bede-xBede-xSkrevet 12/09-07 07:20 
Demo beskrivelse af IGN fra MS konferencen:

10:03 - 10:10 [Ninja Gaiden 2 Gameplay Description] The game starts. The player jumps into first person to survey the scene. Then runs around. A GROUP OF SIX ENEMIES APPEAR.

The gameplay is so fast that it's hard to watch. Hard to keep up with. Lots of blood. Bodies getting chopped in half. Ryu pins enemis on the ground, thrusts his sword in, and they explode!

After the fight, he shakes the blood of his sword. Then runs up the stairs to the top of a bridge. Lots of eneies appear. Ryu does a ninja arts move. He switches form his rapier sword to a twin blade.

Then to shurikens. Actually, I think the shurikens are equipped as a subweapon. The environments have a lot of destructable elements to them. He's fighting in a fruit stand area, and when the fight ends, all the stands have been destroyed and the fruits are lying on the ground.

Next, Ryu faces off aginst gun-wielding enemies. They have machine guns.

Chopped up bodies are everywhere. They don't seem to be leaving the scene, at least not initially.

Now, he changes to Ryu's claws. Giant winged beasts, three times his size appear. They have green blood.

HOLY *&%# THIS IS THE MOST AMAZING ACTION GAME I'VE EVER SEEN!!!

Boss time. A giant rumbling. A huge beast, with six legs and 10 times Ryu's size rampages onto the scene. He roars, then the demo comes to an end.

http://xbox360.ign.com/articles/819/819365p1.html
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PalsgaardPalsgaardSkrevet 12/09-07 07:36 
Glæder mig virkelig meget til at få hentet noget ned om Ninja Gaiden 2 via Live :)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
nerosnerosSkrevet 12/09-07 13:51 
Det gør jeg godt nok også. De der screens ser jo fuldstændigt for sindsyge ud. Lige noget for mig. Glæder mig meget til at se det i action.
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 12/09-07 14:01 
Bede-x>

HOLY *&%# THIS IS THE MOST AMAZING ACTION GAME I'VE EVER SEEN!!!

Haha :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 12/09-07 14:11 
Bede-x>
HOLY *&%# THIS IS THE MOST AMAZING ACTION GAME I'VE EVER SEEN!!!

De løb vist tør for decaf :)
nerosnerosSkrevet 12/09-07 14:35 
Så kan det jo ikke gå galt ;-)!
Bashful Neophyte
Bede-xBede-xSkrevet 17/09-07 01:59, rettet 17/09-07 02:22 
Itagakis NG2 demonstration med næsten 10 minutters gameplay:

It's important to mention that the game runs at 60 fps and the video at 30, so 2 images are blended together into one with not so good results most of the time. So I've selected the one that looks the least bad, I guess.

http://www.gamersyde.com/stream_4521_en.html

Jeg tror ikke, at folk som håber på, at spillet bliver lettere, skal forvente for meget at dømme ud efter den film. Personligt er jeg ovenud begejstret for, at det stadig ser helt umuligt ud. Det var noget af charmen ved det første.

Evt kunne de lave en easy mode for folk, som ikke bryder sig om at blive straffet af spil :)

Bede-x>
Det er ren spekulation, om det har noget med Ninja Gaiden 2 at gøre

Det havde en hel del med det at gøre:

http://www.xbox.com/en-US/games/splash/n/ninjagaiden2/default.htm
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RaGeRaGeSkrevet 17/09-07 06:13, rettet 17/09-07 06:14 
Ligner jo et Xbox spil, men skal sikkert nok blive godt.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
nerosnerosSkrevet 17/09-07 08:17 
Det ser jo fuldstændig for fedt ud. Gameplayet ser ud til at være det samme hvilket er super super fedt :D!

Vilde special attacks!

Den sidste boss der ser da ret uhyggelig ud :-(!

Jeg fik godt nok pryl i de første spil, men det skal ikke afholde mig fra at komme tilbage og få flere...haha!

Bring it on!
Bashful Neophyte
KTCKTCSkrevet 17/09-07 10:13 
RaGe>
Ligner jo et Xbox spil, men skal sikkert nok blive godt.
Og det kan du vurdere ud fra en grovkornet og stærkt komprimeret kameraoptagelse?

Jeg synes det ser ret lovende ud, og kampene ser ud til at være endnu mere dynamiske end de var i det gamle spil.
Så længe jeg kan få lov at rende rundt med en kæmpe le og skære folk i småstykker, eller gå amok som en anden Wolverine med de der kløer, så er jeg totalt solgt :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
enfenenfenSkrevet 17/09-07 10:43 
Det er bare ærgerligt, at skyggerne kommer og går, selvom Ryu befinder sig i lys det meste af tiden. Det er forhåbentligt bare en følge af, at vi er tidligt i processen.
What is the Matrix?
Bede-xBede-xSkrevet 17/11-07 20:06 
1up preview + længere interview:

http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3164447
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
nerosnerosSkrevet 05/08-10 19:46 
Genopliver lige den her tråd den anden som findes her er gået helt op i hat og briller ;-)

Jeg kunne godt tænke mig at prøve det rigtige Ninja Gaiden 2 spil, men gider ikke hvis det er så hulens svært og vanskeligt som folk påstår? Har nogen gennemført det overhovedet herinde?
Bashful Neophyte
KTCKTCSkrevet 05/08-10 20:06 
Jeps, jeg har gennemført det. Det er frustrerende visse steder, men alt i alt et godt spil.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
dpldplSkrevet 05/08-10 20:13 
Jeg fik aldrig taget mig samme til gennemfør det (Bare et af de spil der røg i glemmebogen ved uheld). Men det jeg spillet dengang på normal, fik ikke spillet til at virke umugligt.

Kun en kamp tidlig i starten imod en semi boss, men var så det væreste. Så vis du ikke tager på sindsyg sværhedsgrad så går det nok.

Og nej jeg er langt fra god til action spil af denne type, selvom jeg nyder at spille dem.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
nerosnerosSkrevet 05/08-10 20:19 
Det er da gode nyheder :-) Tror hellere jeg må komme ud og hente det så. Sigma 2 virker til at være alt for let :-(
Bashful Neophyte
CoreCoreSkrevet 05/08-10 22:11 
Jeg har gennemført det, og hader det for dets sidste par boss-fights. Én ting er en vanvittig høj sværhedsgrad og en anden er rigtig mange kampe i streg uden mulighed for checkpoints og oprustning af potions o.l. Men allerværst er det til at brække sig over, at kampe der i forvejen er meget svære skal umuliggøres af en totalt fucked kameraføring.

Havde det ikke kunne fåes ret billigt, havde jeg nok forsøgt at tale dig fra det. Men de indledende baner er meget flotte, og kontrollen i nærkamp er superlækker, så dette gør det nok værd at prøve. Også selvom man måske aldrig får det gennemført.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
nerosnerosSkrevet 05/08-10 23:03 
Hmmm...det lyder lidt som jeg frygtede alligevel så, men som du siger det er nok ret billigt nu om dage. Jeg er bare lidt træt af de spil man aldrig får gennemført :-/
Bashful Neophyte
KTCKTCSkrevet 06/08-10 19:40 
Det er noget pjat. Jeg har gennemført det, jeg har en kammerat, der har gennemført det på alle sværhedsgrader (jeg mener det var alle), og Core har også gennemført det, så hvordan skulle det pludseligt være et spil man ikke gennemfører?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
CoreCoreSkrevet 06/08-10 19:53 
Hvis man mister interessen på grund af de frustrationer der måtte dukke op...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KTCKTCSkrevet 06/08-10 19:54 
Så spiller man det jo bare på easy, hvis man er en pussy :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
nerosnerosSkrevet 06/08-10 19:58 
Core>
Hvis man mister interessen på grund af de frustrationer der måtte dukke op...

Præcist! Jeg købte spillet idag og bare rolig neros gennemfører selvfølgelig det her :D
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/08-10 20:01 
Såe El Viento til MegaDrive får ingen kærlighed lige nu... eller hvordan?

PM sendt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 06/08-10 20:07, rettet 06/08-10 20:08 
LOOOL Haha joooh jeg spiller det lidt en gang imellem men det er er faktisk endnu svære end Ninja Gaiden II IMO ;-)
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 06/08-10 22:42 
Jeg har virkelig svært ved at enes med kameraet i Ninja Gaiden II er det ikke lavet meget bedre i Ninja Gaiden Sigma 2? Det er lidt selv pineri for øjnene tror ikke jeg kan med det...
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 06/08-10 22:50 
Har du Black?
Ting om dét og pis.
CoreCoreSkrevet 06/08-10 22:57 
KTC>
Så spiller man det jo bare på easy, hvis man er en pussy

NEVER!

neros>
Jeg har virkelig svært ved at enes med kameraet i Ninja Gaiden II

Velkommen i klubben.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
nerosnerosSkrevet 06/08-10 23:02, rettet 06/08-10 23:08 
Alf81>
Har du Black?

Nope!

Men er Black ikke Ninja Gaiden Sigma 1 til PS3?

Ja Core lige meget hvor fed action der end måtte gemme sig i det her spil så er kameraet altså helt ude i hampen. Husker ikke det var så galt i Ninja Gaiden Sigma 1 som jeg var ret glad for.
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 06/08-10 23:06 
Åh... Det kan sagtens være. Det havde jeg ikke lige tænkt over.
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 06/08-10 23:07 
Det er en serie jeg ikke helt kan blive klog på heller ;-)
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig