X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Zelda Crossbow Training


Svar
ChronoChronoSkrevet 10/09-07 11:41 
Så skulle Zelda-franchisen endelig malkes mere end den har godt af - med til Wii Zapper'en følger spillet som skal lære dig at skyde med armbrøst som Link ville gøre det...

Det er godt nok kun et rygte endnu, men det lyder da sandsynligt nok. Det forfærdelige er at det sikkert nok skal være underholdende i nogle timer, og at Wii Zapper'en - som jo ser ganske ubrugelig ud - rent faktisk kommer til at sælge nu.

Jeg ved at jeg skal have den pga. det spil... men jeg håber ikke at det var det de mente med at Twilight Princess blev det sidste rigtige Zelda-spil :!

Zelda Crossbow Training rygte
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
EchoEchoSkrevet 13/10-07 11:26, rettet 13/10-07 11:26 
Så er der blevet offentliggjort nogen lidt bedre screens, og jeg må sige, at jeg er skuffet! Hvor ser det dog kedeligt og uprofessionelt ud.

Bedøm selv...!
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 13/10-07 11:54 
Jeg klager bestemt ikke - får ligefrem lyst til at købe en Zapper kun pga. Crossbow Training, og jeg har ikke rigtig andet at bruge den til. Der er ingen tvivl om, at produktet bliver mere populært, når der er klistret et Zelda-sticker på æsken.
BeanoBeanoSkrevet 13/10-07 12:59 
Vedr. den Wii Zapper... Er klar over at Wiimoten forbindes til den, men skal der kalibering til i spillene for at det virker som en rigtig lyspistol (dvs. der hvor man sigter rammer man) eller er det bare en gimmick og det fungerer som en cursor som med en Wiimote alene?
HeroldHeroldSkrevet 13/10-07 13:00 
I Resident Evil er det cursor.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ChronoChronoSkrevet 13/10-07 13:16 
Ren gimmick, men Link er med og fås nok ikke uden :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
QQSkrevet 13/10-07 19:22 
Jeg skal helt sikkert have 2 stk zappers, RE Umbrella Chronicles og et eksemplar Crossbow Training!
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig