X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hjælp til køb af arcade spillemaskine


Svar
MonkeyboyMonkeyboySkrevet 09/09-07 17:54 
Hej, og på forhånd tak fordi du gider at bruge lidt tid på dette indlæg.

Jeg står og overvejer at købe en arcade maskine, ikke en vildt ny en, men en god starter maskine - hvis sådan en da findes.
Jeg havde tænkt mig at den skulle kunne spille spil som bomberman, streetfighter osv. (vel lidt ligesom en snes)

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde sådan en, hvad p... Se hele indlægget
68 emne(r).
1 2 > »

Svar
MonkeyboyMonkeyboySkrevet 09/09-07 17:54 
Hej, og på forhånd tak fordi du gider at bruge lidt tid på dette indlæg.

Jeg står og overvejer at købe en arcade maskine, ikke en vildt ny en, men en god starter maskine - hvis sådan en da findes.
Jeg havde tænkt mig at den skulle kunne spille spil som bomberman, streetfighter osv. (vel lidt ligesom en snes)

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde sådan en, hvad prisen er, om der er noget jeg skal være specielt opmærksom på før jeg køber m.v. ???

Håber i kan hjælpe mig!
WehnerWehnerSkrevet 09/09-07 17:56 
Du skal have fat i Rune Keller aka RJK herindefra.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
MonkeyboyMonkeyboySkrevet 09/09-07 18:03 
Jeps, men jeg håber at overskriften måske lokke dem ind på min tråd, hehe..
-Det er vel dem som har mest styr på arcade-området, her i Danmark.:)
KroeboCopKroeboCopSkrevet 09/09-07 18:09 
Jeg har også en til salg, hvis det er?

http://spille-maskiner.dk/viewtopic.php?t=1503
Hoid to colony C05 where the computer is...
BonziniBonziniSkrevet 09/09-07 18:09 
Når du har fået kyndig vejledning, og ved hvad du skal have så har jeg muligvis en til salg. Det er af denne type:
http://www.gnarp.net/arkad/bilder/kabb1121.jpg

(det er dog ikke et billede af min...)
MonkeyboyMonkeyboySkrevet 09/09-07 18:27 
Hej kroebocop, jeg kan se at du bor i Århus, hvulet gør et køb noget letter for mig, da jeg også bor her.
Kan man skifte spillene på sådan en som du har, og hvis ja, er det så let nok at gøre?
KroeboCopKroeboCopSkrevet 09/09-07 18:29 
Jeps, det er meget let:=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 09/09-07 19:03 
Du kan bare komme forbi og se om det er noget du kan bruge hvis det er.
Hoid to colony C05 where the computer is...
RJKRJKSkrevet 09/09-07 19:05 
kroebocop>
Jeps, det er meget let:=)

Jaja, det er vist særdeles relativt...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MonkeyboyMonkeyboySkrevet 09/09-07 19:08 
Jamen det lyder lækkert, hvilke spil bruger den? og ved du evt hvor man kan købe dem henne?
KroeboCopKroeboCopSkrevet 09/09-07 19:21, rettet 09/09-07 19:28 
Noget der hedder PCB som er et print og der er temmelig mange spil i den dur. Spillene kan du købe forskelige steder på nettet og der er også nogle stykker inde på spille-maskiner.dk, som ville være en god ide at blive medlem af:=) (der kan også tilsluttes et motherboard så du kan køre andre slags spil, men det er en længere historie, skal nok forklare hvis du kommer forbi)
Hoid to colony C05 where the computer is...
TheDukeTheDukeSkrevet 09/09-07 19:30 
RJK>
Jaja, det er vist særdeles relativt...

Nu sagde Einstein godt nok at alting er relativt, men mon ikke de fleste ville mene at det at åbne en låge og tage et stik ud, for derefter at sætte et andet i er ret nemt ;)

Monkeyboy>
Jamen det lyder lækkert, hvilke spil bruger den? og ved du evt hvor man kan købe dem henne?

Medmindre mine gamle øjne spiller mig et puds, så er kroeb's maskine wiret til JAMMA hvilket betyder at du kan bruge en lang række spil i maskinen som den er, og endnu flere ved hjælp af diverse konvertere og ekstraudstyr. Det spil der sidder i den bruger f.eks. en sådan konverter.

Der er et par spil til salg herinde i ny og næ, men du har nok bedre held med at finde dem på www.spille-maskiner.dk
KroeboCopKroeboCopSkrevet 09/09-07 19:35 
RJK>
kroebocop>
Jeps, det er meget let:=)

Jaja, det er vist særdeles relativt...

Vil også sige det MEGET let, kunne det første gang jeg fik det vist:=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
MonkeyboyMonkeyboySkrevet 09/09-07 20:07 
Jamne ja, det lyder spændende alt sammen, jeg faldte lige over denne tråd:
http://www.spille-maskiner.dk/viewtopic.php?t=1687

Er det den slags spil?
RJKRJKSkrevet 09/09-07 20:09, rettet 09/09-07 20:12 
Ja, det er fint hvis I kan skifte mellem to ensartede spil på to minutter, men nu er det bare sådan, at der er rigtig mange arcadespil, som overhovedet ikke er ensartede.

Der er spil der kører vandret, og spil der kører lodret - man skal ind og dreje skærmen, som alt afhængig af kabinettet godt kan være en krævende opgave. Omkring halvdelen af alle spil er ikke JAMMA - man skal have (og finde) specifikke convertere til dem. Mange spil syncer ikke på samme frekvens - man skal ind og indstille syncen på skærmen. En del spil (fx alle Taitos) har anderledes RGB-styrke end normalen - man skal ind og indstille lys og kontrast. Mange spil skal bruge højere eller lavere spænding - man skal ind og stille på strømforsyningen. De fleste spil kører i forskellig opløsning med forskellig positionering - man skal ind og stille højde, bredde og position på skærmen.

Ja, hvis man er ligeglad med at billedet står et sted mellem dårligt og uspilleligt, og man ikke har et problem med at brænde sine spilprint af, så kan man skifte en del spil - stadig langt fra alle - på nogle minutter. Og sådan må I da godt vælge at gøre (nu ved jeg jo faktuelt, at én af jer har ødelagt mange af sine spilprint på den måde :)), men det er godt nok dårlige råd at give en nybegynder - det er desværre den slags misinformation man finder mange steder på spille-maskiner.dk. At skifte arcadespil er ikke som at skifte konsolspil. Spiller man ældre (pre 87) arcadespil, så er det faktisk meget langt fra at være sammenligneligt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KroeboCopKroeboCopSkrevet 09/09-07 20:28 
Har ikke haft problemer med mine spil og de køre på samme strøm alle sammen. Er det ikke sjældent det sker det strøm. Det med billedet har jeg også kun prøvet det enten var for mørkt eller for lyst ellers ikk noget der.
Hoid to colony C05 where the computer is...
RJKRJKSkrevet 09/09-07 20:36 
kroebocop>
Har ikke haft problemer med mine spil og de køre på samme strøm alle sammen.

Ja, fordi du har solgt alle de andre, inklusive dem du har brændt af, til os ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 09/09-07 20:38 
Jeg kan af erfaring kun sige, at der skal meget vægtige grunde til ikke at handle ved Sporup Arkademuseum - og vægtige grunde er ikke bagateller som økonomi, men f.eks. at man selv har fantastisk meget styr på elektronik.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
MonkeyboyMonkeyboySkrevet 09/09-07 20:42 
Hehe, jamen det gør det jo ikke lettere.. Måske skulle jeg bare holde mig til konsollerne.. Selvom tanken om at have sådan et monster til at stå og stråle virkelig frister mig. Hmm, det jeg egentlig er ude efter, er "bare" en maskine der kan stå, og underholde mig, uden at jeg behøves at skifte spil.. derfor ville det også være lækket med et multiplayer spil som Bomberman, Turtles 2 "the arcade game- eller hvad det nu hedder", bubble bobble, osv.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 09/09-07 20:43 
Ja de var for old school til mig, viste ikke jeg havde brændt dem af:=( Men de nyere spil kan godt holde til det, de har ikke broket sig. Det vil sige det Super Mario jeg har fra dig kan sagtens brænde af?
Hoid to colony C05 where the computer is...
MonkeyboyMonkeyboySkrevet 09/09-07 20:45 
Wehner>
Jeg kan af erfaring kun sige, at der skal meget vægtige grunde til ikke at handle ved Sporup Arkademuseum - og vægtige grunde er ikke bagateller som økonomi, men f.eks. at man selv har fantastisk meget styr på elektronik.

Er det noget en af jer kan linke til?
HolisticHolisticSkrevet 09/09-07 20:50, rettet 09/09-07 20:50 
http://www.playright.dk/museum.php ;)

men det hjælper at vide lidt om el, jeg startede på bar bund, også med den opfattelse som f.eks Kroebocop har (en opfattelse jeg fik på spille-maskiner.dk) jeg har lært meget siden, og brugt lang tid på finde info om alt hvad der omhandler spillene osv.
Men Rune og Eddie gør generelt et superjob og de er gode til at forklare hvordan tingene hænger sammen, så man ikke ender med at stå med en halvdårligt oplevelse og en ordentlig stak penge der er smidt ud af vinduet.
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
WehnerWehnerSkrevet 09/09-07 20:51 
OG der har jeg været...

Sporup Arcademuseum drives af RJK og hans far Eddie.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dRxLdRxLSkrevet 09/09-07 20:53 
Monkeyboy: Sporup Arcademuseum == RJK. Så bare send ham en privat besked.

Udover at vide en masse om arcademaskiner, er han også et hæderligt menneske, så jeg kan garantere at du ikke bliver snydt af ham.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KroeboCopKroeboCopSkrevet 09/09-07 21:04 
Holistic - Ja det har du ret i det med spille-maskiner.dk, men ved stadig ikke så meget om det, og slet ikke det med strøm, kan kun lode lidt og det går sku fint med det:=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
TheDukeTheDukeSkrevet 09/09-07 21:18 
RJK>
- det er desværre den slags misinformation man finder mange steder på spille-maskiner.dk. At skifte arcadespil er ikke som at skifte konsolspil. Spiller man ældre (pre 87) arcadespil, så er det faktisk meget langt fra at være sammenligneligt.

Misinformation? Skal vi ikke lige skrue ned for bassen et kort øjeblik. Nej, det er ikke som at skifte et konsolspil, men man behøver altså heller ikke at være svagstrømsingeniør for at kunne more sig med lidt arcade.
RJKRJKSkrevet 09/09-07 21:31, rettet 09/09-07 21:32 
Det sagde jeg vist heller intet om. Til gengæld sagde du, at man bare skulle åbne en låge og skifte et stik, og det er jo decideret ringe rådgivning. Som man ser mange steder på nettet. På nogle sites får den slags lov at blive stående uimodsagt og på andre gør det så ikke...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ElgenElgenSkrevet 09/09-07 23:05 
For mig, ser jeg det lidt ligesom at have en hobby med alle mulige andre typer af gamle ting.

Kunne man fx. godt tænke sig at muntre sig med en gammel Harley D, kan man jo sagtens købe sig et fuldt ud renoveret eksemplar som kører som en drøm, uden at vide en dyt om hverken de basale funktioner på 4-takts-motore, gear osv, hvis bare man poster nok kroner i det. Når der så går en knastaksel eller man bare vil have skiftet dette eller hint, fordi noget andet er federe, må man så igen til fagfolk der ved hvad de gør, og (naturligvis) betale dem for det. Det er der intet ondt i, og det er fint, hvis det eneste ved motorcykler man interesserer sig for, er at drøne derudad med solbriller på og vind i håret; og så iøvrigt ikke er bange for at lægge mange kroner i det.

En anden tilgang kunne være, at begynde at studere de mere tekniske detaljer, læse bøger om emnet, måske tage et motorlære-kursus på aftenskolen, melde sig ind i en klub og snakke med ligesindede, osv. Så måske finde noget billig maskine, der måske ikke lige starter den dag man køber den; gå og pulse lidt over tid. Sætte i stand, renovere osv. Og pludselig en dag kører den (måske). Se denne tilgang er jo ikke god, hvis man bare vil have at alt bare klapper fra dag et, og man bare skal ud og brænde gummi af. Det kræver viljen til at sætte sig ind i tingene, evnen (meget kan læres, og i virkligheden kræves der nok ikke det store talent, men det hjælper da), at man ikke giver op bare fordi man er kommet til at smadre en dyr cylinder-blok fordi man vendte en pakning forkert, osv.

Hmmm, ved ikke om sammenligningen kan bruges til noget, men jeg synes ikke selv den er helt tosset. Den beskriver naturligvis to yderpoler, og der findes alle gradbøjninger ind imellem, men pointen er bare, at man bør gøre op med sig selv, hvad ens behov er, og om så er villig til enten at ofre den tid eller de penge det koster.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KroeboCopKroeboCopSkrevet 10/09-07 09:23 
Det med man kan brænde spillene af, hvordan kan man vide hvor meget de skal have?
Hoid to colony C05 where the computer is...
RJKRJKSkrevet 10/09-07 11:15 
Den nemme måde at ødelægge sine print er selvfølgelig at bruge den forkerte connector, at vende connectoren forkert eller at få sat connectoren således at den forbinder eller kortslutter nogle forkerte pins. Typisk brænder man således komponenter af, hvis man får sat pinnen med 12v til noget der er beregnet til at køre på 5v (hvilket stort set vil sige alle andre pins end den rigtige).

Alle PCBs skal i princippet køre på 5V. Men når man sætter et spilprint i, som trækker meget strøm (typisk fordi der er mange komponenter på), så falder spændingen under de 5V, og så kører spillet ikke. Ergo skruer man spændingen på strømforsyningen op, til spillet igen får 5V. Hvis man så herefter sætter et spilprint i, som trækker lidt strøm (typisk fordi der er få komponenter på), så stiger spændingen til over de 5V. Afhængig af hvor høj spændingen bliver, kan man således igen brænde komponenter af.

Derfor kan man ikke bare pløkke det ene print i efter det andet; man skal sørge for at spændingen er relativt korrekt, og således bør man jævnligt måle efter, især hvis man skifter mellem store og små print. Igen ikke noget der er særligt svært, men omvendt har de fleste mennesker i dag jo ikke engang et måleapparat, så...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MonkeyboyMonkeyboySkrevet 10/09-07 11:17 
Tjaaa, grunde til at jeg skriver her inde, er nok at jeg prøver at sætte mig lidt ind i, hvad det vil sige at have en arcade maskine. Jeg er selvfølgelig frisk på at lave lidt selv, men jeg gider ikke at bruge 100timer på at hoppe rundt i forskellige forums m.v. for at læse forskellige folks ideer om hvad man skal gøre.. For som det er nu, så kan jeg ikke skilde folks skidt fra deres kanel, hvis ud/i forstår.
Jeg har ikke lyste til at køben en helt ny harley, der bare er tip top, omvenst vil jeg heller ikke købe en hvor jeg slet ikke har en eneste ide om hvorfor den ikke gider at starter -som du siger så er der jo også noget der i mellem, og det er nok der jeg er.

Men igne, er der nogen der kan foreslå nogle start maskiner? evt har nogle navne, så jeg ved hvad jeg skal gå ud og læse lidt om, så ville jeg være meget taknemmelig.
WehnerWehnerSkrevet 10/09-07 11:20 
Dit indlæg tyder på flg. handlingsplan:

Skriv en pm til RJK, hvor du skriver, at du er interesseret i at købe en maskine og tag den derfra.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
MonkeyboyMonkeyboySkrevet 10/09-07 11:22 
Hej, RJK, jeg tror godt jeg ville kunne gennemskuge det med at sætte en maskine til den tigtige spænding, om ikke andet så er min storebror el-instalatør, så han må da have noget grej og en ide om hvor man skal måle det henne.

men det med at vende komponenterne rigtig, hvordan sikre man sig at man gør det?
happyEDhappyEDSkrevet 10/09-07 11:51 
man kigger bare det er sku ikke et problem. Bare man lige tænker sig om.
Men det er en god ting lige at få af vide man skal være opmærksom på det.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
SonicSonicSkrevet 10/09-07 12:04 
Er den absolut nemmeste løsning egentligt ikke at købe en Neo Geo maskine? Er de ikke relativt lette at skifte spil i?
Parental Advisory: Explicit Lyrics
TheDukeTheDukeSkrevet 10/09-07 18:11, rettet 10/09-07 18:12 
RJK>
Det sagde jeg vist heller intet om. Til gengæld sagde du, at man bare skulle åbne en låge og skifte et stik, og det er jo decideret ringe rådgivning. Som man ser mange steder på nettet. På nogle sites får den slags lov at blive stående uimodsagt og på andre gør det så ikke...


9 ud af 10 gange skal man jo heller ikke gøre andet, så det vil jeg ikke mene er et dårligt råd.
HolisticHolisticSkrevet 10/09-07 18:24, rettet 10/09-07 18:25 
Sonic>
Er den absolut nemmeste løsning egentligt ikke at købe en Neo Geo maskine? Er de ikke relativt lette at skifte spil i?

Hvis det er for at det skal være nemt... så vil jeg holde med dig der, NeoGeo er supernemt, dog er det jo kun en mikroskopisk del af arcade spillene der er til NeoGeo.
Resten er jo på diverse pcb boards.
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
SonicSonicSkrevet 10/09-07 18:40 
Ja det har du ret i, jeg fik bare indtrykket af, at han var ret interesseret i at skifte spil ret så ofte.

Anyways, nu vi er på emnet, nogen der kan skaffe en original bubble bobble eller r-type maskine? ;P
Parental Advisory: Explicit Lyrics
MonkeyboyMonkeyboySkrevet 10/09-07 19:02, rettet 10/09-07 19:03 
Sonic>
Ja det har du ret i, jeg fik bare indtrykket af, at han var ret interesseret i at skifte spil ret så ofte.

Men nu skrev jeg altså:
"Hmm, det jeg egentlig er ude efter, er "bare" en maskine der kan stå, og underholde mig, uden at jeg behøves at skifte spil.. derfor ville det også være lækket med et multiplayer spil som Bomberman, Turtles 2 "the arcade game- eller hvad det nu hedder", bubble bobble, osv."
SonicSonicSkrevet 10/09-07 19:46 
Yeah ok, sorry :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KroeboCopKroeboCopSkrevet 10/09-07 19:50 
MAME er der også, det må være det aller lettest:=(
Hoid to colony C05 where the computer is...
MonkeyboyMonkeyboySkrevet 10/09-07 20:30 
Helt okay, jeg er bare glad for den snak der kommer på tråden, det hjælper mig med at få en ide om hvad jeg skal kaste mig ud i.
RJKRJKSkrevet 10/09-07 21:00 
TheDuke>
9 ud af 10 gange skal man jo heller ikke gøre andet, så det vil jeg ikke mene er et dårligt råd.

Jeg er fristet til at sige, at du ikke aner hvad du taler om. Det er simpelthen direkte forkert - ellers har det i hvert fald de konsekvenser, som jeg nævnte tidligere.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HolisticHolisticSkrevet 10/09-07 21:46 
kroebocop>
MAME er der også, det må være det aller lettest:=(


Nu vil jeg jo så bare lige indskyde at mame er et generelt brud på copyright loven... Og samtidig minde dig om din tidligere Tagline, Kroebocop.

Generelt vil jeg mene mame er en skidt ting også selvom det umiddelbart virker som den nemmeste løsning, der er ikke noget der slår den rigtige oplevelse, heller ikke selvom det kræver lidt arbejde.
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
fumfumSkrevet 11/09-07 08:55 
Hvis jeg havde plads, ville jeg købe en gammel flippermaskine.
Det er noget af det mest sociale jeg kan forestille mig.
Og sjovt.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
JuggernautJuggernautSkrevet 11/09-07 10:08 
Og en masse små ting der skal vedligeholdes :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KroeboCopKroeboCopSkrevet 11/09-07 10:36 
Holistic>
kroebocop>
MAME er der også, det må være det aller lettest:=(


Nu vil jeg jo så bare lige indskyde at mame er et generelt brud på copyright loven... Og samtidig minde dig om din tidligere Tagline, Kroebocop.

Generelt vil jeg mene mame er en skidt ting også selvom det umiddelbart virker som den nemmeste løsning, der er ikke noget der slår den rigtige oplevelse, heller ikke selvom det kræver lidt arbejde.


Der findes da noget der hedder X-Arcade som er lovligt, er det ikke MAME?
-og ja, jeg hader stadig MAME, men nu er den ikke til mig så...
Hoid to colony C05 where the computer is...
RJKRJKSkrevet 11/09-07 10:49 
Juggernaut>
Og en masse små ting der skal vedligeholdes :)

Nu kommer der sikkert én og siger, at man bare skal tænde og slukke for flipperen, og så går den ellers aldrig det mindste i stykker ;)

Flippere, arcademaskiner og alt i den dur er ikke konsumprodukter. Det er ikke beregnet til "almindelige mennesker", men til jævnligt at blive betjent og serviceret af automatfolk.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ElgenElgenSkrevet 11/09-07 11:21, rettet 11/09-07 11:26 
kroebocop>
Holistic>
Nu vil jeg jo så bare lige indskyde at mame er et generelt brud på copyright loven...

Der findes da noget der hedder X-Arcade som er lovligt, er det ikke MAME?
-og ja, jeg hader stadig MAME, men nu er den ikke til mig så...

Jeg tror ikke ligefrem det er emulator-softwaren som Holistic hentyder til, måske nærmere de rommer du vælger at køre på den (fuldstændig ligesom med en mængde andre emulatorer til dette eller hint).
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ElgenElgenSkrevet 11/09-07 11:30, rettet 11/09-07 11:31 
RJK>
Nu kommer der sikkert én og siger, at man bare skal tænde og slukke for flipperen, og så går den ellers aldrig det mindste i stykker ;)

Det er sjovt du nævner det, for det er der faktisk ikke særlig tit.
Jeg har selv tit tænkt over, at det i grunden er mærkeligt, at folk har langt større 'ærefrygt' overfor noget mekanisk værk end fx. arcade-gear; mystisk.

EDIT: Måske fordi det 'minder' mere om hjemme-konsoller.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
68 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig