X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Far Cry 2 tech demo


Svar
enfenenfenSkrevet 07/09-07 10:46 
Der er kommet en ny Far Cry 2 tech demo, der viser lidt af, hvad der er i vente.

Gametrailers
What is the Matrix?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 05/09-08 14:06 
Så er der kommet en udgivelsesdato på Far Cry 2 til 360, PC og PS3: 26. oktober.

Jeg står klar!
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
King ChaosKing ChaosSkrevet 05/09-08 15:51 
Me2... og jeg siger bare... det de viste fra spillets editor i Leipzig... alle kan lave maps!
seebergseebergSkrevet 05/09-08 19:23 
Kan ikke vente!
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 05/09-08 20:21 
...bar' det altså snart var jul! Bao-dao-dao-dæo---dæo---da-dum!
dpldplSkrevet 21/10-08 15:15 
Ah så sendt ubishop mit far cry 2 LE idag med preorder bonus(Som nok bare er en plastic "diamand" som vis den er gul eller rød giver en præmie)

Så ser ud til jeg kan spil Far cry 2 allerede imorgen, da sidste ubishop sendte med express tog det kun 1 dag. Utrolig ubisoft selv sender så tidligt. :p

Nå bare håbe jeg for rød diamant, se link hvorfor.(selvom chancen er lille)

Kunne jeg godt bruge!
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
AmbyAmbySkrevet 21/10-08 15:22 
Aj. Og mig som troede præmien var Afrika.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
jaesjaesSkrevet 22/10-08 14:12 
Jeg har læst, at Ubisoft plejer at sætte deres spil meget hurtigt ned, så folk der er interesserede i Far Cry 2 kan evt. vente med at købe til starten af næste år :)

Jeg holder ikke lige øje med hvem, der udgiver de forskellige spil, så jeg ved ikke om, der er noget om det, og det var en englænder som skrev det et sted. Men mon ikke det samme er gældende i DK.
dpldplSkrevet 22/10-08 14:16 
Vel lige meget om det er en englænder?
Mange folk køber alligevel deres spil fra england nu. :p

Selv lige fået det idag. Spillet lidt, og klaret første rigtig mission. Det er sgu godt spil ind til videre.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
jaesjaesSkrevet 22/10-08 14:22, rettet 22/10-08 14:23 
Der er også en del, som ikke gør fordi, de ikke gider slås med told- og momsregler. Uanset skulle det da lige nævnes til ære for de, som kun køber i DK, og så ingen kommer og slår mig i hovedet bagefter med at Ubisoft ikke gør det i DK :)

EDIT: Eller rettere sagt er det nok Post DK + reglerne de ikke gider slås med :)
dpldplSkrevet 22/10-08 14:28 
Der er jo ingen regler ved engelsk butikker(mener shop som gameplay eller Game, som begge ligger in England så der er INGEN told/moms man skal betale).
Nå ja, jeg tvivler stadig. Syntes ikke Assassins creed faldt hurtig. Og det er vel det FC2 skal sammenlignes med vis vi snakker succes(AC solgte jo godt, og jo bedre de sælger jo længere kan ubi beholde høj pris)

Anyway tiden vil vise. Personlig virker FC2 til være et de spil der er fuld pris værd!
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
jaesjaesSkrevet 22/10-08 14:39 
Hvis en EU-butik sælger for mere end 280.000 kr. til DK om året, skal man som kunde betale dansk moms (ved ikke med told).

Men vil da gerne indrømme, at jeg fik blandet butikker som Play ind i det. Men pointen er den samme :)
dpldplSkrevet 22/10-08 14:44 
Kender den regle. Men troede det var buttikens problem? (Amazon kan man jo se det lige før man godkender sin order)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/10-08 14:44 
dpl> Hvad spiller du FarCry 2 på?
Spiller nu: Phantasy Star IV
jaesjaesSkrevet 22/10-08 14:48, rettet 22/10-08 14:50 
dpl: Men det ændrer ikke på, at nogle folk ikke gider bruge tid på international nethandel. Og nu var det bare for at nævne, at der findes situationer hvor, man skal betale DK-moms fra et EU-land.
dpldplSkrevet 22/10-08 14:52 
360. (Har droppet PC gaming helt)

Ok kan godt være nogen ikke gider nethandle for udlandet. Men personlig kan jeg ikke forstå at folk ikke vil spare flere hundred kroner nogen gange. (især ved limited editions som jeg elsker at købe ><).
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
jaesjaesSkrevet 22/10-08 15:01 
Jeg fik vist også sat lidt for stor streg under "gider". Det handler også om, at langt fra alle har Visa eller andre kreditkort :)
dpldplSkrevet 23/10-08 09:10, rettet 23/10-08 09:11 
Jaes: Personling bruger jeg selv Visa electron(skulle flest folk kunne få). Den virker faktisk UTROLIG godt online(Virker alle steder jeg køber, som game, gameplay, amazon, axelmusic, ubishop og mange flere).


Anyway spillet lidt mere Far Cry 2 idag(Var tidlig op og skal ikke noget idag :p). Kan kun sige jeg elsker det, kan hurtig ende med at blive mit favorit FPS. Den åben verden med alle de muligheder man får ved det er genialt.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 26/10-08 19:07 
Ja, det er sku ret imponerende på mange måder det her spil! Den trøstesløse stemning af et borgerkrigshærget land er ramt rigtig godt og der er virkelig nogle imponerende miljøer.

Dog er det desværre fuldstændig retarderet, at de ikke har lavet noget quick travel halløj a la Oblivion. Der går desværre alt for meget tid med at køre rundt og rydde de samme outposts om og om igen. Det og de ret ensformige missioner (so far) udvander lidt hvad der ellers kunne være en suveræn titel. Dog er det stadig rigtig godt og klart en af de bedste og mest ambitiøse FPS'er på 360'eren.
(...)
enfenenfenSkrevet 26/10-08 19:32 
Hvordan er AI'en ?

I stort set alle gameplay videoer, jeg har set, virker AI'en ikke alt for skarp. Forhåbentligt er det fixet, eller også har man bare spillet på en meget lav sværhedsgrad, da videoerne blev optaget.

I en af videoerne ser man også hovedpersonen snige sig rundt om natten imellem buske og træer. På et tidspunkt skyder man én med lyddæmper, og med det samme ved alle, i hvilken busk, man har gemt sig i. Det virker ikke alt for heldigt, hvis spillet lægger op til, at man også skal kunne snige sig rundt.

Nu har jeg ikke prøvet spillet, så ovenstående er bare gætterier på baggrund af videoer.
What is the Matrix?
dpldplSkrevet 26/10-08 20:41 
AI er ikke særlig god og de har syg godt sigte ><

Men for mig er dette kun 2 små problemmer som IKKE ødelægger spillet. Vis du ikke slår ihjel med det samme så kalder de på hjælpe(Så headshot med silence våben er nødvendig!). Spillet ligger ikke op til man sniger sig rundt(faktisk ret så svært, men muligt). Det ligger op til du gøre det på din måde, hvilket kan være alt fra være snigskytte(min stil) til rambo style, men man kan altid også bombadere dem med en mortar angreb også videre.
Men starte ild rundt om hele deres camp også slå dem ihjel der overlever. Man små ting som dette der gør spillet så godt.

Eller en opgave med stop en bil, så smid bombe på vejen og tænde den med samme bilen kører over den(den skal jeg stadig lige prøve). Eller have en bil man sætter ild som spærre vejen for den bil man skal smadre. Så mange som genial ting der gør spillet sjov.

Også kommer der ofte min elsket "wow" tider. Altså hvor der sker et eller andet der bare fedt og svært at gøre igen. (F.eks. var opgaven at smadre en bil, den havde allerede taget meget skade fra mit først angreb hvor jeg tog ud hans support. Derefter kørte jeg godt stykke foran og stod midt på vejen og skød den til den explodered. Problemmet var bare selv om køreren døde, så stoppet bil ikke, kom kun væk i sidste sekund. ><)

Vis man køber dette spil og regnet med normal FPS oplevelses, så kommer man til hade det. Men set mange der sagde "det spil virker ikke at være godt, prøver lige lidt mere senere" også kommer de tilbage og siger "Uh enlig bedre end jeg troede". Men andre ord ikke bedøm det for tidligt.

Uh glemt helt det spil her RIGTIG godt udvælg af våben. Selv flare gun kan bruges til sjove ting :p
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/10-08 20:47 
Hvis fjenderne kalder på hjælp spawner der så nye fjender i en uendelighed? Det var nok det allerværste ved etteren.
Spiller nu: Phantasy Star IV
dpldplSkrevet 26/10-08 20:51, rettet 26/10-08 20:52 
Nej der er kun de fjender som der er i den camp. Kan måske kom en enkel bil forbi med max 2 folk i. Men den bil kører bare dens normale rute, så i sidste ende bare dårlig timming af en selv.

De respawner når du er kommet et godt stykke væk fra stedet.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HyakotakeHyakotakeSkrevet 08/01-09 22:45 
*suk* Jeg er lige præcist halvt færdig med at samle diamanter, 112 cases fra north territory og 2 fra desert :-)

16½ time og jeg har kun klaret et par sidemissioner og befriet et par buddies... men nu kan jeg spille hovedhistorie, og låse op for south, og så går diamantjagten ind igen! Jubiii!
HankyHankySkrevet 08/01-09 22:50 
Ja, FarCry 2 er i sandhed et fantastisk spil ;-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 09/01-09 16:59 
Underligt! Jeg har snakket med næsten alle buddies i baren og løst deres små opgaver (smadr en konvoj, dræb en random fyr på kortet osv.) men alligevel står der kun 1/12 Buddy Missions complete under mine stats. Er spillet glitched eller er Buddy Missions noget andet?
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 09/01-09 19:50 
Min hukommelse er lidt tåget, men er buddy missions ikke de
alternative måder at løse en mission på, som bliver foreslået efter at have taget en mission fra en af fraktionerne? Altså hvor en buddy ringer spilleren op efter man er gået ud af et hovedkvarter og man derefter vælger at følge deres alternativ plan.
(...)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 09/01-09 22:01 
Jo, det fandt jeg lige ud af! Men så kommer andet spørgsmål i den række:

Kan man ikke subverte en mission uden at Buddy'en dør? Jeg har lavet 3 Buddy Missions nu, og hver gang er fjolset faldet om når missionen er slut og jeg kan ikke redde ham med drugs. Så det virker som om, at hvis man vil subverte, så koster det en buddy (=kavt).
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 09/01-09 22:42 
Det burde være muligt at redde dem. Jeg mindes at have givet dem meds mange gange, hvorefter de rejste sig uden en skramme. Måske giver du dem for meget så de OD'er? :)
(...)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 09/01-09 23:49 
Haha, ja, det tror jeg faktisk. Ham den gamle Jose-fyr var blevet skudt og lå og vred sig... han tiggede om drugs, og jeg fyrede en kanyle i ham. Ham blev ved med sin vriden-sig-rundt og jeg jabbede ham en gang til. Så begyndte han at råbe på mere-mere-mere. Så fyrede jeg kanyle #3 i ham og så sov han stille ind :-D

Jeg reloadede dog, og prøvede igen, og denne gang fik jeg nakket alle fjender før de fik ham skadet. Så man kan altså klare buddy missionerne uden at de dør... fred være med dem, der måtte lade livet for at jeg fik denne lektie :-D
KalicolaKalicolaSkrevet 06/03-09 19:06 
Så fik jeg endelig sat mig ordentligt ned med farcry 2. Og der er ingen tvivl om at dette er et af de allerbedste fps spil jeg har spillet. Aldrig har jeg været meget draget ind i et spil.

AI'en er genial. Man kan spille fuldstændigt som man har lyst. Og det er rent faktisk muligt at stealth'e uden at AI'en på magisk vis ved hvor du er hele tiden. Det er muligt at dræbe et par fjender på afstand, og derefter løbe hen til en anden position og gemme sig uden at hele lejeren ved hvor du er. Og derfra kan man så nakke forvirrede fjender som render rundt og prøver at finde dig. Det er bare møg vellykket lavet.

Derudover er der det fede dynamiske og troværdige miljø. Fjenderne står ikke bare et tilfældigt sted og glor. De taler sammen, der er stole de sidder og slapper af på når det er varmt. Det hele gir rigtig go mening. Det er ikke bare tumper som er sat ind i forskellige rum og står der og venter på at du kommer forbi. Fjenderne er levende.

Så er der tønder med benzin, og gas beholdere i forskellige afskygninger, som alle reagerer forskelligt når de blir skudt, og de gir noget rigtigt fedt dynamik og tilfældighed til kampene.

Jeg kunne blive ved. Men det var ikke meningen at jeg ville skrive en anmeldelse, så jeg stopper bare her :)
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 06/03-09 19:10 
Det bedste du har spillet? :o Jeg må ærligt indrømme at jeg mistede lysten til at spille det efter at have gennemført første kort, hvor det stort set ikke havde lavet andet end at gentage sig selv igen og igen, samt at respawne fjender ud af det blå et par minutter efter man havde ryddet en lejr...
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 06/03-09 21:09 
Hvis du mener at man gør det samme hele tiden ved at ryde den ene lejr efter den anden, så har du ret. Men der er SÅ mange forskellige måder man kan gøre det på, at jeg på ingen måde er træt af det endnu. Men jeg er også kun ca 3 timer inde i spillet. Jeg tror slet ikke at jeg vil blive træt af spillet fordi det er sådan en troværdig verden og AI, som jeg ikke har oplevet i noget andet spil.. Selv fjenderne i Halo 3 ved konstant hvor du er henne.

Hvis man ryder en lejr på 6-8 fjender, så virker det som om at der kun spawner 2-3 stk næsten gang man kommer forbi, og dem kan man hurtigt udryde via rambo metoen. Og så er det min erfaring at hvis man kører rundt i civil biler så spawner der langt færre patruljer, end hvis du kører i en millitær bil.
For The Love Of The Game
HyakotakeHyakotakeSkrevet 06/03-09 21:24 
Jeg var ikke så vild med AI'en og dennes evne til at spotte mig, når jeg prøvede at stealth'e. Jeg havde ekstremt svært ved at snige om dagen (f.eks. ved flyvepladsen kunne manden i tårnet se mig, mens han var et par pixels i horisonten for mig - også selvom jeg sad ned og møvede mig meget langsomt fremad gennem græsset).

Om natten var det meget (læs: MEGET meget) lettere at snige - fjenden kunne bogstaveligt talt vade ind i mig, før han opdagede mig, men til gengæld havde jeg så omtrent lige så svært ved at se dem.

Så jeg spillede Rambo-style i dagstimerne og halvblind ninja om natten. :-)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig