X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Age of Conan – Hyborian Adventures


Svar
nerosnerosSkrevet 04/09-07 23:19, rettet 05/09-07 14:15 
Jeg glæder mig faktisk ret meget til Age of Conan. Det hele ser da meget godt ud, men jeg kan ikke blive helt klog på om man altså kan spille sammen med andre over nettet eller om det også er et singleplayer spil. altså i den forstand det måske kun er et online spil ligesom World of Warcraft? Hvad er jeres forventninger til dette spil. Tror i på det?

De kampe jeg har set i gameplay er rimelige gory og tro mod Conan universet ;-)! Men jeg synes nu det så en lille smule kedelige ud uden så meget variation.

Men grafisk ser det lækkert ud synes jeg ihvertfald efter min grafiksans :-)

Nu skulle det så være udsat til marts 2008 så der er nok nogle ting som skal laves videre på, og det er jo et godt tegn at de ikke smider det ud af døren inden det er færdigt.

Lidt om det grafiske
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 05/09-07 00:06 
Det bliver stort set kun online. Starten af spillet skulle vist være singleplayer, men slet ikke nok til at du kan købe det kun for det. Spillet er dog mere eller mindre skabt til konsol, sådan rent styringsmæssigt, så jeg glæder mig til at se Xbox 360-udgaven.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 05/09-07 07:38, rettet 05/09-07 08:09 
Nå ok! Det bliver da rigtig fedt online så. Hvis altså alt går godt. Det man kan være bange for er, at man som jeg har oplevet det både i Gears of War og især Lost Planet falder af nettet ret ofte og det er jo ret irreterende. Men jeg er lidt usikker på det kan være min egen forbindelse ;-)!

Interview
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 05/09-07 08:29 


:D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KalicolaKalicolaSkrevet 05/09-07 09:14 
Jeg troede kun at det her spil var til pc. Og det som kommer til 360 er et andet conan spil i stil med god of war.
For The Love Of The Game
nerosnerosSkrevet 05/09-07 09:30 
Sumez>

Det er da lyv ;D!
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 05/09-07 10:27 
Darknon>
Jeg troede kun at det her spil var til pc. Og det som kommer til 360 er et andet conan spil i stil med god of war.

Nej, der kommer en Xbox 360-udgave af Age of Conan også. :) Den er bare først færdig et stykke tid efter pc-udgaven. Det andet Conan har jeg også prøvet, og det virker faktisk ret godt.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 05/09-07 13:56 
Det andet conan ser jo for fedt ud. Men det skal vi ikke snakke om her :-)
For The Love Of The Game
nerosnerosSkrevet 05/09-07 14:11, rettet 09/01-08 13:13 
Hvis det ikke skulle være gået op for nogen, at jeg prøver at hype det her spil, så får den nu hele armen ;-)


Noget jeg fandt fra Gamereator:

Hvad er det så lige, der gør Age of Conan interessant? Omgivelserne er muligvis flotte og unikke for Robert E. Howards Conan univers, men med bjergekæder, der strækker sig efter skyerne og frodige junglelandskaber, skiller det sig ikke umiddelbart ud. Det er nu er heller ikke visuelt, at Age of Conan skal trække fra. Ingen tvivl om at det er et formidabelt flot MMO, og at det som et af de første DirectX 10-spil vil virkelig skinne igennem, men nøglen til succes ligger mere i den unikke gameplay-formel.

Norske Funcom har truffet en kritisk beslutning, der i værste tilfælde kan gøre Age of Conan uspilleligt. De har indført 'real-time combat', som det hedder på engelsk. For at lave en halv-kikset dansk oversættelse betyder det, at hvor du slår, hvordan du slår og hvor godt du slår til en modstander, alt sammen har betydning for kampen, hvor det indtil videre blot har handlet om at trykke på en knap og håbe på det bedste. Ikke mindst betyder det ligeledes, at du rammer dem dit våben rammer, ikke bare den fjende, du har markeret. Problemet har altid ligget i internet-forbindelsen: Hvis der var for meget forsinkelse, så ville det blive alt for frustrerende at skulle kæmpe i real-time. Dette problem mener Funcom dog at have løst gennem en genial netværkskode. Det er endnu ikke noget vi kan be- eller afkræfte, men hvis de kan holde, hvad de lover, så bliver det lige pludselig meget mere interessant at gå til kamp i en kæmpe online-verden.

Hvad der ydermere gør Age of Conan ganske unikt er historiens struktur. Funcom mener tydeligvis ikke, at de nuværende MMO-spil lægger nok vægt på den centrale fortælling, så derfor har man simpelthen valgt at skære spillet op i tre dele: Groft sagt i en singleplayer-, co-op- og MMO-del.

Dette betyder helt enkelt, at man starter sine eskapader i Age of Conan ganske alene. De første 5-10 levels skal klares uden forstyrrelser fra overlegne online-modstandere eller irriterende snothvalpe, og med eksklusiv indflydelse fra digitale personligheder, har Funcom al den plads de har brug for, til at lave en fængende historie. Når man har nået denne grænse, så skal man indtil level 20 kæmpe videre sammen med et par stykker, der har nået samme punkt i historien, og til sidst slippes man så fri i den kæmpe onlineverden. En verden, der er opdelt i 30 varierede regioner, der hver er på 4x4 km.

Personligt virker det som et yderst spændende tiltag, der måske giver MMO-spil det tiltrængte cinematiske løft. Selvom et spil som World of Warcraft oser af stemning, så gav jeg ikke den tekst-baserede dialog megen opmærksomhed. Et problem som Funcom atter har løst ved at gøre dialogen langt mere cinematisk og fuldstændig indtalt.

I bund og grund er Age of Conan stadig dit velkendte rollespil, bare med stærkt indbyggede kampelementer. Klasse-mæssigt udvikler du dig efter en hierarkisk orden, så du indledningsvis kun skal vælge mellem et par grene, der i sidste ende udmønter sig til i alt 14 klasser. Der er samtidig lagt enorm vægt på samarbejde, så der bliver masser af fordele ved at være i en guild. Først og fremmest bliver det langt lettere at arrangere et storstilet angreb på fjenden, hvor Funcom lover krigs-lignende scenarier, og der kan både bygges og erobres slotte.

Den vigtigste fordel ved et guild i Age of Conan ligger måske i stedet i muligheden for at opføre sin helt egen by. Som et andet strategispil skal du indsamle ressourcer (jeps, det betyder også ud og hugge træ), og så kan du begynde at opføre kæmpe mure og masser af lækre bygninger. Det giver ikke kun strategiske fordele; hvis du ikke er typen der vil kæmpe dig til tops, kan du vælge at blive en landsherre, arkitekt eller et andet mindre blodigt hverv og stadig tjene kassen. Og det indebærer faktisk også, at du kan blive arbejdsgiver og hyre folk. Dermed ikke sagt, at man kommer sovende til rigdom og magt. Der skal kæmpes om de forskellige bygningsområder, og Funcom vil hellere have færre end få, så der bliver rigeligt at slås om. Og samtidig gælder det om at have en indbyrdes god dynamik i guilden, da dette fører til bygnings-oplåsninger som eksempelvis stalde. Og med stalde kommer der heste. Og med heste kommer kavalariet. Ja, det er nemlig muligt at kæmpe til hest i Age of Conan.

Selvom Age of Conan stadig har masser at bevise, så leger Funcom unægteligt med nogle anderledes og spændende ideer. Især hvis netværkskoden kan holde fast, så bliver det en helt ny oplevelse at kæmpe i et MMO. Alt dette får vi forhåbentlig mulighed for at fastslå, før spillet udkommer til PC i andet kvartal i år, men mon ikke vore norske fæller er klar til at levere et kæmpe brøl?
Bashful Neophyte
FizbanFizbanSkrevet 05/09-07 14:26, rettet 05/09-07 14:26 
Funcom har fordelen ved at de har arbejdet med Anarchy Online igennem mange år, og jeg må sige at spillet er blevet noget anderledes over de sidste år vi har spillet det.

Ser også frem til at det kommer, om ikke andet så bare for at få noget andet at spille end hvad der er på markedet i øjeblikket.
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
nerosnerosSkrevet 09/01-08 13:17 
Lidt godt nyt :-)

Gameplay
Bashful Neophyte
FizbanFizbanSkrevet 09/01-08 13:31 
Spillet virker rigtigt godt, jeg har nu spillet beta i over 1 måned, og kan kun sige jeg ser frem til at det udkommer =)
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
nerosnerosSkrevet 09/01-08 13:51, rettet 09/01-08 16:46 
Hvor fedt! Fortæl mere :D

Hvad level er du og profession?
Bashful Neophyte
ValkyrieValkyrieSkrevet 09/01-08 18:45 
"Problemet med spil som Conan, er at de er alt for ambitiøse til at kunne leve op til deres potentiale"

Det var således at Edge beskrev Conan for år tilbage.
Og ihh, hvor den pessimistiske holdning passer perfekt ind i den skabalon.
Edge lover gud og grønne skove. Hvis det rent faktisk skulle kunne levere på alt hvad det lover - KOTOR agtige cinematiske quests, episk single player helt op til lvl 20, revolutionerende kampsystem, revolutionerende pvp/rvr/siege warfare, destructable buildings, gengivelse af måske den dybeste og mest indflydelsesrige fantasyverden nogensinde, revolutionerende crafting, fantastisk grafik...

Det lyder som om at vi har set den her pipe før. Conan har altid været mere interessant, men hvis jeg skulle satse mine penge ville de være på Warhammer. Simpelthen fordi det er et spil der ikke prøver at gøre et eller andet sindssygt. Det er bare noget der gør det samme som DAOC/WoW gør/gjorde.
Det spil har større chance for succes.
Bare kig på SWG, Vanguard...

Conan er på en road to ruin. At de har valgt at gøre det tilgængeligt på 360 gør det nok ikke meget bedre.
Det begrænser bare spillets overflade og hvordan de vil kunne opdatere og optimere spillet i fremtiden, hvilket går ret meget imod en af de mest posititve ting ved MMOs. evolution.
Well crucify the insincere tonight...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/01-08 18:54 
Valkyrie>
Conan er på en road to ruin. At de har valgt at gøre det tilgængeligt på 360 gør det nok ikke meget bedre.
Det begrænser bare spillets overflade og hvordan de vil kunne opdatere og optimere spillet i fremtiden, hvilket går ret meget imod en af de mest posititve ting ved MMOs. evolution.

De har vel tænkt sig at bruge den hard disk der sidder på toppen af konsollen? Det virker da fint for FFXI.
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 09/01-08 21:53, rettet 09/01-08 21:55 
Valkyrie>
Det lyder som om at vi har set den her pipe før. Conan har altid været mere interessant, men hvis jeg skulle satse mine penge ville de være på Warhammer. Simpelthen fordi det er et spil der ikke prøver at gøre et eller andet sindssygt. Det er bare noget der gør det samme som DAOC/WoW gør/gjorde.
Det spil har større chance for succes.
Bare kig på SWG, Vanguard...

Hmm..! Måske har du ret i det du siger med hensyn til at Conan ikke kan leve op til forventningerne omkring gameplay osv. Men man skal jo have et afslappet forhold til den slags udtalelser som Egde har. Det har jeg ihvertfald. Jeg glæder mig bare over, at den slags spil endelig kommer til konsol. Jeg er ligeglad med hvor stort det end bliver. Hvad jeg har set indtil nu har fået mig overbevist om, at det er noget JEG ville elske at spille, og med hensyn til Warhammer så har det været alt forlænge under udvikling til, at jeg tror det bliver særlig revolutionerende hverken med hensyn til grafik eller gameplay. Ikke at det er noget skidt at et spil er længe under kniven, men grafikmoteren virker en smule forældet og hvad med gameplayet?
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 09/01-08 22:25 
Valkyrie>
Det lyder som om at vi har set den her pipe før. Conan har altid været mere interessant, men hvis jeg skulle satse mine penge ville de være på Warhammer. Simpelthen fordi det er et spil der ikke prøver at gøre et eller andet sindssygt. Det er bare noget der gør det samme som DAOC/WoW gør/gjorde.
Det spil har større chance for succes.
Bare kig på SWG, Vanguard...

Conan er på en road to ruin. At de har valgt at gøre det tilgængeligt på 360 gør det nok ikke meget bedre.
Det begrænser bare spillets overflade og hvordan de vil kunne opdatere og optimere spillet i fremtiden, hvilket går ret meget imod en af de mest posititve ting ved MMOs. evolution.

Gas nu ned, Valkyrie. Age of Conan har en del fordele, der gør at det nok skal blive en succes.

For det første, så er det ikke en direkte kopi af World of Warcraft ligesom Warhammer er det. De forsøger at lave noget nyt og friskt.

For det andet, så bliver det det første vestlige MMORPG på de nye konsoller, hvilket betyder at de bliver stort set de eneste på markedet - hvilket slet ikke er dårligt.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ValkyrieValkyrieSkrevet 09/01-08 23:46 
Konsolkongen>
Valkyrie>
Conan er på en road to ruin. At de har valgt at gøre det tilgængeligt på 360 gør det nok ikke meget bedre.
Det begrænser bare spillets overflade og hvordan de vil kunne opdatere og optimere spillet i fremtiden, hvilket går ret meget imod en af de mest posititve ting ved MMOs. evolution.

De har vel tænkt sig at bruge den hard disk der sidder på toppen af konsollen? Det virker da fint for FFXI.

Definer "fint". Hvilke ekestreme hindringer er det at PS2 har givet FFXI?

Svar: MANGE.
Jeg er ikke optimistisk. Der er en grund til at MMO ikke har gjort sig godt på konsol. Jeg føler mig meget sikker på at de vil få problemer.
De vil jo ikke bare kunne gå ind og understøtte nye shaders og teknologier som er tilfældet med så mange andre MMOs.

Fra alle de gameplay videoer der er set, er spillets såkaldte "real time" combat, jo ikke andet end en hack'n slash illusion. Det er stadig random og dices, bortset fra at det ligner et rigtigt kampsystem. Men ens øjenkordination eller combo ekspertise vil ikke have nogen impact.
Jeg tror det bliver ligesom Hellgates real time gameplay.




neros>
Hmm..! Måske har du ret i det du siger med hensyn til at Conan ikke kan leve op til forventningerne omkring gameplay osv. Men man skal jo have et afslappet forhold til den slags udtalelser som Egde har. Det har jeg ihvertfald. Jeg glæder mig bare over, at den slags spil endelig kommer til konsol. Jeg er ligeglad med hvor stort det end bliver. Hvad jeg har set indtil nu har fået mig overbevist om, at det er noget JEG ville elske at spille, og med hensyn til Warhammer så har det været alt forlænge under udvikling til, at jeg tror det bliver særlig revolutionerende hverken med hensyn til grafik eller gameplay. Ikke at det er noget skidt at et spil er længe under kniven, men grafikmoteren virker en smule forældet og hvad med gameplayet?

Neros, jeg ser ikke personligt frem til Warhammer. Umiddelbart kan jeg ikke se pointen. Ikke kun fordi at jeg synes at Mythic er overrated, ligesom DAOC, men også fordi at pvp var det eneste det spil havde. Quests, PvE, AI, musik, grafik, netkode, customer service... Der var så mange ting der er i vejen med det spil og det firma der køre det, at det er fuldstændigt latterligt at tro at de vil kunne få et polished produkt på højde med det Blizzard laver. Højest bliver det vel noget ligesom LOTRO.
Mere cookie cutter fantasy MMO med elvere og orkere og jeg skal komme efter dig.
Men folk er jo ville med det. WoW som nu står for Waiting On Warhammer, bliver efter manges udsagn "nakket" af Warhammer.


Age of Conan er helt klart anderledes.
Men jeg ser mange af elementerne de har i som en fiasko.
Det er utroligt at udviklere stadigvæk ikke fatter det. De fatter det ikke efter spil som Fable. De fatter ikke hvorfor det altid er de simple spil som Pokemon, Halo og WoW der vinder så meget popularitet.
Det er fordi at selvom de gør få ting, så gør de det så godt at alt andet er ligemeget.
For mig ligner det at Age of Conan er kvantitet, og næppe kvalitet.
Jeg gad egentlig godt at vide hvor meget tid og hvor mange resourcer de kan dedikere til deres "revolutionerende" kampsystem, når de også skal fokusere på en player run økonomi, og at balancere alle deres professions og alle items til crafterne, og hvordan det hele vil blive påvirket på xbox, som ikke bare lige kan blive opdateret med en directx opdatering eller en ny shader når den seneste windows secuirty update ødelagde sidste torsdags patch.


Det ville da være fantastisk hvis det hele lykkedes. Og ud fra nogen previews og nogen gameplay videoer, så er det da en sød konklusion at komme til. Men seriøst - Efter at have spillet MMO i alt for lang tid nu, så er det frustrerende at gode(jer) og positive folk stadig danser efter den pipe der spiller hype og propaganda 24/7.
Alting har en konsekvens.
Med alle de ting de har gang i, så tror jeg at andre ting vil blive forsømt.
Selve verdenen er måske en. Jeg kunne godt forstille mig at de går SWG/Oblivion ruten og bare får en af deres level designere til at redesigne hele verden med en random generator, så det ser "realistisk" ud.

Folk elskede at finde nye områder i world of warcraft fordi hvert enkelt træ, og sten blev placeret af blizzards egne designere. De havde 100 variationer og models af det samme træ.
Grunden til at de kunne gøre dette, var fordi de lavede et simpelt spil, som ikke var ambitiøst.
Ambitiøst betyder sjælent godt mere. Det viser erfaring ihvert fald, IMO.
Derfor mener jeg at det kun er logisk at tage afstand til Conan på nuværende tidspunkt. Grafikken er ikke 1/10 del så imponerende som den var det da vi først så det i 04/05(?). Folk virker exhausted af fantasy nu, og WoW har allerede fået lavet en masse anti MMMO aspiranter, som sikkert er meget lavere end det antal der er håbløst afhængige af dem, men alligevel.

Warhammer er mere ordinært, sikkert, forudsigeligt og sikkert også kedeligt(ihvert fald i design og nyskabelse), men er det ikke det der vil sikre Warhammer bedre chancer for at blive et solidt og spilbart spil, der ikke er plaget af lag spikes og loops i animationerne som Age of Conan er? Spillet ser ikke pre-alpha klart ud.

Der er så mange ting som udviklerne ikke har vist og ikke vil tale om. Jeg tror at det er dårlige tegn. Jeg tror at de får så meget pres fra deres publishers og hemmelige investore som er med til at finansere de her enorme projekter, at de ikke ville kunne lave flere af deres ekstreme udskydelser.
360 versionen var sikkert også et ønske om at give op på kvalitet, får at maksimere salg. Jeg tror at ligesom Epic med UT3, så er de sikkert hamrende kede af at have blivet nød til at gå til konsollerne.
Funcom er nok bare mere smarte og mindre højtråbende end den psykotiske Mark Rein og alle hans minions.
Well crucify the insincere tonight...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/01-08 23:56 
Valkyrie>
Definer "fint". Hvilke ekestreme hindringer er det at PS2 har givet FFXI?

Jeg forstår ikke hvad du mener. PS2 versionen af FFXI bruger også hard disk...
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 10/01-08 08:23, rettet 23/01-08 17:40 
Valkyrie Du kan have så evig meget ret i det du skriver....noget af det hehe :-) Men lad os nu bare vente og se måske kan det virkelig godt lade sig gøre, at det går hen og bliver et godt MMO konsol spil. Måske er vi heldige. Jeg er ihvertfald ikke så negativ omkring det. Jeg venter og ser ;-)
Bashful Neophyte
jaesjaesSkrevet 30/03-08 23:02 
Den nye 'Epic Moments'-trailer er ganske fed.
http://www.gametrailers.com/player/31580.html

Musikken i spillet virker generelt meget lækker, lidt hen ad soundtracket til Dreamfall. Jeg er i øvrigt ret sikker på, at pigen der synger i traileren er den samme som synger på flere numre i Dreamfall. Komponisten har jeg ikke kunnet finde info på.

Jeg ved ikke endnu, om jeg køber AoC, men at det også kommer til en konsol trækker da lidt. Og flere elementer i spillet virker ganske lovende:
- Kampene
- Man kan bygge byer
- De tre faser (singleplayer, co-op, MMOG)
- Historien er skrevet af folk bag de to The Longest Journey-spil
- Mature Rating; forhåbentlig begrænser det antallet af 13-årige skrigeapparater.

En ting der dog ikke er lovende: Funcom siger, at AoC er et spil for voksne lavet af voksne. Og så putter de noget så uerotisk som pixel-patter i spillet :)

Anyway, vi skulle næsten lave en Play:Right guild :)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 30/03-08 23:18 
"The Audio Director is Morten Sørlie, who created the widely hailed soundtrack for Anarchy Online - Shadowlands. Sørlie is accompanied by sound designer Tord D. Nikolaisen, and composer Knut Avenstroup Haugen who is writing the musical score for the game."

Det er komponistens første spilprojekt... Ham kommer vi måske til at høre mere til..
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
jaesjaesSkrevet 31/03-08 14:55, rettet 31/03-08 15:04 
Tak. Navnet fandt jeg, men kunne ikke finde noget om, hvad han ellers havde lavet af (spil)musik.
WehnerWehnerSkrevet 02/04-08 00:09 
Jeg får svært ved ikke lige at give det et go i hvert fald.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 20/05-08 21:47, rettet 20/05-08 21:50 
Pc-udgaven er vist lige på trapperne nu - nogen der ved noget om, hvornår 360-udgaven forventes at udkomme?

Og bliver det egentlig cross-platform ligesom Shadowrun, eller bliver det pc for sig og 360 for sig?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 20/05-08 22:00 
Jeg mener bare at "later" er det de har afsløret. Jeg tror at de to grupper bliver adskilt - et pc-mmorpg er nok for kompliceret til at smelte sammen med en evt. konsolversion.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
kingsizekingsizeSkrevet 20/05-08 22:22 
så vidt jeg kan se er AoC noget mere "action" orienteret end Final fantasy XI online, og det fungerede fint på både ps2 og xbox360, og det hele kørte på samme servere.
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
HeroldHeroldSkrevet 20/05-08 22:24 
Pc-versionen har mange input-muligheder. De skal helt klart skæres ned, for at kunne fungere på konsol.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
kingsizekingsizeSkrevet 20/05-08 22:51 
Det er klart det bliver anderledes at spille på konsol, og nok heller ikke optimalt hvis man vil være meget seriøs. da det naturligvis vil komme til at gå ud over ens mulighed for at lave macro'er, og den extra tid man kommer til at spilde i div. menuer.
men det er gætværk, da jeg ikke har prøvet AoC endnu, jeg ville bare pointere at det godt kan lade sig gøre.

Det der gjore at konsol versionerne fungerede var et godt spell og ability menu system, men igen ikke helt optimalt i forhold til pc-versionen.
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
HeroldHeroldSkrevet 20/05-08 23:41 
Jeps, og grundstyringen i Conan er også passende til konsol... Der skal bare rodes så meget med grundinterfacet, at jeg tvivler på at de vil køre det sammen :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
kingsizekingsizeSkrevet 21/05-08 18:53 
Ja - Vi må jo vente at se, men jeg håber for xbox folket at det bliver på de samme servere. Ellers er jeg bange for at det bliver en kedelig MMO oplevelse på xboxen.
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig