X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad skal man give for en PSP idag?


Svar
silverstarsilverstarSkrevet 03/09-07 19:31 
Jeg overvejer at købe en PSP, da jeg efterhånden har set dem til priser jeg synes lyder rimelige, og der er en håndfuld spil jeg godt kunne tænke mig at prøve.

Jeg vil helst købe en fra ny, og har set den til 1299,- i danmark (kun konsollen, ingen ekstra tilbehør).

Kan det gøres væsentligt billigere?
Det er selvf. en fordel hvis den kan købes i DK (pga garanti), men hvis der kan spares væsentligt kan udlandskøb godt være aktuelt.
Er der evt. nogen "Value Pack" med nogle fornuftige spil med hvor der kan spares lidt, f.eks. Tekken Ressurection, Wipeout Pure, GTA?
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
BeanoBeanoSkrevet 03/09-07 20:11 
Husk at der kommer en revideret "slim" PSP udgave på gaden i denne uge, så pas på at du ikke kommer til at købe den gamle model ;)
JAAJAASkrevet 03/09-07 20:29, rettet 03/09-07 20:29 
Der var et tilbud på 999,- på et tidspunkt, men 1299,- er nok så billigt, som det bliver pt., hvis du skal have en ny. Den nye slim model bliver selvfølgelig dyrere.
BeanoBeanoSkrevet 03/09-07 21:15 
"Slim" har samme vejl. pris som den gamle model, men man kan godt forestille sig at de ikke sælger den ny til 999,- før de er kommet af med de gamle.
HeroldHeroldSkrevet 03/09-07 21:19 
Der følger iøvrigt ikke videokabler med, som der gør i US.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
happyEDhappyEDSkrevet 04/09-07 08:40 
Nej tror jeg ikke og tror nu heller ikke der gør i US.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
BeanoBeanoSkrevet 04/09-07 08:57 
Mener heller ikke der følger videokabler med i hverken US eller EU.
HeroldHeroldSkrevet 04/09-07 11:27 
Ah, nej. Jeg har læst forkert. Kablerne er slet ikke ude i Europa lige til at starte med.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 04/09-07 11:43 
Bah... kan snart ikke overraske nogen. Kommer heller ikke i hvid i DK fra dag 1.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig