X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Lost Odyssey


Svar
JAAJAASkrevet 03/09-07 12:39, rettet 03/09-07 16:31 
Lige åbnet. Der er ikke så meget at se, men musikken og stilen er nok til at give mig kuldegysninger af forventning. Check baggrundsbilledet under "Story". Ser det ikke ret Midgard-agtigt ud?

Her er nogle flere screenshots, der loader noget hurtigere:
http... Se hele indlægget


Officielt site
256 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Svar
dpldplSkrevet 26/01-08 15:27 
Altså der er en i england der sælger dem på ebay.co.uk (faktisk 5 styk op lige nu).
Så vis du bange for told og postDK nye afgift, så er det en mulighed(spillet koster 328kr med porto)

link til ebay sælger.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
NaieraNaieraSkrevet 26/01-08 16:29 
Der sendes ikke fra UK der. Det er en Hong Kong-sælger der lader som om han/hun gør.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WikzoWikzoSkrevet 26/01-08 18:33, rettet 26/01-08 18:33 
Ok. Tror jeg køber det fra Play-Asia en af dagene, så.

Er det i øvrig nogen som gør brug af deres "hvis-du-klikker-på-mit-banner-får-du-bonusponts" service? Jeg har netop sat et par links op på min blog, så hvis I køber spillet fra Play-Asia, vil jeg blive glad, hvis I trykker på et af linksene først.

Jeg vil selvfølgelig gøre det samme, hvis nogen har et banner sat op et sted :)

Støt mig gennem Play-Asia
JmogJmogSkrevet 26/01-08 18:45 
LTWW>
"Wait - Back ordered, ships once restocked"
Hvor lang tid plejer ovenstående at tage?

Siden det er en helt ny titel og ikke noget der er sjældent, så er det sandsynligvis indenfor en lille uge.
SumezSumezSkrevet 26/01-08 20:48 
Jeg ville nok være mere bekymret for det engelsk og amerikanske postvæsen end det asiatiske. :)

For slet ikke at tale om den lokale omdeling, de har godt nok smidt meget væk...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 26/01-08 20:49 
Er Play Asia troværdigt?

Og bliver jeg bannet fra live hvis jeg spiller det før tid?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
dpldplSkrevet 26/01-08 20:57, rettet 26/01-08 21:27 
Skulle du ikke blive. Tro slet ikke engang de må ban dig for det? Da det du gør er fuld lovlig (de banner kun for ulovlige ting?)

Folk har da gjordet ligne før, efter hvad jeg ved. (tro det var ME hvor der var snak om blivet banned for spille for tidligt. Men de personer der sagde de var blevet banned for det, var banned for noget andet de gjorde forkert)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 26/01-08 21:08 
Tak :-)

Damn min hjerne går helt i overdrive ved tanken om at spille det før tid....
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
WikzoWikzoSkrevet 27/01-08 09:34 
Hvad kan man egentlig spille online i det? De fleste steder, jeg kigger, står der Singleplayer, men der står også noget om MMORPG.

Og angående Live: Jeg tror heller ikke, de gider at besvære sig med at banne på grund af, at du spiller et spil nogle uger før US/EU `release` :)

Hvis du køber Lost Odyssey gennem dette link, får jeg rabat :)
ChronoChronoSkrevet 27/01-08 09:52 
I skal hellere bruge de links der er i Handel - så støtter i P:R's server.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
WikzoWikzoSkrevet 27/01-08 13:26, rettet 27/01-08 13:28 
Det gør jeg gerne, men i P:R's arkiv er der intet link til NTSC-J versionen (billigere og hurtigere, og den amerikanske version virker vist ikke på PAL-maskiner). Er det muligt at tilføje dette?
NaieraNaieraSkrevet 28/01-08 21:43 
Det tog ikke lang tid før PA fik Lost Odyssey på lager igen. Min røg afsted i dag.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dpldplSkrevet 31/01-08 15:07 
Naiera>
Der sendes ikke fra UK der. Det er en Hong Kong-sælger der lader som om han/hun gør.

Ser ud til du ikke havde ret :P
Lige fået vide mit spil er kommet(Kun KuF også på vej, men det blev sendt fra gameplay igår. Så kan ikke være det). Og det blev sendt i mandags, så 3 dage passer enlig fint med fra england. :D

Eneste problem jeg er ikke hjem, men over hos min mor. ARGH!!!! vil spille det :(
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
WikzoWikzoSkrevet 31/01-08 16:37 
Til den person, der har købt via mit link: Tak [:

Naiera>
Det tog ikke lang tid før PA fik Lost Odyssey på lager igen. Min røg afsted i dag.

Mit blev også sendt af sted for leden dag :)
NaieraNaieraSkrevet 31/01-08 18:37 
dpl>
Ser ud til du ikke havde ret :P

Jeg gik ud fra det der blev skrevet i feedback'en på eBay. Der er sjovt nok også en identisk butik der ikke lægger skjul på at den befinder sig i Hong Kong, der har præcis de samme varer til salg.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dpldplSkrevet 31/01-08 23:28 
heh. Men kom fra england og tog 3 dage. Så jeg er fint tilfreds (ja, sidder og spiller lige nu><)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Bede-xBede-xSkrevet 01/02-08 07:05 
Lost Odysseys tv reklame:

http://youtube.com/watch?v=3w1Ry4NbPcc
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
dpldplSkrevet 02/02-08 17:53 
Færdig med først dvd, damn den endte godt. Vis spillet holder den stil bare nogenlunde op, så er LO det bedste spil denne generation for mig!
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
WikzoWikzoSkrevet 02/02-08 18:13 
Hvordan fungerer det, når man skal skifte dvd? Har aldrig haft et spil med flere discs :)
dpldplSkrevet 02/02-08 18:30 
Spørger om du vil gemme, så siger den skift dvd og bagefter skal bu bare tryk continue. Kan ikke værer letter ;).
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 02/02-08 20:30 
Heldige!!! :-)

Damn hvor fedt at du kan lide det.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
dpldplSkrevet 02/02-08 21:13 
Nå ja, alle med japansk account(også silver), kan snuppe først DLC gratis (2 nye items + en ny "thousand years of dreams"). :D
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SephirothSephirothSkrevet 03/02-08 13:18, rettet 03/02-08 13:19 
Jeg kommer hjem fra usa onsdag og forventer at mit eksemplar ligger og venter paa mig. Kan se, det blev afsendt den 28.

Hvordan er loading tiderne dpl? Har hoert en del historier...
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
dpldplSkrevet 03/02-08 15:25 
Det vil være synd at sige, de er korte. Vis dette var FF10 eller ældre FF, så vil de være alt for lange.

Men på grund af den måde kampe er bygget op, den lave random encounter rate og level systemet, så er loading i LO faktisk helt fint.

Standard kamp i mange jRPG er jo bare hurtige små kampe hvor man tit bare trykker angrib uden at tænke ret meget(Var sådan i Blue dragon). Men i LO har de valgt at gøre kampe længere, samme tid skal man tænke en del mere, da monster uden problem kan tage ½ af dit hp i et slag(Man skal regne med død et par gange). Med den lave encounter rate og en løb hurtig knap kan man faktisk nå en del imellem kampe. Hver level kræver kun 100 exp, and monster give exp efter din level(hvilket giver en level cap) hvilket betyder at du ikke skal grind exp ret meget i spillet.
Faktisk ikke gjordet det en eneste gang på først dvd, stadig ikke på dvd 2(ok lidt da, jeg vil være sikker på ming var samme level som de andre)
Pågrund af alt det, så bliver loading in LO faktisk et meget lille problem.

Nå ja, tro faktisk UE3(lorte engine) er skyld i de lange load tider. Tro nemlig det for komme af med det texture load problem UE3 har.(Ødelægge tit stemningen i mass effect for mig)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 06/02-08 23:58 
IGN kalder historien "So-so" - Skod!

Håber White Knight Leverer!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
dpldplSkrevet 07/02-08 02:32 
Du hører efter hvad IGN siger? :S


Historien er fin, og vis man så også læser "Thousand years of dreams". Så kan man sgu ikke klage, bare de 33 små "dreams" slår alt jeg har oplevet i en jrpg.(Og giver rigtig god baggrunds history af dine immortals)

Jeg nyder LO historie mere end jeg har gjordet med flest FF.(mangler stadig en smule af spillet, kan umuligt gå galt nu)
For mig føles LO som de FF jeg elskede, bare langt bedre combat system!(mener FF spil fra først playstation). Med andre ord for mig er dette det rigtige "FF11"(tæller ikke MMo med og kunne ikke lide 12 :p )
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SumezSumezSkrevet 07/02-08 08:42 
dpl>
Det vil være synd at sige, de er korte. Vis dette var FF10 eller ældre FF, så vil de være alt for lange.

Men de er altså ikke alt for lange? Slet ikke forstået...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dpldplSkrevet 07/02-08 13:28, rettet 07/02-08 13:29 
Nej JEG synes ikke de er for lange. Højest et par gange jeg synes de var det, men det var en cutscene eller ny zone der lige skulle load ind.
Men det er hvad jeg synes, slet ikke i tvivl om der nok skal være nogen som ikke er enig ;)


Tro stadig jeg vil ende med kalde LO mit favorit jrpg.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SephirothSephirothSkrevet 07/02-08 14:09 
Gametrailers har en rigtig god anmeldelse oppe, og de lader til at elske spillet: http://www.gametrailers.com/player/30356.html

Dette er mit FFXII :) Nu skal det bare lige lande (kom nu dumme postvæsen!)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
SumezSumezSkrevet 07/02-08 14:13 
Ok nu glæder jeg mig sgu til at få min røde ring tilbage fra reparation. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
la0sla0sSkrevet 07/02-08 14:41 
Hvis spilasier så bare kunne spænde hjelmen en smule eller rettere postbanditterne.

Glæder mig godt nok x trajve efter at have set det der.
Hvad sker der?
WikzoWikzoSkrevet 07/02-08 15:43 
Nogen som har modtaget spillet fra Play-Asia?
NaieraNaieraSkrevet 07/02-08 17:09 
Jeg fik overraskende nok den jeg havde bestilt fra eBay i dag, før jeg har set noget til den fra Play-asia. Det er meget usædvanligt, at det tager så lang tid. Måske de har bustet os alle sammen, og vi alle kommer af med i alt omkring 600,-, med mindre vi nægter modtagelse? :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
la0sla0sSkrevet 07/02-08 17:32 
Hvordan fungerer det der med at nægte modtagelse helt konkret?
Hvad sker der?
NaieraNaieraSkrevet 07/02-08 18:35 
Man siger det vel bare til postbanditten når han/hun prøver at suge ens blod?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 07/02-08 18:55 
dpl>
Du hører efter hvad IGN siger? :S

Tak! Nu er jeg sgu klar igen :-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SephirothSephirothSkrevet 07/02-08 19:02 
Mit eksemplar blev afsendt fra PA den 28., men stadig ingen Lost Odyssey til mig :(
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
WehnerWehnerSkrevet 07/02-08 19:58 
Naiera>
Man siger det vel bare til postbanditten når han/hun prøver at suge ens blod?

Jeps, jeg gjorde det for nylig med en Play-ting (no pun intended).
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 07/02-08 20:05 
Hehe...
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SumezSumezSkrevet 07/02-08 20:32 
Hm, jeg troede af en eller anden grund at Play-Asia sendte via Europa for at undgå told. Nu fortryder jeg lidt at jeg har bestilt spillet. Har også lige fået et ordentligt smæk på en pakke fra USA, hvor jeg skal betale næsten 100% oveni pakken. Det er helt absurd så meget de tager i fortoldningsgebyr nu.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SephirothSephirothSkrevet 07/02-08 20:40 
På den anden side tog det den sidste pakke, jeg bestilte fra PA, tre uger om at komme frem - men det var nu godt nok også lige efter jul.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
NaieraNaieraSkrevet 07/02-08 22:04, rettet 08/02-08 01:39 
Lost Odyssey er ti tusinde millioner gange bedre end Blue Dragon.

Det er pænt i orden med japansk dialog og så engelske undertekster (som i øvrigt ligeså var en af de ting der fornøjede mig meget ved Eternal Sonata. Salsa er for sej ;). Det er vel ikke noget under at det fylder fire dvd'er, når der er tre forskellige dialogspor med :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JAAJAASkrevet 08/02-08 00:32, rettet 08/02-08 00:33 
Du må meget gerne komme med mere uddybende kritik/ros, når du kommer et godt stykke ind i spillet, Naiera.
NaieraNaieraSkrevet 08/02-08 01:28, rettet 08/02-08 01:45 
Det skal jeg nok, men grundet en tætpakket første halvdel af dette semester, så bliver der ikke så meget tid til spillet, som jeg gerne ville... Men det skal nok komme. En dag. Måske i sommeferien, når alle andre allerede har gennemført det :p

Baseret på den korte tid jeg trods alt har tilbragt med spillet, så ser det altså rigtig positivt ud. Man kan tydeligt høre hvem der har lavet musikken! Spillet er rigtig pænt, og det eneste jeg umiddelbart finder direkte irriterende ved kontrol/interface, er at ham 1000-års gutten jeg styrer, ikke kan finde ud af at stoppe på en fem-øre, samtidig med at han er ligeså træg at få igang. Menuer osv. er rigtig godt skruet sammen, og man føler de er designet til at blive brugt, effektivt, og ikke til at være pæne og følge spillets stemning i overdreven grad.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 08/02-08 08:45 
Det engelske lydspor lyder ellers rigtig godt. Hvis stemmeskuespillet er ligeså suverænt som i FF12, er det lige før jeg kan finde på at sætte stemmerne til engelsk...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 08/02-08 22:37 
Spillets lipsync er vist også tilpasset de engelske stemmer.

Sephiroth>
Mit eksemplar blev afsendt fra PA den 28., men stadig ingen Lost Odyssey til mig :(

Jeg går også og venter :(
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 09/02-08 00:54, rettet 09/02-08 08:26 
I dagens The 1UP Show episode er der bl.a. et indslag om Lost Odyssey - ser ret godt ud selv om universet og stilen ligner et FF rip-off :)

Et US udgaven regionsfri eller er det kun den asiatiske udgave der er det?

Direkte download link til The 1UP Show episoden
SephirothSephirothSkrevet 09/02-08 12:27 
Beano>
I dagens The 1UP Show episode er der bl.a. et indslag om Lost Odyssey - ser ret godt ud selv om universet og stilen ligner et FF rip-off :)

Det er kun godt i mine øjne.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
BeanoBeanoSkrevet 09/02-08 12:46, rettet 09/02-08 12:48 
Bestemt også i mine (min formulering var misvisende), havde bare ikke forventet det da spillet i starten så ret kedeligt ud rent stilmæssigt ;)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 09/02-08 18:21 
Jeg genså netop gametrailers anmeldelse og lagde mærke til at de havde givet historien 9.6.

Så helt so-so er den vist ikke?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
256 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig