X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Heroes of Mana


Svar
WehnerWehnerSkrevet 03/09-07 11:36 
Jeg har ikke nogen DS, så jeg har ikke fulgt med, men jeg har gode minder fra Secret of Mana på SNES. Så nu ville jeg lige høre, om der kommer co-op i det her spil - og om det både bliver system link, eller hvad Nintendo nu kalder det, og online.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JAAJAASkrevet 03/09-07 12:06 
Det har intet med SoM at gøre ud over universet. Det er et RTS, som C&C og Warcraft.
WehnerWehnerSkrevet 03/09-07 12:28 
Ok, tak for infoen. Så bliver det heller ikke til et DS-køb i denne omgang.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Alf81Alf81Skrevet 03/09-07 12:31 
Der findes jo' også Children of Mana til DS. Det minder på mange måder mere om det gamle. Men mest af alt, minder det vel om et slags smukt Diablo.
Ting om dét og pis.
WehnerWehnerSkrevet 03/09-07 12:35 
Med co-op?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JAAJAASkrevet 03/09-07 12:40, rettet 03/09-07 12:41 
Forvent ikke at CoM er som SoM, med mindre du gerne vil skuffes. CoM er ren dungeon crawl.

Skal du endelig have noget, der ligner, skal du have fat i Sword of Mana til GBA, men om det har co-op ved jeg ikke.
Alf81Alf81Skrevet 03/09-07 14:08, rettet 03/09-07 14:21 
Jo, SoM har co-op. Men selvom jeg ikke er så meget til det 'kravleri', vil jeg til hvér en tid anbefale CoM, fremfor SoM. Fandt faktisk MysticQuest (GB) mere underholdende, selvom grafikken i SoM er en "smule" flottere.

EDIT: Nu hvor vi er ved co-op snakken, så vil jeg da også gerne lige anbefale det første Shining Soul til GBA.

EDIT2: Jeg stener... Når jeg skriver 'SoM', mener jeg Sword of Mana og ikke Secret of Mana.
Ting om dét og pis.
ChronoChronoSkrevet 03/09-07 15:15 
Children of Mana er helt sikkert at foretrække fremfor Sword of Mana. Selvom det ikke er helt samme formular som Legend of Mana og Sword of Mana, så er det bedre end sidstnævnte.

Co-op i Children of Mana kræver to spil, og fungerer sådan at én spiller joiner en andens spil med sin egen character. Det er kun den éne der avancerer i spillet. Ikke så godt lavet synes jeg - så skal alt spilles igennem to gange hvis man skal have to characters på sammen niveau.

Enig i at Mystic Quest er bedre end Sword of Mana.

Angående Heroes of Mana, så skulle det faktisk være rigtigt godt. Selvom det selvfølgelig ikke har meget andet end historien til fælles med originalen.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KalicolaKalicolaSkrevet 03/09-07 15:28 
Jeg købte children of mana da det udkom. Men allerede en 2 timers tid inde i spillet, blev jeg træt af det. Det var ensformigt og kedeligt, så jeg solgte det igen. Og det her kommer fra en kæmpe secret of mana fan.
For The Love Of The Game
JAAJAASkrevet 03/09-07 16:19, rettet 03/09-07 16:22 
Og jeg vil til en hver tid holde på, at Sword of Mana er en rigtig solid Square oplevelse, der LANGT overgår Children of Mana i kvaliteter. Hvis det har co-op, og du leder efter co-op + Secret of Mana, må jeg på det varmeste anbefale det. Det var et af de få spil, jeg bare ikke kunne stoppe med at spille, før det var gennemført, og jeg vil også gennemføre det igen.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig