X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

DS på nettet


Svar
KroeboCopKroeboCopSkrevet 02/09-07 23:37 
Jeg har lige sidet og spillet Worms: open warfair 2 på nettet og det er godt nok det fedeste jeg har prøvet i lang tid! Er der ellers nogle fede spil som er gode online? Glæder mig også til Call of duty kommer, det tror jeg bliver fedt.
Hoid to colony C05 where the computer is...
ElgenElgenSkrevet 02/09-07 23:50 
Mario Cart og Tetris er for fedt... };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KroeboCopKroeboCopSkrevet 03/09-07 00:48 
Mario kart har jeg også haft, men det er bare træls med det skide skjold med vinger der ikke holder, når man lægger forest og den kommer kan man ikke gøre noget imod det:=( Jeg skal også have prøvet Tetris.
Hoid to colony C05 where the computer is...
happyEDhappyEDSkrevet 03/09-07 01:08 
Tetris DS er Nr. 1

Ellers er der også Planet Puzzle League og Custom Robo Arena
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
millenniummillenniumSkrevet 04/09-07 07:46 
Jeg synes bare det er for irriterende i Mario Kart med de spillere som kan finde ud af 'snaking' metoden. (De kører zig-zag med evig turbo-boost). - De er umulige at vinde over, hvis man som mig blot er amatør. :)
The medium is the message.
JAAJAASkrevet 04/09-07 14:40 
Ja, snaking ødelagde det også for mig. Det var ellers noget af det sjoveste, jeg har spillet på nettet :(
millenniummillenniumSkrevet 05/09-07 16:23, rettet 05/09-07 16:23 
Boykot snaking, og vis foragt for de mennesker som bruger metoden - ved at grine hånligt af dem.
Så kan online-glæden ved Mario Kart DS måske komme tilbage. Hvis man finder en modspiller som har 200 wins og 5 loses så burde man egentlig bare slukke med det samme.
The medium is the message.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 12/09-07 00:33 
Jeg har lige logget på med Bomberman Land Touch på nettet og når jeg starter så begynder det at hakke, plus der er slowdown. Nogen der kender noget til det?
Hoid to colony C05 where the computer is...
happyEDhappyEDSkrevet 12/09-07 08:05 
Bliver nødt til at sige det igen. Tetris DS er fantastisk.
Og nu er jeg blevet helt bidt af det igen. spiller slet ikke andet, selvom jeg har nok af spil jeg egentlig gerne vil i gang med.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig