X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mine højttalere summer?


Svar
PaenPaenSkrevet 30/08-07 20:17 
Hej playright

jeg har lige købt mig en playstation 2 slim edition af en gut i herning, og jeg har netop sat den til. jeg har primært købt den for KH2 og lignende spil.
Dog summer mine højtalere en del, når PS2 er tændt, hvilket jeg ikke helt forstår, hvad kan det skyldes og hvordan fikser jeg det?

MVH
Coil
Lóriens blade falder ikke forgæves
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 03/09-07 17:18 
Hvordan er dit setup? Sidder alt til samme stik-dåse? ellers kan der nemlig godt komme brum fra tv til anlæg, hvis de sidder på hver sin fase fra 230V forsyningen.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
QQSkrevet 03/09-07 18:56 
Hvis du har mulighed for det i dit anlæg, så benyt dig af PS2'en optiske udgang. Så er PS2 og anlæg nemlig galvanisk adskilt, hvilket kan være med til at afhjælpe en hel masse støj.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
Zzap!Zzap!Skrevet 03/09-07 19:53 
Prøv først at vende et af strømstikkene om i skinnen/vægudtaget.
Der er en minimal chance for at det der den er gal, men til gengæld er det meget hurtigt at teste.
Born to kill space
PaenPaenSkrevet 08/09-07 22:26 
Jeg har fundet ud af det, det er lidt pinligt, men jeg havde for starten sat min ps2 på min cd afspiller, som jeg ikke havde bemærket var tændt. Den havde derfor bevirket at mine højtalere summede gevaldigt, når ps2en var tændt. Problemet er fikset og jeg siger tusind tak for de tilbagemeldinger, virkelig rart at man kan hente hjælp herinde.

MVH
harry/coil
Lóriens blade falder ikke forgæves
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig