X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Unreal Tournament 3


Svar
nerosnerosSkrevet 29/08-07 12:14, rettet 29/08-07 17:03 
Jeg får sgu lidt kuldegysninger når jeg ser det her, og der er mega gang i den, og grafikken ser også meget lækker ud. Det skal nok blive voldsomt godt :D!

Jeg glæder mig da.

UT3 Trailer
Bashful Neophyte
96 emne(r).
1 2 > »

Svar
nerosnerosSkrevet 29/08-07 12:14, rettet 29/08-07 17:03 
Jeg får sgu lidt kuldegysninger når jeg ser det her, og der er mega gang i den, og grafikken ser også meget lækker ud. Det skal nok blive voldsomt godt :D!

Jeg glæder mig da.

UT3 Trailer
Bashful Neophyte
JinkJinkSkrevet 03/10-07 22:47 
Nyt info om UT3, for dem som det interesserer.

Copy pasted fra et forum, der kræver login.

Well, since I've been asked more times then I can count to cough up info about the game, I figured I would just make a post and shove everything into it.


The Setup:
First of all, this was not Epic or Midway or anyone that has anything to do with Unreal Tournament displaying the game. This was Dell, showing off their laptops that contained Ageia's mobile PhysX card's. To further show off what their cards "can do" they made this custom map called "CTF-Tornado" that came with destructible environments.

This map will not be in UT3, there will be no destructible environments in the game, and all this stuff was strictly for Ageia. However I was told that all the weapons speeds/damage rates, run speeds, physics of the characters themselves etc were all untouched.

There were two laptops that only ran this map, you could play each other with some bots throw into the fray. The GFX were all at max, and as a result their "monstrous" cards ran it at a cool sub 30 FPS....so it was hard to do much of anything. This alone may sway my opinions of the game so take all of what I write with a grain of salt, this is all based strictly on what I played hands on at this booth.


The Movement:
Right off the bat you will feel the movement is "heavy". And by that I mean there is like double gravity compared to UT2k4's movement. It feels heavier then UT99 also. The only way I can describe it right now is Quake 4 out of the box with dodging. Everything is stiff, yet crisp and precise.

The run speed is faster then any UT I've played, I guess they had to make up for the removal of dodge jumping. You can get across maps pretty fast, even though the delay between doing one dodge after another seems to have increased by a tiny amount.

Double Jumps - Yes, but you do not go nearly as high as you did in 2k4. You also fall down a lot faster. (again, "heavy")
Wall Dodges - Yes
Dodge Jumping - No


The Weapons:
Impact Hammer - It looks like a British bondage queens sex toy of choice but is pretty much the same old thing from UT99. I managed to kill someone with a full charge and it did seem accurate compared to the complete random crap from 2k4.

Primary - Full charge, `release` for blast
Secondary - Small puffs of damage continuing


Enforcers - Very different then UT99, and pretty much any starting gun I've ever seen. It does a lot more damage then the AR does in 2k4, so I guess damage wise it is comparable to UT99's, but more accurate.

Primary - Slow single shots
Secondary - 3 Shot burst fire
Guns Akimbo - Yes


Bio Rifle - This thing is an absolute unbalanced monster right now. Primary fire is fast shots of goo like every other game. However, the secondary charge is just insanity. You charge a giant glob as always and `release` it, but the thing stays in place for a good 25-30 seconds now without exploding. When it does explode it does some unbelievable amount of damage. For example, I was 199 HP w/ a helmet, I was about 1 dodge away from a load on the ground, it exploded and completely killed me. I can't imagine what it's damage is if you actually walk on top of it. You can literally just throw the thing on top of an armor and it will act like a sticky bomb for half a minute, your enemy runs over it and dies. Needs changing for sure...

Primary - Fast goo shots continuing
Secondary - Charge up for bigger amounts of goo


Shock Rifle - Everyone is going to like this one. The primary beam is a bit wider it seems then the other games, but much slower then UT2k4's newnet rape shit. The ball is faster, and the combo explosion is bigger. The damage seems to be the same, about 45hp per primary hit but don't quote me on it. The combo damage is definitely increased, but I wouldn't know by how much.

Primary - Slower yet wider beam
Secondary - Faster ball
Combo - Bigger, stronger


Link Gun - By far the most improved gun out of everything. This thing got a much needed make over and even the quakers are going to love this thing. It's primary is small like a Q3 plasma rifle, and it's secondary is almost exactly like a Q3 lightning gun. The beam stays straight and doesn't bend like some ghostbusters ectobeam. When you hit an enemey with secondary they completely light up like a christmas tree, making it very easy to track them with it. That mixed with the heavier movement is going to make this gun used more then LG was in 2k4.

Primary - Very fast, but smaller (then 2k4's) projectiles
Secondary - Link beam that's actually possible to use as a gun to start a fight off with and finish it without switching


Stinger - This thing is supposed to be our new minigun but it's nowhere near as useful as anything we've been given in U1, UT99 or 2k3/4. The primary is the faster mode for it, but it's still way to slow. The secondary is like a shotgun blast of multiple shards (like U1's stinger) but doesn't seem to do much of anything. The link will definitely replace this as a "finishing" weapon.

Primary - Slow continual shards
Secondary - Shotgun style blast of multiple shards


Flak Cannon - Seems to be following nicely with the updated games, looks wise at least. The primary is a lot more accurate then anything we've gotten, the shards seem to concentrate where you shoot them rather then bouncing around randomly everywhere. The secondary though, has like no arch to it. It, much like the movement, just kind of "falls". It is also the size of a damn beach ball, much like we saw in the Comic Con videos. It's as damaging as always, maybe a bit more, I didn't get many shots in with it. The splash damage is definitely less though, but I guess it's size makes up for it.

Primary - Accurate/focused shotgun style blast of shards
Secondary - Much bigger, more gravity, less arch flak ball with less splash damage then earlier games.


Rocket Launcher - Doesn't seem to be much changed here. UT's rockets have never been like Quake's, and they never will I'm sure. They did not seem sped up to me compared to 2k4, but if they are it must be miniscule. The secondary was a charge of 3 rockets or less and I saw no way of firing grenades out of the thing. Sho was spectating someone else using them, so I guess they are in the weapon but you don't fire them with secondary or both buttons together. Damage seems unchanged, but again, it was to hard to tell.

Primary - Single rockets, bit faster then 2k4
Secondary - 3 Rockets max charge
Primary + Secondary - Rocket spiral
??????? - Grenades


Sniper Rifle - Flat out, 2k4's will hate it, and UT99 players will be alright with it, I don't see anyone loving it. It's speed is somewhere in between UT99 and 2k4, with it being faster then 2k4 and slower then 99 by about equal amounts. The choppy-ness of the set up made it impossible to hit anything so I don't know about damage. I took a few shots and noticed I kept getting dropped to 30 HP so I guess it does 70. It does have a tracer, but I still couldn't tell where in the hell I was getting hit from.

Primary - Average speed, same damage as 2k4
Secondary - Zoom, nothing special


The Armor System:
Helmet - +20
Thigh Pads - +30 (I think...)
Vest - +50
Shield Belt - +100, but acts as a second health bar

Playing CTF on some god awful map is hard to make judgement in a real environment of the game but I can see a few flaws in the way armor is set up. We all know about the helmet imbalance, but for those who dont:

Helmet = 20 hp of armor, but it completely blocks a single headshot and then you lose it. The problem with this is, you take zero damage. So, for example, if you have LG, with amp and you hit a head shot, that should = 280 damage. If the player has a helmet, it turns into 0. Definite problem, and I don't see it being used in 1v1.

With a keg and shield belt you technically have 299HP, and then with the other armors thats another 100. I couldn't pick up the same armor twice, so I guess you can't stack them on top of each other like that but it already seems excessive without that. Something has to be re-arranged with the armor system for 1v1/TDM and it looks like removal of the shieldbelt would be the best thing if the others have to stay.


The Skins:
The videos do make them look bright, but again, due to the set up it may be forcing me to say that they flat out suck. Yes they are better then 2k4's of course, but they just look like a blur when running past you. I knew all the bot patterns and just watched them run around and I could not track them with my eyes yet alone with my hands to shoot them. Rockets looked like they were flying out of the shadows and snipers were coming from god knows where. The only time I could see anyone was when they had a giant flag on their back. Brightskins will be needed within the first 15 minutes of installing.



All in all I think in it's current state at this booth the game was completely lack luster. However, the real game itself will definitely be different and feel like it should. Can UT3 be the next big thing? Yes. Will it be better then 99 and 2k4? That's relative. Can it be used in competitive play all around the world? It better damn well be.

Selvsamme person, kan ses her spille det

http://s10.photobucket.com/albums/a146/Cra5y_5exy/?action=view¤t=MVI_1948.flv

http://s10.photobucket.com/albums/a146/Cra5y_5exy/?action=view¤t=MVI_1950.flv

Systemkrav, for dem der skal have det til pc, er også udkommet:

Minimum System Requirements

* Windows XP SP2 or Windows Vista
* 2.0+ GHZ Single Core Processor
* 512 Mbytes of System RAM
* NVIDIA 6200+ or ATI Radeon 9600+ Video Card
* 8 GB of Free Hard Drive Space

Recommended System Requirements

* 2.4+ GHZ Dual Core Processor
* 1 GBytes of System RAM
* NVIDIA 7800GTX+ or ATI x1300+ Video Card
* 8 GB of Free Hard Drive Space
Bede-xBede-xSkrevet 03/10-07 23:54, rettet 04/10-07 00:02 
Der er muligheder for, at konsolfolket kommer til at vente til næste år med at få Unreal:

http://www.next-gen.biz/index.php?option=com_content&task=view&id=7359&Itemid=2

Spillet gør sig sikkert også bedst på en PC, så ikke det store tab. Af andre side annonceringer fra samme publisher(Midway) bliver det nævnt, at PS3 versionerne af Stranglehold og Blacksite er udsat. Blacksite kommer først næste år til PS3. Stranglehold skulle udkomme i Q4.

Lige et spørgsmål til dem som følger med i Unreal: Vil den nye udgave indholde en ordentlig singleplayer eller er det et multiplayer fokuseret spil?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JinkJinkSkrevet 04/10-07 00:05 
De har også fokuseret på single player denne gang, da det viste sig at en overraskende stor del aldrig gik online med deres kopi. Plus at de gik over til konsol har nok også haft ekstra indflydelse på det.

Og ja, det egner sig nok bedst til pc, men der er også forskel på pc og konsol version svjv.
Bede-xBede-xSkrevet 04/10-07 00:10 
Jink>
De har også fokuseret på single player denne gang

Lyder godt. Hvis det altså er singleplayer man søger ;). Kan huske, at jeg læste, at der skulle være co-op i det, men fandt aldrig ud af, om der var tale om kampe mod bots.

Jink>
Og ja, det egner sig nok bedst til pc, men der er også forskel på pc og konsol version svjv.

Ok. Det er vel også det bedste.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JinkJinkSkrevet 04/10-07 00:32, rettet 04/10-07 00:33 
Bede-x>
Lyder godt. Hvis det altså er singleplayer man søger ;). Kan huske, at jeg læste, at der skulle være co-op i det, men fandt aldrig ud af, om der var tale om kampe mod bots.

Sandsynligvis bots. Ved ikke helt hvad de mener med single player. Der skulle dog så vidt være co-op til 4 spillere på konsol.
Jink>
Ok. Det er vel også det bedste.

Tja. Tror ikke de kan klare to flure på et smæk. Det er svært nok at afbalancere et spil, så hvordan de skal kunne afbalancere to, må gå ud over en af versionerne eller hvis ikke begge. De har dog sandsynligvis opprioteret pc versionen ligesom UC var tæt på pc versionen(dog alligevel så langt fra).
SumezSumezSkrevet 04/10-07 08:33 
Jeg har i hvert fald brugt meget lang tid på det første Unreal Tournament i "single player" :) Faktisk er det meget sjældent, jeg har spillet det online, kun nogle matches mod de nærmeste venner.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JinkJinkSkrevet 14/10-07 19:55 
Bare lige for at fuldende. Beta demoen til pc udkom i fredags, så hvis I har en stærk nok computer kan I prøve det. Minder meget om det gamle Unreal Tournament :)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 09/03-08 20:30 
Andre der er klar på en omgang Unreal Tournament III på PS3?

Tag: Echelon_VI
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 09/03-08 20:46 
Jeg har US udgaven så jeg kan vist ikke spille med/imod ejere af EU udgaven :!
KTCKTCSkrevet 09/03-08 21:06 
Jeg er klar på noget gaming i PC udgaven. Anyone?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/03-08 13:35 
Så kom patchen til PS3-versionen, og pludselig har jeg nogle problemer, der ikke eksisterede før updaten. Det vigtigste er at jeg nu ikke længere kan joine midway serverne, der vist normalt er beregnet til PC folket. Det ser ud som om at alle andre har det samme problem, da server ikke har en eneste spiller, men normalt er helt fyldte. Serverne smider et "Core-pack not downloadable" tilbage i hovedet på en, hvis man forsøger at joine - en besked der vist normalt er forbundet med regionsproblemer (hvilket ikke kan være tilfældet i min situation).

Jeg kan ikke se problemet nævnt nogle officielle steder, og undre mig over, at ingen andre er begyndt at råbe og skrige? Andre på Playright der har oplevet dette problem, og måske kan forklare det eller har nyttig information?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 22/03-08 10:53 
Kan man spille splitscreen i PS3 udgaven..?
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 23/03-08 11:58, rettet 23/03-08 11:58 
Nej, og det vil ikke blive inkluderet i en patch ifølge Epic. Splitscreen ødelægger IMO også en del af oplevelsen af Unreal Tournament 3 - det er ikke et godt valg med hensyn til COOP eller lignende.

EDIT: Problemerne med midway serverne er forresten blevet løst :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 23/03-08 16:56, rettet 23/03-08 16:58 
Ret fedt at patchen åbenbart gør US og EU udgaverne kompatible så man kan spille med/imod EU spillere med sit US eksemplar :)

Burde gøre det nemmere at finde hosts med mindre lag som ellers har været et problem med import udgaven.
nerosnerosSkrevet 24/03-08 09:57, rettet 24/03-08 09:57 
Echelon VI>
Nej, og det vil ikke blive inkluderet i en patch ifølge Epic. Splitscreen ødelægger IMO også en del af oplevelsen af Unreal Tournament 3 - det er ikke et godt valg med hensyn til COOP eller lignende.

Nåh ok! Jeg stussede bare over det da jeg så på bagsiden af coveret i butikken at man kunne spille op til 2-4 spillere. Ved så ikke lige hvad de mener med det, men det er jo nok så bare co-op online eller sådan noget..? Men jeg kan jo også have set forkert ;-)
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 24/03-08 12:18 
Bag på min æske står der en spiller og op til 16 spillere online, eller noget i den dur. Epic har under alle omstændigheder sagt at der ikke vil blive nogen form for split-screen co-op. Måske bliver der refereret til at man kan spille kampagnen online, sammen med andre?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 24/03-08 13:11, rettet 24/03-08 13:11 
Echelon VI>
Måske bliver der refereret til at man kan spille kampagnen online, sammen med andre?

Ah ja selvfølgelig.

Men er spillet hver at købe og alle pengene hver? Jeg har haft kig på det i noget tid nu. Var faktisk på vej ind at købe det, men kom hjem med Warhawk istedet og det er satme et fedt spil også:-)
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 24/03-08 14:18 
Hvis du er til online mulitplayer må du klart eje UT III - det er noget af det mest balancerede jeg nogensinde har spillet. Desuden føler jeg at jeg sagtens kan være med mod PC-spillerne, hvilket er et kæmpe plus. Når jeg spiller på Midway PC-serverne ligger jeg som regel nr. 1 med hensyn til frags, med mindre der er tale om spillere med guddommmelig hurtighed :)

Ellers kan du jo eventuelt læse min anmeldelse af spillet på Gamesector - det er en meget god beskrivelse af mine indtryk ;)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 24/03-08 15:11 


Master Chief nu i UT3 ;)
JinkJinkSkrevet 24/03-08 15:13 
Echelon VI>
- det er noget af det mest balancerede jeg nogensinde har spillet. Desuden føler jeg at jeg sagtens kan være med mod PC-spillerne, hvilket er et kæmpe plus. Når jeg spiller på Midway PC-serverne ligger jeg som regel nr. 1 med hensyn til frags, med mindre der er tale om spillere med guddommmelig hurtighed :)

Det er altså ikke muligt at spille mod PC spillere fra PS3. Desuden synes jeg også, at UT3 er mere ubalanceret end de andre i UT serien. Specielt hvis man sammenligner med spil, hvor der er gjort noget ud af at balancere spillet er UT3 langt efter imo.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 24/03-08 17:30 
Jeg forveksler nok PC-spillerne med dem der spillere med keyboard og mus på PS3-versionen - beklager!

Du har selvfølgelig ret til din mening om UT3, men IMO kan ethvert våben overvinde et andet hvis det bruges rigtigt i spillet. Derfor virker det fuldstændig absurd at du hentyder at der ikke er gjort nok ud af at balancen i UT3 - det er der selvfølgelig.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 24/03-08 17:34 
Echelon VI>
Ellers kan du jo eventuelt læse min anmeldelse af spillet på Gamesector - det er en meget god beskrivelse af mine indtryk ;)

Will do :-)
Bashful Neophyte
JinkJinkSkrevet 25/03-08 00:43 
Echelon VI>
Du har selvfølgelig ret til din mening om UT3, men IMO kan ethvert våben overvinde et andet hvis det bruges rigtigt i spillet. Derfor virker det fuldstændig absurd at du hentyder at der ikke er gjort nok ud af at balancen i UT3 - det er der selvfølgelig.

Det er absurd at tro at et spil er balanceret, fordi hver våben har sin situation, hvor det er fortrukket frem for andre våben. Hvis det er din argumentation er stortset alle spil balanceret og der ville fx ikke være forskel på balancen mellem UT spillene, da hver våben har samme funktion igennem serien.
RaGeRaGeSkrevet 25/03-08 03:37 
Kan du ikk komme nærmere ind på hvor ubalancen ligger henne?..
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 25/03-08 11:08 
Nu er det selvfølgelig ikke kun tale om balance i våbene. Ting som intelligente spawn-points, og den fart spillet har, er også dele af argumentationen for et balanceret UT3.

Hvis diskussionen skal op på et andet niveau, end din påståelighed omkring det forkerte i mine argumenter, må du meget gerne komme med dine egne eksempler.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
JinkJinkSkrevet 25/03-08 18:01 
- Pga. det langsomme våbenskift er shock rifle størstedelen af tiden at fortrække i enhver situation over sniperen.
- Bio rifle sekundære skydefunktion er alt for kraftfuld. Med et skud er man død. Sådan var det også i de gamle, men der var det sværre at ramme og man døde selv hvis man stod for tæt på.
- Stinger sekundære skydemekanisme kan ikke bruges til nogetsomhelst.
- Pga. det langsommevåbenskifte og hvor lang tid den skal lade op, er hammerjump også blevet gjort mindre betydelig. Det er selvfølgelig et designvalg når alle starter med det våben, men man kunne sagtens have gjort det til et våben der blev brugt oftere.

Hvis man ser en duel kamp, er det næsten kun flak, rocket og shock rifle der bliver brugt. Men hvis der spilles ffa eller tdm bliver stinger det våben man uden sammenligning skal bruge.

Ydermere er det heller ikke så smart at gøre så armor absorberer 100%. Det gør at bæltet bliver alt for overpowered.

UT3 er ikke dårligt balanceret, men synes der er mange andre spil der klarer det bedre.
Der er selvfølgelig også forskel på våbenbalancen mellem UT3 på PC og PS3 når det går langsommere på PS3, men jeg tør vædde at det ikke er en daddel bedre.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 25/03-08 20:34 
Jeg tror faktisk netop at balancen føles langt bedre på PS3-versionen hvis du spiller med et joypad, da styringen umuligt kan blive lige så præcis som med mus og tastatur - derfor bliver præcisionsstyring ikke så argørende element, hvorimod dette selvfølgelig er tilfældet i PC-udgaven. I forlængelse heraf skal det siges at Shock riflens primære skydefunktion er knap så brugbar, med mindre man har styr på sin joypad finesse, mens den sekundære funktion er eminent til at lægge en bye af ild ud over et bredt område af fjender.

Styringen kan dog have afgørende betydning. Jeg har ofte nedlagt en fjende mred et par velplacerede enfocer skud, på trods af at fjende havde et langt mere potent våben i hånden. Jeg føler at du glemmer Link Gun'en fuldstændigt, som jeg personligt klart foretrækker over Stinger'en.

Forskellen på de to versioner er måske at PC-udgaven er i langt skarpere konkurrence med andre titler og i højere grad trækker på præcission og spiller-dygtighed end PS3-udgaven gør, på grund mus tastatur vs. joypad? Det føler jeg hvertfald er tilfældet ud fra de indtryk du kommer med, og med de erfaringer jeg har fra PS3-udgaven.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
JinkJinkSkrevet 25/03-08 23:43 
Echelon VI>
Jeg tror faktisk netop at balancen føles langt bedre på PS3-versionen hvis du spiller med et joypad, da styringen umuligt kan blive lige så præcis som med mus og tastatur - derfor bliver præcisionsstyring ikke så argørende element, hvorimod dette selvfølgelig er tilfældet i PC-udgaven. I forlængelse heraf skal det siges at Shock riflens primære skydefunktion er knap så brugbar, med mindre man har styr på sin joypad finesse, mens den sekundære funktion er eminent til at lægge en bye af ild ud over et bredt område af fjender.

Og det er netop derfor jeg er rimelig sikker på at balancen er fubar på PS3. På PC er UT3 generelt blevet meget mere om spam våben. Som jeg sagde bliver sniperen næsten ikke brugt og med joypads bliver det jo bare endnu værre så. Muligvis er Shock mere balancet på PS3, men det hjælper jo ikke på at sniper er underpowered. Tværtimod.

Styringen kan dog have afgørende betydning. Jeg har ofte nedlagt en fjende mred et par velplacerede enfocer skud, på trods af at fjende havde et langt mere potent våben i hånden. Jeg føler at du glemmer Link Gun'en fuldstændigt, som jeg personligt klart foretrækker over Stinger'en.

Enforcers skal generelt kun bruges når modstanderen er low, på mid til long rækkevidde.
Stinger er klart bedre end link i tdm og ffa vil jeg mene. Primære skydefunktion på link er let at dodge og dens sekundære skydefunktion skader mere. Lock betyder ikke ligeså meget mere.

Forskellen på de to versioner er måske at PC-udgaven er i langt skarpere konkurrence med andre titler og i højere grad trækker på præcission og spiller-dygtighed end PS3-udgaven gør, på grund mus tastatur vs. joypad? Det føler jeg hvertfald er tilfældet ud fra de indtryk du kommer med, og med de erfaringer jeg har fra PS3-udgaven.

Spillet er næsten en direkte port, så forstår ikke hvad du mener med at det trækker mere på spiller-dygtighed? Og selvom det har skarpere konkurrence på PC platformen gør det jo ikke mere balanceret på PS3 :)
nerosnerosSkrevet 26/03-08 16:08 
Hvor kan det købes billigst til PS3?
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 26/03-08 16:55 
Min pointe var nok den, at det føles som om at spillet er udviklet med henblik på joypad-styring, frem for at der er tale om en port af PC-versionen (hvilket vel også stemmer overens med Epics seneste udtalelser om PC-platformens mørke fremtid). De enkelte våben er ikke udviklet til absolut præcision, men det hjælper selvfølgelig hvis man har stor finesse med et joypad. Derfor virker våben-linjen i mine øjne mere balanceret rent brugsmæssigt, end det indtryk du har givet mig af PC-versionen - nogle af de ting du nævner går ihvertfald stik imod mine erfaringer f.eks. link gun'ens brugbarhed. Måske er forskellen i farten, den forskel, der gør forskellen?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
JinkJinkSkrevet 26/03-08 20:12 
Jeg tvivler på at det er forskellen på farten, da den er minimal. Jeg tror faktisk mere på at pc versionen er balanceret udfra hvad man kan forstille sig og hvad du siger. Fx har du jo pointeret at sniper ikke er specielt brugbar, så der er balancen allerede ødelagt.

Desuden ser jeg Epics seneste udtalelser mere som noget piveri, og mange pc udviklere burde istedet tage af lærer istedet for at køre på det grafiske hele tiden.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/03-08 19:48, rettet 27/03-08 19:51 
Noget helt andet: Hvor i alverden finder man mods og andet content, som f.eks. de tre gratis maps der netop er blevet frigivet? Der er ikke noget i PSN-store og Sony har været så geniale at begrænse antallet af tegn man har mulighed for at skrive i XMB browseren, så den opgivne adresse under menupunktet "community" kan ikke skrives (og er alligevel blot en generel adresse til spillets forum). Skal man virkelig over og dreje håndsvinget på den gamle PC'er for at få fat i ekstra baner osv.? I så fald fejler PSN da totalt.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 27/03-08 20:09, rettet 27/03-08 20:17 
Du vil aldrig få uofficielle mods/maps (Lego banen, Master Chief, osv) på PSN... deraf uofficielle mods ;)

Men der kommer officielle mods senere svjv.

Du kan hente mods her (virker fint med PS3 browseren):

http://www.ut3mod.com

EDIT: Man kan desværre vist kun importere eet mod/map ad gangen i selve spillet og kræver stadig memory kort eller USB stick/disk til at importere via. De officielle maps vil selvfølgeligt ikke kræve dette.

EDIT 2: Så lidt ;)
Hvor har du hørt om de baner?... de er nok ikke kommet til PS3 versionen endnu.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/03-08 20:13, rettet 27/03-08 20:13 
Men de tre baner er netop officielle baner fra Midway/Epic :S

Tak for linket :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 27/03-08 20:19 
Så lige dette ;)

Unreal Tournament 3 isn't just receiving a patch today, but it's also getting three new maps for free (yum!). The maps will be available for PC and PS3 (as soon as the PSN update happens this afternoon). This free content update is very much in line with Epic's business philosophy, despite what we've seen regarding Gears of War DLC on Xbox 360.

The three new UT3 arenas are named: Morbias, Facing Worlds and Searchlight. Morbias is the deathmatch arena that "started it all," Facing Worlds is another classic map for snipers and Searchlight is a capture the flag map. Go get 'em fragmasters!

Me like.

Link
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/03-08 20:24 
Oh! Så må jeg væbne mig med lidt tålmodighed åbenbart.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 27/03-08 20:29, rettet 27/03-08 20:30 
He he he... vil dog ikke overraske mig hvis de kun er i US Store til at starte med. Men mon ikke de virker med EU versionen alligevel da de to versioner lige er lavet kompatible online?
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/03-08 20:54 
Mon ikke det er tilfældet - jeg orker hvertfald ikke at vente på at SCEE for det smidt op i den europæiske PSN-store.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 27/03-08 21:16 
Beano>
He he he... vil dog ikke overraske mig hvis de kun er i US Store til at starte med. Men mon ikke de virker med EU versionen alligevel da de to versioner lige er lavet kompatible online?

For pokker da hvilken version skal man vælge US eller EU. Troede sådan noget var lige meget :-/

Jeg vil ha det spil NU!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 27/03-08 23:39 
Så er map pack tilgængelig på US Store... EU Store er endnu ikke opdateret - måske GT5P der volder problemer?
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/03-08 16:55 
Jeg kan ikke umiddelbart få map-packen til at virke på min PAL kopi af spillet :/ Øv og atter øv. Er der nogen der har noget indsigt i hvorfor EU opdateringerne af PSN-store altid er kollosalt mangelfulde i forhold til US? Er det mangel på resourcer der er årsagen?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 28/03-08 17:55 
EU Store er opdateret nu... og UT3 map pack er med denne gang ;)
BeanoBeanoSkrevet 04/04-08 18:54 
Samus nu til UT3... weee!

"Samus enters the Unreal Tournament III fray"
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 19/04-08 09:37, rettet 19/04-08 09:40 
Til dem der er interesserede vil 360 udgaven af UT3 indeholde mulighed for 2-player split-screen.

kotaku lays down the truth...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 09/06-08 10:09 
Ny spøjs mod til UT3... Super Mario Tournament ?

"Unreal Tournament III mod recreates Super Mario"
tastasSkrevet 09/06-08 10:27 
Er det godt på PS3? Kører det godt og funker det fint online? Overvejer om det skal være det spil jeg skal have til PS3 som første spil... (hvis jeg tager mig sammen og få ps3'en købt ;)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
BeanoBeanoSkrevet 09/06-08 10:35, rettet 09/06-08 10:36 
Har ikke prøvet lige den mod men en del andre mods som virker perfekt på PS3.

PS3 udgaven spiller rigtigt godt og er morsomt hvis man er til arcade og twitch-baseret FPS gameplay i højt tempo ;)
Pæn og flydende grafik, super styring, masser af baner, og online fungerer for det meste upåklageligt (kan lagge hvis man ikke er forsigtig med at finde spil med god ping).

Men har du en 360 kan du ligeså godt vente til den kommer til den konsol frem for at købe en PS3 for UT3 ;)
360 udgaven får ikke user-mod support men ikke essentielt for at more sig med spillet - specielt når 360 udgaven får flere maps som standard på disken.
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 30/06-08 21:22 
nice...

et indlæg fra en andet dansk xbox forum i dag:

"Var ude i Aalborg Storcenter i dag, og så at Merlin derude sælger Unreal Tournament 3 allerede (så vidt jeg ved, udkommer det først d. 7/7) - det koster 449, hvis det skulle have nogen betydning for nogen"
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
Da SenzaiDa SenzaiSkrevet 01/07-08 14:50 
Er der nogle, der ved, hvem den anden 360 Ekslusive figur er?

Jeg ved at den første er Marcus Phoenix, men hvem bliver den anden?

Ham Halo er oplagt, men kunne være, at der er nogle, der har spillet og ved det :0)
Increased Damage for Increased Win-Ratio!
96 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig