X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Medal of Honor: Airborne demo


Svar
enfenenfenSkrevet 29/08-07 09:57 
Diskussion flyttet til ny tråd, så 'nyt på live'-tråden ikke bruges til for meget off topic :)

ens teammates er også gode at se på og virker igen ret levende (bortset fra når de står i vejen). Det er fedt at se en med-soldat, springe hen over en bunke sandsække for at slå en tysker ned med sit gevær. Og på samme måde fedt at se en med-soldat løbe forbi dig og hen til en døråbning, hvor han bliver mejet ned af en fjende, og bare falde til jorden som en sæk kartofler. eller en med soldat som tager en af fjendens stationære maskin kanoner og bare begynder at nakke fjender helt af sig selv.. Alt dette her sker helt dynamisk og uden nogen form for skripting, og det er det som gør spillet så fedt at spille. Der er kælet for mange detaljer som andre spil glemmer, et lille eksempel er deres muzzle flashes som er lige i øjet, måden hjelmene bliver skudt af på, og den tilhørende lækre metal lyd, particle effekterne, skudhullerne, jeg kunne næsten blive ved jo. Plus at deres level design er helt perfekt og 100% åbent og frit til at gøre helt præcis som man har lyst til.

Ved første øjekast ser particle-systemet flot ud, men jeg troede nu alligevel at vi forlængst var færdige med 2d-sprites. Det ser ærlig talt ikke specielt flot ud, når man går tæt på eks. de grønne 'safe drop' røggranater.

Jeg synes nogle gange, at AI'en bare vælter ud og løber forbi én uden at skyde, bare for at de kan komme over på deres 'spot'. For det meste fungerer AI'en dog ok.

Ideen med at man bliver bedre til at sigte m.m. - som er implementeret i spillet - er jeg vild med.

Jeg savner mere blod. Det er ikke meget man ser, når man mejer en masse fjender ned.
What is the Matrix?
KalicolaKalicolaSkrevet 29/08-07 12:50 
Så vidt jeg ved så er der ingen spil endnu som har brugt volumetriske particle, og det gælder også for call of duty to. Det er stadig 2d sprites, de har bare lavet det ordentligt.
Ja den grønne smoke er ikke så fed, og håndgranaterne halter også lidt, men det er stadig fedt.
Du har ret i at AI'en nogle gange er lidt underlig (som i alle andre spil) som når en tysker bare løber forbi dig uden at skyde. Men stadig virker det meget levende fordi de tit skrifter position og ikke bare bliver bare det samme cover hele tiden ligesom i call of duty, hvor der bare er en ny fjende som tager hans plads når han dør. Det virker langt mere tilfældigt og u-scriptet i MoHA.

Jeg har forudbestilt spillet, så nu håber jeg bare at jeg modtager det på udgivelses dagen.
For The Love Of The Game
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig