X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nintendo MP3 Player?


Svar
KroeboCopKroeboCopSkrevet 28/08-07 19:29 
Er der nogle der ved hvad jeg skal vælge en Nintendo MP3 Player eller Play-Yan og hvad er forskellen?
Hoid to colony C05 where the computer is...
QQSkrevet 28/08-07 21:36 
Jeg har en Nintendo MP3 Player. Jeg har ikke prøvet en Play-Yan, men der er vist flere forskellige. Typisk kan en Play-Yan afspille flere formater, heriblandt filmklip og lignende. Men Nintendo MP3 Playeren kan KUN afspille MP3.

Jeg synes ikke særlig godt om den, og har forsøgt at sælge den i EB eller GAME, men har ikke lige haft held med det endnu, da de ikke har den i deres system (selvom EB sælger den :/).

De største problemer med den, er at den er lidt dybere end et almindeligt GBA Cartridge, hvilket gør den uhandy, især på DS Lite. Og så er lydstyrken meget lav. Jeg har i hvert fald ikke haft held med at skrue helt op når der er larm omkring mig. Men det har jeg lige tænkt mig at afprøve igen, når jeg får et par nye hørebøffer ind ad døren i løbet af ugen.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 28/08-07 22:32 
Hølmkjær>
Typisk kan en Play-Yan afspille flere formater.

Er der flere Play-yan end en? Det med det er for lavt, kunne måske også være fordi det er optaget for lavt ind.
Hoid to colony C05 where the computer is...
QQSkrevet 28/08-07 22:37 
Nah... Det gælder for alle MP3 filer jeg har lagt ind, og som virker upåklageligt alle andre steder.

Tag et kig på de Play-Yan der er på play-asia.com, jeg mener der er flere forskellige.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
QQSkrevet 28/08-07 22:40 
Jeg kiggede lige selv på play-asia og det tyder på at Play-Yan også er et officielt 1st party Nintendo produkt. Den kan dog afspille MPEG4 som MP3 playeren ikke kan. Den har den samme irreterende størrelse, og når det nu er samme udvikler, tvivler jeg meget på at lydstyrken er forbedret på denne.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
jaesjaesSkrevet 28/08-07 22:47 
Hølmkjær>
Og så er lydstyrken meget lav. Jeg har i hvert fald ikke haft held med at skrue helt op når der er larm omkring mig. Men det har jeg lige tænkt mig at afprøve igen, når jeg får et par nye hørebøffer ind ad døren i løbet af ugen.

Hvis lydstyrken er tilpas uden baggrundsstøj, kunne det godt være en sikring fra prodcentens side, så man ikke ødelægger sine ører. Og det er også noget man skal passe på med. Jeg har selv tinnitus og en mindre høreskade, og det er ikke særlig fedt.

Prøv evt. med nogle hovedtelefoner der lukker støjen ude.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 28/08-07 23:08 
Vi må finde den sikring og destruer den, for det er da for træls:=(
Hoid to colony C05 where the computer is...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig