X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hori Fighting Stick til Wii


Svar
SonicSonicSkrevet 23/08-07 08:26 
Dette kunne blive helt interessant.
Det er lidt tider som nu man kunne ønske, at Metal Slug serien Wii edition ikke havde de åndsvage controls, og mulighed for at bruge classic controleren.

Men man kan da håbe der snart dukker lidt mere neo geo op på VC :)

Fighting Stick
Parental Advisory: Explicit Lyrics
JuggernautJuggernautSkrevet 23/08-07 16:47 
Preorders på Ebay $49.99

Weee
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 18/04-10 23:42, rettet 18/04-10 23:42 
Det bedste stick der kan købes til Wii?!

Hori Fighting Stick til Wii
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 19/04-10 00:06, rettet 19/04-10 00:09 
"Tatsunoko vs. Capcom Dream Battle"-sticket fra Exar er noget federe at se på, men jo kun med seks knapper, dyrere og næppe bedre end Horis Wii-stick. Hvis nogen kan bekræfte at Hori-sticket er det mest fornuftige valg, så prøver jeg at undgå at gå efter sticket med bedre artwork... ;)

Hori Fighting Stick til Wii

EDIT: Og kender nogen modding-mulighederne med Exar-stick???
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 19/04-10 00:23, rettet 19/04-10 00:24 
Glem alt ovenfor - jeg faldt lige over "Tatsunoko VS. Capcom"-sticket fra Madcatz, der nok fjerner al tvivl om hvilket stick, der bør købes til Wii. Og jeg har jo endda i forvejen alle deres SFIV-sticks til PS3/X360, så hvorfor ikke gøre samlingen komplet... :)

Hori Fighting Stick til Wii

http://www.amazon.co.uk/Catz-Tatsunoko-Capcom-Arcade-FightStick/dp/B0032ISZL8/ref=dp_cp_ob_vg_h__title_3?ie=UTF8&qid=1271627169&sr=1-2 (£33,89 ~252.233 DKK)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
KroeboCopKroeboCopSkrevet 19/04-10 00:45 
Alle? har du alle tournament stickene?
Hoid to colony C05 where the computer is...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 19/04-10 01:28 
Kun Tournament (non-modded) til PS3. Det jeg egentlig mente var, at jeg med Tatsunoko-sticket til Wii vistnok har alle de Mad Catz-stick, jeg pt skal bruge til Wii/PS3/X360 (standard-sticket til X360 er modded med Seimitsu-dele - det ryger der nok også i Wii-sticket). Har på fornemmelsen, at det vil være vildt overkill også at købe Limited Edition "Femme Fatale" SFIV-stick: Tournament Edition - men lidt fristende er det da...? :)

Hori Fighting Stick til Wii
http://www.madcatz.com/productinfo.asp?page=247&GSProd=4645&GSCat=97&CategoryImg=Xbox_360_Controllers
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
NaieraNaieraSkrevet 19/04-10 03:53 
De to første sticks er ikke modde-venlige. Der skal loddes, og hullerne skal tilpasses. Og jeg tør ikke tænke på hvordan man får en ordentlig styrepind smidt deri.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 19/04-10 13:57 
@SkyblazeR
Ah ok :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig