X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Super Mario World SNES - Hjælp søges


Svar
MonkeyboyMonkeyboySkrevet 22/08-07 12:23, rettet 22/08-07 12:25 
Hej, nu har jeg lige spillet mit gode gamle super mario igennem igen, men lige meget hvad jeg gør så kan jeg ikke få det tal der står på intro skærmen til at blive over 90.. jeg husker det som om at tallet indikerede hvormange procent man havde gennemført.
Er det nogen der kan for tælle mig hvordan man kan komme op på de 100?

PS. Jeg kan huske at jeg engang fik hele mario-verdenen lavet om så det nærmest var efterår, og så alle "dyerne" fik nye skins.Jeg kan bare ikke huske hvordan jeg fik det sådan.? -Det var noget med stjernebanerne, ikke?
WehnerWehnerSkrevet 22/08-07 12:27 
Det er 96. En per udgang per bane. Så det er muligt, at du har spillet alle baner, men ikke taget alle udgange på alle baner.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
MonkeyboyMonkeyboySkrevet 22/08-07 12:28 
Hmm, jeg har mener at jeg har har taget dem alle, dvs mangler en svømme bane, den man kan komme med til fra broen mellem verden 2 og 3. ellers ser alt ud til at være klaret..
MonkeyboyMonkeyboySkrevet 22/08-07 12:29 
Ja, eller så skulle det være hvis der var nogle baner jeg ikke kendte til.?
SumezSumezSkrevet 22/08-07 12:30 
Der er som sagt 96. Flere steder er det ikke helt tydeligt om man har fået alle udgangene, f.eks. spøgelseshuset i skoven, hvor alle stierne kan være komplette, selvom man ikke har fundet alle udgange (har den bane ikke også tre udgange? Kan ikke helt huske det)

mr.kashmir>
PS. Jeg kan huske at jeg engang fik hele mario-verdenen lavet om så det nærmest var efterår, og så alle "dyerne" fik nye skins.Jeg kan bare ikke huske hvordan jeg fik det sådan.? -Det var noget med stjernebanerne, ikke?

Jo, du skal klare alle stjernebanerne med den hemmelige udgang for at komme hele stjernen rundt, og derefter tage teleporten i midten for at komme til Special Zone. Her skal banerne bare klares normalt en efter en, så kommer du videre til det "nye" skin.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 22/08-07 12:31 
Monkeyboy>
Hmm, jeg har mener at jeg har har taget dem alle, dvs mangler en svømme bane, den man kan komme med til fra broen mellem verden 2 og 3. ellers ser alt ud til at være klaret..

Her skal du have Yoshi og svæve ind under målstregen, for derefter at hoppe af Yoshi på den modsatte side og finde det andet mål.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MonkeyboyMonkeyboySkrevet 22/08-07 12:32 
Jamen så må det være skoven.. jeg har alle vejene.

Tak for jeres svar!
MonkeyboyMonkeyboySkrevet 22/08-07 12:33 
Jeps, har klaret den, men mangler som sagt svømmebanen.
MonkeyboyMonkeyboySkrevet 22/08-07 12:44 
Er der nogen måder man kan gennemføre baner, udne at der kommer en ny vej bagefter?
MonkeyboyMonkeyboySkrevet 22/08-07 12:53 
Jeg tog lige star-road igen, nu er jeg på 95
SumezSumezSkrevet 22/08-07 14:08 
Som sagt, en af udgangene i spøgelseshuset i skoven går ad en sti, der ofte findes i forvejen hvis du har klaret visse andre baner. Det er tit den udgang jeg mangler som nummer 96.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig