X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Jeg som spil


Svar
Star SoldierStar SoldierSkrevet 15/06-03 09:13 
Ser lige så blocky ud som mig selv..., men til prisen er det helt sikkert noget jeg vil kigge nærmere på, håber at der kommer flere klassiske remakes, hvilke gamle spil ville være gode kandidater?

De første 2:
Famicom Collection Vol. 1 Cubic Lode Runner
http://the-magicbox.com/game061303h.htm

Famicom Collection Vol. 2 Star Soldier
http://the-magicbox.com/game061403a.htm
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
KTCKTCSkrevet 15/06-03 09:27 
Mr. Do spillene...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RJKRJKSkrevet 15/06-03 09:34 
Hudson har jo ikke meget med Mr. Do! at gøre.

Desuden har jeg fra MEGET pålidelige kilder, at det faktisk kun er det første Mr. Do! (og til nød Neo Mr. Do!) som for alvor er klassespil.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KTCKTCSkrevet 15/06-03 09:37, rettet 15/06-03 09:39 
Nu kunne andre end Hudson jo udgive klassikere... Desuden er Lode Runner originalt fra Irem, og Star Soldier fra Seta...

Der er flere Mr. Do! spil, som jeg synes er fede, men mange af dem er næsten identiske kopier af andre spil, men så længe de er gode, er det vel godt nok :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RJKRJKSkrevet 15/06-03 09:38 
Jeg mente bare at Mr. Do! ho har fået en del opmærksomhed. Det kunne være sjovt at se nogle af de oversete ting fremme igen (jeg har aldrig spillet Star Soldier fx :)).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 16/06-03 15:49 
Yes! Jeg skal helt sikkert ha' Star Soldier.

(hmm...lød forkert, på en eller anden måde?).
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig