X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PS3 fra USA


Svar
MalundMalundSkrevet 21/08-07 15:45 
Jeg rejser til USA her imorgen og så tænkte jeg på om det er muligt at jeg kan bruge en PS3 fra USA på mit danske fjersyn?
AmbyAmbySkrevet 21/08-07 15:48 
Ja, det kan du. Også strømforsyningen.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
ElgenElgenSkrevet 21/08-07 19:23, rettet 21/08-07 19:27 
Ja, hvis TV'et understøtter 60Hz (det gør de fleste nyere, men bestemt ikke alle ældre).

EDIT: -og hvis du ikke bruger RGB (men fx composite), skal TV'et kunne vise NTSC og ikke kun PAL (igen: det kan de fleste nyere, men bestemt ikke alle ældre).
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
MalundMalundSkrevet 29/08-07 05:13 
okay... jeg skal nok til at starte med bruge det samme slags kabel som følger med til PS2'en... så vil det virke på et fjernsyn som jeg fik i December månede(ikke et fladskærms tv)
JAAJAASkrevet 29/08-07 09:03 
Hvordan med at gå online? Spiller man mod amerikanere, eller er det afhængigt af spillets regionskode? Hvad med online shoppen?
3of193of19Skrevet 29/08-07 09:52 
Selv med en US maskine får man den danske shop (sidst jeg checkede var der kun 3 PS1 spil) og så er alle priserne i danske kroner.
BeanoBeanoSkrevet 29/08-07 10:32 
Hvad mener du med "kun 3 PS1 spil"?

Der er da meget mere i EU shoppen (dog ikke imponerende).
Man kan dog stadig lave en US PSN konto og hente ting i US Store, bare ikke købe da Sony svjv checker oprindelsesland ud fra kreditkortnummer.
3of193of19Skrevet 29/08-07 14:36, rettet 29/08-07 14:37 
Så må jeg have set forkert, synes der kun var tre. (dog en del PSN spil og demoer osv) Nåja...
Det er heller ikke min maskine :)
BeanoBeanoSkrevet 29/08-07 14:56 
Ja der er ikke mange PS1 spil isoleret set :!

Sony pillede også nogen ned for et stykke tid siden pga. fejl i spillene eller emulatoren, de er nok ikke kommet op igen.

Godt med en modded PSP så man selv kan kopiere ens gamle PSX spil over på PSP ;)
MalundMalundSkrevet 06/12-07 03:52 
Er der nogle religions koder paa Blueray disks ligesom der er paa DVD'er?
IqonIqonSkrevet 06/12-07 04:16 
Jeg har aldrig hørt om hverken dvd'er eller Blu-ray diske, der har nægtet at ville afspilles fordi man troede på en specifik religion...

Men et mere relevant spørgsmål ville måske være om regionen. Blu-ray-diske kan være regionslåste, men det er lidt forskelligt fra titel til titel - der er nemlig visse, der er regionsfrie, og derfor kan afspilles på en europæisk maskine (region B), selvom de er fra USA (region A).

Liste over Reg. A-titler, der virker på Reg. B-afspillere
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
pingpongpingpongSkrevet 06/12-07 15:49 
jeg tjekkede engang google for nogle sites hvor du kan finde ud af regions låste spil og film. den passede ganske godt
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig