X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Paramount dropper Blu-Ray support


Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 20/08-07 22:24 
Hva fanden? Det er da ikke til at tro. NEJ NEJ NEJ. Jeg gider ikke mere. Bestem jer nu for hvem der skal vinde. Hvorfor skal de trække den her krig i langdrag!!!??? Idioter... Jeg er ligeglad med hvem der vinder. Find nu en løsning!

Blu-ray.com
Well crucify the insincere tonight...
120 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 21/08-07 01:11 
3of19>
...der kommer snart triple layer HD DVD...

Interessant. Hvad kommer kapasiteten så op på?
Og kan gamle drev afspille de nye triple layer skiver?


3of19>
...pladsen er god nok til perfekt 1080p med dolby true HD lydspor ved en laaang film alligevel i forvejen).

Enig. Også hvad jeg mente da jeg skrev at de to formater kvalitetsmæssigt kan levere den samme filmoplevelse ;)


3of19>
Til gengæld har HD DVD mere interaktive features (picture in picture, web features, osv).

Jeps - mener dog at den nye udvidelse af Bluray specifikationen kan helt det samme (kan ikke lige huske betegnelsen). Kræver selvfølgeligt en opdatering til afspilleren.


3of19>
Derudover var Blu-ray ikke færdigt da det kom på markedet. Nogen af de ældre afspillere vil ikke kunne benytte sig af nogen af de nye features der kommer, hvorimod alle HD DVD afspillere kan opgraderes.

Nemli - dog vil de nye Bluray film være bagudkompatible (ihvertfald ideen) dog kan de nye "fancy" feature ikke tilgås.


3of19>
Og iøvrigt er det Sonys skyld at vi har denne her irriterende formatkrig (det var dem der brød med DVD Forums HD DVD planer fordi Sony ville have flere licenspenge)

Har jeg ikke hørt, men vil ikke overraske mig - gør dog ikke bluray ringere *teknisk* IMO ;)
BeanoBeanoSkrevet 21/08-07 01:29 
Bede-x>
Du siger(med lidt andre ord): Man bør holde med det teknisk bedste format.

Ja næsten - syntes ihvertfald det er lidt fjollet at håbe at det *teknisk* (marginalt?) ringere format vinder ;)

Personligt hepper jeg på en hurtig slutning på krigen (uanset format) så HD markedet kan udvikle sig. Med den medvind som bluray har haft det sidste halve år så det endeligt ud til at gå i den retning, men nu går der bare endnu længere tid. Galninge!
Bede-xBede-xSkrevet 21/08-07 01:38, rettet 21/08-07 01:40 
Beano>
Ja næsten - syntes ihvertfald det er lidt fjollet at håbe at det *teknisk* (marginalt?) ringere format vinder ;)

Var det fjollet at håbe på, at PS2 vandt over Xbox? ;P

Nej, lad den bare ligge :)

Personligt hepper jeg på en hurtig slutning på krigen

Der vil jeg selvfølgelig lige tilføje, at jeg kun interesserer mig for formaterne for så vidt som de påvirker konsollerne. Om film i fremtiden skal købes til det ene eller det andet, betyder ikke noget, når man køber så lidt film som mig :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
HyakotakeHyakotakeSkrevet 21/08-07 03:15 
Bede, bare så du ved det: vi kommer ikke til at se HD-tv-serier de næste mange år. De kan rende mig i r.... med deres formatkrig! :-)
CoreCoreSkrevet 21/08-07 07:44 
3of19>
Derudover var Blu-ray ikke færdigt da det kom på markedet. Nogen af de ældre afspillere vil ikke kunne benytte sig af nogen af de nye features der kommer, hvorimod alle HD DVD afspillere kan opgraderes.

Falder Playstation 3 så ind under "nogle af de ældre"?

Det kunne lige passe, PS2'eren havde jo samme problem med DVD-afspilningen.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 21/08-07 07:52 
Core>
Falder Playstation 3 så ind under "nogle af de ældre"?

Næppe - Bluray afspilning i PS3 er jo allerede blevet opdateret mindst en gang via firmware ;)
Jack_DJack_DSkrevet 21/08-07 07:56, rettet 21/08-07 07:58 
3of19>
Hvordan er HD DVD "ringere"? Der er snarere bare en anderledes fordeling af fordele og ulemper.
En fordel Blu-ray har en en smule højere max bitrate og for tiden højere datakapacitet (der kommer snart triple layer HD DVD, og pladsen er god nok til perfekt 1080p med dolby true HD lydspor ved en laaang film alligevel i forvejen).

Det ændre jo stort set intet, da der på BD siden har været talt om kapacitet på op til 200gb og den med at det kommer snart har vi hørt før, var det ikke første gang omkring november/decemember, at nu var triplelayer lige på trappen og hvordan med de gamle afspillere vil det virke her?

Hvis du kan nøjes med Dolby True HD så fint, jeg og mange andre vil heller have PCM som er bedre men tager mere plads, derfor ser du ikke PCM på nogen HD-DVD udgivelser.

3of19>
Til gengæld har HD DVD mere interaktive features (picture in picture, web features, osv).
Derudover var Blu-ray ikke færdigt da det kom på markedet. Nogen af de ældre afspillere vil ikke kunne benytte sig af nogen af de nye features der kommer, hvorimod alle HD DVD afspillere kan opgraderes.

Jeg er stort set ligeglad med extra features, bruger dem alligevel aldrig og jeg tror heller ikke det er noget som J6P lægger vægt på.

3of19>
Og iøvrigt er det Sonys skyld at vi har denne her irriterende formatkrig (det var dem der brød med DVD Forums HD DVD planer fordi Sony ville have flere licenspenge), så det ville i mine øjne være fint hvis firmaet gik nedenom og hjem pga denne gamble. :)

Faktisk er det MS's skyld vi er havnet i denne situation. Sony og Toshiba var tæt på at indgå et forlig om ét format men MS kastede en kæmpe pose penge og incentives efter Toshiba som derved trak sig fra de afgørende forhandlinger.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
CoreCoreSkrevet 21/08-07 07:58, rettet 21/08-07 08:05 
Beano>
Bluray afspilning i PS3 er jo allerede blevet opdateret mindst en gang via firmware ;)

Jamen - er det ikke det 3of19 nævner ikke kan lade sig gøre optimalt på andet end HD-DVD?

Eller skal det forståes sådan at "nogle af de ældre" Blu-Ray-spillere ikke kan opgraderes, hvilket PS3 kan, og derfor ikke er en "en af dem"?

Jeg ved ikke det her - jeg tager bare jeres ord for gode varer lige nu ;)

Jack_D>
Jeg er stort set ligeglad med extra features, bruger dem alligevel aldrig og jeg tror heller ikke det er noget som J6P lægger vægt på.

Fair nok - Men i en debat om hvorvidt det ene format er bedre end det andet eller ej, kan du ikke bruge, at du er ligeglad med extra features til noget. Hvis Blu-Ray har et problem med extra features, så betyder det noget for formatet og alle andre forbrugere, og tæller derfor til HD-DVD'ens fordel.

Og hvem end J6P er, så er vi andre også ligeglade med om han/hun/de er ligeglade :p
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 21/08-07 08:36, rettet 21/08-07 08:37 
Core>
Jamen - er det ikke det 3of19 nævner ikke kan lade sig gøre optimalt på andet end HD-DVD?

Sådan kunne det måske godt lyde, men tror ikke det var hans pointe for det passer selvfølgeligt ikke ;)

Han mente nok at der er nogle af de ældre standalone Bluray afspillere (ikke PS3) som ikke har mulighed for software opdatering.

Selvfølgeligt ingen garantier før en opdatering ligger klar, men kigger man på Sony's store forbedringer af PS3 via firmware opdateringer, så er jeg nu meget optimistisk ;)


Core>
Fair nok - Men i en debat om hvorvidt det ene format er bedre end det andet eller ej, kan du ikke bruge, at du er ligeglad med extra features til noget.

Enig - jeg er heller ikke den store "extra features" fan (borset fra kommentator tracks og enkelte undtagelser) men for et film format er det selvfølgeligt en vigtig feature.


Core>
Hvis Blu-Ray har et problem med extra features, så betyder det noget for formatet og alle andre forbrugere, og tæller derfor til HD-DVD'ens fordel.

Bluray har ikke nogen ulæmpe mht. extra features - der kan dog muligvis være en forskel i den måde som disse præsenteres på for dem der har ældre afspillere der ikke kan opdateres. Omvendt har Bluray faktisk en fordel mht. extra features pga. den ekstra plads der giver mulighed for bonusmateriale i højere kvalitet, flere kommentator tracks, osv. Ser jo ofte R2 DVD udgivelser i dag hvor kommentator tracks er udeladt pga. der skulle være lydspor i x antal sprog.
CoreCoreSkrevet 21/08-07 08:44, rettet 21/08-07 08:47 
Beano>
Omvendt har Bluray faktisk en fordel mht. extra features pga. den ekstra plads der giver mulighed for bonusmateriale i højere kvalitet

Skulle selskaberne så ikke bare se at få fingeren ud?

Hvorfor er det så lige at vi skal spises af med ekstramateriale i lav DVD-opløsning på Blu-Ray-filmene idag?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Jack_DJack_DSkrevet 21/08-07 08:52, rettet 21/08-07 08:58 
Core>
[Fair nok - Men i en debat om hvorvidt det ene format er bedre end det andet eller ej, kan du ikke bruge, at du er ligeglad med extra features til noget. Hvis Blu-Ray har et problem med extra features, så betyder det noget for formatet og alle andre forbrugere, og tæller derfor til HD-DVD'ens fordel.

Ja, men det du glemmer her er, at BD-J har mulighed for stort set sammme + extra materiale/PiP i HD, hvor det kun er SD for HD-DVD.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
CoreCoreSkrevet 21/08-07 08:56 
Jack_D>
Ja, men du glemmer her er, at BD-J har mulighed for stort det sammme + extra materiale/PiP i HD, hvor det kun er SD for HD-DVD.

Næh - det gør jeg ikke, for jeg skal vide, før jeg kan glemme ;)

Jeg reagerede bare, på min fortolkning af hvad 3of19 skrev om ekstramateriale-fordele hos HD-DVD. Hvis jeg har misforstået ham, eller han tager fejl, så er det irrelevant.

Men det ændrer stadig ikke på at dine personlige behov (eller mangel på samme), ikke rigtig taler hverken for eller imod i en sammenligning af fordele og ulemper de to formater i mellem ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 21/08-07 08:59, rettet 21/08-07 09:00 
Core>
Hvorfor er det så lige at vi skal spises af med ekstramateriale i lav DVD-opløsning på Blu-Ray-filmene idag?

Du kan jo kontakte udgiverne og spørge ;)

Men selvfølgeligt billigere at producere SD materiale (endnu) og mange gange er det nok slet ikke tilgængeligt (ældre film f.eks.). For multiformat udgivelser er det også nemmere/billigere at gå efter laveste fællesnævner.
Dog stadig rart at der er mulighed for det og man ikke render ind i en pladsbarriere for tidligt.
CoreCoreSkrevet 21/08-07 09:05, rettet 21/08-07 09:07 
Beano>
Du kan jo kontakte udgiverne og spørge

Skal vi så ikke bare springe på mulighed A, og stemme for at selskaberne skal se at få fingeren ud? ;)

Lidt OT - og alligevel ikke. Hører Miramax egentlig stadig tilpas meget under Buena Vista, til at vi kan regne med at de gør, hvad Disney gør?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Bede-xBede-xSkrevet 21/08-07 17:55 
Hyakotake>
Bede, bare så du ved det: vi kommer ikke til at se HD-tv-serier de næste mange år. De kan rende mig i r.... med deres formatkrig! :-)

Hvor mange af de tv serier, vi ser, er overhovedet ude på de nye formater?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
HyakotakeHyakotakeSkrevet 21/08-07 18:13 
Moot point. Ain't gonna happen :-)
Jack_DJack_DSkrevet 21/08-07 18:22 
Heroes og Lost, sidstnævnte udkommer til BD omkring nov/dec.
Desuden er weeds også på vej på BD.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Bede-xBede-xSkrevet 21/08-07 18:25, rettet 21/08-07 18:27 
Når engang det meste Joss Whedon stuff er ude, kan det tænkes, at der skal opgraderes hos mig :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Jack_DJack_DSkrevet 21/08-07 19:00 
Lost sæson 3 er et stensikkert hit her, når den udkommer til nov/dec i år.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Jack_DJack_DSkrevet 21/08-07 19:06, rettet 21/08-07 19:31 
Så er der nyt omkring Spielbergs film og det er godt nyt til BD fans.

Spielbergs film stadigvæk BD ekslusive
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
NaieraNaieraSkrevet 21/08-07 19:14 
Jack_D>
Desuden er weeds også på vej på BD.

Både sæson 1 og 2 af Weeds har været ude i et stykke tid nu.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
tastasSkrevet 21/08-07 19:56 
Faldt lige over at Battlestar Galatica er ude til HD-DVD på dit link. Ellers en fed serie ...ved så ikke om den også er ude til BR.

Så HD-DVD har da også lidt ..
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 21/08-07 20:25 
Hvad vil der egentligt ske.. hvis forbrugeren i en nærmere fremtid kan købe en Dual Afspiller til mindre penge end en PS3/BR Afspiller.
Hvordan vil Sony's salg så gå?

http://www.toflo.dk/toflopoll.asp?poll_id=134

Prøv at stem her... og lad os se...

(Prisen på Dual afspilleren er Fiktiv, men BR og HD afspillerne er topmodellerne og prisen er fra producenternes hjemmeside)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
WonderboyWonderboySkrevet 21/08-07 20:37 
Hvad står BD for?.
I love monster land
HeroldHeroldSkrevet 21/08-07 20:48 
Bluray Disc!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 21/08-07 21:31, rettet 21/08-07 21:31 
Paramount Officially Cancels Blu-ray SKUs

In a note to retailers, Paramount has officially canceled all previously-announced upcoming Blu-ray releases.
As expected, Paramount won't `release` a single of its previously-announced upcoming Blu-ray titles, including 'Blades of Glory,' 'Next,' 'Top Gun,' 'The Jack Ryan Collection' and 'Face/Off.' Instead, each of the titles will now be HD DVD exclusive.

Retailers received official word late Monday that all five Blu-ray titles would be cancelled, and that existing orders would not be fulfilled.
Within hours, pre-orders for these titles disappeared from sites like Amazon.com, DVDEmpire and others. (We've updated our own Blu-ray `release` schedule, as well.)
It remains unclear how long Paramount's previously-released Blu-ray titles will remain on store shelves, and/or whether they're even included in the terms of the studio's exclusivity pact with HD DVD. Needless to say, we'll let you know as soon as any official information comes in.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
NaieraNaieraSkrevet 21/08-07 21:37 
De har godt nok fået mange penge når de hiver titler der skulle være udkommet indenfor et par uger af skemaet...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
CoreCoreSkrevet 21/08-07 23:25 
GrillBillerDK>
As expected, Paramount won't `release` a single of its previously-announced upcoming Blu-ray titles, including...bla...bla...and 'Face/Off.

Ja - så er det afgjort. HD-DVD til Core ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Jack_DJack_DSkrevet 21/08-07 23:32, rettet 22/08-07 00:05 
Ok det er officelt MS har betalt $150M for at Paramount og Dreamworks bliver HD-DVD ekslusive i 18 måneder.

NY times bringer historien
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Jack_DJack_DSkrevet 21/08-07 23:36 
GrillBillerDK>
Hvad vil der egentligt ske.. hvis forbrugeren i en nærmere fremtid kan købe en Dual Afspiller til mindre penge end en PS3/BR Afspiller.
Hvordan vil Sony's salg så gå?

http://www.toflo.dk/toflopoll.asp?poll_id=134

Prøv at stem her... og lad os se...

(Prisen på Dual afspilleren er Fiktiv, men BR og HD afspillerne er topmodellerne og prisen er fra producenternes hjemmeside)

Hvorfor er det interessant at se hvordan Sonys salg går, det er da væsentligt mere interssant at se hvad Toshiba vil stille op, hvis dualformat afspilleren bliver så billig at den vil konkurrere med deres afspillere. Sony vil jo ikke få nogle problemer med at få afsat PS3 da den også er en konsol.
Iøvrigt er din såkaldte afstemming temmeligt bisaed i sin udformning.
Du vælger en gammel topmodel fra Sony og ser bort fra at der er kommet en nu og billigere, du vælger ikke topmodellen fra Toshiba men derimod en billigere variant, du vælger at prissætte dualformat afspillere urealistisk billigt og dette forventer du ikke vil tegne et forkert billed?
hmm, hvad er det lige man kalder dette....
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
CoreCoreSkrevet 21/08-07 23:53 
Linket virker ikke :(
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 22/08-07 00:01 
NY Times artiklen:
Sales of DVDs over all are expected to be especially strong this holiday season, and both sides are hoping that the battle of the high-definition formats will not cause consumers to tune out entirely, perhaps deciding that standard DVDs are good enough.

Det er dér, jeg er. HD kan rende mig, indtil...
1. "kampen" er "færdig" (svært at definere - mere en subjektiv følelse)
2. der kommer en billig dual-afspiller
3. filmene falder til DVD-prisniveau
HeroldHeroldSkrevet 22/08-07 00:02 
Jack_D>
Sony vil jo ikke få nogle problemer med at få afsat PS3 da den også er en konsol.


Omvendt vil der sikkert også blive solgt mindre, fordi det er en konsol. Der er jo ingen grund til at købe en PS3 for at se BD-film, hvis man ikke spiller, og der er et billigere og bedre alternativ.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HyakotakeHyakotakeSkrevet 22/08-07 00:02, rettet 22/08-07 00:02 
Jack_D skal lige lære den svære kunst at sætte links ind... han bytter om på link og link-tekst. :-(
NaieraNaieraSkrevet 22/08-07 00:05 
Hyakotake>
3. filmene falder til DVD-prisniveau

Bare rolig, det gør de inden alt for længe :) DVD-film kostede jo også næsten 300,- der for snart ti år siden, da de første kom her til landet. I EB Games har jeg også set en lille håndfuld film til 200,- stykket.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Jack_DJack_DSkrevet 22/08-07 00:08 
Herold>
Omvendt vil der sikkert også blive solgt mindre, fordi det er en konsol. Der er jo ingen grund til at købe en PS3 for at se BD-film, hvis man ikke spiller, og der er et billigere og bedre alternativ.

Du tænker på dualformat afspilleren?
Lad os nu lige se en pris først og det er langt fra sikkert den er et bedre alternativ. Den første af typen var ikke noget hit, det er muligt den Samsung har på vej er bedre, men det vil tiden vise.
Desuden er vil det som sagt ramme Toshiba hårdere end Sony, hvorfor vælger en HD-DVD afspiller når du kan få en dual?
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
CoreCoreSkrevet 22/08-07 00:26, rettet 22/08-07 00:32 
Naiera>
Bare rolig, det gør de inden alt for længe :)

"300" står i Fona til 250 kr, her har alle andre BD-film indtil videre været prissat til 300 kr, så det er da et lille skridt i den rigtige retning.

Jeg tjekkede ikke, men skulle det vise sig, at BD-versionen indeholder det samme materiale som 2-disc-DVD'en (der også står til 250 kr...tror jeg nok), så er vi der jo stort set allerede :)

EB sælger Click og Kung Fu Hustle til 200. Men de har ikke andre titler, og disse to er svenske versioner (hvilket kun betyder noget for teksten på coveret, men alligevel).

Jack_D>
hvorfor vælger en HD-DVD afspiller når du kan få en dual?

There's a flipside to that coin - Hvorfor vælge en BD-afspiller når du kan få en dual?

Skulle det i øvrigt vise sig at være HD-DVD, der løber af med sejren, vil mange nok blive rigtig bitre over at få tvunget et dyrt BD-drev ned i halsen, bare fordi de gerne vil spille lidt MGS4/FFXII/GT.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
NaieraNaieraSkrevet 22/08-07 00:51 
Core>
"300" står i Fona til 250 kr, her har alle andre BD-film indtil videre været prissat til 300 kr, så det er da et lille skridt i den rigtige retning.

Stereo Studio og TP har adskillige forskellige film til 250,-. Både HD DVD og Blu-ray. Enkelte koster lidt mere. Og ja, jeg har i øvrigt nævnt det med 300 BD/HD DVD/2 disc DVD på et andet forum tidligere i dag. Jeg så alle tre udgaver flere forskellige steder inde i byen, og som de stod, som du skriver, alle i 250,-.

I EB Games i Frederiksgade, Århus så jeg for nogle uger siden Resident Evil Apocalypse, Into The Blue, Kung Fu Hustle og en fjerde film. Måske var det Click. De var alle danske udgivelser, og stod normalt i 200,-, men de to førstnævnte var på det tidspunkt på udsalg til 138,-. Det er GAME der sælger svenske udgaver. Jeg har selv Big Fish fra GAME i Field's.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 22/08-07 06:39, rettet 22/08-07 06:40 
Hay hov....

Sikke en nyhed at våbne op til...

Michael Bay undskylder han hvad han skrev forleden:

"Last night at dinner I was having dinner with three blu-ray owners, they were pissed about no Transformers Blu-ray and I drank the kool aid hook line and sinker. So at 1:30 in the morning I posted - nothing good ever comes out of early am posts mind you - I over reacted. I heard where Paramount is coming from and the future of HD and players that will be close to the $200 mark which is the magic number. I like what I heard.
As a director, I'm all about people seeing films in the best quality possible, and I saw and heard firsthand people upset about a corporate decision.
So today I saw 300 on HD, it rocks!
So I think I might be back on to do Transformers 2!"
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 22/08-07 08:37 
Hehe! Det minder mig om de tidligere DVD-dage, hvor Kevin Smith dissede det nye format med velvalgte ord som "Fuck DVD! Shitty format... [blablabla]" Men han krøb jo også til korset big time.
BeanoBeanoSkrevet 22/08-07 09:09 
Hvad ville han så have haft hvis det ikke var DVD?
Jack_DJack_DSkrevet 22/08-07 09:25 
Core>
Jack_D>
hvorfor vælger en HD-DVD afspiller når du kan få en dual?

There's a flipside to that coin - Hvorfor vælge en BD-afspiller når du kan få en dual?

Ja, men læs nu lige Grillbilles indlæg, han tager udelukkende udgangspunkt i, at det er Sony som vil blive straffet hårdt af dualformat afspilleren og det er ingenlunde tilfældet. Tværtimod er det Toshiba som har mest at tabe.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
SumezSumezSkrevet 22/08-07 09:59 
Hmm, jeg har kun set 300 på HD. Nogen speciel imponerende oplevelse var det ikke, men jeg kan slet ikke forestille mig at se den i lavere opløsning.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Jack_DJack_DSkrevet 22/08-07 09:59, rettet 22/08-07 11:10 
Core>
GrillBillerDK>
As expected, Paramount won't `release` a single of its previously-announced upcoming Blu-ray titles, including...bla...bla...and 'Face/Off.

Ja - så er det afgjort. HD-DVD til Core ;)


Hvorfor dog det, du kan jo bare købe den på BD. Universal og Paramounts titler kan uden for US også fåes på BD, så skiftet på HD-DVD betyder nada ;)

Link rettet, og ja nu har jeg lært det ;)

Face/off på BD
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
SumezSumezSkrevet 22/08-07 10:10 
Det var heldigt. Så slipper Core for at købe en HD-DVD afspiller. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 22/08-07 10:26 
Beano>
Hvad ville han så have haft hvis det ikke var DVD?

Det kan jeg ikke huske om han har afklaret i efterfølgende interviews (eller måske i hans bog).

Men to bud: han syntes dengang at VHS var "fint nok" eller han var med i Laserdisc-lejren.
WehnerWehnerSkrevet 22/08-07 11:20 
Fuck Fat Smith.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CoreCoreSkrevet 22/08-07 16:45, rettet 22/08-07 16:46 
Sumez>
Så slipper Core for at købe en HD-DVD afspiller. :)

I hvert fald indtil en anden Woo eller Tarantino viser sig at blive HD-DVD-eksklusiv ;)

En update på min og Naieras "300"-snak. Blockbuster sælger både Blu-ray-versionen og 2DVD-versionen til 229,95, og denne gang tjekkede jeg. Det er præcist det samme ekstramateriale der er på de to, så Blu-Ray har med "300" ramt DVD'ens prisleje :D

Jeg købte selvfølgelig BD-udgaven ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 22/08-07 16:52 
Er EU HD-DVD udgivelsen af "300" en DVD/HD-DVD combo udgivelse som i USA, eller en normal HD-DVD uden den fordyrende DVD side?
CoreCoreSkrevet 22/08-07 16:59 
Pas!
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
120 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig