X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Super Mario Galaxy


Svar
HulleHulleSkrevet 18/08-07 15:41 
November kan ikke komme hurtigt nok. Har lige laest Eurogamers preview af titlen og det tegner rigtig godt, set i gameplay perspektiv, hvis man altsaa skal tro deres ord.. Var en smule overrasket over hvor meget de roste grafikken i spillet, endda saa vidt at det skulle ligge paa linie med de kraftigere maskiner paa markedet!

Eurogamer>
It's drop-dead gorg... Se hele indlægget
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
220 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Svar
SumezSumezSkrevet 16/11-07 12:44 
jaes>
ved spil med så høje scorer, handler det vel mere om, hvordan spillene er opbygget, og om man kan lide denne struktur.over 9.
Det var jo også akkurat derfor jeg påpegede relevansen i at SMG ikke er et "Tony Hawk-spil".
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 16/11-07 12:55 
Sumez>
Puha, jeg vil gerne have spillet i den kommende uge, men 150,- ekstra er alligevel en del. :S

Jeg får det dog kun til 100,- ekstra... men hvis man kan/vil vente, er det jo også en slags penge ;)
ChronoChronoSkrevet 16/11-07 14:01 
Gameplay.co.uk har sendt mit. Tror det kommer i morgen.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
QQSkrevet 16/11-07 14:07, rettet 16/11-07 14:07 
Sumez>
Er spillet overhovedet udkommet i Europa?
CD-WOW har ikke udsendt spillet, men ændret datoen til 23. november!! :(
På play.com kan man stadig ikke købe det (kun via sekundære forhandlere), og på coolshop.dk er spillet ikke på lager.

Jeg formoder at Play.com har fjernet det, da de har fået en overflod af preorders. Jeg bestilte mit i september og har fået en mail om at de sendte det i tirsdags. Det er dog ikke kommet idag. Måske CD-WOW har gjort det samme fordi de ved de ikke får nogen før 23. november...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
jaesjaesSkrevet 16/11-07 15:44 
Sumez>
Det var jo også akkurat derfor jeg påpegede relevansen i at SMG ikke er et "Tony Hawk-spil".

Jeg opfattede det mere som, at du mener, at TH(2) er noget juks, og at Nintendo næsten er fejlfrie.

Men nevermind, vi kan i hvert fald bliver enige om, at SMG virker som et fantastisk spil, og at det er lidt suspekt, at TH2 er så højt placeret :)
EchoEchoSkrevet 17/11-07 12:22, rettet 17/11-07 12:23 
Jeg sidder i London lige nu, og jeg har ikke adgang til en Wii :( Jeg købte spillet fredag morgen, og jeg må sige at det er en pain at sidde her med det uden at kunne spille.
Jeg var dog så heldig, at der var opstilt flere standere med SMG i den butik, hvor jeg købte spillet, så jeg fik lige spillet ti minutters tid, og det var helt fantastisk :)
Jeg glæder mig til at komme hjem!
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
WehnerWehnerSkrevet 17/11-07 12:51 
Man kan da ikke glæde sig til at komme hjem fra London?!
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SonicSonicSkrevet 17/11-07 13:43 
Wehner>
Man kan da ikke glæde sig til at komme hjem fra London?!

Det skulle da vist ikke være noget problem. England sucks da maks ;P

Anyways, jeg har fået spillet det en del siden igår, og må virkeligt sige, at det her Mario er noget ganske specielt, og fungerer super godt!
Jeg har taget mig selv i, at sidde og grine højlydt, og glæder mig meget over hvor godt det hele er skruet sammen. Virkeligt godt med noget sand Miyamoto magic :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SeventhSunSeventhSunSkrevet 17/11-07 17:07 
Beano>
Sunshine var fortræffeligt IMO...

Sandt.

Nogle gange kan jeg godt blive lidt træt, af Sunshine bliver omtalt som et dårligt spil, når det reelt er længder bedre de fleste andre platformsspil.

Den smule jeg har prøvet af Galaxy, virker på mange måder, lige så meget som en efterfølger til Sunshine som M64.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 17/11-07 17:48 
Note: Verdens bedste spil iflg. Gamerankings :)

Har kun haft tid til 3 stjerner, men det har ikke skuffet på nogen måde. Glæder mig til at slappe af med det i aften.
QQSkrevet 17/11-07 17:59 
Er Miyamoto egentlig Director på SMG eller bare (Executive) Producer som han har været på så meget den sidste tid?
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
ChronoChronoSkrevet 17/11-07 18:12 
Jep, Executive Producer - han udstak overordnede retningslinjer og skulle godkende det meste. Han fandt også på det med at rende omkring på planeter, og sikkert mange andre centrale ting.

Director er Yoshiaki Koizumi der også var det på Sunshine og Jungle Beat. Så vidt jeg ved, så kommer en stor del af holdet faktisk lige fra Jungle Beat - og det ser jeg som en god ting. Det er altså et grundlæggende sjovt spil.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
QQSkrevet 17/11-07 19:36 
Faktisk står han som Designer på Wikipedia, og det stemmer da også lidt bedre overens med det du beskriver egentlig... Om ikke andet er og bliver han jo den der siger ja og nej i sidste ende, men det er da federe når han også er den der kommer med ideerne.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
BeanoBeanoSkrevet 17/11-07 20:40 
Har lige "gennemført" spillet (kun 63 stjerner dog - resten jages nu) og i credit listen er han, så vidt jeg bemærkede, krediteret først for "Game Concept Design" og ellers ikke.
SonicSonicSkrevet 17/11-07 21:09 
Der er 120 stjerner ialt, ikke?
Parental Advisory: Explicit Lyrics
EchoEchoSkrevet 17/11-07 22:18 
Jo, men der behøves kun 60 for at gennemføre spillet.
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
SonicSonicSkrevet 17/11-07 22:33 
Hvis der er 120, behøves man 120 for at gennemføre helt :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 17/11-07 22:49, rettet 17/11-07 22:49 
Også derfor jeg skrev "gennemføre" (bemærk anførselstegn) ;)

Mener faktisk der er 121 stjerner at finde...
EchoEchoSkrevet 19/11-07 00:24 
Beano -> Kilde?
Var det ikke i SM64 eller det til DS, der var 121?
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
SumezSumezSkrevet 19/11-07 00:40 
Jeg har lige spillet omkring 25 stjerner af spillet, og kan kun sige at JA, det er godt nok fantastisk. :)
Det er helt imponerende, så varierete det er. Alle overgange foregår flydende, og der er intet i spillet, der ikke er så underholdende at man ikke kan lade være med at gennemføre det.

Og der bliver adgang til nye galakser ellers lignende næsten hver eneste gang man får en stjerne lige i starten, så der er masser af ting at tage sig til.
Nintendo har gjort det igen. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FourDFourDSkrevet 19/11-07 00:56, rettet 19/11-07 01:24 
Jeg er også de 30 stjerner inde, og er helt betaget af spillet, og alt hvad det indebærer :)
Specielt i den anden galakse man når til, begynder hele tyngdekrafts-elementet rigtigt at træde i karakter, og jeg elsker det!!

Nintendo har gjort det igen, og skabt noget så unikt, simpelt og komplekst, at man bare må overgive sig til dets sukkersøde charme.

..Puha, jeg bliver jo helt rundtosset af alt min egen fanboysnak :)
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
BeanoBeanoSkrevet 19/11-07 10:26 
Echo>
Beano -> Kilde?
Var det ikke i SM64 eller det til DS, der var 121?


GameFAQs
BeanoBeanoSkrevet 19/11-07 10:32 
Sumez>
Alle overgange foregår flydende, og der er intet i spillet, der ikke er så underholdende at man ikke kan lade være med at gennemføre det.

Enig, det et utroligt svært at lægge fra sig (nej, min strap er ikke defekt) - selv efter 95 stjerner (hvor jeg pt. er), oplever man nye ting og variationer som gør det utroligt underholdende.

Endelig et spil i 2007 som lever op til de høje scores det har fået :)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 19/11-07 11:34 
Det synes jeg nu der er en del der gør. Der er kommet en del rigtigt gode spil i dette efterår.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
WehnerWehnerSkrevet 19/11-07 11:39 
Ja, det er en god tid at være gamer.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 19/11-07 12:26 
PalleJensen>
Det synes jeg nu der er en del der gør. Der er kommet en del rigtigt gode spil i dette efterår.

Det er der skam, bare meget få som lever op til til 10-tallerne.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 19/11-07 15:05 
De få 10-taller der har været givet rundt omkring, synes jeg har været ganske ok.

SMG kan jeg ikke vurdere, da jeg ikke har en Wii...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
ChronoChronoSkrevet 19/11-07 16:38 
Umiddelbart så tror jeg det er det bedste spil jeg har spillet siden Wind Waker. Det er helt fantastisk godt. Håber det bliver ved sådan.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
WehnerWehnerSkrevet 19/11-07 17:12 
Nu har du jo også hverken haft Xbox eller 360, men jeg begynder da så småt at tro på, at Mario leverer igen :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ChronoChronoSkrevet 19/11-07 18:19 
Jeg kan nu heller ikke se hvad der skulle være af SÅ gode spil på de platforme ;)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
CoreCoreSkrevet 19/11-07 19:34 
Dem finder man jo heller aldrig, hvis ikke man prøver dem ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SonicSonicSkrevet 19/11-07 21:07 
Man kan vel lige så godt købe en PC, sgu da ikke andet end FPS'er på den krydsbox der ;P
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 19/11-07 22:47, rettet 19/11-07 22:48 
Jeg syntes nu ikke jeg har frygteligt mange FPS'ere i min samling? Men det er da rigtigt at der er massiv variation i Wii mini wiggle spillene ;-D

Desuden skal jeg besøge galaksen på den rigtige måde senere i denne uge :-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SonicSonicSkrevet 19/11-07 23:05 
Hvordan? Bliver du skudt til månen af russerne? ;P
Anyways, Mario Galaxy, fantastisk spil, endnu engang, svært at lægge fra sig igen :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
CoreCoreSkrevet 20/11-07 00:01, rettet 20/11-07 00:13 
Sonic>
Man kan vel lige så godt købe en PC, sgu da ikke andet end FPS'er på den krydsbox der ;P

Eternal Sonata, Viva Pinata, Blue Dragon, Scene It, Fable, Forza Motorsport, Crimson Skies, Project Gotham Racing, Dead Or Alive, Ninja Gaiden, Jade Empire, Kung Fu Chaos, Knights Of The Old Republic, Out Run 2, Mech Assault, Fahrenheit, Dead Rising, Kameo...etc...etc...for ikke at nævne alle multiplatformstitlerne.

De fleste af dem er endda tålelige at se på i HD, på en skærm der er større end 21 tommer ;)

Jeg har selv været ude og købe Super Mario Galaxy, og håber da også på den samme store oplevelse som I snakker om. Jeg er bare nervøs for grafikken, og dennes udseende på min skærm.

EDIT: Slettede en næsvis udfordring, for ikke at lyde for bitter ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
3of193of19Skrevet 20/11-07 00:57 
Synes nu SMG ser fortræffeligt ud på projektor :)
Giver godt sug i maven her og der tror jeg (gik først igang i aften).
SumezSumezSkrevet 20/11-07 01:42, rettet 20/11-07 01:44 
SMG er også smukt på min 42" skærm.
Og der godt nok overforbrug af den "frække kantbelysning", der leder tankerne tilbage på http://playright.dk/forumemne.php?id=16169&subid=186755#186649]denne klassiske Play:Right-tråd[/LINK]" target="">denne klassiske Play:Right-tråd. Skal vi skyde på at det bliver den næste trend, nu hvor folk er ved at være trætte af at drukne i bump mapping og http://www.vgcats.com/comics/?strip_id=224]bloom[/LINK]" target="">bloom
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 20/11-07 01:44, rettet 20/11-07 01:50 
Born2Play>
Jeg syntes nu ikke jeg har frygteligt mange FPS'ere i min samling? Men det er da rigtigt at der er massiv variation i Wii mini wiggle spillene ;-D

Synes heller ikke, at det er så slemt. Jo jo, der er da spil som Bioshock, Orange Box eller Halo 3. Men man kan også spille titler som Blue Dragon, Beautiful Katamari, Scene IT, Eternal Sonata eller Naruto.

Jeg læste på et tidspunkt, at det var ca 17% af spilkataloget på PS3 og 360, som var FPS. Har ikke undersøgt, om det passede eller om det stadig er tilfældet.

Det er under alle omstændigheder i hvertfald ikke meget FPS, det bliver til her i huset :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/11-07 02:11 
Den "næste" trend? Jeg troede allerede det var den nuværende. Stort set alle spil bruger det lige i øjeblikket - at det så også ser lækkert ud er en anden sag.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 24/11-07 02:06 
Som Xbot må jeg indrømme det summer i fingrene for at spille SMG. Bare ved at se videoer kan man se spillet er noget ud over det sædvandlige!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
PalleJensenPalleJensenSkrevet 24/11-07 09:15 
Ja, jeg har det på samme måde. Men at købe en Wii bare for at spillet det ene spil?? Neeej, det er den for dyr til.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 24/11-07 09:56 
Jeg overvejede det en kort stund... seriously :-)
HulleHulleSkrevet 24/11-07 14:12 
Nu er der jo andet til Wii end SMG, der yderligere kan retfærdiggøre et køb. Er man ikke enig i denne udtalelse, mon så ikke der kommer noget i fremtiden nu hvor den er markedets bedst sælgende konsol ;)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
PalleJensenPalleJensenSkrevet 24/11-07 14:38, rettet 24/11-07 14:38 
Hulle>
Nu er der jo andet til Wii end SMG, der yderligere kan retfærdiggøre et køb.

Ikke for mig...

Hulle>
...mon så ikke der kommer noget i fremtiden nu hvor den er markedets bedst sælgende konsol ;)

Det ser ikke sådan ud p.t.

Så jeg venter på at Wii falder til omkring 1000 - 1200 kr., så napper jeg den og SMG (og formentlig også den uundgåelige SMG 2) ... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
ChronoChronoSkrevet 24/11-07 16:49 
Uundgåelige SMG2? Jeg tror det er meget usandsynligt at det kommer.

Men køb da Wii + SMG nu, og sælg det igen til jul når konsollen er udsolgt alle steder :)

Jeg synes helt klart spillet er et køb værd.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 24/11-07 18:30 
Hulle>
Nu er der jo andet til Wii end SMG, der yderligere kan retfærdiggøre et køb.

Enig! Smider sin 360 og Legendary Halo3 efter den første der vil bytte sin wii ;-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
WehnerWehnerSkrevet 24/11-07 18:38 
Det kommer du til at fortryde...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 26/11-07 20:29 
Spiller I i 50 eller 60hz?

Spillet vil jo overdrevet gerne spilles i 60hz, men jeg prøvede lige at slå Wii'en over på 60hz (480i) og selve dashboardet så pludselig ud ad H... til.
På mit 42" Samsung HD TV.

Ja jeg burde købe component, men i dén indgang sidder 360'eren altså.

Men mit spm er: er selve spillet så meget pænere i 60hz, eller er Nintendo bare nogle teknik-gøglere?

Og er det så NU jeg skal investere i to nye kabler - eller kan det vente?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 26/11-07 23:08 
Og nu sidder jeg så fast :-(

Anden man kommer til den ALLLER første galakse, hedder missionen: "A SNACK OF COSMIC PROPORTIONS".

Jeg går hen ad en bro, hvor en lille blå stjerne fortæller mig, at den har en sulten ven.
Så kommer der nogle flere blå stjerner, som jeg kan blive suget hen til, ved at trykke på A-knappen, og jeg kan på den måde blive suget hen til en stor gul stjerne.
Men der sker ikke noget.

Jeg kan ikke få den til at sende mig videre?!?!?!?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SonicSonicSkrevet 26/11-07 23:51 
Ryst wiimoten når du er ved den store gule stjerne, så skyder den dig videre :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
220 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig