X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvor er mine Banshees !!?


Svar
SideshowSideshowSkrevet 14/06-03 23:31 
Det er da totalt irreterende, at man ikke kan bruge Banshees i Halo multiplayer.
Jeg havde fandme glædet mig totalt til det.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
ValkyrieValkyrieSkrevet 15/06-03 00:13 
Must have Halo PC.....:P

Fear not.... Halo kommer til PC her til sommer, så der bliver Mus + Tastatur combo for dem der ønsker sig det!

Der kommer nye multiplayer maps..... Der kommer nye vehicles.... Det er en shade der kommer alle mulige steder, og ja en Banshee.... Ikke nok med det kommer der også en Warthog med en Rocket launcher bag på:)

Og et nyt våben kaldet Fuel Rod gun som blev brugt af Gruntsne i slutningen af Halo 1s single player!

.... Og der kommer flere options online, og det vil selvfølelig understøtte 16 player online, med in game browser og det hele!

Og en fin opløsning med op til 1280x1024 så vidt jeg husker!

.... Det eneste vi ikke ved om der kommer endnu er Co-op! Gearbox har det højt på listen, men intet er sikkert! Online co-op kunne dog være sjovt....

Bungie har også forstået vigtigheden ved mod communityet på PC, så de har lovet at gøre det muligt og let at lave mods:)

Der arbejdes også på en flamethrower i multiplayer..

Official PC Halo site!
Well crucify the insincere tonight...
quadquadSkrevet 15/06-03 00:26, rettet 15/06-03 00:27 
Nu kan det godt være jeg har drikket lidt for mange af de sjove grønne der med den rød/sorte etikket som kommer i de sjove kasser der :) Men jeg kunne ikke læse mig til svaret i det du skrev der Valkyrie?

Edit: Nååår er det først i PC udgaven at der er Banshees i multiplayer?
ValkyrieValkyrieSkrevet 15/06-03 00:43 
Wow boy.... Hvor mange øl har du drukket der?:)

..... Jep det er i PC udgaven.


Men i Halo 2 skal i tænke større.... Mens en tager en Pellican på Blood Gulch 2, kan der sidder en som en machine gunner i den, og 6 andre passengers, der kan blive transpoteret....

CTF vil blive smukt.... Rejs et flag for bateman:')

Det giver sgu tåre i øjene....
Well crucify the insincere tonight...
quadquadSkrevet 15/06-03 01:35 
Ha, jeg kan sgu ikke tælle til så mange ^^
Nå, men sgu da lidt ærgeligt at PC-releasen af Halo kommer så "tæt" på xbox-udgivelsen af Halo2. Så hellere vente og smide Halo samt Halo2 2 sammen i et spil til pc.

Halo er faktisk allerede på programmet til CPL..
ValkyrieValkyrieSkrevet 15/06-03 01:48 
Halo 2 vil aldrig komme til PC....

Halo kommer til PC her til slutningen af sommer(ca sen juli eller august) og Halo 2 kommer altså først i 2004...

Med disse sindsyge udtagelser har du vel drukket 10 stykker..... Måske 15....:P
Well crucify the insincere tonight...
quadquadSkrevet 15/06-03 02:09 
Det kan godt være, kan jeg sgu ikke lige huske. Jo ikke hver dag man stopper i skolen..Eller var det igår? :S
Oh well, back 2 tha party ^^
PlaykidPlaykidSkrevet 15/06-03 10:24 
Valkyrie >
Men i Halo 2 skal i tænke større.... Mens en tager en Pellican på Blood Gulch 2, kan der sidder en som en machine gunner i den, og 6 andre passengers, der kan blive transpoteret....

CTF vil blive smukt.... Rejs et flag for bateman:')

Det giver sgu tåre i øjene....

Er det noget der er bekræftet?
Det lyder fandme stort!
Spiller nu: Halo 3
ValkyrieValkyrieSkrevet 15/06-03 12:23 
Jep i det nye OXM ser man concept art af en Pellican med en stor machinegun ved udgangen, og de skriver at man kan have dem i multiplayer....
Well crucify the insincere tonight...
PlaykidPlaykidSkrevet 15/06-03 12:58 
Fedt! Bliver sejt at nakke en fuldt bemandet Pelican ned med en RL;)
Spiller nu: Halo 3
AndréAndréSkrevet 15/06-03 19:50 
har i ikke hentet den nye halo2 trailer på 9 min, nu kan man sgu slet ikke vente efter man har set den
Det er bedre at have styr på lortet end at have lort på styret..
BatemanBatemanSkrevet 16/06-03 09:24 
Jeg begynder at tro at min eneste grund til eksistens i denne verden er Halo 2... Jeg kan slet ikke vente mere
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
SolaegSolaegSkrevet 16/06-03 15:27 
Jeg kender det...
ckruseckruseSkrevet 17/06-03 10:15 
Det jeg bed mærke i ved traileren var, at den kun foregår i et lille protektorat i Afrika, og alligevel er gigantisk. Prøv at forestille jer når man kommer til New York og andre storbyer..! :D
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 17/06-03 10:17, rettet 17/06-03 10:18 
Det jeg bed mest mærke i var den ustabile framerate :(

Men det får de forhåbenligt rettet til når spillet kommer ud.

nej det er ikke computerens skyld at det hakker.... det er en p4 2,4
I win, you loose
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig