X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Leipzig Game Convention 2007


Svar
Per SPer SSkrevet 14/08-07 21:03 
Sig nærmer tiden hvor den - uden sammenligning - største spilmesse i den vestlige verden åbner. Leipzig Game Convention 2007.

I denne tråd kan der diskuteres nyheder og spil som vises frem på messen.

En række P:R brugere, inklusiv undertegnede, drager til landet hvor bratwurst og sauerkraut går i spænd med elektronisk underholdning. Derfor kan det også forventes at finde... Se hele indlægget


Et sted i Tyskland
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
67 emne(r).
1 2 > »

Svar
Per SPer SSkrevet 14/08-07 21:03 
Sig nærmer tiden hvor den - uden sammenligning - største spilmesse i den vestlige verden åbner. Leipzig Game Convention 2007.

I denne tråd kan der diskuteres nyheder og spil som vises frem på messen.

En række P:R brugere, inklusiv undertegnede, drager til landet hvor bratwurst og sauerkraut går i spænd med elektronisk underholdning. Derfor kan det også forventes at finde omtale derfra herinde.

Et sted i Tyskland
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
HeroldHeroldSkrevet 14/08-07 22:12 
Vi ses dernede :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dRxLdRxLSkrevet 14/08-07 22:24, rettet 14/08-07 22:31 
Hmmm, det falder sjovt nok sammen med at jeg, og min bror, alligevel er på vej til Karlsruhe i en lejet bil.
Ville næsten være synd ikke at slå et smut forbi.

edit:
Og jeg kan se at der er åbent for offentligheden.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
King ChaosKing ChaosSkrevet 14/08-07 22:56, rettet 14/08-07 22:58 
dRxL>
Og jeg kan se at der er åbent for offentligheden.

Ja, føj... pøblen, læserne, vores kunder... dem der betaler vores løn :D

Edith: Nu består 99 % af dem dernede jo af 13-14 årige tyske drenge :D
King ChaosKing ChaosSkrevet 14/08-07 22:58 
Herold>
Vi ses dernede :)

Skal du derned?
Per SPer SSkrevet 14/08-07 23:15 
Øv, skal Herold med.. Nu havde ellers regnet med at jeg skulle til ølfest med King Chaos og tyrolerhat, men nu skal man også trækkes med unge teenagere. ;)
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
HeroldHeroldSkrevet 14/08-07 23:25 
King Chaos>

Skal du derned?

Ja, jeg skal interviewe Jade!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
TLTLSkrevet 14/08-07 23:37 
så må du lige linke til hvor man kan se interviewet på nettet :)
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
dRxLdRxLSkrevet 15/08-07 07:17 
Herold>
Ja, jeg skal interviewe Jade!

Så får du da brug for en tolk, eh?
Jeg er perfekt i Canadisk engelsk såvel som i kropssprog, så du kan bare PM'e mig detaljerne, så skal jeg nok være der ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
King ChaosKing ChaosSkrevet 15/08-07 12:20 
Herold>
Ja, jeg skal interviewe Jade!


Næe, DU skal interviewe Gabe Newell, JEG skal interviewe Jade Raymond :)
HeroldHeroldSkrevet 15/08-07 12:53 
Nix, du har en aftale med JoWood, dér hvor Jade kan. :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 15/08-07 12:55 
Wow, er det en ægte kvinde? Dem har jeg hørt rygter om. :o
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 15/08-07 12:58 
Kom nu ind i kampen Sumez, du vil vel ikke påsta at du ikke ved hvem Jade Raymond er?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HeroldHeroldSkrevet 15/08-07 13:22 
Leipzig Game Convention 2007
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
fumfumSkrevet 15/08-07 14:21 
Hmm, for ung til mig.
Eller er hun.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
SumezSumezSkrevet 15/08-07 14:58 
dRxL>
Kom nu ind i kampen Sumez, du vil vel ikke påsta at du ikke ved hvem Jade Raymond er?

Hvem er Jade Raymond?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
King ChaosKing ChaosSkrevet 15/08-07 15:24 
Geeze... :)

Jade
SumezSumezSkrevet 15/08-07 15:57 
Jeg kan ikke se hvorfor hun er så spændende. :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 15/08-07 16:05 
Jeg er også en smule spændt på at vide hvad hun kan , udover at smile rent og usexet :)
Ting om dét og pis.
WehnerWehnerSkrevet 15/08-07 16:18 
Hun kan lave Assassin's Creed :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Alf81Alf81Skrevet 15/08-07 16:22 
Lyder som noget jeg ikke engang har lyst til at søge på (FPS?) ;D

Men tak for svaret.
Ting om dét og pis.
WehnerWehnerSkrevet 15/08-07 16:23 
Desværre ikke en fps nej, blot noget der minder om en efterfølger til UbiSofts Prince of Persia.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 15/08-07 16:29 
Og det ser stinkende fedt ud!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Alf81Alf81Skrevet 15/08-07 16:34 
Nå, okay... Det var måske også en smule cocky af mig med det indlæg. Sorry.
Ting om dét og pis.
King ChaosKing ChaosSkrevet 15/08-07 16:40 
Det kan, efter min beskedne mening, blive en af årets helt store oplevelser... hvis det ellers virker :)
Alf81Alf81Skrevet 15/08-07 16:48, rettet 15/08-07 16:49 
Ja, det bliver det vel nok for en del mennesker, for PoP spillene blev da imponerende velmodtaget, skønt jeg aldrig rigtigt fattede det.

Men hun er producer? Synes bare at have set hende i anden sammenhæng...

EDIT: G4 Tech TV :)
Ting om dét og pis.
jaesjaesSkrevet 15/08-07 23:00 
Alf81>
Jeg er også en smule spændt på at vide hvad hun kan , udover at smile rent og usexet :)

Nogle mennesker fungerer bedst i realtime :)

Modsat på billedet har hun i bevægelse en charmerende og naturlig udstråling. Alt efter smag, naturligvis.
SumezSumezSkrevet 16/08-07 08:14 
Undskyld hvis jeg lyder for spydig, men det lyder altså meget som syndromet med mangel på kvinder i spilindustrien i mine ører.

Men udover det, glæder jeg mig da også til Assassin's Creed.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 16/08-07 13:12 
Der er sikkert masser af kvinder i spilindustrien indenfor især artwork og musik. De fleste kender vel til Ayami Kojima, der typisk har med Castlevania-serien at gøre (til venstre med de to "moles")? Eller... :)

Leipzig Game Convention 2007
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 16/08-07 13:20, rettet 16/08-07 13:24 
Herold>
King Chaos>

Skal du derned?

Ja, jeg skal interviewe Jade!


Jeg ved ikke om jeg skal til Leipzig endnu, dvs. kun hvis jeg får dækket alle udgifter :P Men så er jeg da med på et dobbeltinterview af Jade, hvis det kan klemmes ind...heh :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 16/08-07 13:36 
Ahvad? Hvad er det du vil klemme ind i Jade? (8-P
King ChaosKing ChaosSkrevet 16/08-07 14:21 
SkyblazeR>
Men så er jeg da med på et dobbeltinterview af Jade, hvis det kan klemmes ind...heh :)

Hihihi...
nerosnerosSkrevet 16/08-07 14:56 
Godt endelig at se lidt mandehørm herinde ;D!
Bashful Neophyte
King ChaosKing ChaosSkrevet 16/08-07 17:20 
DET skal der nok blive lukket for! :D
dRxLdRxLSkrevet 16/08-07 17:32, rettet 16/08-07 17:32 
Hvis jeg havde Jade skulle der slet ikke klemmes noget i hende, så kunne man jo risikere at hun stak af.

Næ hun ku få lov til at blive i buret ku hun! :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 16/08-07 18:20 
Hyakotake>
Ahvad? Hvad er det du vil klemme ind i Jade? (8-P

Jeg bemærkede bare "at jeg hellere end gerne - hvis Herold var med på den, naturligvis - ville deltage i et konstruktivt dobbeltinterview af Jade". Der skal såmænd ikke lægges andet i dét, end at man så er to til at nive hinanden i nakken, eller whatever, hvis interviewet skulle begynde at køre ad sporet på en uprofessionel måde.

To sum it up: Hvis hun interviewes af to spiljournalister på skift, er chancen for et mere dybdegående interview vel lidt større, end hvis hun "interviewes" af et enkelt nørdet hankøn, der ikke kigger hende i øjnene, men lyder som Frito i filmen Idiocracy? :)

Men glem det. Jeg er sikker på, at Herold er disciplineret nok til at stå distancen på en prof måde.

(det lyder i min øresnegl, at jeg ikke skal derned alligevel, så never mind :))
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
jaesjaesSkrevet 16/08-07 19:46 
Sumez>
men det lyder altså meget som syndromet med mangel på kvinder i spilindustrien i mine ører.

Det var jeg lige ved at skrive, men jeg synes ikke det virker som tilfældet. Det lyder da mere som om, at mange taler om Jade fordi, de ganske enkelt synes hun er køn - det giver da heller ikke mening at omtale hende som lækker, hvis der ikke var bare lidt om snakken.
WehnerWehnerSkrevet 16/08-07 21:06 
SkyblazeR>
et konstruktivt dobbeltinterview af Jade

Er det det, de unge kalder det i dag?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 17/08-07 08:57 
jaes>
mange taler om Jade fordi, de ganske enkelt synes hun er køn

Synes da også det er rimelig fjollet, indenfor en "professionel" branche at bedømme en person på hendes udseende, i et virke hvor dette ikke har nogen betydning overhovedet. Måske hvis hun virkelig var lækker, men hun er jo ikke kønnere end så mange af de danske piger, man omgås til daglig.

Men det er vist ved at være lige lovlig off-topic. :\
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
King ChaosKing ChaosSkrevet 17/08-07 10:27 
SkyblazeR>

Jeg er sikker på, at Herold er disciplineret nok til at stå distancen på en prof måde.


Ok? Really? Er det dit endelige svar?
HeroldHeroldSkrevet 17/08-07 11:17 
Ja, det er!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 17/08-07 11:32 
Jeg nedlægger veto!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 17/08-07 11:34 
Jeg skal lige være klar over hvad du nedlægger veto mod? For jeg er rimelig sikker på, at jeg er på din side :)
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 17/08-07 11:49 
Mod enhver formodning om at Herold skulle være i stand til at behandle den slags professionelt. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 17/08-07 11:58 
Troede du mente Jade Raymond...
Ting om dét og pis.
jaesjaesSkrevet 17/08-07 13:47 
Sumez>
jaes>
mange taler om Jade fordi, de ganske enkelt synes hun er køn

Synes da også det er rimelig fjollet, indenfor en "professionel" branche at bedømme en person på hendes udseende, i et virke hvor dette ikke har nogen betydning overhovedet. Måske hvis hun virkelig var lækker, men hun er jo ikke kønnere end så mange af de danske piger, man omgås til daglig.

Men det er vist ved at være lige lovlig off-topic. :\

Arh, kom ind i kampen ;) Folk fjoller bare lidt rundt i mandehørm, og laver sjov fordi, der en sjælden gang er en pæn spil-pige fremme i medierne. Ingen dømmer hende jo. Og hvis de gør, er det jo kun positive komplimenter...
King ChaosKing ChaosSkrevet 17/08-07 13:55, rettet 17/08-07 14:39 
Ja, men det havde helt sikkert været nok til at inkassere hende den nette sum af 10.000 kr, hvis det havde været på en dansk arbejdsplads :D
dRxLdRxLSkrevet 19/08-07 14:29, rettet 19/08-07 14:30 
Jeg synes ikke 10.000 ville være for meget for at fjolle lidt rundt med jade et par timer, bare for at kunne sige at man havde været der :-p


Men tilbage til topic. Har lige været i røret med min bror og det er nu helt sikkert at vi kommer ned forbi.
Min bror håber på at kunne komme til at hyggesnakke lidt på japansk med japanske spilbranche folk :-p

Men så kom jeg til at tænke på, hvad skal man egentlig lave dernede? Er der ting i programmet man bare ikke må gå glip af, eller går man bare lidt rundt fra bod til bod og hapser merchandise mens kigger efter jader?

Har I andre planlagt nærmere hvad I skal dernede, og skal vi ikke aftale at hænge lidt ud, nu vi alligevel er der?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
King ChaosKing ChaosSkrevet 20/08-07 14:51 
...ingen gider at lege med Daniel...
dRxLdRxLSkrevet 20/08-07 15:15 
Jeg synes at det er fair nok, i betragtning af hvad der skete sidst... :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
67 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig