X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Køling af Xbox


Svar
UriurUriurSkrevet 14/08-07 10:43 
Jeg har set på Gamebits at man kan købe noget "cooling" til maskinen. Jeg døjer lidt med at min Xbox 360 fryser lidt i ny og næ, og når jeg spiller NBA 2K7 med fuld 12 minutter pr. quater, så er det mega irreterende at maskinen fryser midt i 4. quater og jeg så må starte forfra. Er cooling svaret?
HeroldHeroldSkrevet 14/08-07 10:50 
Nej, det er ikke en feature - byt skidtet. Det kan ikke passe at den skal fryse overhovedet. Gør den det i andre spil?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 14/08-07 10:58 
Jeg har tit tænkt på om man skulle købe sådan en her:

Link...
Bashful Neophyte
HyakotakeHyakotakeSkrevet 14/08-07 11:00 
Det har jeg også tænkt, men Bede-x frarådede mig det, da han havde læst om, at den skulle få systemet til at blive ENDNU mere ustabilt (fordi dimsen æder noget strøm, som boxen godt kunne bruge, methinks). Jeg har bare holdt mig til hans anbefaling og ikke gravet mere i emnet.
UriurUriurSkrevet 14/08-07 11:04 
Jeg tror den har gjort det en 4-5 gange siden jeg købte maskinen, så det er ikke fordi der er så slemt, men der er træls at skulle bekymre sig om det. Det sker også i Gears Of War. Det er de eneste spil jeg ejer!
nerosnerosSkrevet 14/08-07 11:52 
Hyakotake>
Det har jeg også tænkt, men Bede-x frarådede mig det, da han havde læst om, at den skulle få systemet til at blive ENDNU mere ustabilt (fordi dimsen æder noget strøm, som boxen godt kunne bruge, methinks).

Ok Så skal jeg ikke have den :-(!
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig