X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Stuntman: Ignition


Svar
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 11/08-07 00:54, rettet 11/08-07 00:58 
Tænkte at denne efterfølger havde brug for sin egen tråd. Jeg er (tilsyneladende) en af de få der gennemførte det første spil på trods af den høje indlærringskurve, og var generelt ret glad for det, selvom controlleren ofte fik en tur eller to gennem lokalet når det gik galt.

Demoen virker i mine øjne lovende, selvom den nye udvikler har lavet lidt for få tweaks, som jeg dog håber bliver rettet i den færdige version. Et par eksempler:

-Gameplayet afhænger stadig for meget af trail and error: Hvorfor er der ikke et overskueligt kort før hver bane, så man kan studere ruten bare nogenlunde inden man kaster sig ud i den ene halsbrækkende stuntsekvens efter den anden?

-Spillet er stadig meget utilgivende, enkelte gange uretfærdig når det kommer til udførsel af diverse stunts. Det føles altså opslidende at udfører et stunt perfekt, og alligevel ikke få point for det. Der er plads til at afkodningen af de forskellige stunt-gestures optimeres.

-Hvor er replay kontrollen? Der er selvfølgelig enkelte steder der er lavet til en on rails-replay funktion, men faktisk synes jeg at mange af de fede situationer fanges dårligt af spillet selv - især i forhold til etteren der gjorde det virkeligt tilfredsstillende at have udført alle stunts perfekt. En mulighed for at styrre kamerafunktionen selv, og måske endda lave sin egen replay trailer ville være fedt.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
enfenenfenSkrevet 12/08-07 10:54 
At dømme ud fra demoen, tror jeg ikke, at det bliver et spil, jeg kommer til at investere i - i hvert fald ikke lige ved udgivelse.

Som du selv skriver, så mangler jeg også et kort eller lignende, så de første par gennemkørsler ikke kun bliver 'jeg skal lige se hele banen først'.

Grafikken er jeg en smule skuffet over, da den sagtens kunne være gjort pænere. Styringen burde også tweakes en anelse.

De første scores er begyndt at dukke op på Gamerankings.
What is the Matrix?
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 12/08-07 15:25 
Det er bare underligt at der tilsyneladende ikke er gjort mere ud af opdateringen end forbedret grafik, og en lidt lavere sværhedsgrad. I mine øjne har konceptet masser af potentiale, som hæmmes af designfejl forgængeren også havde, der skinner meget i øjnene, og som underligt nok ikke er rettet op på.

Jeg regner nu heller ikke med at købe spillet på udgivelsen - det gør jeg sjældent, men jeg havde håbet at jeg ville føle mig fristet til at gøre det.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 05/09-07 18:10, rettet 05/09-07 18:10 
Eurogamer har deres review oppe, der desværre bekræfter min frygt: Spillet er stort set en kopi af det første, med bedre grafik :/

Stuntman 1.5
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
enfenenfenSkrevet 05/09-07 18:27, rettet 05/09-07 18:28 
De giver da stadigvæk spillet høj karakter.

Det ender måske alligevel med, at jeg vælger at give spillet en chance :)

Spillet er dog ikke lige så pænt - at dømme ud fra demoen - som billederne i Eurogamer's review antyder. Medmindre spillet selvfølgelig er blevet pænere.
What is the Matrix?
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 06/09-07 01:54 
Ja det får selvfølgelig en god karakter, og jeg skal da også have det... på et tidspunkt :) Jeg havde bare håbet på at mange de ting jeg efterlyste ville blive imødekommet - de er relativt oplagte i konceptet.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
enfenenfenSkrevet 06/09-07 09:07 
Nu hentede jeg demoen igen i går aftes for lige at prøve spillet igen.

Nu endte jeg med at blive bidt af demoen, så spillet er hermed bestilt billigt i udlandet :)
What is the Matrix?
enfenenfenSkrevet 19/09-07 15:09, rettet 19/09-07 15:10 
Så er spillet dumpet ind af brevsprækken.

Da jeg ikke har prøvet det andet spil i serien, kan jeg kun udtale mig om denne. Jeg kan altså ikke bedømme, om det ligner for meget.

Spillet har formået at fange mig indtil nu. Jeg har klaret den første film (6 scener). Stemningen er god, og det virker som om, man er i en film, når man optager scener. Filmene ser ud til at være inspireret af rigtige Hollywood produktioner. Første film ligner i hvert fald til forveksling Dante's Peak og Volcano.

Man har også mulighed for at være med i forskellige mindre produktioner eks. reklamefilm. Her har jeg klaret en enkelt stuntoptagelse.

Scenerne bliver forklaret via storyboards, inden man begynder. Man har derfor fået sig et lille overblik, inden scenen begynder.

Grafikken er ok, men alligevel føler jeg, at der er steder, hvor det kunne være pænere.
What is the Matrix?
enfenenfenSkrevet 21/09-07 18:58, rettet 21/09-07 19:05 
Så er anden film klaret (6 scener), og spillet er bare lige mig.

Når man har klaret sig igennem én film, bliver man præsenteret for en trailer til filmen. Den er forsøgt lavet, så det ligner en rigtig trailer. Det er lige i øjet.

Jeg er åbenbart den eneste, der spiller det herinde ;)
What is the Matrix?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 21/09-07 23:08 
Nej, det er du bestemt ikke... Jeg har klaret 5 film og en del reklamefilm og stunt-events og det er begyndt at blive en smule ensformigt og lidt frustrerende nu.

Men ellers et friskt og anderledes spil - ganske underholdende.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig