X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

DR's Premier League Manager 07...


Svar
dchangdchangSkrevet 09/08-07 17:00 
Ja vi har jo haft den et par gange før men mon ikke tiden er inde til lidt intern konkurrence, i form af DR's Premier League Manager spil. Sæsonen går igang i weekenden så hvis man vil være med, så skal man op på tæerne. Jeg har lavet en liga der hedder Play:Right og koden er tåhyler.

So join in, gang!

DR's manager-spil...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
PapandPapandSkrevet 09/08-07 18:39 
Infinite Plague. :-)
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
happyEDhappyEDSkrevet 09/08-07 18:46 
Så jeg også med;)
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
dchangdchangSkrevet 09/08-07 21:37 
Nice boys. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 09/08-07 22:01 
Kool, DR plejer kun at køre med det til de store turneringer - ikke ligaerne :)

I'm in.
ChronoChronoSkrevet 10/08-07 10:53 
Jeg regner med at vinde den her :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
dchangdchangSkrevet 10/08-07 12:08 
2. pladsen er ihvertfald ledig, farmand tager føringen. :-)

Nå skal vi ikke have flettet lidt debat ind i tråden også.

Skal vi have en budrunde i top/flop når det gælder indkøb, hvem tror i på og ikke på?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
dchangdchangSkrevet 11/08-07 22:57 
Skal vi ikke lige have nogle flere med? Det tager ikke så lang tid at samle et hold og man behøver ikke udskifte hele tiden (medmindre man vil). :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
BifkimBifkimSkrevet 12/08-07 09:43, rettet 12/08-07 09:44 
Så er jeg også med, med holdet Loser.
Det et fedt at DR igen laver Premier League Manager :-)
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
QQSkrevet 12/08-07 17:50, rettet 12/08-07 17:51 
Jeg får den her besked under Trin 2, den side hvor man laver holdet:

OBS: Du kan ikke gemme dit hold da en spille runde i Premier League er startet, men endnu ikke færdig spillet, indtastet og verificeret i systemet.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
dchangdchangSkrevet 12/08-07 17:58 
Hmm det er nok fordi runden er igang. Jeg mener at Man U - Reading er den sidste kamp i denne omgang. Når stats derfra er blevet opdateret kan du sikkert godt lave holdet.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
ChronoChronoSkrevet 20/08-07 09:32 
Argh, fra en position som nummer 590 falder jeg ned til 4.653 fordi ingen af mine spillere er på et vindende hold.

Men jeg fører stadig vores liga :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
dchangdchangSkrevet 20/08-07 10:07 
Ja det var godt en svær runde, det var ikke mange point det kastede af sig. Men du skal nok blive hentet, bare rolig. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
QQSkrevet 20/08-07 16:39 
Jeg er også med nu
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
dchangdchangSkrevet 03/09-07 16:58 
Så kom farmand på toppen igen. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig