X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Back-up printer til kontoret


Svar
WehnerWehnerSkrevet 08/08-07 15:31 
Vi skal have en back-up netværksprinter på mit arbejde. Den skal ikke bruges det store, men skal være løsningen de dage, hvor vores store Xerox Workcentre får support samt dage, hvor den trykker kursuskataloger en hel dag i streg.

Vi snakker altså en maskine, der skal betjene syv mennesker omkring 10 dage i året.

Min chef er blevet anbefalet en blækprinter og har hørt, at blækprintere skulle være ret økonomiske nu, hvis man køber en med fire blækpatroner. Jeg tænker umiddelbart, at laser er den eneste vej at gå.

Er min holdning forældet - og er der nogen, der kan anbefale en specifik model?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
FizbanFizbanSkrevet 08/08-07 15:37 
Vi bruger Kyocera printere hos hos, det er dem vi primært printer ud på i daglig dagen.
Vi har stort set aldrig problemer med dem, og der bliver printet rigtigt meget ud på dem.
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
scavengerscavengerSkrevet 08/08-07 20:10 
HP går du sjældent galt i byen med. De er måske lidt dyrere end andre mærker, men min erfaring er, at du får et meget mere driftsikkert produkt.
Nemo me impune lacessit
WehnerWehnerSkrevet 08/08-07 23:07 
Tak for svarene, men det var ikke så meget generelle mærker, jeg tænkte på - det var mere laser vs. blæk.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
jaesjaesSkrevet 08/08-07 23:15 
Hp's laserprintere klarede sig i øvrigt dårligst i den der partikel-test, der lige har været fremme i medierne. Så HP's laserprintere ville jeg personligt holde mig fra, indtil de har gjort noget ved sagen.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig