X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Super Stardust HD Highscore


Svar
lkzlkzSkrevet 04/08-07 10:45 
Når man først kommer igang med SS:HD så bliver man afhængig af det! Afhængigheden kommer af at man gerne vil være bedre end alle de friends man har tilføjet :)

Skriv dit PSN ID og din bedste highscore hidtil, så vi kan få afgjort hvem der er mesteren til SS:HD her på Play:Right.

Highscore: 46.403.145
PSN ID: lukaszdk
McLovin
BeanoBeanoSkrevet 05/08-07 02:53, rettet 05/08-07 02:54 
Meh - Rent blær ;)

33.7 her...
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 11/08-07 12:41 
55.929.975

Et spil jeg helt sikkert kommer til at bruge mange timer på :)
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
BeanoBeanoSkrevet 11/08-07 12:48 
Ja det spil er meget vanedannende ;)
lkzlkzSkrevet 11/08-07 16:48 
Så er jeg oppe på 61.636.185
McLovin
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 12/08-07 11:45 
92.173.240

Et enkelt spil tager jo længere tid end Geometry Wars. Det er lettere skræmmende.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
AmbyAmbySkrevet 12/08-07 15:42 
Hvor lang tid tage sådan et spil?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
SlothSlothSkrevet 12/08-07 15:44 
Hvad gør I mht. upgrades? Holder I jer til ét våben og får det maxet ud (og bruger det mod alle fjender/asteroider), eller bruger I det "rigtige" våben på hver bane?

Hvilket våben foretrækker I?
Kiss me, would you kindly?
lkzlkzSkrevet 12/08-07 16:38, rettet 12/08-07 16:44 
Jeg vil tror jeg spiller i over 1 time for at gennemføre alle 5 planter første gang, jeg har dog aldrig holdt øje med tiden. Derefter skal man igennem alle planeter igen på "hard" og derefter "hardcore". Mine scores har jeg fået ved at komme til ca. 2 planet på "hard", dvs. 2. gennemspil af planeterne.

Hvad angår våben, så i første fase på første planet er der masser af våben power-ups og det er vigtigt at få "rock crusher" opgraderet hurtigt på første planet. Ellers tager det for lang tid at komme igennem de første faser.

Samtidigt så prøver jeg også at få "gold melter" opgradet til ca. 20-30% inden jeg starter på anden planet. På anden planet prøver også at få opgraderet "ice splitter" inden jeg starter på 3. planet.

Jeg bruger de rigtige våben på sten/guld/is, men bruger hvad jeg synes fungere bedst på diverse fjender, f.eks. "gold melter" på de slanger som allerede kommer på den første planet, da man kan "fokusere" strålen på dem. Eller "rock crusher" på de meget små "bolde" der kommer første gang på anden planet, da skudene spredes vidt med "rock crusher" når man har den på omkring 100%.

Generelt handler det bare om at holde sig i live for at få en høj score, således at multiplier er så høj som mulig. Udover at den bruges til at gange tidsbonus når man har klaret en fase, så bliver alle point man når man spiller også gange op med multiplieren. F.eks. giver "points" 2500 til at starte med, men derefter 5000, 7500, 10000, osv. som multplieren kommer højere op. Dette samme gælder for de point man får for at klare fjender, bosser og smadre sten/guld/is.

En anden ting som giver gode point er at "booste" igennem en masse hvide "points", den første man rammer med et boost giver 2x, den næste 3x osv. Så hvis man har brugt en bombe og der er masser af points, så er det en god ide at booste igennem dem, hvis det er muligt.

Desuden er det bedre at få "shield" end "ship", hvis man ikke allerede har "shield". Da man beholder multiplier hvis man mister sit "shield", men ikke hvis man mister sit skib :-)

Man kommer op på en 40-50 millioner point når man gennemføre alle 5 planter på "normal", uden at have mistet for mange skibe og dermed også med en relativ høj multiplier (6x-9x) det meste af tiden.
McLovin
lkzlkzSkrevet 12/08-07 21:11 
91.173.240
McLovin
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 12/08-07 23:00 
Dark-Light>
Hvor lang tid tage sådan et spil?

Ja, det tog mig lidt over tre timer at lave min score.
Men jeg kan da se, at jeg ikke aner en pind om spillets scoresystem, så boost har indtil nu været ubrugeligt for mig.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
JmogJmogSkrevet 13/08-07 02:23, rettet 13/08-07 02:24 
Boost er da en nem måde at komme udenom store problemer på (at være omringet). Man kan også være lidt taktisk hvis man gerne vil have udryddet en stor sværm meteorer der bare er i vejen. Man er usårlig mens man er i boost, så jeg plejer at fyre boost af så jeg lander inden i midten af meteorsværmen. Lige inden jeg kommer ud af boost fyrer jeg min bombe af og slam, så er der skyfri himmel :-D
lkzlkzSkrevet 13/08-07 08:49 
Husk også på at du får tidsbonus * (2000 + (antal bomber * 100)), f.eks. tid * 2400 hvis du har 4 bomber. Så jo færre bomber man bruger, jo højere bonus score.

Jeg er dog selv rimelig flittig til at bruge dem når der falder lidt for meget ned på planeten i nærheden af mig :)
McLovin
BeanoBeanoSkrevet 25/06-09 21:17 
Super StarDust HD koster kun kr. 15,- i en begrænset periode... så er der ikke længere undskyldninger for ikke at købe dette guldkorn :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig