X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GTA IV-tråden


Svar
SephirothSephirothSkrevet 02/08-07 23:12, rettet 02/08-07 23:13 
Ikke fordi der er mangel på store spil dette efterår, men det kommer nu alligevel som en overraskelse. Og det bliver næppe den første store udgivelse, der rykkes til næste år.

Link
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
595 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Svar
SeventhSunSeventhSunSkrevet 08/05-08 15:22 
Nice, så hver eneste beboer på planeten Jorden har teoretisk set et eksemplar af GTA IV :-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
HeroldHeroldSkrevet 08/05-08 15:27 
Så kan jeg ikke forstå at det kan tage så lang tid at finde nogen at spille med. :(


Beano>
6 milliarder på en uge er det vi i Jylland kalder "udemærket" ;)

Her siger vi "ok, uden at være prangende". :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 08/05-08 15:27 
Nårh ja... jeg er ikke helt vågen i dag ;)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 08/05-08 20:02 
Herold>
Så kan jeg ikke forstå at det kan tage så lang tid at finde nogen at spille med. :(

Har du også problemer?

Jeg synes jeg bliver "kicket" fra rigtig mange spil, inden de overhovedet går i gang. Det står og loader, og jeg kan høre de andre snakke. Bang så er jeg tilbage i singleplayer.

Mine NAT settings er strict får jeg at vide, så jeg troede det var problemet, hvordan er din NAT Herold?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
WehnerWehnerSkrevet 08/05-08 20:21 
Live kører med tre NAT-niveauer: Open, Moderate og Strict. Hvis din er strict, kan du kun joine folk med open.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 11/05-08 18:04, rettet 11/05-08 18:05 
Jeg ved sku ikke rigtig synes jeg har mistet interessen for GTA IV og egentlig synes det er en smule kedeligt. Jeg tror bare ikke GTA Serien er for mig. Hvis det her ikke kan fænge så er der intet GTA spil som kan. Er faktisk holdt helt op med at spille det.

Jeg glæder mig meget mere til at få fingrene i MGS4 :-)
Bashful Neophyte
PlaykidPlaykidSkrevet 11/05-08 19:31 
Jeg har også mistet lysten til at spille det, bevares spillet er det bedste i serien, men gameplayet er stadig GTA og det har der været rigeligt af i GTA3 og VC.

Regner dog stadig med at skulle tjene nogle achievments i spillet.
Spiller nu: Halo 3
HeroldHeroldSkrevet 11/05-08 19:46, rettet 11/05-08 19:48 
Jeg har det så lige modsat - jeg har gennemført det, og spiller det stadig. Der er meget af den by, jeg slet ikke har set endnu. Det er umiddelbart et af de bedste spil jeg nogensinde har spillet.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 11/05-08 20:14 
Spillet er stort, flot, gennemført og sådan set også med en for genren god styring (selvom jeg ikke kan se spillet tabe noget ved at få en tight Gears of War-tps-styring). Jeg synes bare ikke det er sjovt, men virker mere som om det er en download-serie af små ekstramissioner i stil med dem til Oblivion eller Mass Effect. Det føles som om hovedspillet mangler - det, der virkelig burde fænge.

Seks timer inde i spillet (hvor jeg har fulgt historien, ikke bare dalret rundt) har jeg også svært ved at sætte spillet i igen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 11/05-08 20:40, rettet 11/05-08 22:54 
Jeg har det lidt på samme måde, men kan ikke rigtig sætte en finger på hvad det er som gør jeg ikke gider spille det mere. Jeg er jo en stor fan af sci-fi og dette element har GTA serien jo ikke ;-)

Jeg synes bare missionerne bliver ved med at være de samme ligegyldigt hvor langt man kommer i spillet. Selv om der er meget at se i den store by så finder jeg det overhovedet ikke spændene at køre rundt og udforske.

Måske kunne jeg komme op af stolen hvis Rockstar ville lave et Total Recall agtigt GTA på Mars, men jeg tvivler hehe!

Jeg må konstatere at sandkassespil ikke er mig.
Bashful Neophyte
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 11/05-08 22:03 
jeg har kun spillet single player indtil igår, hvor jeg gennemførte det, og jeg syntes spillet er kanon, det levered hvertfald det som jeg havde forventet af spillet.

- OG.. så kommer online, det started jeg med igår, og det har bare så mange muligheder det spil.. det er KANON skægt og forestilling om man blev en hård kerne som spilled meget sammen og blive go til det, ku være rigtig sjovt.
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
BeanoBeanoSkrevet 11/05-08 23:28 
Herold>
Jeg har det så lige modsat - jeg har gennemført det, og spiller det stadig. Der er meget af den by, jeg slet ikke har set endnu. Det er umiddelbart et af de bedste spil jeg nogensinde har spillet.

Jeg er helt enig. Har også fuldført historien men spiller det stadig - dog ret casualt for at tage side missioner, finde friends og anden ekstra. Betydeligt bedre spil end jeg fik indtrykket af de første par timer. For mig et spil som er alle 10'tallerne værd... for en gang skyld ;)
jaesjaesSkrevet 11/05-08 23:35 
neros>
Jeg må konstatere at sandkassespil ikke er mig.

Sandkasseelementet er også en af årsagerne til, at jeg indtil nu har været lidt vægelsindet om hvorvidt, jeg skulle købe det nu eller vente til, det faldt i pris - sandkassespil KAN være sjove, men der er også nogle grundlæggende problemer ved genren, som udviklerne indtil nu kun delvis har haft held med at løse.
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 12/05-08 10:09, rettet 14/05-08 15:44 
Nogen, der ved hvor dette spil ikke er udsolgt til 360? Har været rundt i Århus for at finde det men uden held...

EDIT: nevermind, fandt det i Stereo Studio, der åbenbart som de eneste i byen ikke har udsolgt...
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 15/05-08 22:22 
Hvordan er det lige man kommer ind i online multiplayer? Måske er det bare mig, der er en klovn, men jeg kan virkelig ikke finde det. Spiller Xbox 360 udgaven.
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 15/05-08 22:25 
Med mobilen...
Hoid to colony C05 where the computer is...
KeenKeenSkrevet 15/05-08 22:42, rettet 15/05-08 22:44 
Jeg har en siemens w810i, men der står altser ikke noget om multiplayer nogen steder... ;)

Jeg synes jeg er gået lidt død i spillet, jeg har nu ikke rørt spillet i to dages tid...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 25/05-08 23:05 
Hvorfor skal det være så svært at joine multiplayer spil? Jeg synes hele tiden jeg kommer ind i en tom lobby med mig som host, hvor man så pænt kan vente på at der kommer folk, hvis det overhovedet sker. Meget sjældent har jeg prøvet at komme ind i en befolket lobby, der så småt er klar til at gå i gang.

Vælger jeg de forkerte gamemodes eller er jeg bare blevet forvænt med CoD4's nemme, hurtige multiplayer setup? :)
(...)
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 25/05-08 23:56 
Fox det ka være du har noget NAT problem, det havde jeg os ved fullrate, enten var jeg host eller os blev jeg smidt ud når nogle med forskellige "nat" modes kom ind.. nu har jeg fået en offentlig IP ved fullrate og spillet virker perfekt.
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 26/05-08 03:45 
Okay, det har ikke rigtig faldet mig ind at det kunne være internet indstillingerne den er gal med. Jeg synes mine andre X360 spil har kørt fint nok, men det kan være du har ret!
(...)
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 26/05-08 04:34 
ja, jeg havde ik problemer i andre, men der er nogle spil som er anderledes opbygget end andre vil jeg tro..for spil som gears of wars var der ik problemer med..

- har du os lagt mærke til om det er nogle besteme folk, som du ik ka invite til dit game, selvom de vil joine, for jeg ku godt spille med nogle danskere, men min bror ku jeg ikke, og heller ikke lav private chat, og hans nat indstilling inde på xboxen var "open" og min "moderate", og så var det jeg fik en offentlig ip tildelt, og så blev min også "open" og kan nu spille og snakke med alle.
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/06-08 23:20 
Nu har folk haft mulighed for at spille spillet igennem og mere til. Hvordan er jeres syn på spillet? Er der seriøst nogen der tør stå frem og sige at spillet fortjener de 10/10 scores det har fået fra stort set alle anmelderere?

Jeg havde muligheden for at prøve begge versioner her i weekenden og jeg må nok sige at mit 7-8/10 gæt var helt ude i skoven. Aimet er blevet mærkbart bedre og det samme gælder fysikken når man bliver ramt af biler, og den var til tider enormt underholdende. Udover fysikken på køretøjer (som RS ufattelig nok har formået at gøre endnu dårligere WTF!?) så ligner resten sig selv, hverken mere eller mindre. Multiplayer var jeg meget spændt på at prøve men den virker så åbenbart ikke på PS3 versionen? Kristensen og jeg prøvede mindst ti gange og i kun to af dem startede spillet op hvorefter vi mistede forbindelsen få sekunder efter.
Frameraten er blevet en lille smule bedre men er da stadig langt fra perfekt. Der er masser af popup både på PS3 og 360 versionen, dog mindst på PS3. 360 versionen kørte så en smule bedre. Men en en kæmpe forbedring over det forfærdelige San Andreas.
Til gengæld gjorde vi alt hvad vi kunne for at få spillet til at crashe og selvom spillet hostede engang i mellem så skete det sgu aldrig! Det var lige godt pokkers :)

Anmeldere verden over må enten være uhyggeligt modtagelige over for hype eller også er Rock Star i lommen på dem alle :)

En umildbar vurdering herfra hedder 5/10.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HyakotakeHyakotakeSkrevet 09/06-08 03:07, rettet 09/06-08 03:10 
Måske skal man tolke de mange 10/10-scores ligesom Empire Movie Magazine's 5 Star ratings... de betyder ikke nødvendigvis at filmen er "flawless-helt-sindssyg-god-og-oppe-at-ringe", men mere bare at "den bør alle folk se".

Så hvis 10/10 tolkes Empire-isk, betyder det jo bare, at "alle bør prøve GTA4"... at det så ikke er et "ægte" 10/10 burde efterhånden være klart :-)

Jeg tror jeg er mere omkring et 7-, måske et lidt flinkt 8-tal. 5 er nok lige lidt for useriøst, på samme måde som 10 er det.

EDIT: Efter at have læst op på karakter-teksterne ender jeg vist på 7.

"Meget godt. For alle og udskiller sig tydeligt. 7/10
Gives til det spil, der kan underholde alle. Det besidder mange og tydelige kvaliteter, men er ikke helt på niveau med genrens bedste."
KalicolaKalicolaSkrevet 09/06-08 08:14 
Jeg mener også at et 7 tal er passende.
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 09/06-08 08:32 
Må hellere spørge, på baggrund af Jeres seneste udtalelser - Hvis man nu synes at Vice City er et temmelig ringe spil, kan det så stadig være værd at investere i GTAIV?
Umiddelbart synes jeg andre folks kommentarer om spillet tyder på at det har væsentlig mere at byde på i form af en stor frihed med mange muligheder i spillets sandkasseverden, så jeg har været på nippet til at købe det. Men har ikke brudt mig om nogen af de andre GTA-spil, jeg har spillet, og forstår egentlig ikke hvorfor de er så populære.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PlaykidPlaykidSkrevet 09/06-08 08:38 
Ja, jeg ville heller ikke give det meget mere end 7.

Det er super kedeligt. 90% af spillet har man jo prøvet i forgængerende, men der er da nogle sjove tiltag som at bruge internettet, drikke sig fuld og de andre forlystelser der nu er. De er bare ret overfladiske, og bliver derfor meget hurtigt kedelige hvis man ikke syntes det i starten.
Coversystemet er også tarveligt.
Teknisk set er det dog bedre og flottere end de andre spil, og det kan det åbenbart godt leve af :)
Spiller nu: Halo 3
BeanoBeanoSkrevet 09/06-08 09:20, rettet 09/06-08 09:23 
Jeg syntes spillet er meget tæt på 10/10 selv om det har nogle tekniske problemer og ikke er det perfekte spil, men som helhed har jeg svært ved at se det kunne være meget bedre. Spillets svageste punkt er dog det grafiske IMO.

Har svært ved forholde mig til vurderinger som 5/10 og 7/10... smag og behag åbenbart men jeg syntes det er langt bedre og 5-7/10 virker overkritisk :)

4'eren tager udgangspunkt i den etablerede formel men forbedrer stort set alle elementer, introducerer nyt solidt cover'n'shoot gameplay, en god historie og karakterer jeg rent faktisk fandt interessant, samt en sjov multiplayer del med et hav af muligheder, imponerende variation af AI opførsel og replikker, osv. Bare alene konceptet med mobiltelefonen er så åbenlys og simpel lavet men ændrer helt flow'et af den måde man spiller det på. Generelt virker GTA4 meget mere organisk og levende end de gamle spil.

Meget få spil som har holdt mig fanget i de 40-45 timer som jeg har spillet GTA4 i single player :)
nerosnerosSkrevet 09/06-08 09:27 
Sumez>
Må hellere spørge, på baggrund af Jeres seneste udtalelser -Hvis man nu synes at Vice City er et temmelig ringe spil, kan det så stadig være værd at investere i GTAIV?

Kort sagt NEJ! Jeg har det nemlig ligesom dig omkring Vice City og troede at nu kom der noget nyt i den genre, men det er fuldstændig det samme pladder som altid. Ikke noget nyt under solen her IMO :-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 09/06-08 09:51 
Jeg accepterer selvfølgeligt din holdning, men hvad er det du savner i genren?

Er bare nysgerrig for jeg syntes GTA4 gør det rigtigt godt for hvad der er teknisk muligt i denne generation ;)
nerosnerosSkrevet 09/06-08 10:06, rettet 09/06-08 10:07 
Måske det var forkert formuleret. Der er som sådan ikke noget jeg på den måde savner. Jeg tror bare ikke den slags spil er noget for mig selv om det på en eller anden måde tiltrækker en smule, men jeg sidder altid lidt med en flad fornemmelse efter at have været igang med spillet og så kan jeg simpelthen bare ikke mere. En ting jeg kommer til at tænke på er, at jeg stadigvæk synes spillet er alt for indelukket set i det lys, at byen ikke er åben fra starten. Jeg ved godt det selvfølgelig vil betyde en del omkring spillets fremgang i missioner osv.
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 09/06-08 10:20 
Lyder som om du skal spillet det mere. Jeg var også en smule skuffet i starten, men syntes det blev meget bedre jo mere jeg spillede det og historien skred frem :)

Men jow, byen er mindre end GTA:VC og GTA:SA men er betydeligt mere detaljeret og levende hvilket gør meget i sig selv - knap så kulisseagtigt som de tidligere spil ;)
nerosnerosSkrevet 09/06-08 11:06 
Jeg ved ikke jeg tror jeg er halvvejs, men kan bare ikke mere ;-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 09/06-08 11:23 
Man skal jo heller ikke tvinge sig selv til at spille det - hvis man ikke bryder sig om det, er den jo ikke længere ;)
nerosnerosSkrevet 09/06-08 11:51 
Nej vel! :-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 09/06-08 12:07 
Det var netop problemet med de tidligere GTA-spil synes jeg, de virker mest som et arbejde der skal udføres, uden at gøre noget for at underholde spilleren i processen.

Af og til får man nogle ret fede biljagter og sådan, men de drukner lidt i alle bandeordene over hvor besværligt enkle ting af og til blive pga. styringen, kameraet, fysikken, fejl, osv.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 09/06-08 12:13, rettet 09/06-08 12:14 
Syntes bare historien og karaktererne er SÅ meget bedre i 4'eren at man denne gang har mere lyst til at følge historien end at løbe formålsløst rundt og lave ballade.
I de tre tidligere GTA spil var jeg også temmeligt ligeglad med historien som bare var i vejen for morskaben, men ikke i 4'eren :)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 09/06-08 12:27 
Beano>
Syntes bare ...

Så du har ændret mening nu? :-)
BeanoBeanoSkrevet 09/06-08 12:29 
Næh da... understreger bare at spillet netop på dette punkt er betydeligt bedre end forgængerne. Er enig mht. kritikken af de gamle spil ;)
SumezSumezSkrevet 09/06-08 13:15, rettet 09/06-08 13:17 
Beano>
I de tre tidligere GTA spil var jeg også temmeligt ligeglad med historien som bare var i vejen for morskaben, men ikke i 4'eren :)

Tja, jeg synes historien i de tidligere (igen, Vice City som pejlepunkt) var fin nok, og den eneste egentlige drivkraft.
Problemet er når selve gameplayet føles som arbejde der skal udføres før man kan nå videre i historien.

Det er lige præcis morskaben, jeg savner. "Gå hen og skyd den person. Og nu den. Og nu den. Og bare for at irritere dig, har vi lavet en tidsbegrænsning (læs: falsk udfordring)" er ikke hvad jeg forstår ved "morskab".
Umiddelbart synes jeg muligheden for at rende rundt i byen og lave ligegyldige åndssvage ting som at date piger, drikke sig fuld og den slags lyder meget morsomt i GTA IV (lidt ligesom i virkeligheden, hva), i hvert fald hvis det er muligt at sætte sig nogle rigtige mål og få en eller anden form for belønning. Det er en af de ting jeg savner i de tidligere spil. Der er utroligt lidt (/intet?) at foretage sig, i forhold til at det har fået markaten "sandkassespil".
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 09/06-08 13:29, rettet 09/06-08 13:36 
Dating og "ture i byen med gutterne" er for det meste ikke tvunget (man skal lidt som en del af historien) men man belønnes hvis man dater bestemte piger og holder sig gode venner med de forskellige personer :)

Dating-målene er forudbestemte (få høj rating) men der er lidt udfordring i at bruge tøj, bil, restaurant, etc. som ens date bedst kan li' og derved score så mange point som muligt pr. date ;)

Vedr. falsk udfordring og tidsgrænser hader jeg også den slags i spil. Jeg syntes missionerne i 4'eren er gode og varierede, og erindrer ikke nogen historie missioner der havde tidsgrænser. Men nogle enkelte side missions har hvilket jeg dog godt kan leve med da det ikke standser ens fremgang i historien. For mit vedkommende syntes jeg sværhedsgraden var meget rammende - faktisk kun een mission der var direkte frustrende og det var helt til sidst som tog mig 6-7 forsøg.
De gamle GTA spil syntes jeg havde mange frustrende missioner der ødelagde lysten pga. tåbelig kamera og targering system, og jeg fuldførte aldrig nogen af spillene.
SumezSumezSkrevet 09/06-08 13:46 
Beano>
Dating og "ture i byen med gutterne" er for det meste ikke tvunget (man skal lidt som en del af historien) men man belønnes hvis man dater bestemte piger og holder sig gode venner med de forskellige personer :)

Se den slags synes jeg netop er fedt, især hvis det er meget frit med et bredt udvalg af muligheder, og netop ikke kun som en del af missionerne.

Beano>
De gamle GTA spil syntes jeg havde mange frustrende missioner der ødelagde lysten pga. tåbelig kamera og targering system, og jeg fuldførte aldrig nogen af spillene.

Det gør bestemt en stor forskel for mig, hvis de endelig har forbedret dette, for det irriterer mig meget ved samtlige tidligere spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 09/06-08 13:59, rettet 09/06-08 14:05 
Sumez>
Se den slags synes jeg netop er fedt, især hvis det er meget frit med et bredt udvalg af muligheder, og netop ikke kun som en del af missionerne.

Udvalget af personer med belønninger via dating, er ikke voldsomt stort - jeg vil skyde på ca. 6-8 personer. Belønningerne er heller ikke voldsomme, men passer rimeligt godt med den indsats man skal gøre for at få dem ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/06-08 14:25, rettet 09/06-08 14:38 
Beano>
Jeg syntes spillet er meget tæt på 10/10 selv om det har nogle tekniske problemer og ikke er det perfekte spil, men som helhed har jeg svært ved at se det kunne være meget bedre. Spillets svageste punkt er dog det grafiske IMO.

Spillet blander så utrolig mange elementer men ingen af dem er særlig godt poleret og da slet ikke perfekte. Hele sandkasse konceptet er også ved at være godt slidt og ideen har aldrig fanget mig. Det hele ender altså i en gang rodet møg, og hvor intet er så gennemført at det får trukket spillet ud af sin middelmådighed.

Hyakotake>
5 er nok lige lidt for useriøst

På en skala fra 1-10 er 5 sådan ca. lige i midten. Hvilket passer meget godt til et middelmådigt spil. Sådan vurderer jeg i hvert fald.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HyakotakeHyakotakeSkrevet 09/06-08 14:37 
Så det er 5 på din egen personlige 10-skala og ikke ud fra P:R-skalaen? For der er 5 ikke en reel karakter.

"Middelmådigt. For genrefans, men bemærker sig ikke. 5/10
Gives til det spil, der samlet set ikke udskiller sig fra mængden. Spillet har egentlige kvaliteter, men kun deciderede fans af genren vil se igennem manglerne."

Kan det være et "middelmådigt" spil, når der er smidt over 50 millioner mandetimer på verdensplan i det? Det må da have nogle "gode" eller "meget gode" kvaliteter for at kunne underholde så mange så længe.
BeanoBeanoSkrevet 09/06-08 14:41 
Hvor ser du beskrivelse af P:R skalaen ?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/06-08 14:41 
Ja det kan det da sagtens. Og jeg synes den beskrivelse af 5/10 der står på P:R passer meget godt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 09/06-08 14:46 
Nu kan Konsol Kongen jo kun tage udgangspunkt i hans egen vurdering. At tage udgangspunkt i hvor mange timer andre spillere har brugt på det, og derudfra drage en konklusion og give en karakter, ville være både umuligt, og ubrugeligt.

Man skal selvfølgelig altid begynde at diskutere hvilken vurdering der er mest "rigtig", på et empirisk plan.

GTAIV's største problem er i mine øjne de mange timer det tager, inden alle muligheder er fremlagt åbent for spilleren.

Min vurdering ville ligge på 8/10 på P:R's skala.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Alf81Alf81Skrevet 09/06-08 14:57 
Hyakotake>
"Middelmådigt. For genrefans, men bemærker sig ikke. 5/10
Gives til det spil, der samlet set ikke udskiller sig fra mængden. Spillet har egentlige kvaliteter, men kun deciderede fans af genren vil se igennem manglerne."

5/10 passer for mig ganske fint på GTA IV. Det er på så mange måder for genrefans, for ellers ville man da ikke kunne se gennem fingre med de mange og åbenlyse fejl serien besidder.

Desuden ser det også ud til, at spillet er faldet fra 10/10 til 7/10 allerede efter ganske få måneder. Det er da en smule tamt.
Ting om dét og pis.
BeanoBeanoSkrevet 09/06-08 15:05, rettet 09/06-08 15:05 
Hvor er det faldet til 7/10?

Står stadig til over 97% på GameRankings...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/06-08 15:07 
Her på P:R? :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
595 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig