X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GTA IV-tråden


Svar
SephirothSephirothSkrevet 02/08-07 23:12, rettet 02/08-07 23:13 
Ikke fordi der er mangel på store spil dette efterår, men det kommer nu alligevel som en overraskelse. Og det bliver næppe den første store udgivelse, der rykkes til næste år.

Link
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
595 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Svar
KnightrideRKnightrideRSkrevet 30/04-08 14:11, rettet 30/04-08 14:13 
neros>
Er der nogen som har prøvet at drikke Niko fuld endnu? Jeg viste ikke det ville ske men var på en bar da jeg var ude på en date. Ret skægt at se Niko vakle rundt på gaden og råbe. Blev nødt til at tage en taxa hjem ;-)

Kan man blive kørt i taxi? Altså med chauffør? Eller var det bare en joke? :D

Ville egentlig være okay :P
Yippie-ki-yay, motherfu**** :)Spiller nu: Test Drive Unlimited 2, FlatOut 2, Grand Theft Auto IV
AmbyAmbySkrevet 30/04-08 14:15 
Du kan skam tage en taxi hjem :) Med chauffør.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
nerosnerosSkrevet 30/04-08 14:17, rettet 30/04-08 16:30 
Dark-Light>
Du kan skam tage en taxi hjem :) Med chauffør.

Jeg bruger det ofte fra Roman's, men Nico kommer altid totalt op at skændes med charfføren under vejs ;-) meget sjovt at lytte til.

Er der nogen som har været online med deres PS3 endnu eller er serverne stadig nede?
Bashful Neophyte
KnightrideRKnightrideRSkrevet 30/04-08 14:18, rettet 30/04-08 14:19 
Virkelig? Det er ikke kun, når man dør i en mission at, der holder en taxi ved hospitalet? ligesom i VC og SA?
Yippie-ki-yay, motherfu**** :)Spiller nu: Test Drive Unlimited 2, FlatOut 2, Grand Theft Auto IV
nerosnerosSkrevet 30/04-08 14:18 
Nope everywhere man..
Bashful Neophyte
AmbyAmbySkrevet 30/04-08 14:19 
Nej. Nico står og pifter og alt muligt :) Man har så visse bestemmelsessteder man kan vælge imellem.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
KnightrideRKnightrideRSkrevet 30/04-08 14:20 
Ok.. Fedt nok, det må da næsten også komme under overskriften for forbedringer :)
Yippie-ki-yay, motherfu**** :)Spiller nu: Test Drive Unlimited 2, FlatOut 2, Grand Theft Auto IV
HeroldHeroldSkrevet 30/04-08 14:35 
Helt sikkert! Du kan skynde på chaufføren, så kører han mere råddent. Du kan også vælge at skippe hele turen for lidt ekstra penge. Det fungerer rigtigt godt. Jeg bruger det meget, men bliver også desto mere irriteret over taxaer, der allerede er optaget :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KnightrideRKnightrideRSkrevet 30/04-08 14:37 
Lyder som en ekstra god feature til GTA... Kan man ikke bare hive de andre passagerer ud af taxi'en? - Nu når jeg kommer til dette, kan man overhovedet kapre en taxi? :)
Yippie-ki-yay, motherfu**** :)Spiller nu: Test Drive Unlimited 2, FlatOut 2, Grand Theft Auto IV
nerosnerosSkrevet 30/04-08 14:51 
Ja men ved ikke om man kan lege taxa chaffør og kører kunder rundt, men det vil jeg da gå ud fra at man egentlig kan.
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 30/04-08 15:00 
Du kan ihvertfald køre for Roman's taxi firma ;)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 30/04-08 15:11 
Som passager kan man enten ringe efter en taxa fra Roman, eller vente til én af de gule kører forbi, og så pifte efter den (left button).
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
KnightrideRKnightrideRSkrevet 30/04-08 15:34 
Ok. ikke så dårligt! Kan næsten ikke vente, med at købe det :P
Yippie-ki-yay, motherfu**** :)Spiller nu: Test Drive Unlimited 2, FlatOut 2, Grand Theft Auto IV
HolisticHolisticSkrevet 30/04-08 16:11 
Beano>
Oplevede også noget spøjst som må være en fejl.

Var på stripklub med Roman og fik en lapdance, da stipperen var færdig, løb hun helt umotiveret skrigende væk og der kom så to sure udsmidere og bankede mig til døde.

Jeg er ikke så tit på stripklub, men hvis det er en del af standard servicen, er det ret kinky :)

Efter en lortedag på job reddede det der min dag for hårdt, alt for griner :)
Man kan da kun elske GTA IV

Btw. nu har jeg kigget i manual osv. men synes ikke umiddelbart jeg kan finde noget om det, kan man spænde sikkerhedsselen?
Altså generelt er det meget sjovt at se Nico lave akrobatiske stunts ud igennem forruden, men det var lidt sjovere at blive inde i bilen når man rammer noget frontalt
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 30/04-08 16:30 
Jeg syntes Saints Row var ret flot, men 2'eren ser godt nok crappy ud (Hvilket jeg ikke fatter et kuk af?)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
ValkyrieValkyrieSkrevet 30/04-08 18:52 
Ok et side-spørsmål.

Jeg hørte at der ville blive 9 millioner kopier af GTA4 ved launch, så jeg tænkte at det ikke var nødvendigt at pre-order, men nu har jeg været overalt og kan simpelthen ikke finde det nogen steder!!!

nogen der kender nogen steder hvor de har 360 versionen?(på sjælland).

Det er surt mand.. nu har man lige 4 dages ferie, også er det udsolgt overalt:((
Well crucify the insincere tonight...
HeroldHeroldSkrevet 30/04-08 19:12 
Jeg afleverede ét i Blockbuster Valby i går, men det er garanteret solgt, da de var blevet kimet ned hele dagen. :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dRxLdRxLSkrevet 30/04-08 19:30 
Et spørgsmål, hvornår er det tidligste tidspunkt man kan komme ud og flyve helikopter i spillet? Hvilket sted skal man have adgang til?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
PalleJensenPalleJensenSkrevet 30/04-08 20:41 
Born2Play>
Jeg syntes Saints Row var ret flot, men 2'eren ser godt nok crappy ud (Hvilket jeg ikke fatter et kuk af?)

Måske fordi det langt fra er færdigt endnu??
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
GreaseballGreaseballSkrevet 30/04-08 21:07 
Brugte lige et par time igår aftes/nat i selskab med spillet. Det er sku' sjovt at spille GTA igen. Har kun lige set det første men lovende det ser det sku ud til.

Har ikke prøvet multi-player i nu, men nu er der jo lukket alle steder i morgen. Så mon ikke man kan kunne finde lidt tid.

De shows der køre på TV i spillet. De er ret så syge nogen af dem.
King ChaosKing ChaosSkrevet 30/04-08 23:07 
Born2Play>
Jeg syntes Saints Row var ret flot, men 2'eren ser godt nok crappy ud (Hvilket jeg ikke fatter et kuk af?)

Den seneste trailer er ret sjov :)
KnightrideRKnightrideRSkrevet 30/04-08 23:08, rettet 30/04-08 23:09 
Fik endelig tid til at læse en anmeldelse af spillet. Nøj det fik mig helt oppe at køre :D Når man har spillet rimlig mange timer GTA 2, VS, SA - Så gav dette mig blod på tanden :9

Må bare have det spil! Men må nok vente til Pc udgaven... :(
Yippie-ki-yay, motherfu**** :)Spiller nu: Test Drive Unlimited 2, FlatOut 2, Grand Theft Auto IV
KalicolaKalicolaSkrevet 30/04-08 23:09 
Born2Play: Du har ret, saints 2 ser sgu ret crappy ud. Jeg var meget glad for 1'eren dels pga designet. Men 2'eren ligner sgu en nitte :(

Jeg har accepteret at de første 8 timer (indtil videre) bare er en mega lang tutorial, og er derfor begyndt at nye historien og cutscenerne ret meget. GTA4 er et spil hvor man ikke kan meget andet end bare at nye den gode historie fortælling, og det er en go historie indtil videre.
For The Love Of The Game
IqonIqonSkrevet 01/05-08 01:29 
dRxL>
Et spørgsmål, hvornår er det tidligste tidspunkt man kan komme ud og flyve helikopter i spillet? Hvilket sted skal man have adgang til?

Jeg fandt en helikopter første gang, da jeg kom til Manhattan-delen af byen, helt syd på, på østsiden tæt på en byggegrund. Men jeg ved ikke om man har adgang til Manhattan-efterligningen fra starten af? Lige pludselig begyndte jeg bare at få missioner derovre i hvert fald, og ved en af de første bliver man automatisk ledt ned til helikopterne.

Det er forresten et fantastisk syn at flyve rundt i Liberty City ved nattetid, med de mange lysende prikker på vejen under sig og de mange skyskrabere, der minder utroligt meget om de virkelige bygninger. Man kan endda lande på toppen af mange af dem og stå og beskue byen langt oppefra.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 01/05-08 09:47 
KnightrideR>
Må bare have det spil! Men må nok vente til Pc udgaven... :(

Selv om GTA IV måske/måske ikke kommer til PC, skal du ikke være for sikker på det lige nu. Ingenting er annonceret og som Kotaku skriver, ser det heller ikke så lovende ud umiddelbart: "So where's the PC version of GTA IV at? No comment from Rockstar. While blind optimists will say "they were quiet on the last three, too", and hope it'll be with us by Christmas, you should try and remember Rockstar have backed slowly away from PC ports over the past 2-3 years. Where once most Rockstar games would make it to the PC (Manhunt, again, was the superior version), Red Dead Revolver, Bully and Manhunt 2 have all come and gone with no home computer conversion in sight."

Jeg tror nu at det kommer på et tidspunkt, men køb da en billig 360'er og så spillet - så er du kørende nu og her.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KalicolaKalicolaSkrevet 01/05-08 10:56 
Jeg har en billig en til salg :)
For The Love Of The Game
SonicSonicSkrevet 01/05-08 11:15 
Samme :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
HeroldHeroldSkrevet 01/05-08 11:23 
PalleJensen>
Selv om GTA IV måske/måske ikke kommer til PC, skal du ikke være for sikker på det lige nu. Ingenting er annonceret og som Kotaku skriver, ser det heller ikke så lovende ud umiddelbart: "So where's the PC version of GTA IV at? No comment from Rockstar. While blind optimists will say "they were quiet on the last three, too", and hope it'll be with us by Christmas, you should try and remember Rockstar have backed slowly away from PC ports over the past 2-3 years. Where once most Rockstar games would make it to the PC (Manhunt, again, was the superior version), Red Dead Revolver, Bully and Manhunt 2 have all come and gone with no home computer conversion in sight."

Jeg synes egentlig at Kotakus argument er åndssvagt. Bully, Manhunt og RDR er slet, slet ikke i samme kaliber som GTA. Jeg tør slet ikke tænke på hvor meget salg de ville gå glip af, hvis de ikke gjorde det - det ville være som at sige nej til gratis penge.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KnightrideRKnightrideRSkrevet 01/05-08 11:32, rettet 01/05-08 11:33 
PalleJensen>

Jeg tror nu at det kommer på et tidspunkt, men køb da en billig 360'er og så spillet - så er du kørende nu og her.

Tja.. Kunne godt være jeg skulle overveje det alligevel. Men ville næsten være forkert af Rockstar ikke at udgive spillet på Pc.

Darknon og Sonic:
Hvad skal i have for jeres? Følger der tilbehør med?
Yippie-ki-yay, motherfu**** :)Spiller nu: Test Drive Unlimited 2, FlatOut 2, Grand Theft Auto IV
SonicSonicSkrevet 01/05-08 12:00 
Jo da, der følger noget der ligner 8-10 spil med, ekstra controller, batteri kit, VGA kabel (originalt) og en 20 GB harddisk. Ved ikke helt hvad man kan tage for det. Du kan se min samling i linket nedenfor.

Jeg vil lige skynde mig at sige, at det er en launchkonsol, så garantien er sikkert udløbet, men den har aldrig fejlet noget :)

Xbox 360 samling
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KroeboCopKroeboCopSkrevet 01/05-08 12:09 
Hmm, der er en lille fejl i GTA guiden The Triangle i Unique Stunt Jumps ligger forkert sikkert også andre.
Hoid to colony C05 where the computer is...
KalicolaKalicolaSkrevet 01/05-08 12:12 
jeg har skrevet en lille mail til dig, tjek it out
For The Love Of The Game
lightyear dklightyear dkSkrevet 01/05-08 12:22 
Husk en launch model har garanti til 2008 november.
are you CHICKEN?
nerosnerosSkrevet 01/05-08 12:41 
Helt ærligt hjælp mig lige her. Er det fuldstændigt umuligt at komme online med sin PS3 i dette spil...? Synes heller ikke nogen skriver noget om at de har været online endnu. Hvad sker der?
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 01/05-08 12:43 
Dog er garantien så vidt jeg husker kun forlænget til den klassiske RRoD-fejl.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KTCKTCSkrevet 01/05-08 13:07 
Nu blev det nævnt et sted, at PS3-udgaven af dette spil bliver renderet i en lavere opløsning, men jeg er næsten sikker på at det samme er tilfældet på Xbox 360. Jeg spiller spillet på HD-projektor, og her kan man tydeligt se når et billede ikke bliver renderet i høj opløsning. Undertekster står knivskarpt, men alt "bag" disse fremstår ret mudret og utydeligt, ligesom man ofte kan se store jaggies.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
BeanoBeanoSkrevet 01/05-08 15:14 
@neros: Jeg var online i går og i forgårs men serverene var temmeligt belastet i går og var utilgængeligt i perioder. Vil tro det stadig er et problem.
BeanoBeanoSkrevet 01/05-08 16:07 
Nogen her der har klaret "Undress to Kill" (missionen hvor man skal dræbe tre stripklub ejere) og kan give nogle tips?

Jeg har forsøgt 5-6 gange nu men bliver nakket hver gang - selv med armering og assault riflen.
Syntes spillets targeting- og dækninigsystem viser sine svagheder på denne bane. Argh!
KnightrideRKnightrideRSkrevet 01/05-08 16:12 
Sonic og Darknon:

Jeg har sendt mail til jer begge ;)
Yippie-ki-yay, motherfu**** :)Spiller nu: Test Drive Unlimited 2, FlatOut 2, Grand Theft Auto IV
nerosnerosSkrevet 01/05-08 16:23 
Beano>
@neros: Jeg var online i går og i forgårs men serverene var temmeligt belastet i går og var utilgængeligt i perioder. Vil tro det stadig er et problem.

Ok og øv :-/
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 01/05-08 17:22 
Beano>
Nogen her der har klaret "Undress to Kill" (missionen hvor man skal dræbe tre stripklub ejere) og kan give nogle tips?

Jeg har forsøgt 5-6 gange nu men bliver nakket hver gang - selv med armering og assault riflen.
Syntes spillets targeting- og dækninigsystem viser sine svagheder på denne bane. Argh!

Yes den giver lidt problemer. Det jeg gjorde var at gå ind... Finde ud af hvor ejerne var og så gå ud af hoveddøren igen og starte dér. Der var godt nok én af ejerne der prøvede at tage den ud af bagdøren men jeg nåede at nakke ham på lang afstand selvom han var på vej væk.
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 01/05-08 17:24 
Beano: Så vidt jeg husker brugte jeg rækværket (der adskiller øvre og nedre del af klubben) som cover og vendte mig om indimellem når en dørmand eller bartender beskød mig i ryggen.
(...)
BeanoBeanoSkrevet 01/05-08 19:14 
Jeg gav missionen en chance mere og så lykkedes det :)

Nakkede chefen i VIP rummet først og var så heldig at jeg kunne nå at skyde den sidste chef udenfor igennem forruden på hans bil inden han nåede at stikke af ;)
KeenKeenSkrevet 01/05-08 22:01, rettet 01/05-08 22:02 
jeg lavede "stealth kill" på ham der talte penge i et rum for sig selv med min kniv. Så gik jeg i ro og mag hen til bagrummet og skød ham og hans vagt for at gå ud af bagdøren for at vente på den sidste kom ud...

der gik dog lige et par forsøg inden taktikken gik flawless :)
nerosnerosSkrevet 02/05-08 08:18, rettet 02/05-08 09:57 
Stealth kill! Hvordan gør man det?
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 02/05-08 10:02 
Jeg havde også lige glemt kniven - genialt :)
enfenenfenSkrevet 02/05-08 10:42 
PS3 vs. 360 sammenligning;

Versionerne ser stort set identiske ud, dog vil jeg mene, at 360 versionen har et mindre mudret billede sammenlignet med PS3 versionen.

Det kan være opsætningen af udstyret (konsol, tv), der gør udslaget. Jeg ved det ikke.

PS3 vs. 360 sammenligning
What is the Matrix?
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/05-08 13:24 
Er der nogen der ved om man kan få kniven igen på en måde? Jeg mistede den da jeg blev bustet på et tidspunkt
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 02/05-08 13:35 
Du kan skaffe alle våben på den ene eller på den anden måde. Er du gode venner med Lj kan du give ham et kald - han sælger den til en billig penge.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
PalleJensenPalleJensenSkrevet 02/05-08 15:56, rettet 02/05-08 15:57 
Har du problemer med GTA IV til PS3? Så har R* lavet en "simpel" 12 steps procedure du skal igennem, hvor du stort set disabler alt ved din PS3 - så skulle spillet måske/måske ikke virke perfekt:

Please run through the following, go through in order.

1) Delete the game's install data. This is done via the PS3 options. Scroll along the cross media bar until you reach the 'Game' tab, now scroll up / down the list until you reach the 'Game Data Utility' Enter this and locate the GTA IV option. Highlight this and press triangle once, from the menu select Delete. This will delete the game's install information.

2) Delete the game's save files. To delete any save files you will need to do the following. Scroll along the cross media bar until you reach the 'Game' tab, now scroll up / down the list until you reach the 'Save Data Utility' Enter this and locate the GTA IV option. Highlight this and press triangle once, and from the context menu select Delete.

3) Disable your Internet connectivity for the PS3. To do this scroll along the cross media bar until you reach the 'Settings' tab, now scroll up / down the list until you reach the 'Network Settings'. Now scroll down to the Internet connection option and press x, now select the disable option. Once this has been done unplug the ethernet cable if you are connecting to the Internet if using this.

4) Disable the console's information board. To do this scroll along the cross media bar until you reach the 'Network' tab, now scroll up / down the list until you reach the 'Information Board', highlight this and press triangle. From the menu select 'Do not display' Press X to confirm this.

5) Disable Media Server functionality. Scroll to Settings, now scroll up / down to 'Network Settings' select Media Server connection. Once this has been done press triangle and change the option Disabled.

6) Delete all of the system's Internet cache. To do this scroll along the cross media bar until you reach the 'Network' tab, now scroll up / down the list until you reach the 'Internet Browser', highlight this and press X. Once you browser opens press the triangle button once, from the new menu highlight the 'Tools' option and press X. Scroll down the menu until you reach 'Delete Cookies' and press X. Confirm the files deletion. Repeat this for 'Delete Cache'.

7 ) Turn off the PS3 screen saver. Use the cross media bar to scroll to 'Settings', select 'Display Settings'. Now highlight 'Screensaver' and set this to 'Do not use'.

8 ) Once this has been done, manually restart you PS3 by holding down the power button for 5 seconds it will beep once and then shut down. Release the power button and re-press it and hold for about 5 seconds. The system will then boot and reset all display settings. You will be prompted to reset your display settings to how you require them.

9) Once restarted please try the game again, you will be prompted to reinstall.

Once the game has started please turn off the following features:

1) The game's auto-save. Press Start, Game, and locate the Auto-save option. Turn this off.

2) Turn off the game's flicker filter. Press Start, Display and locate the Flicker Filter option. Turn this off.

3) Turn off the controller vibration feature. Press Start, Controls and locate the vibration option. Turn this off.

If that doesn't solve the problem, Take-Two allows tech support users to reopen their cases within seven days.

Det er altså ikke godt nok, at hive spillerne igennem sådan en gang bullshit for at deres spil skal virke 100%.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
595 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig