X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GTA IV-tråden


Svar
SephirothSephirothSkrevet 02/08-07 23:12, rettet 02/08-07 23:13 
Ikke fordi der er mangel på store spil dette efterår, men det kommer nu alligevel som en overraskelse. Og det bliver næppe den første store udgivelse, der rykkes til næste år.

Link
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
595 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Svar
WehnerWehnerSkrevet 29/04-08 22:30 
Survival of the fattest.

Hvem har spillet online på 360'en og kan fortælle lidt?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 29/04-08 22:47 
Lettere ustabil framerate (max er 20 fps vil jeg gætte på), Pop-ins, fejl i animationerne i udpræget grad - vandet har jeg slet ikke lagt mærke til, men jeg synes regnen og følgerne efter den er enormt flot :)

Det er især animationerne, der skærer i mine øjnene. Euphoria, endorphin osv. er ikke implementeret lige godt alle steder, jeg har oplevet at fodgængere, der griber fat i bildøren, ikke hænger fast i selve bildøren, men i luften ved siden af. Ligeledes løber Niko ofte henover bilen når jeg beder ham sætte sig bag rattet. Vil man have et meget håndgribeligt eksempel, kan man prøve hattene eller solbrillerne i den første tøjforretning - læg mærke til animationerne.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HeroldHeroldSkrevet 29/04-08 22:49 
Wehner>
Survival of the fattest.

Hvem har spillet online på 360'en og kan fortælle lidt?

Jeg morer mig fint lige nu med det - det er ret skægt. Vi prøver de forskellige modes af.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 29/04-08 22:54 
Snakker vi versus, ellers er der noget co-op, der dur?

(jeg sidder og overvejer, om jeg alligevel skal have det)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dRxLdRxLSkrevet 29/04-08 22:59 
Coop mulighederne begrænser sig så vidt jeg har fostået til nogle få missioner. Jeg har spillet lidt multiplayer i dag, og det føltes lidt som en rodet oplevelse, men på en god måde da det bunder i at der er så meget forskelligt man kan gøre. Havde flere oplevelser i Cops'n'Crooks hvor mig og mine holdkammerater grinede af ting der foregik i spillet.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/04-08 23:04 
Echelon VI>
Lettere ustabil framerate (max er 20 fps vil jeg gætte på)

Ar kan det passe!? Det er da skod ringe og passer jo slet ikke overens med anmelderne :/ Hvilken version er det?
Spiller nu: Phantasy Star IV
CoreCoreSkrevet 29/04-08 23:07, rettet 29/04-08 23:10 
dRxL>
har også mest hængt ud i satirekanalerne

De er også den eneste grund, til at jeg ikke har "mutet" radiostationerne, og skiftet til "Custom soundtrack" endnu.

Men Jazz-kanalen består stort set kun af store kunstnere, så den tror jeg alligevel, jeg kommer til at dvæle lidt ved også.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
la0sla0sSkrevet 29/04-08 23:19 
Jeg oplevede i en kort test at en dame jeg skulle på bowling date med mig, løb sammen med mig ned i et vandhul. Plonk! Jeg følte mig lettere unimpressed der. Yderligere: jeg synes grafikken er lidt flimrende, det kan i 720p være svært at orientere sig hvis man ser ud mod horisonten.

Måske er jeg også ved at blive gammel men Jesus Christensen man skal holde styr på MANGE knapper, og jeg føler også at det er lidt rodet at styre. Selvom de første biler jo skal være dårlige så er de næsten umulige at styre (koblet med den utydelige horisont). Måske man skal vænne sig til den slags ting. Jeg har slet ikke fulgt med i det her spil, men grafikken var også lidt uimponerende.

Hmm... jeg lyder bitter, det er jeg egentlig ikke, synes bare det virker meget complicado i forhold til da jeg prøvede gta3. Men det er da absolut på mange niveauer meget imponerende og stort.
Hvad sker der?
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 30/04-08 00:17 
Konsolkongen>
Ar kan det passe!? Det er da skod ringe og passer jo slet ikke overens med anmelderne :/ Hvilken version er det?

Nu er der jo langt til videnskabelige fakta, når jeg siger "gætte" og "max" - jeg kan dog med sikkerhed slå fast at der er hvertfald ikke er tale om 30 fps. Også i de enkelte cutscenes er det som om et eller andet forstyrre mit øje - om det er blind ignorence, eller forfejlede animationer, er et godt spørgsmål :D

Jeg spiller 360 versionen.

Jeg må hellere få med at jeg synes at sigtesystemet fungerer rigtigt godt. Lækkert at man selv kan beslutte, om der skal låses fast på en fjende, eller om man selv vil sigte, on the fly.

Jeg er lidt i tvivl med hensyn til bilfysikken. De biler jeg har siddet i, har alle store problemer med at bremse og dreje samtidigt, mens bilerne også har enormt lange bremselængder. Det er fysiske love, man lige skal vænne sig til, men jeg synes godt om det stykke arbejde Rockstar har lavet - om ikke andet så fordi der er udfordring i, at addaptere ens køreegenskaber til de enkelte biler.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
CoreCoreSkrevet 30/04-08 00:26 
Skyde/sigte-systemet er for mig at se det samme som i San Andreas. Jeg oplever de samme skavanker ved bilfysikken, men det hjælper en del at vænne sig til at tappe håndbremsen.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
jaesjaesSkrevet 30/04-08 00:29 
Hmm, kan man ikke bevæge både avatar og sigtekorn frit a la Gears of War, når man holder den ene trigger halvt inde, det synes jeg ellers et par anmeldere har givet udtryk for?
HeroldHeroldSkrevet 30/04-08 00:32 
Jo, det kan man.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PlaykidPlaykidSkrevet 30/04-08 01:28, rettet 30/04-08 01:35 
Jeg har haft en stor mængde efterslæb på min skærm i spillet, mest når det foregår om natten.
Det er ikke noget jeg har døjet med før, skyldes det mon spillet, eller fjernsynet det ikke helt kan håndtere spillet?
Spiller nu: Halo 3
dRxLdRxLSkrevet 30/04-08 04:16 
Jeg har lige siddet en del timer med spillet igen hvor vi var et par stykker der skiftedes til at spille, så jeg også fik mulighed for rigtig at kigge på grafikken, fremfor hele tiden at fokusere på GPS'en ;-). Jeg kan kun sige at jeg er meget overvældet af det her spil. Har ikke spillet nogle af de tidligere, men nu er jeg som med et trylleslag blevet fan.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HeroldHeroldSkrevet 30/04-08 04:23 
Wehner>
Snakker vi versus, ellers er der noget co-op, der dur?

(jeg sidder og overvejer, om jeg alligevel skal have det)

Der er tre co-op missioner, der er ret lige til. Den ene går ud på at undslippe en lufthavn, den anden på at bombe et skib og den tredje på at stjæle noget narko. Det er hurtigt overstået, men ganske underholdende. Jeg synes dog det er sjovere at spille nogle af de Team Vs.-baner der er, hvor fx. det ene hold skal beskytte bossen og hjælpe ham med at undslippe, og det andet er politiet. Det er god spas med folk man kender.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
IqonIqonSkrevet 30/04-08 06:52 
Jeg synes slet ikke jeg har oplevet de graverende fejl i grafikken, som andre nævner, hverken mht. framerate, pop-ins eller andre glitches, men nu kan det selvfølgelig bare være mig, der har været heldig (eller blind) i løbet af de første 8-10 timers spil.

Faktisk er jeg ret imponeret af de mange detaljer spillet er fyldt med. Der flyver papir rundt i gaderne, hver eneste gade og dens bygninger virker forskellig fra de andre med varierende butiksfacader og fodgængere. Kan også utroligt godt lide den "dybdeeffekt", hvor man hele tiden kan se f.eks. downtown i baggrunden med de store skyskrabere. Og belysningen er også værd at lægge mærke til IMO, både mht. hvordan dag-nat-cyklusen forekommer at ændre byens udseende ganske betragteligt, men også når det f.eks. har regnet (evt. krydret med lynnedslag) og alle byens lys bliver spejlet i vejen. Jeg ved godt at det ikke er nogen revolutionerende effekt, men det ser altså godt ud alligevel :)

Så ja, jeg har altså ikke de store problemer med grafikken indtil videre, ud over at spillet er lidt mørkt som standard, men det føler jeg, at jeg har fået indstille mig nogenlunde ud af.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
BeanoBeanoSkrevet 30/04-08 07:32 
Hvis nogen stadig leder efter et eksemplar til PS3, så har jeg et til salg for min kammerat.

http://www.playright.dk/handelannonce.php?id=103534&area=1
DarkbeatDarkbeatSkrevet 30/04-08 08:18 
Jeg har ikke haft nogen problemer med lock-ups indtil videre. Jeg er meget tilfreds med grafikken selvom det godt kan være lidt desorienterende med det motion blur når Niko vender sig om hurtigt.

Jeg har lige prøvet en hurtig Team Deathmatch også (som af en eller anden grund endte med at være 3 spillere mod mig) og jeg kan se rigtig meget sjovt potentiale i det. Det er en god idé at man kan se hinanden på radaren I det... Ellers tror jeg godt der kunne blive problemer med at finde hindanden.

Mht de forskellige meninger om grafikken lagde jeg mærke til at der er en helt masse indstillinger hvor man kan slå forskellige ting til og fra. En del mere end jeg før har set i en konsolversion af et spil. Prøv at rod lidt med det hvis det ikke ser helt ud som ønsket :)
nerosnerosSkrevet 30/04-08 08:29, rettet 30/04-08 08:44 
Jeg er også meget overvældet og kan ikke stoppe med at spille det igen. Det er sindsygt godt fortalt og jeg er meget imponeret over at Rockstar har kunnet sætte så meget ind i et spil. Det er jo et helt fantastisk fedt gameplay.

Grafikken jaja den er lidt mudret, men den slags går jeg sku ikke så meget op i. Indtil videre er jeg meget tilfreds.

Jeg kører det på min PS3 og har lige et par spørgsmål. Jeg kunne ikke komme på multiplayer fra telefonen igår jeg fik en besked hvor der stor jeg skulle prøve igen senere...? Er serverne nede eller hva? og er det virkelig sådan man skal komme online osv.

Edit: Der står "can not connect to game provider"?

Noget andet er at min blæser i min PS3 går rimelig amok når jeg spiller det. Er der en måde hvor på man kan justere det? Ikke at det gør så meget ;-)

Kom folkens køb det i vil ikke fortryde...tror jeg!
Bashful Neophyte
AmbyAmbySkrevet 30/04-08 08:45 
- Serverne har været nede/problemer med dem

- Blæseren begynder også at tage fat i min efter noget tid.

- Styringen af bilerne er elendig!
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
nerosnerosSkrevet 30/04-08 09:15, rettet 30/04-08 09:19 
Nåh ja det forklare så lige lidt. Der må have været lidt for mange som ville tjekke det ud online så.

Det med blæseren er jeg glad for at høre så er jeg ikke den eneste.

Ja du har helt ret med hensyn til styringen af bilerne. Det kunne man godt have justeret lidt mere, men jeg har nu ikke de store problemer med det aligevel og har da deltaget i et par biljagter endtil nu uden problemer af den slags.
Bashful Neophyte
KalicolaKalicolaSkrevet 30/04-08 09:35 
Jeg har svært ved at forstå de rene 10 taller spillet har fået rundt omkring. Jeg har spillet det i 4-5 timer nu med en ven. Jeg er meget imponeret over de mange detaljer spillet har med, når man tænker på at det er et stort sandbox spil. Der er masser af fysik objekter overalt, bænke, skraldespande, postkasser whatever. Og kører man ned på stranden, kommer der lækre spor i sandet, som bliver liggende, kombineret med lækkert sand som bliver sparket op af dækkene, plus den lækre regn effekt.

MEN. Grafikken flimrer, og hakker, og popper. Og historien er meget tung i starten. Ja, den er godt fortalt, og lækkert filmet osv. Men i de 4-5 timer vi kørte story missions, skulle vi faktisk ikke andet end at ligge og køre rundt i en bil. Hent lige ham, og kør lige ham derover, og kør tilbage hertil, og kør hen til hende kvinden, og kør tilbage igen, og kør efter den bil, og kør tilbage igen, og så kør hen til ham der. Kør kør kør, det er trættende allerede syntes jeg, og det hjælper heller ikke at bilerne kører som om de er på glatbane. Der er ingen action overhovedet. og ja historien skal lige tage fat og bla bla bla, men jeg gider da ikke at spille et spil som først bliver rigtigt sjovt 10 timer inde.
Der er ingen side missioner man kan lege med, ved ikke om de ikke er åbnet endnu, men det er sgu træls. Der er kun story missions, og de handler kun om at hente folk i en bil. Not fun.
For The Love Of The Game
nerosnerosSkrevet 30/04-08 09:48 
Grand_Theft_Auto...høhø :D
Bashful Neophyte
SonicSonicSkrevet 30/04-08 10:20 
Jeg syntes spillet virker lovende. Jeg har ikke tidligere brugt særligt meget tid på GTA, men blev grebet af hypen denne gang.

Jeg syntes dog spillet virker ret tungt lige nu. Jeg aner f.eks. ikke hvordan jeg får startet næste mission efter man har fuldført første "biljagt" :) Så jeg har cruiset lidt rundt i byen, og prøvet at lave lidt penge på at nakke tilfældige folk. Alt for ofte uden held, og alt for ofte med at ende i kasjotten :D

De største problemer jeg har med bilstyringen, er når man bremser. Bruger man den almindelig bremse, fortsætter øsen ligeud, og bruger man håndbremsen, ryger man bare rundt. Udover det syntes jeg det virker fint nok.

Men altså ja, et 10/10 ligner en karakter der er givet af ren overhype blindhed, for det er vel ikke helt perfekt? Jeg mener, jeg vil da godt gå med til, at der virkeligt er lagt nogle timer i det her spil, og at det er kæmpestort, og sikkert underholdende i rigtigt rigtigt længe, men jeg er da sikker på at det også har fået 10/10 mange steder fordi der står GTA på æsken :P

Men ja, indtil videre virker spillet som noget jeg gerne vil bruge flere timer på, hvis jeg bare for dælen da kan få nogle flere missioner kørende :D

Har forresten ikke prøvet online mode endnu. Kan man vælge hvem man vil spille imod (såsom venner etc.?).
Parental Advisory: Explicit Lyrics
nerosnerosSkrevet 30/04-08 10:32, rettet 30/04-08 10:34 
Sonic du skal så vidt jeg husker gå hen på Ronan's office eller ringe ham op på din mobil.

Jeg kan nu godt lide at spillet ikke starter som et hæsblæsende actionspil. Jeg synes det er fint den måde det starter på med de første par missioner da det jo også handler om en østeuroperisk mand som skal falde til i storbyen med et par simple jobs osv. Hvis man vil have action kan man jo bare provokere et par gangstere på hjørnet eller køre ind i en politibil ;D

En sjov episode igår skete da jeg var inde på en grillbar for at købe en burger. Jeg samlede en ketchup flaske op og kylede den i hovedet på en mand som sad og spiste. Det blev han åbentbart meget sur over og fanden tog over ham, og en lille fight begyndte inde i grillbaren og sluttede af ude på stranden hvor jeg blev stukket ned..!
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 30/04-08 10:41 
Jeg synes ikke styringen af bilerne er elendig. Nogle biler er helt hen i vejret, hvad angår kontrol, men sådan skal det jo være i GTA - og så er det jo ikke en bilsimulator.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PalleJensenPalleJensenSkrevet 30/04-08 10:43 
Sonic>
...men jeg er da sikker på at det også har fået 10/10 mange steder fordi der står GTA på æsken :P

Måske er det Mario effekten, der har ramt anmelderne? Ellers er det bare et rigtigt godt spil??
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 30/04-08 10:45 
Herold>
Jeg synes ikke styringen af bilerne er elendig. Nogle biler er helt hen i vejret, hvad angår kontrol, men sådan skal det jo være i GTA - og så er det jo ikke en bilsimulator.

Selv om det gør visse ting bedre end en vis bilsimulator demo som netop er udkommet - f.eks. at have skader på bilen og biler, som bliver beskidte efterhånden som de bliver brugt..

:)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 30/04-08 10:47 
Har lige spillet det online i en times tid - kører fint lige nu. Forhåbentligt fordi Rockstar har fixet problemet og ikke bare fordi at amerikanerne ligger og sover lige nu ;)

Men ret sjovt online... kun prøvet team deathmatch og free mode. Det går helt amok når der er forgængere samtidigt med man er i vilde Heat-agige skuddueller med strømere og online modstandere! Går desværre også kraftigt ud over frameraten.

Indtil videre rigtigt sjovt - næppe noget der vil trække folk væk fra de sædvanligt online FPS'er, men en anderledes online shooter oplevelse med mange muligheder. Tror nok det skal blive populært :)
KroeboCopKroeboCopSkrevet 30/04-08 10:47 
Hvordan kan jeg spille online, der står ikke noget menuen. Hvor vælger jeg det?
Hoid to colony C05 where the computer is...
HeroldHeroldSkrevet 30/04-08 10:49 
Brug mobiltelefonen.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KroeboCopKroeboCopSkrevet 30/04-08 10:51 
Det prøver jeg :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
BeanoBeanoSkrevet 30/04-08 10:53 
Herold>
Jeg synes ikke styringen af bilerne er elendig. Nogle biler er helt hen i vejret, hvad angår kontrol, men sådan skal det jo være i GTA - og så er det jo ikke en bilsimulator.


Enig. Jeg har heller ikke problemer med bilerne selv om jeg selvfølgeligt godt kan se det kunne være bedre. Ren tilvænning som de tidligere spil.

Men kamerasystemet, når man kører, er ret skidt. Uanset hvilket kamera man bruger, syntes jeg man mangler ordenligt overblik. Man kan godt holde analog-stick lidt frem hvilket hjælper men ret irriterende man ikke bare kan låse kameraet fast og tvunget til at justere konstant. Også trals at kameraet stadig ikke svinger med bilen hurtigt nok så man kan se hvor man drejer hen. :!

Nå men super spil på trods af de tekniske problemer IMO - syntes det bliver bedre og bedre jo mere man spiller det :)
nerosnerosSkrevet 30/04-08 10:58, rettet 30/04-08 11:10 
Er der nogen som har prøvet at drikke Niko fuld endnu? Jeg viste ikke det ville ske men var på en bar da jeg var ude på en date. Ret skægt at se Niko vakle rundt på gaden og råbe. Blev nødt til at tage en taxa hjem ;-)
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 30/04-08 11:02, rettet 30/04-08 11:02 
Beano: Ja, jeg sidder også og tilpasser vinklen når jeg kører, på højre stick. Jeg mangler en vinkel, der er lidt højere og lidt længere bag bilen. :)

Neros: Hehe ja. Hvis du prøver at køre hjem, er der stor risiko for at politiet stopper dig. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 30/04-08 11:02 
Præcis :)
KnightrideRKnightrideRSkrevet 30/04-08 11:18, rettet 30/04-08 11:19 
Har selv ventet meget længe på dette spil - og vil da godt indrømme jeg har spillet en del GTA 2, Vice City og San Andreas også :)

Nu kom det så, som lidt af en overraskelse for mig at det allerede er udkommet. Har nemlig ikke fuldt med i udgivelsen :/ Men nu er det jo her så, og kan høre på jer andre, at spillet er fantastisk fedt, bortset fra nogle grafiske fejl o.lign.

Det eneste jeg mangler, er så en Xbox 360 eller PS3. Men venter nok til det engang kommer til PC - Hvis det overhovedet gør det? Nogle som ved noget omkring GTA IV til Pc?
Yippie-ki-yay, motherfu**** :)Spiller nu: Test Drive Unlimited 2, FlatOut 2, Grand Theft Auto IV
lightyear dklightyear dkSkrevet 30/04-08 11:29 
Nu hvor man kan få en brugt x 360 for 1399 kr i Games kan det da ikke betale sig at vente.
are you CHICKEN?
HeroldHeroldSkrevet 30/04-08 11:34 
KnightrideR>
Det eneste jeg mangler, er så en Xbox 360 eller PS3. Men venter nok til det engang kommer til PC - Hvis det overhovedet gør det? Nogle som ved noget omkring GTA IV til Pc?

Det ville være underligt andet. Jeg gætter på omkring jul.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 30/04-08 11:35 
Herold>
Neros: Hehe ja. Hvis du prøver at køre hjem, er der stor risiko for at politiet stopper dig. :D

Hov der var jeg heldig så ;-)
Bashful Neophyte
KnightrideRKnightrideRSkrevet 30/04-08 12:00, rettet 30/04-08 12:08 
Herold>

Det ville være underligt andet. Jeg gætter på omkring jul.

Ok. Omkring jul ville heller ikke være så dårligt. Så bliver der nok en ekstra julegave ;)

lightyear dk:
ja 1400 kr er heller ikke så galt, men venter nok alligevel, for syntes ikke rigtigt jeg vil bruge 1400 kr på en konsol, som jeg ved jeg ikke kommer til at bruge så meget.
Yippie-ki-yay, motherfu**** :)Spiller nu: Test Drive Unlimited 2, FlatOut 2, Grand Theft Auto IV
HyakotakeHyakotakeSkrevet 30/04-08 12:11 
Herold>
Beano: Ja, jeg sidder også og tilpasser vinklen når jeg kører, på højre stick. Jeg mangler en vinkel, der er lidt højere og lidt længere bag bilen. :)

Goddammit! Det var en af de ting jeg havde håbet var blevet fixet, så man f.eks. i menuen kunne vælge sin egen grad af kamerakipning. Der røg lige to karakterer! :-)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 30/04-08 12:13 
Opdagede den fede bug. Jeg havde været ude og set et show med Roman og kom tilbage for at sætte ham af. Jeg køre så op til drop-off pointet og ender med at passager døren kommer i klemme med en anden bil. Det resultere så i at Roman siger "We should do this more often" og stikker mig én på lampen så jeg falder ud af bilen, sætter sig over i føresædet i et par sekunder før han stiger ud (carjack animation).
BeanoBeanoSkrevet 30/04-08 12:34 
Oplevede også noget spøjst som må være en fejl.

Var på stripklub med Roman og fik en lapdance, da stipperen var færdig, løb hun helt umotiveret skrigende væk og der kom så to sure udsmidere og bankede mig til døde.

Jeg er ikke så tit på stripklub, men hvis det er en del af standard servicen, er det ret kinky :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 30/04-08 12:39 
Beano>
Oplevede også noget spøjst som må være en fejl.

Var på stripklub med Roman og fik en lapdance, da stipperen var færdig, løb hun helt umotiveret skrigende væk og der kom så to sure udsmidere og bankede mig til døde.

Jeg er ikke så tit på stripklub, men hvis det er en del af standard servicen, er det ret kinky :)

Noget lignende skete for mig da jeg kom til at trykke på en knap og kravlede op på podiet.
"Kan vi ikke tale om det?"
"NEJ!"
og så fik jeg tæv
jaesjaesSkrevet 30/04-08 12:42 
Beano>
Oplevede også noget spøjst som må være en fejl.

Var på stripklub med Roman og fik en lapdance, da stipperen var færdig, løb hun helt umotiveret skrigende væk og der kom så to sure udsmidere og bankede mig til døde.

Se men ikke røre :)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 30/04-08 12:53 
Jeg havde en mega syret bug i morges.

Tog den første taxa mission, og nåede det næsten.
Spillet ændrer jo kameravinkel når man kører ind i de der drop points, så selvom missionen fejlede, triggede det stadig ændringen af kameravinklen.

Som så ikke gik tilbage til normal.
Så havde jeg et fixed camera med udsigt over en lidt park og noget fortorv :-)
Intet hjalp. Selv da jeg (uden for kameraet) kørte nogle folk ned, og lod politiet smide mig i kachotten, så jeg kun det samme på skærmen. Så måtte jeg reloade.


Er det politiet i øvrigt ikke super lang tid om at fange én?
På det lille oversigtskort, så det ud som om at de bare stod ved siden og ventede utroligt længe før jeg blev busted.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
HeroldHeroldSkrevet 30/04-08 13:07 
Jeg synes de har været for hurtige i de tidligere spil, så på et eller andet plan er jeg glad for at det ikke går lige så stærkt. Nu er der tid til at hive en shotgun frem og gøre modstand. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 30/04-08 13:16 
jaes>
Se men ikke røre :)

Gjorde jeg heller ikke... jeg sværger :)
HeroldHeroldSkrevet 30/04-08 14:00 
What happens in Liberty City, stays in Liberty City ;)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
595 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig