X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GTA IV-tråden


Svar
SephirothSephirothSkrevet 02/08-07 23:12, rettet 02/08-07 23:13 
Ikke fordi der er mangel på store spil dette efterår, men det kommer nu alligevel som en overraskelse. Og det bliver næppe den første store udgivelse, der rykkes til næste år.

Link
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
595 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Svar
lightyear dklightyear dkSkrevet 28/04-08 22:58, rettet 28/04-08 22:58 
Er der ingen der bruger de små spil forretninger i Kbh?

Jeg tænker iwantgames på Østerbro, Titan games på Nørrebro, Betafon inde i byen, Webers i Nordvest, Game 4 play i Tåstrup f.eks.

hmmm.
are you CHICKEN?
KeenKeenSkrevet 29/04-08 00:20, rettet 29/04-08 00:21 
i blockbuster havde de åbentbart haft leverings problemer så der var ikke så mange men jeg nåede da lige at få det sidste til 360 :)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 29/04-08 00:30, rettet 29/04-08 00:39 
Jeg fik også fat i en kopi i Game i Odense - lækkert!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HeroldHeroldSkrevet 29/04-08 00:35 
Kæft der var mange mennesker i Blockbuster Valby :!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 29/04-08 07:06 
GTA4 ikke i HD på PS3... huh?

"GTA 4 Goes 1120×630 On PS3"
BeanoBeanoSkrevet 29/04-08 07:16 
GameSpot : 10/10

Anmeldelse
nerosnerosSkrevet 29/04-08 07:24 
Så er det idag jagten går ind. Jeg har taget mit amerikanske fodbold udstyr på ;-)
Bashful Neophyte
King ChaosKing ChaosSkrevet 29/04-08 07:28 
Nu skal vi passe på at vi ikke bliver FOR hysteriske ;)
King ChaosKing ChaosSkrevet 29/04-08 07:44 
I øvrigt... er der nogen der har set/købt collectors edition?
HeroldHeroldSkrevet 29/04-08 09:31 
Jeps, jeg så et par i går?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SeventhSunSeventhSunSkrevet 29/04-08 09:35 
Jeg håbede også på at se et eksemplar.

Er tasken lækker?
Kan man bruge den sikkerhedsboks til noget?


I øvrigt synes jeg spillet er helt sindssyg mørkt.
Alt for mørkt faktisk. Oplever I andre også det?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BeanoBeanoSkrevet 29/04-08 09:43 
Kan du ikke justere på det inde i spillet?
King ChaosKing ChaosSkrevet 29/04-08 10:04 
Herold>
Jeps, jeg så et par i går?

Jeg overvejede at købe en. Men på den anden side... hva fanden skal jeg bruge tasken til? Eller den der strongboks?...
BeanoBeanoSkrevet 29/04-08 10:09 
Putte soundtrack CD'en og artbook ned i boksen og ned i tasken ;)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 29/04-08 10:17 
jaes>
Sådan er det jo ved alle spil, og så forstår jeg ikke rigtigt motivationen for din kommentar...

Det virker lidt som om, at flere her i tråden fisker lidt efter, at blive overbevist af hypen, selvom de ikke kunne lide de gamle spil.

Og jeg vil sige efter et par timers spilleri, at GTA IV helt sikkert "kun" er mere af det samme. Hele spillets opbygning har ikke ændret sig en millimeter (indtil videre) fra de gamle spil.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
dRxLdRxLSkrevet 29/04-08 10:24 
King Chaos>
I øvrigt... er der nogen der har set/købt collectors edition?

Ja, jeg var nr. 1 ved den Blokbuster hvor jeg stod, så det kortsluttede lige for mig et øjeblik (900kroner fremfor 500kroner), har spillet det hele natten og nu skynder jeg mig at smide den på ebay.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 29/04-08 10:36 
Så er Palle's anmeldelse oppe på TDC Spil... 10/10 ;)

Link
KalicolaKalicolaSkrevet 29/04-08 10:57 
Vi har spillet det en times tid på arbejdet, og det er det vildeste. Fed dynamisk endorphin powered verden! Og det kommer fra en som ikke kunne li de gamle spil.
For The Love Of The Game
HyakotakeHyakotakeSkrevet 29/04-08 11:10 
Beano>
GTA4 ikke i HD på PS3... huh?

Oh geez, fuldstændig samme whinen, som da Halo 3 blev afsløret i "kun" at være 640p.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/04-08 11:16, rettet 29/04-08 11:18 
Det er fandeme heller ikke i orden. Og som om det ikke er nok så står der på bagsiden af coveret at spillet understøtter 1080p. De har åbenbart frit slag på PS3 for VF5 står også til at køre i Full HD men har aldrig kørt højere end 720p.

EDIT: Det samme gælder Warhawk hvor der står 1080i, men også her kører spillet kun 720p.
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 29/04-08 11:29 
hmm nej det er sku ikke helt iorden.
Bashful Neophyte
dRxLdRxLSkrevet 29/04-08 12:05, rettet 29/04-08 12:31 
Her er min salgsannonce på DBA. Til evt. playright købere kan den sendes i aften hvis det skal være.

GTA IV : Special Edition
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
nerosnerosSkrevet 29/04-08 12:08, rettet 29/04-08 12:11 
Så fik jeg det hentet i Blockbuster. Nu kan jeg slappe helt af.
Bashful Neophyte
King ChaosKing ChaosSkrevet 29/04-08 12:20 
Beano>
Så er Palle's anmeldelse oppe på TDC Spil... 10/10 ;)

Var nu oppe 22:40 i går ;)
BeanoBeanoSkrevet 29/04-08 13:05, rettet 29/04-08 13:06 
Konsolkongen>
Det er fandeme heller ikke i orden. Og som om det ikke er nok så står der på bagsiden af coveret at spillet understøtter 1080p.

Enig enig. Der står faktisk 1080p bagpå på æsken. bah!

Syntes PS3 udgaven er ret jaggy - hvis det kører i lavere opløsning kan det være en del af forklaringen. Ikke imponerende.
KalicolaKalicolaSkrevet 29/04-08 13:38, rettet 29/04-08 13:41 
når jeg lige er kommet mig over min hype, så vil jeg lige tilføje at spillet er mega mudret. Alt hvad der er længere væk end 20 meter står og jigger og flimrer, og det trækker ret meget ned i min grafiske vurdering.

På den anden side så er det revolutionerende når man skubber til folk med sin bil. De tager fra på køleren, og prøver at holde ballancen, og de reagerer meget dynamisk alt efter hvor de bliver skubbet fra. Efter at have smidt en mand ud af en bil og jeg havde sat mig ind igen, så nåede billisten lige at tage fat i dør håndtaget inden jeg kørte, og han holdte sgu fast, så han blev slæbt nogle meter hen ad vejen inden han gav slip igen. Det er fandme fedt :)
For The Love Of The Game
PlaykidPlaykidSkrevet 29/04-08 13:44 
Det endte med at jeg ikke fik købt spillet i går aftes, da jeg blev i meget dårligt humør. Dog var det måske til det bedste, for det ser ud til kø'erne var forholdsvist lange.

Har så hentet spillet nu, det glæder jeg mig lidt til at spille senere på aftenen.
Spiller nu: Halo 3
DommergaardDommergaardSkrevet 29/04-08 13:52 
Jeg har lige pause i Merlin lige nu! Vi solgte stortset alle vores kopier af spillet på 20 min! :)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 29/04-08 13:57 
Jeg har fået dannet mig et par indtryk efter nogle timer. Spillet har bestemt ikke nået 10/10 i min bog endnu, da flere fejl allerede er tydelige. Kameraet opfører sig temmelig underligt til fods, når man forsøger at dreje det i starten, laver det et voldsomt udsving, det samme er tilfældet med Nikos bevægelser - jeg mistænker at der er taget højde for slør i de analoge sticks i begge udgaver af spillet.

Jeg er også vældigt imponeret af spillets fysik, som er yderst realistisk. Dog opfører alle billister sig stadig som om du ikke eksisterer i trafikken. De tager ikke højde for din tilstedeværelse i et kryds eller noget lignende, og holder ikke tilbage.

Jeg er heller ikke helt tilfreds med de enkelte cut-scenes. WARNING: MINISPOILER AHEAD:

Da Niko kører en billist af vejen i en af missionerne, sidder billisten i den efterfølgende cutscene stille og roligt bag rattet, med hænderne på det, og taler med Niko. Hvorfor hiver Niko ikke billisten ud af bilen og smækker ham op af siden på den?

SPOILER SLUT

Ellers er jeg ganske tilfreds med manuskriptets kvalitet.

Modsat Darknon synes jeg faktisk at spillet håndtere forgrund og baggrund rigtigt flot, kan selvfølgelig have noget at gøre med mit fjernsyns størrelse. Jeg husker hvertfald et scenarie hvor jeg kom kørende med Liberty City broen i baggrunden - smukt!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
DarkbeatDarkbeatSkrevet 29/04-08 15:22 
Herold>
Kæft der var mange mennesker i Blockbuster Valby :!

Nåh var du også dernede? Jeg syntes ikke det var så slemt igen...
dRxLdRxLSkrevet 29/04-08 15:55 
Jeg så Anders Lund Madsen i blockbuster ved Trianglen på Østerbro :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
King ChaosKing ChaosSkrevet 29/04-08 17:59 
Årh, måske var han ved at leje en film... eller...
HeroldHeroldSkrevet 29/04-08 19:00 
Darkbeat>
Nåh var du også dernede? Jeg syntes ikke det var så slemt igen...

I forhold til hvad jeg havde regnet med i en videoudlejningsbutik, så var det mange :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CoreCoreSkrevet 29/04-08 19:03, rettet 29/04-08 19:07 
Jeg syntes bestemt ikke, at jeg efter mit førstehåndsindtryk er særligt imponeret. Jeg syntes persongalleriet mildest talt er røvsygt. Kontrollen tungere og mere klodset end før. Bilfysikken dårligere end i alle forgængerne, og jeg bryder mig slet ikke om spillets rustrøde efterårslook (eller som Seventhsun nævnte "mørke udseende"). Derudover syntes jeg ikke at det grafisk er særlig pænt.

:(
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 29/04-08 19:08, rettet 29/04-08 19:09 
Nogen her der har oplevet at spillet fryser?

Rapporter om problemet på både PS3 og 360 men har ikke selv oplevet det.

"Rockstar Support: No Clue GTA Freeze Fix in Sight "
BeanoBeanoSkrevet 29/04-08 19:14, rettet 29/04-08 19:15 
@Core og SeventhSun: Prøv at justere på contrast og brughtness inde i spillet. Det syntes jeg hjælper gevaldigt på det.
Heller ikke spor imponeret af grafikken selv når man tager forbehold for scope og hvad der ellers sker. Syntes næsten Crackdown var pænere - det kørte ihvertfald langt mere smooth uden jaggies.

Men den måde spillet "simulerer" man er fuld, er alt for godt lavet :)
CoreCoreSkrevet 29/04-08 19:33, rettet 29/04-08 19:34 
Det er (for mit vedkommende) ikke billedet der er for mørkt. Det er hele "designet". Mørke bygningsfacader, skyggelagte gader, trist gråbrun efterårs-farvepalette og mærkelige grå ansigter...næh hov vent, den sidste skulle vist forestille skægstubbe.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
tmliljatmliljaSkrevet 29/04-08 19:51 
Beano>
Men den måde spillet "simulerer" man er fuld, er alt for godt lavet :)

Nej, man kan vel sige, at Max Payne ikke har levet forgæves...
ElgenElgenSkrevet 29/04-08 19:52 
GTA IV / Online på min Live-venneliste - raten er lige nu 15/21 };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
HeroldHeroldSkrevet 29/04-08 20:08 
Min er 100% af dem der er online :D

Jeg læste også at de var klar på ekstra tryk online - større end med Halo 3 og Call of Duty 4. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PlaykidPlaykidSkrevet 29/04-08 21:17, rettet 29/04-08 21:18 
På min er det 13/6.
Sidste halvdel spiller Halo 3 :)

Edit: Lige på nær en der sidder i Dashboard ;)
Spiller nu: Halo 3
BeanoBeanoSkrevet 29/04-08 21:28 
Herold>
Jeg læste også at de var klar på ekstra tryk online - større end med Halo 3 og Call of Duty 4. :D

Ikke alle der har været lige så godt forberedt :!

"GTA IV online is down"
DommergaardDommergaardSkrevet 29/04-08 21:48 
Efter en lang dag på arbejdet, så kan jeg kun konkludere det samme som andre spilsites også har offentliggjort. PS3-versionen sælger meget bedre end 360-versionen! :) Vi besluttede os for at sætte en streg hver gang der kom en ind og spurgte efter spillet. Vi endte med at have 32 der måtte gå forgæves efter spillet! :o

Ved ikke om spillet er overhyped, men synes absolut ikke at det er en 10/10 so far. Måske skal jeg bare have spillet det noget mere. Det er da fedt nok og der er flere nye elementer i det, men det vil jeg ikke komme ind på nu! :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/04-08 22:02, rettet 29/04-08 22:03 
Jeg havde fornøjelsen af at skulle ringe til alle de kunder der havde bestilt PS3 versionen men som ikke kunne få den. Vi havde fået 15 eksemplarer og der var 50 bestillinger (lidt flere end 360 versionen). Heldigvis var folk meget forstående og selvom de blev skuffede blev ingen af dem sure. Vil endda mene af et par lød glade, men jeg er også utrolig flink i en telefon :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
CoreCoreSkrevet 29/04-08 22:07, rettet 29/04-08 22:09 
Indrøm det. Du har brugt dine velsmurte talegaver, til at overbevise dem om at GTA-serien slet ikke er værd at blive skuffet over. Så nu kommer hele holdet ned og køber en til lejligheden sammenkogt Viking+Sega Mega Drive Collection-bundle i stedet.

Er jeg den eneste der er voldsomt skuffet over musikken i GTAIV?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
dRxLdRxLSkrevet 29/04-08 22:11 
Jeg er ikke blevet grebet af noget af musikken endnu, men har også mest hængt ud i satirekanalerne =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
WehnerWehnerSkrevet 29/04-08 22:11 
Herold>
Jeg læste også at de var klar på ekstra tryk online - større end med Halo 3 og Call of Duty 4. :D

Gawd, kan det passe?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 29/04-08 22:20 
Jeg synes også det lyder voldsomt. :S Især fordi det ikke er lige så gearet til multiplayer som de to andre.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 29/04-08 22:21, rettet 29/04-08 22:21 
Jeg synes BEAT radiostationen spiller noget herligt stemningssættende musik, hvis man som jeg mener at gangsta' rap og det øst-europæiske folkefærd hører uadskilleligt sammen :) Jeg holder ganske vist meget af det der hep-håp, men langt det meste den nævnte station spiller, er af høj kvalitet.

Som jeg kommer længere og længere i spillet, undrer det mig mere og mere, at så mange sites har givet spillet 10/10. GTAIV er godt, men det indeholder en hel del fejl, især på den grafiske front. Set i et større perspektiv kan det undre mig at Saints Row blev lynchet for sine grafiske bugs (som jeg personligt ikke så noget til, de 20 timer jeg brugte i selskab med det), når GTAIV blot får et "der er lidt problemer, men ikke noget man lægger mærke til", selvom dette spils problemer er langt mere kroniske (Jo! Man kan sagtens gradbøje kronisk). Natural selection i guess...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
dRxLdRxLSkrevet 29/04-08 22:26 
Hvilke grafiske fejl tænker du på? Det eneste der har generet mig er at jeg synes at vandet kan være lidt grimt. Der er også enkelte situationer med kropsdele der går igennem døre der åbner sig, men det kan jeg sagtens leve med.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
595 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig