X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GTA IV-tråden


Svar
SephirothSephirothSkrevet 02/08-07 23:12, rettet 02/08-07 23:13 
Ikke fordi der er mangel på store spil dette efterår, men det kommer nu alligevel som en overraskelse. Og det bliver næppe den første store udgivelse, der rykkes til næste år.

Link
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
595 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 28/04-08 14:44 
Jeg er rimeligt sent med på konsolræset så jeg har indtil nu kun spillet PC versioner af GTA spillene og der var ikke rigtig nogen tekniske hængepartier dér.... Derfor kan det måske godt være at jeg bliver lidt skuffet med GTAIV men lad os nu se.
jaesjaesSkrevet 28/04-08 14:48 
SeventhSun>
Skal vi ikke blive enige om, at dem der ikke synes at GTA III, VC og SA var noget særligt, nok heller ikke vil blive imponerede over IV?

Det er meningsløst at diskutere hvor mange fejl der var i de gamle spil.

Naturligvis er det ikke meningsløst - det er jo ikke alle problemerne, som har været noget med teknik at gøre, gameplay-mæssige mærkværdigheder sås jo også.

Så derfor er svaret på dit første spørgsmål vel også 'nej' ;)
KTCKTCSkrevet 28/04-08 14:53, rettet 28/04-08 14:54 
Argh, nu fik spillet endelig has på mig med sin hype. Jeg var ret glad for GTA III, og Vice City blev jeg da også godt tilfreds med, da jeg endelig gav det en chance, men San Andreas har endnu ikke fanget mig.

Så hører man alt hypen om denne her, alle 10-tallerne, bowling, den foregår i Liberty City, og efter at have set lidt film og videoreviews, er jeg desværre blevet hooked. Damnit, men det er da altid noget at jeg havde planlagt at skulle have det alligevel...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
fumfumSkrevet 28/04-08 15:08 
Og så til 400.- i elmutanten. Jeg hopper også på vognen imorgen.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/04-08 15:14 
Det er vel ikke så underligt at mange "almindelige" mennesker synes at alt under karakteren ni (på en ti-trins skala) er lavt - mange sider bruger jo reelt kun de fem øverste trin (nogen kun de tre). Så når der lyder et rama-skrig over en karakteren 8.8 på IGN's skala, har IGN kun sig selv at takke (og mange af deres kolleger på de andre sites).

Det høje karaktergennemsnit kan selvfølgelig have noget at gøre med at der kommer færre dårlige titler - ofte synes jeg dog, at netop IGN giver et helt point højere end hvad jeg, ville have vurderet spillet til, ligesom Gametrailers som regel også er alt for flinke, især i forhold til hvilken kritik der speakes hen over anmeldelsen.

Grand Theft Auto III var noget særligt. Selvom det aldrig fangede mig hundrede procent, kan jeg sagtens objektivt se spillets kvaliteter, og at det har betydet meget for mediet generelt. Omvendt er det også nemt at få øje på spillets svagheder og underlige designvalg - ting som styringen til fods har endda plaget serien lige siden det allerførste spil.

Angående et Bluetooth headset, regner jeg selv med at investere i MGS4 headsettet, som kan ses på linket herunder.

Noget helt andet: Jeg var på rundtur omkring rosengårdscentret i dag, for at finde en kopi af GTAIV. Det lader dog til, at distributøren har haft alle i kraven, da alle jeg spurgte informerede mig om, at spillet først udkom i morgen. Imponerende! Det plejer som regel at være muligt at finde mindst en enkelt forretning, der har forbrudt sig imod udgivelsesdatoen.

It's real...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 28/04-08 15:28, rettet 28/04-08 15:28 
Echelon VI>
Angående et Bluetooth headset, regner jeg selv med at investere i MGS4 headsettet, som kan ses på linket herunder.

Ser også nice ud - minder lidt om MS's 360 wireless headset (ude-på-øret højtaler, øre-bøjle) :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 28/04-08 15:35 
Nuij det er lækkert det MGS4 headset.
Jeg tror også jeg venter til det kommer med at skaffe mig et bluetooth headset.
BeanoBeanoSkrevet 28/04-08 15:37 
Kotaku anmelder GTA4 anmeldelserne... ja det' ik' engang løwn!

"GTA IV Reviews: An Exercise In Hyperbolism"
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/04-08 15:39, rettet 28/04-08 15:43 
Jeg håber hvertfald på at det reelle produkt, er lige så lækkert som de renderede billeder, og selvfølgelig at lydkvaliteten er god.

Edit: Beano
Frankenreviewet er jo fuldstændig ubrugeligt. Manden trækker point fra så snart en anmelder kritisere spillet, eller giver det mindre end fuld point. Ligegyldigt må man sige, for ikke at nævne ordet "barnligt"...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SeventhSunSeventhSunSkrevet 28/04-08 15:51 
Beano>
Kotaku anmelder GTA4 anmeldelserne... ja det' ik' engang løwn!

Det er sgu meget sjovt.

"Best review ever" :-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 28/04-08 15:54 
jaes>
Så derfor er svaret på dit første spørgsmål vel også 'nej' ;)

Jeg tror du misforstår mig lidt.

Min påstand er, at hvis ikke man var vild med stilen i de gamle spil, så vil bedre grafik og tildels forbedret gameplay næppe omvende tvivlere til fans.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
jaesjaesSkrevet 28/04-08 15:57 
Sådan er det jo ved alle spil, og så forstår jeg ikke rigtigt motivationen for din kommentar, men lad det bare ligge :)
BeanoBeanoSkrevet 28/04-08 15:59 
@Echelon VI: Deres anmeldelse-af-anmeldelse skal vist bare tages som "gas" ;)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/04-08 16:04 
Jeg er ikke familiær med frankenreviews, så det kan meget vel være. Sådan går det når humoren er subtil :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/04-08 16:08 
Første danske anmeldelse?

Gamesector følger trop...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KalicolaKalicolaSkrevet 28/04-08 16:16 
Jeg har aldrig rigtigt brudt mig om de forrige gta spil. har syntes de var grimme, med dårlige animationer, og elendig styring, og specielt explosionerne syntes jeg var pinligt grimme.
GTA4 ser ud til at rette disse ting. Med en flot grafik ad den type spil. Animationerne ser gode ud, og implementeringen af endorfin gør at det ser overdrevet godt ud når man dræber fjender. Fysikken og styringen af biler ser også rigtigt godt ud, med go vægt og lækker fornemmelse af støddæmpere. Eksplosionerne ser super super sweet ud, måske de flotteste eksplosioner jeg endnu har set, med lækker glow, kamera shake, lækker røg, og lyd. Alle disse ting har været ikke esisterende i de gamle spil, og nu har de ting så fået opmærksomhed og er kørt helt til tops. Derfor er jeg med på hypen, til trods for at jeg ikke bryder mig om de gamle spil.
For The Love Of The Game
McBrainMcBrainSkrevet 28/04-08 16:17 
gamereactor var meget tidligt ude. Ca. 30 min efter 18.00 mener jeg.
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/04-08 16:21 
Darknon>
Animationerne ser gode ud, og implementeringen af endorfin gør at det ser overdrevet godt ud når man dræber fjender.

Kommmer spillet med ampuler fyldt med endorfin? Så kan jeg godt forstå at alle giver det 10/10. Glæden vil ingen ende tage :D
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
jaesjaesSkrevet 28/04-08 16:34 


Rockstars er jo til endorfiner, eufori og vrede :)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/04-08 16:36 
Oh, jeg har kun hørt om Euphoria - Eufori og endorfiner hænger åbenbart lige så meget sammen i GTAIV, som i den virkelige verden :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HeroldHeroldSkrevet 28/04-08 16:48 
Ham der Xboxleif har også sin anmeldelse oppe.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 28/04-08 16:57 
Jeg forholder mig ekstremt kritisk til alle de perfect scores.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
HolisticHolisticSkrevet 28/04-08 17:03 
Jeg fik mit i formiddags.... Nøj det er godt, det starter lidt sløvt, men nu her 5 timer inde i spillet er det monsterfedt.
Hele stemningen og historien tager mere og mere til og man bliver langsomt suget ind.
Grafikken er god, ikke Gears Of war osv. god, men den er god og den har straks den der GTA feel over sig.
Alt i alt er det bare mere af samme skuffe, men damn de gør det godt ;)
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 28/04-08 18:09 
Har EB midnatsåbent i Aalborg storcenter?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/04-08 18:22 
Nogen der ved om GAME inde i Odense centrum har midnats åben, og om der i det hele taget er noget andet hente, for andre end pre-order kunderne?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 28/04-08 18:49 
Er der nogen som ved om det er for real at den Blockbuster nede ved Vesterbrogade 84 i Kbh har midnatsåbent og sælger spillet der? Jeg tænker nemlig på om man skulle begive sig ud på de sene aftentimer. Gider bare ikke stå i kø...!
Bashful Neophyte
PlaykidPlaykidSkrevet 28/04-08 19:01 
Jeg fandt disse informationer - (http://www.blockbuster.dk/Lige_nu_nyhed-136.aspx?PID=293&NewsID=76415)

Grand Theft Auto 4 midnatsåbent (28. april 2008)

Grand Theft Auto (GTA) 4 har `release` på tirsdag den 29. april 2008. I denne fantastiske anledning åbner vi dørene den 28. april kl. 23.59 i følgende af vores butikker, så du kan få spillet før alle andre (bemærk begrænset antal):



* Fredericia (Danmarksgade 15)
* Holstebro (Enghaven 6)
* København K (Frederiksborggade 22 ved Nørreport St.)
* København V (Vesterbrogade 84)
* København Ø (Trianglen 2-4)
* Nakskov (Tømmergade 10)
* Odense C (Østre Stationsvej 27)
* Roskilde (Støden 5-7)
* Rønne (Store Torvegade 24)
* Skive (Brogårdsgade 6)
* Valby (Toftegårds Allé 9A)


Så det kunne da godt lyde sådan, overvejer også selv at finde en midnats åben butik, Kbh ligger bare ret langt væk, og jeg gider heller ikke stå i kø.
Spiller nu: Halo 3
nerosnerosSkrevet 28/04-08 19:15, rettet 28/04-08 19:16 
Hmm! Tak for det. Jeg tror sku jeg tager chancen og drøner der ind. Hvis køen er for voldsom smutter jeg hjem igen og prøver ude på fisketorvet i frokostpausen imorgen istedet ;-)
Bashful Neophyte
PlaykidPlaykidSkrevet 28/04-08 19:39 
Er der tilgengæld nogen der ved om Game har midnatsåbent, helst omkring nordsjælland? :)
Spiller nu: Halo 3
dRxLdRxLSkrevet 28/04-08 19:57 
Bonzini>
EB games har bytte tilbud 3 gamle spil for gta 4 + 100 kr. i gavekort..

Haha, den eb-games deal var alt for god! Gik derind fandt 6 af deres brugte spil til 100 kroner stykket købte dem og indleverede dem igen, til gengæld for 2*GTA IV preorder og 2*100 kroners gavekort.
Nyt GTA IV til 200kroner stykket, så kan det vidst ikke gøres meget billigere?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
PapandPapandSkrevet 28/04-08 20:02 
Echelon VI>
Nogen der ved om GAME inde i Odense centrum har midnats åben, og om der i det hele taget er noget andet hente, for andre end pre-order kunderne?

Vi har selvfølgelig midnats åben.

Vi er fuldt booket op på PS3. Har en meget lille håndfuld til Xbox 360.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
nerosnerosSkrevet 28/04-08 20:10 
Jeg har ikke preordret noget som helst, men er det et problem hvis man skal i blockbuster iaften eller gamestop og Game butikkerne imorgen?
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 28/04-08 20:34 
Kotaku sammenligner 360 og PS3 versionen.

360 versionen har lidt bedre framerate, mens PS3 versionen (pga. HDD install) har mindre pop-in. Grafikken er, ifølge Kotaku, identisk på de to versioner.

Så det må være op til ens præferencer (bl.a. Online integration, DLC, kontroller type, achievements o.a.) om man skal vælge den ene version frem for den anden.

Kotaku: Which Version Of GTA IV Should You Buy?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 28/04-08 20:51 
Blockbuster Valby havde 20 til 360 tilbage for tre timer siden, dog til 499,- Man kan se dem fra disken af, men man må ikke få dem med :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 28/04-08 20:53, rettet 28/04-08 20:54 
@Palle: Allerede posted længere oppe :)

Men bl.a. 1UP støtter dog IGN's udmelding - så jo, de to versioner må være meget tæt på hinanden når der kan være uenighed om det på den måde. Man går vist ikke galt i byen med nogen af dem ;)
nerosnerosSkrevet 28/04-08 21:09 
Herold>
Blockbuster Valby havde 20 til 360 tilbage for tre timer siden, dog til 499,- Man kan se dem fra disken af, men man må ikke få dem med :(

Hvad med PS3 titlerne?
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 28/04-08 21:15 
Dem spurgte jeg ikke om. De har iøvrigt prisgaranti ifølge deres skilt.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 28/04-08 21:29 
Jeg har hørt rygter om at der er sendt betydeligt færre PS3 udgaver ud til butikkerne i forhold til 360 (en faktor 1:6 eller lign). Nogen "butiks-nørder" herinde som kan bekræfte eller afvise det?
KeenKeenSkrevet 28/04-08 21:29, rettet 28/04-08 21:30 
Papand>
Vi har selvfølgelig midnats åben.

Vi er fuldt booket op på PS3. Har en meget lille håndfuld til Xbox 360.

er det sådan at du kan lægge en 360'er til side til mig? :)

elles kan man sku næsten lige så godt købe det i blockbuster, når det nu er lige på den anden side af vejen hvor man bor, hvis de har nogle tilbage...
PapandPapandSkrevet 28/04-08 21:42, rettet 28/04-08 21:42 
Til Beano:

Cirka dobbelt så meget Xbox 360 hos os. Vi har kæmpe kø til næste levering på PS3.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
PapandPapandSkrevet 28/04-08 21:46 
Keen>
Papand>
Vi har selvfølgelig midnats åben.

Vi er fuldt booket op på PS3. Har en meget lille håndfuld til Xbox 360.

er det sådan at du kan lægge en 360'er til side til mig? :)

Vi er dybt presset. Køb den i Blockbuster - ellers ring på 66114439 og så skal jeg tjekke listerne igennem efter et sidste håb. :)
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
KeenKeenSkrevet 28/04-08 21:51 
du tager jo ikke telefonen :P
PapandPapandSkrevet 28/04-08 21:55 
Jamen jeg står da heller ikke i butikken 2 timer før.. :D Ring kl 23:45, så kigger jeg på det.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
dRxLdRxLSkrevet 28/04-08 21:55 
Fuck det, jeg kan ikke vente til EB-games får næste sending. Har lige aftalt med 2 kammerater at de tager mine 2 forudbestilte kopier når de kommer (det er alligevel de to jeg helst vil spille online med) og så smutter jeg sgu i den nærmeste blockbuster! =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KeenKeenSkrevet 28/04-08 21:57 
Papand>
Jamen jeg står da heller ikke i butikken 2 timer før.. :D Ring kl 23:45, så kigger jeg på det.

hvad er det for noget lousy kunde service :P
IqonIqonSkrevet 28/04-08 22:02 
Kan man tage en Elgiganten-avis med ned til en Blockbuster kl 24 og dermed købe spillet til 400 kr., jævnfør den prisgaranti Herold nævner de reklamerer med?
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
BeanoBeanoSkrevet 28/04-08 22:03 
@Papand: Ok, det lyder også mere realistisk :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 28/04-08 22:07 
Jeg har lige været i Blockbuster i Valby her 5 minutter i lukketid og reserveret mig en kopi (PS3). De havde da nogen stykker tilbage til begge konsoller men ikke så mange at de regnede med at der ville være til alle men jeg tror godt du kan nå at få dig en kopi hvis du stiller dig i kø dér
FourDFourDSkrevet 28/04-08 22:29 
Jeg bor liiige ved siden af den Blockbuster ved Nørreport, nærmest ovenpå den. Jeg havde egentligt tænkt mig at sikre mig et billigt eksemplar i El-d-o-DOUBLE-G-iganten i morgen, meeeeen... Det er jo ikke til at holde ud, når det bliver solgt lige under mig :D
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
nerosnerosSkrevet 28/04-08 22:41 
Heldige rad ;-)

Jeg synes det virker håbløst at gå ud nu så jeg vil gå på jagt imorgen istedet. Så må man håbe der er nogle PS3 titler tilbage...?
Bashful Neophyte
595 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig