X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GTA IV-tråden


Svar
SephirothSephirothSkrevet 02/08-07 23:12, rettet 02/08-07 23:13 
Ikke fordi der er mangel på store spil dette efterår, men det kommer nu alligevel som en overraskelse. Og det bliver næppe den første store udgivelse, der rykkes til næste år.

Link
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
595 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Svar
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/04-08 19:46 
Som anmeldelserne tikker ind, bliver jeg mere og mere nervøs for at de elementer som efter min mening absolut SKULLE være i orden i det næste GTA, ikke er det :s Jeg taler selvfølgelig om frameraten og styringen (under gun and run sekvenserne osv.) - Særlig Eurogamers anmeldelse gjorde mig nervøs.

Jeg skal nu nok alligevel have det på tirsdag (hvis det da er muligt), men jeg er nervøs for at blive skuffet, netop som hypen for alvor har sat sig i mig.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HeroldHeroldSkrevet 27/04-08 20:01 
Konsolkongen>
Jo Morten er på pletten natten til tirsdag. Jeg er der heldigvis ikke :D Skal dog desværre arbejde om eftermiddagen. Suk, det bliver bare lutter sure kunder der ikke har været ude tids nok til at sikre sig et eksemplar.

Så går man da bare ned i Elmutanten, hvor de sikkert har nok.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 27/04-08 20:17, rettet 27/04-08 20:29 
Kotaku's ret overfladiske anmeldelse men intressant nok at læse at alle ikke HELT er faldet på halen over spillet... selv om de et meget positive.

http://kotaku.com/384421/grand-theft-auto-iv-review-life-liberty-city-and-the-pursuit-of-happiness


Så sammenligner de også de to versioner og deres observationer er ikke helt det samme som IGN's - framerate og AA påstår de er en smule bedre på 360. Forvirret nu?

http://kotaku.com/384422/which-version-of-gta-iv-should-you-buy-we-compare-the-ps3-and-360-versions


GameDaily : 10/10

http://www.gamedaily.com/games/grand-theft-auto-iv/xbox-360/game-reviews/review/5925/2017/


Game Informer : 10/10

http://gameinformer.com/NR/exeres/630B1519-0D36-4DF4-B103-E2C92A152A98.htm


1UP : A+

http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3167589&p=37


Team Xbox: 10/10

http://reviews.teamxbox.com/xbox-360/1501/Grand-Theft-Auto-IV/p1/


GameSpy : 5/5

http://xbox360.gamespy.com/xbox-360/grand-theft-auto-4/869689p1.html
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/04-08 20:28 
Herold>
Så går man da bare ned i Elmutanten, hvor de sikkert har nok.

Sådan en er der ikke i Svendborg.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HyakotakeHyakotakeSkrevet 27/04-08 22:27 
Uhoh, et "officielt" brev fra Rockstar om at alle butikker må begynde at sælge før dato. Hvis det er en "fake" er der nok nogen der bliver sagsøgt for milliarder! Og jeg mener bogstavelig talt "milliarder"!

"As you may have heard..."
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/04-08 22:31, rettet 27/04-08 22:33 
Det er gammelt nyt. Brevet var fake, og et forsøg på at få hollandske spil-forhandlere til starte salget tidligt. Rockstar har benægtet alt.

fake...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 27/04-08 22:41, rettet 27/04-08 22:42 
Konsolkongen>
Sådan en er der ikke i Svendborg.

Så tag en bus til Odense ;-)

Jeg kan snart ikke vente mere lad nu bare neros få fat i det spil.

Bare det snart bliver tirsdag :D
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 27/04-08 22:50, rettet 27/04-08 22:50 
Gametrailers 9.8

http://www.gametrailers.com/player/33327.html?type=
nerosnerosSkrevet 27/04-08 22:54, rettet 27/04-08 22:55 
Det IGN review er da ret sygt! Jeg mener 10 hele vejen? Glæder mig til at høre hvad folk herinde mener om det når det rigtig kommer igang.
Bashful Neophyte
FourDFourDSkrevet 27/04-08 23:09 
Medmindre der er tale om den største andmelderbestikkelse nogensinde, tror jeg snart ikke, at der kan være tvivl om det.
GTA 4 er et spil man nok gør sig klogt i ikke at gå glip af... :)
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/04-08 00:06 
Hvor lidt jeg så end brød mig om San Andreas så var GTA III for mig et ret godt spil. Det jeg har set fra IV'eren minder meget om det hvilket tænder mig lidt. Jeg anskaffer det nok engang når vi får flere PS3 kopier hjem, eller hvis det bliver slået fast at 360 versionen er bedst.

Jeg nægter dog at tro at GTA konceptet nogensinde kan blive 10/10, selv Zelda har en bedre chance i min bog. Men et solidt 7-8/10 spil ville bestemt ikke være dårligt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 28/04-08 03:19, rettet 28/04-08 03:20 
Jeg er helt ærligt stadigvæk skeptisk også men nu er jeg blevet ret hypet efter jeg har fået min bekræftelse fra Amazon om at det er sendt... Så må vi håbe at Deutche Post World Net ikke er så langsomt som de siger (de foreslår at det bliver leveret 5 maj :< )
Alf81Alf81Skrevet 28/04-08 04:51 
Konsolkongen>
Men et solidt 7-8/10 spil ville bestemt ikke være dårligt :)

Jeg prøver virkelig at tie stille i hele denne vilde verden, men hvis du vil kunne komme til at give GTAIV 7-8/10, kom jeg aldrig mere på P:R.
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 28/04-08 08:11, rettet 28/04-08 08:12 
Ja en 7-8/10 i karakter ville nok være en underdrivelse, men lad os nu se hvad den kære Konsolkongen siger til det. Alf81 du må da ikke forlade P:R..!

Der skulle være ret mange forskellige multiplayer options online, men det som kan få min kæbe til at falde på gulvet er, at man bare kan springe op til 16 spillere (tror jeg) ind i Liberty City og så er det op til hver enkelt spiller hvad man vil fortage sig er noget jeg tror bliver så vildt. Jeps jeg er græbet af hypen nu :-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 28/04-08 08:41, rettet 28/04-08 08:41 
Umiddelbart synes jeg ikke nogen af de andre GTA-spil, har været så meget værd som hypen gør det til, så jeg tror ikke 7-8/10 er en underdrivelse, men nu må vi jo se hvad det har at byde på. 8/10 er stadig en ret god score.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 28/04-08 08:53 
Helt enig. Jeg forventer heller ikke det perfekte spil som de 10-taller kan give opfattelsen af, bl.a. IGN skriver også at spillet ikke er perfekt. Men et 8-9 tal er "fint nok" for mig :)
nerosnerosSkrevet 28/04-08 09:03 
Hvis jeg skal være helt ærlig har jeg heller ikke stået på hovedet over de 3 andre spil i serien, men det betyder nu ikke at jeg ikke godt kan forstå hypen omkring det for det ser og lyder virkelig godt denne gang.
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 28/04-08 09:30, rettet 28/04-08 09:30 
Faldt i går aftes over følgende der viser pop-up/draw-in i GTA4...

GTA IV-tråden

GTA IV-tråden
QQSkrevet 28/04-08 09:30 
10/10 kan jeg godt som Overall karakter acceptere fra IGN, men at de giver 10 i alle deres underkarakterer, er direkte useriøst. Især når de selv fortæller at Overall karakteren ikke er et gennemsnit og i den skrevne anmeldelse nævner at spillet ikke er perfekt.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
nerosnerosSkrevet 28/04-08 09:56 
Synes jeg også er lidt mærkeligt :-/
Bashful Neophyte
QQSkrevet 28/04-08 10:05 
Karaktergivningen i Soul Calibur reviewet fra 1999 er væsentlig mere brugbar.

IGN Soul Calibur 10/10
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
Alf81Alf81Skrevet 28/04-08 10:34 
neros>
Alf81 du må da ikke forlade P:R..!

Det var nu også lidt ment som en joke... Men at forestille sig en så kritisk person som Martin give GTA IV 8/10, ville gøre mig decideret bange.
Ting om dét og pis.
BeanoBeanoSkrevet 28/04-08 10:36 
8/10 er jo stadig en god score ... hvis man bruger hele skalaen som vi jo gør ;)
nerosnerosSkrevet 28/04-08 11:16 
Tror jeg bruger den skala som hedder neros-skalaen så ;-)
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 28/04-08 11:27 
Jeg tror Alf mener, at et 7/8-tal fra Konsolkongen er meget højt til et spil som GTA IV og ikke lavt, har jeg ikke ret Alf?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 28/04-08 11:33 
Med mindre man selvfølgelig spiller et blå pindsvin i Liberty City, og radiostationerne udelukkende spiller Linkin Park!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 28/04-08 11:36 
LOL.... 12/10 score fra KK helt sikkert :)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 28/04-08 11:58 
Bah, GTAIV? Jeg har alt for travlt med at spille Beowulf til at bekymre mig om den slags såkaldte "AAA"-titler :-)
KalicolaKalicolaSkrevet 28/04-08 12:22 
Hyakotake: Hvor er det smukt sagt :)
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 28/04-08 12:24 
Beano>
LOL.... 12/10 score fra KK helt sikkert :)

Ja, det sætter betegnelsen "kritisk gamer" lidt på spidsen, gør det ikke? Jeg tror bare han er stædig, og ikke kan lide spil. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SeventhSunSeventhSunSkrevet 28/04-08 12:52 
Nu er jeg ikke den store fan af PlayStation, så selvfølgelig er jeg farvet, men hvis man tager hvad der står om DLC i Edge for gode varer, så er 360 versionen da et must.

Og så voicechat i multiplayerdelene :-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
King ChaosKing ChaosSkrevet 28/04-08 12:54 
Nej, det er en fejl... de mener "voice-hat". :D
HyakotakeHyakotakeSkrevet 28/04-08 12:58 
Følger den der voice-hat med i Collector's Edition? Jeg tror jeg skal have Quilted Collector's Edition så...
BeanoBeanoSkrevet 28/04-08 13:03, rettet 28/04-08 13:06 
Der er selvfølgeligt voice chat i PS3 versionen også... en voice hat må man selv strikke ;)

Grand Quilt Auto in-game footage
WehnerWehnerSkrevet 28/04-08 13:07 
Nu siger du godt nok "selvfølgelig"... men det er da fint, at det er der :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 28/04-08 13:10, rettet 28/04-08 13:11 
Skrev "selvfølgeligt" fordi PS3 versionen nok ville være blevet slagtet hvis det ikke havde været der :)

Men jo der findes desværre for mange PS3 spil der ikke har det.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/04-08 13:12 
Herold>
Ja, det sætter betegnelsen "kritisk gamer" lidt på spidsen, gør det ikke? Jeg tror bare han er stædig, og ikke kan lide spil. :D

Jeg er nok bare en af de få herinde der formår at bruge skalaen rigtigt og ikke bare slynger 10/10 vurderinger afsted til højre og venstre.

GTA III var ret godt da det udkom men i dag ville det ikke opnå en højere vurdering end 6/10 fra mig, thi der er simpelthen ALT for mange fejl i det spil. Selv hvis GTA VI er perfekt så er konceptet stadigvæk det samme, og det er altså ikke noget der fejer benene væk under mig.

Sørgeligt at man skal høre at man er urealistisk kritisk fordi man ikke rider med på hype bølgen. Jeg kan godt lide spil, men der er altså bare SÅ mange spil der er uendeligt mere interessante end GTA.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 28/04-08 13:19, rettet 28/04-08 13:20 
Konsolkongen>
Selv hvis GTA VI er perfekt så er konceptet stadigvæk det samme, og det er altså ikke noget der fejer benene væk under mig.

Har ikke fået spillet endnu så udtaler mig kun udfra anmeldelserne, men en ting som går igen i anmeldelserne er historien og karaktererne (speciel Nico) som skulle være utroligt godt skrevet og løfter spillet op på et nyt niveau og man faktisk denne gang føler noget for figurerne og historien ikke bare en en undskyldning for at kæde missioner sammen.
At de klassiske GTA elementer så også har fået et løft hjæper med til de høje scores, men det virker på mig som om den primære grund er historie og karakterer :)

Jeg forventer heller ikke noget "perfekt" spil - kun noget "meget meget godt" ;)
jaesjaesSkrevet 28/04-08 13:28 
Konsolkongen>
Selv hvis GTA VI er perfekt så er konceptet stadigvæk det samme, og det er altså ikke noget der fejer benene væk under mig.

Jeg er enig i, at serien er overvurderet, men at der skulle være noget i vejen med konceptet som sådan, kan jeg virkelig ikke se.

Anyway, Det lader til at GTA IV udligner de fleste problemer fra de tidligere spil (San Andreas har jeg dog ikke spillet nok til at sammenligne med), så måske GTA IV virkelig fortjener en høj vurdering, vi får se.
nerosnerosSkrevet 28/04-08 13:32 
Hvilke butikker har midnatsåbent her i Københavnstrup?
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 28/04-08 13:42, rettet 28/04-08 13:45 
Der er snak om GAME og Gamestop i Fields, selvom jeg synes det lyder lidt bizart. Gamestop inde på Strøget skulle vist også, og Blockbuster i Valby tror jeg også har åbent...

Edit: Følgende Ballbusters har åben:

* Fredericia (Danmarksgade 15)
* Holstebro (Enghaven 6)
* København K (Frederiksborggade 22 ved Nørreport St.)
* København V (Vesterbrogade 84)
* København Ø (Trianglen 2-4)
* Nakskov (Tømmergade 10)
* Odense C (Østre Stationsvej 27)
* Roskilde (Støden 5-7)
* Rønne (Store Torvegade 24)
* Skive (Brogårdsgade 6)
* Valby (Toftegårds Allé 9A)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
IqonIqonSkrevet 28/04-08 14:09 
Beano>
Der er selvfølgeligt voice chat i PS3 versionen også... en voice hat må man selv strikke ;)

I den forbindelse: Er der nogen der har et godt forslag til et headset, der kan bruges til PS3?
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 28/04-08 14:20, rettet 28/04-08 14:22 
Iqon>
Beano>
Der er selvfølgeligt voice chat i PS3 versionen også... en voice hat må man selv strikke ;)

I den forbindelse: Er der nogen der har et godt forslag til et headset, der kan bruges til PS3?

Well så skal det være et bluetooth headset af en art som er almindelige til mobiltelefoner. Jeg syntes det er svært at finde nogen der er komfortable for længe af gangen. De har et par stykker på gamebits hvis man vil gøre sig et indtryk over hvad der er lavet hvor der er tænkt på PS3 også.

Ud fra beskrivelserne og priserne hælder jeg selv mest til det dér Chameleon Wireless Bluetooth headset.

Mobil/PS3 headsets på Gaembeeets
DarkbeatDarkbeatSkrevet 28/04-08 14:26 
Herold>
Der er snak om GAME og Gamestop i Fields, selvom jeg synes det lyder lidt bizart.

Ja centrene plejer at lukke jo... Jeg vil gætte at EB Games på Falkonér Alle også har åbent for det plejer de at have ved den slags ting
HeroldHeroldSkrevet 28/04-08 14:29 
Ja - men der er vist noget med at EBStop har vinduer ud til, som de kan åbne. Jeg ved det ikke - jeg synes det er mærkeligt, især hvis GAME derude også har åbent - de ligger jo indadvendt...
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 28/04-08 14:31, rettet 28/04-08 14:40 
@Iqon: Det der Chameleon headset ligner meget et Madcatz headset jeg engang havde til test - noget værre lort. AVOID!

Jeg har et "Logitech Vantage USB Headset" som er ok hvis man kan leve med ledning. Har jeg også et Plantronics' bluetooth headset som er godt men ikke altid jeg lige husker at lade skidtet op ;)

Har også hørt positive ting om "Logitech Cordless Vantage Headset".
Alf81Alf81Skrevet 28/04-08 14:33 
Wehner>
Jeg tror Alf mener, at et 7/8-tal fra Konsolkongen er meget højt til et spil som GTA IV og ikke lavt, har jeg ikke ret Alf?

Jo, så ganske :)
Ting om dét og pis.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 28/04-08 14:36 
Konsolkongen>
Jeg er nok bare en af de få herinde der formår at bruge skalaen rigtigt og ikke bare slynger 10/10 vurderinger afsted til højre og venstre....

Folk tror at alt under 9/10 er lavt nu om dage. Jeg har det på samme måde som Konsolkongen men er der nogen der kan huske alt det e-drama der var da Zelda: Twilight Princess fik 8.8 af IGN?
BonziniBonziniSkrevet 28/04-08 14:38 
EBGames i lyngby plejer at have midnatssalg igennem 7/11. Halo 3 blev solgt på den måde i sin tid.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 28/04-08 14:38 
Skal vi ikke blive enige om, at dem der ikke synes at GTA III, VC og SA var noget særligt, nok heller ikke vil blive imponerede over IV?

Det er meningsløst at diskutere hvor mange fejl der var i de gamle spil.
Hele pointen er at nogen (dvs. mange) synes at humoren, stilen, historien, mulighederne, størrelsen etc. etc. kombineret gør oplevelsen bedre end de enkelte dele og især teknikken lægger op til.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
595 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig