X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GTA IV-tråden


Svar
SephirothSephirothSkrevet 02/08-07 23:12, rettet 02/08-07 23:13 
Ikke fordi der er mangel på store spil dette efterår, men det kommer nu alligevel som en overraskelse. Og det bliver næppe den første store udgivelse, der rykkes til næste år.

Link
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
595 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Svar
King ChaosKing ChaosSkrevet 26/04-08 20:56 
Konsolkongen>
Hvordan er frameraten? Hvor stabil er den, og hvad med tearing?

Følg nu med. Læs Palles anmeldelse på www.tdc.dk/spil på tirsdag :D
FourDFourDSkrevet 26/04-08 21:05 
Konsolkongen, I IGNs review bliver der nævnt at der er væsentligt færre framerate problemer og bugs end i de forrige spil.
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
GreaseballGreaseballSkrevet 27/04-08 00:43 
Skal lige høre hvor mange der er frisk på noget multi-player i GTA over LIVE I løbet af næste uge?
HeroldHeroldSkrevet 27/04-08 00:48 
Mig, sagde katten! Jeg skal ikke lave andet!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 27/04-08 00:55 
Klikkede lige på linket for at læse anmeldelsen. Syv (7) f... sider. Det er den slags, der får folk til at nøjes med at tjekke scoren.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KalicolaKalicolaSkrevet 27/04-08 01:50 
Jeg vil sige at man får meget mere ud af at læse de syv sider, end man får af deres sølle video review.
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 27/04-08 01:55 
Tilgengæld er de syv sider skrevet af en kvinde(!)...
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HyakotakeHyakotakeSkrevet 27/04-08 01:56 
Hvad med bare at spille spillet? :-) Jeg gider i hvert fald ikke LÆSE om alt det gode, der er deri... jeg vil OPLEVE det. Reviews er intet værd for mig, når det handler om spil jeg ved jeg skal have.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 27/04-08 02:05 
Hyakotake>
Hvad med bare at spille spillet? :-) Jeg gider i hvert fald ikke LÆSE om alt det gode, der er deri... jeg vil OPLEVE det. Reviews er intet værd for mig, når det handler om spil jeg ved jeg skal have.

Helt sikkert. Meeen jeg må indrømme at jeg var nysgerrig efter at høre hvad man kunne i spillet for der har jo ikke været så meget som en enkelt bid gameplay på nettet indtil der begyndte at blive leaket video fra pirater.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/04-08 05:30 
King Chaos>
Følg nu med. Læs Palles anmeldelse på www.tdc.dk/spil på tirsdag :D

Han må da kunne svare på så enkelt et spørgsmål uden at skulle spille hele spillet igennem.

Miseryu>
Konsolkongen, I IGNs review bliver der nævnt at der er væsentligt færre framerate problemer og bugs end i de forrige spil.

Det er jo er et vidt begreb. San Andreas kørte mildt sagt elendigt :) Godnat.
Spiller nu: Phantasy Star IV
King ChaosKing ChaosSkrevet 27/04-08 06:33 
Konsolkongen>

Han må da kunne svare på så enkelt et spørgsmål uden at skulle spille hele spillet igennem.


Det eneste spørgsmål han skal svare på er: "Er du snart ved at være klar med den anmeldelse!?!" :D
BeanoBeanoSkrevet 27/04-08 07:28, rettet 27/04-08 07:35 
Konsolkongen>
Han må da kunne svare på så enkelt et spørgsmål uden at skulle spille hele spillet igennem.

Han er nok bundet af en NDA lige som resten af anmelderene (bortset fra IGN). Den udløber i aften kl. 6 dansk tid så vidt jeg ved.

Ordet på gaden og IGN siger det kører rigtigt godt og betydeligt bedre end de tidligere spil, men dog stadig med enkelte dyk i frameraten til tider. Har ikke hørt om problemer med tearing.

Iflg. IGN og RockStar skulle PS3 udgaven være en smule bedre. IGN nævner bedre framerate, draw-in og AA, men kræver HDD install på 3.3GB der så også giver kortere loadtider. Xbox 360 har derimod bedre farver.

Men læs IGN anmeldelsen - det er interesant læsning og der er ingen spoilers :)
King ChaosKing ChaosSkrevet 27/04-08 08:07 
Beano>

Han er nok bundet af en NDA lige som resten af anmelderene (bortset fra IGN). Den udløber i aften kl. 6 dansk tid så vidt jeg ved.


Ja...

Beano>
Xbox 360 har derimod bedre farver.


Og Achievements... og DLC...

...men jeg tror sgu jeg skal ha begge udgaver :)
BeanoBeanoSkrevet 27/04-08 08:10, rettet 27/04-08 08:14 
King Chaos>
Og Achievements... og DLC...

Bestemt - men relaterer ikke så meget til grafikken ;)

Er der kommet info om DLC og hvad det bliver?
Nye områder, nye missioner, flere biler, antal timer, priser, etc?
King ChaosKing ChaosSkrevet 27/04-08 08:16 
Herold>
Tilgengæld er de syv sider skrevet af en kvinde(!)...

Hmmm... er det så også hende der har indtalt video reviewet? Hun lyder ret maskulin. Det er "hendes" navn der er på. Kan en mand hedde Hillary?
BeanoBeanoSkrevet 27/04-08 08:17, rettet 27/04-08 08:17 
Du tror vel ikke Hellary Clinton er en kvinde? :)
King ChaosKing ChaosSkrevet 27/04-08 08:17 
Beano>

Bestemt - men relaterer ikke så meget til grafikken ;)

Er der kommet info om DLC og hvad det bliver?
Nye områder, nye missioner, flere biler, antal timer, priser, etc?

Nej, det kan du så ha ret i...

Jeg synes de bliver ved med at snakke om at DLC ikke bare er en ny bil eller mission, men derimod større områder...
BeanoBeanoSkrevet 27/04-08 08:20 
Ok, nice nok :)

Jeg nupper PS3 versionen men kan være 360 udgiven bliver nødvendig i efteråret hvis DLC'en bliver det værd og jeg ikke har fået nok af GTA4 og Nico ;)
King ChaosKing ChaosSkrevet 27/04-08 08:25 
Beano>
Du tror vel ikke Hellary Clinton er en kvinde? :)

Næe, men hans kone er en vatpik :D

Derimod kan man læse hendes blog at hun nok er en mand

Hende Hilary Goldstein
lightyear dklightyear dkSkrevet 27/04-08 10:54 
Det sjove er at de to anmeldelser fra x 360 magazinerne skrev at der var en optional install til x 360, som skulle gøre det hele meget mere flydene til folk med harddisk, men Ign skriver intet om det, kan det være at Ign har lavet en fejl og ikke installeret i starten, eller er det de to magaziner der er helt gal på den?
are you CHICKEN?
HeroldHeroldSkrevet 27/04-08 11:32, rettet 27/04-08 11:33 
King Chaos>
Beano>
Du tror vel ikke Hellary Clinton er en kvinde? :)

Næe, men hans kone er en vatpik :D

Derimod kan man læse hendes blog at hun nok er en mand

Måske udtales det "Hi, Larry"?

Jeg tror det er en post-op transseksuel. Det er utroligt hvad nogen kvinder vil gøre for et job i spilbranchen.

Jeg har læst et sted, at der nogen mente at DLC ville være helt nye byer i stil med Vice City, meeeen den køber jeg nu ikke.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PalleJensenPalleJensenSkrevet 27/04-08 11:43, rettet 27/04-08 12:11 
lightyear dk>
Det sjove er at de to anmeldelser fra x 360 magazinerne skrev at der var en optional install til x 360, som skulle gøre det hele meget mere flydene til folk med harddisk, men Ign skriver intet om det, kan det være at Ign har lavet en fejl og ikke installeret i starten, eller er det de to magaziner der er helt gal på den?

Der er ikke install i 360 versionen.

EDIT: Eller, nu når jeg tænker mig om, er spillet faktisk længere om at starte op (omkring 1-1½ minutter ekstra) første gang du starter spillet, så det kan faktisk godt være, at den installere noget på HDD'en... (kan jeg se det nogen steder i Dashboardet? - det eneste jeg umiddelbart kan se, er savegames...)

Men det er slet ikke på PS3 niveau, hvor du kan nå at se et afsnit af Simpsons, før du kan komme i gang med at spille... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 27/04-08 11:43, rettet 27/04-08 11:45 
@lightyear dk: Det var vist en and. Har ihvertfald ikke set det nævnt nogen steder på gamefaqs.com eller i OXM anmeldelsen der blev lækket.

EDIT: Doh... too slow ;)


King Chaos>
Næe, men hans kone er en vatpik :D

I forhold til Hellary, er alle en vatpik... bare vent :)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 27/04-08 12:03 
Oh boy! Jeg håber min lokale EB ringer mig op imorgen og siger at det kan hentes ved midnat!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
BeanoBeanoSkrevet 27/04-08 13:15, rettet 27/04-08 13:17 
PalleJensen>
Men det er slet ikke på PS3 niveau, hvor du kan nå at se et afsnit af Simpsons, før du kan komme i gang med at spille... :)

Prøvet PS3 versionen og kan kommentere på forskellene (framerate, popup, AA, etc)?

Eller vil du vente et par timer ;)
jaesjaesSkrevet 27/04-08 14:20 
Den der Hillary kunne nu godt have forklaret sigtesystemet lidt bedre :/

Hurra for søgefunktioner, så man ikke behøver læse alle syv sider :)
HeroldHeroldSkrevet 27/04-08 14:23 
PalleJensen>
Der er ikke install i 360 versionen.

EDIT: Eller, nu når jeg tænker mig om, er spillet faktisk længere om at starte op (omkring 1-1½ minutter ekstra) første gang du starter spillet, så det kan faktisk godt være, at den installere noget på HDD'en... (kan jeg se det nogen steder i Dashboardet? - det eneste jeg umiddelbart kan se, er savegames...)

Men det er slet ikke på PS3 niveau, hvor du kan nå at se et afsnit af Simpsons, før du kan komme i gang med at spille... :)



Jeg vil skyde på at den vel cacher noget, hvis den får muligheden for det.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DommergaardDommergaardSkrevet 27/04-08 14:24 
SÅDAN! Jeg fik spillet på arbejdet i går - lækkert med frynsegoder - og har så fået spillet et par timer! Spillet er umiddelbart rigtig sjovt, og har fået nogle ekstra "twists" hvad angår friheden. Man kan få venner, som man kan lave forskellige aktiviteter med, og jo bedre venner man bliver, jo flere goder får man. Fx. ens fætter ejer et "taxa"-firma, så efter at have lavet nogle aktiviteter med ham, kan jeg nu ringe og få en taxa whenever.

Jeg har ikke spillet spillet lang tid nok til at komme med min fulde mening om det, men so far er det cool nok. Noget I gerne vil vide om det? Det er 360-versionen jeg har.
HeroldHeroldSkrevet 27/04-08 14:36 
Ja. Bringer du ud? :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DommergaardDommergaardSkrevet 27/04-08 14:47 
Hehe. Nej, desværre. Vi har fået 8 spil til hver platform, men chefen sagde god for at jeg lige måtte nappe et til weekenden! :) Men I kan jo allerede spille det natten til tirsdag! ;)

Så lige at IGN havde givet det 10/10. Det er sq lidt vildt, men jeg kan ikke rigtig bedømme det endnu, men indtil videre er det fedt nok!
KroeboCopKroeboCopSkrevet 27/04-08 15:13 
Glæder mig til at prøve online delen =:o)
Hoid to colony C05 where the computer is...
BeanoBeanoSkrevet 27/04-08 15:25 
Dommergaard>
Men I kan jo allerede spille det natten til tirsdag! ;)

Sejt!... det vil jeg lige informere min postmand om så ;)
DommergaardDommergaardSkrevet 27/04-08 15:57 
EB Games i Århus holder i hvert fald noget 'Open by Night', hvor man kan hente spillet 00:01, hvis man har forudbestilt det! :)
BeanoBeanoSkrevet 27/04-08 16:10 
Ok :)

Er GameStop egentligt hele det samme som EB Games - med samme betingelser og tilbud?

Så der lige er åbnet en Gamestop Vejle nemli'.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 27/04-08 16:29, rettet 27/04-08 16:30 
Ja det er det sammme, men du kan ikke na at fa et til nar det udkommer, ved ps3 udgaven gar der ca. 10 dage før der komer flere igen.
Hoid to colony C05 where the computer is...
BeanoBeanoSkrevet 27/04-08 16:34 
Nu ikke derfor jeg spurgte - bare alm. nysgerrighed :)
KroeboCopKroeboCopSkrevet 27/04-08 16:38 
OK =:-)
Hoid to colony C05 where the computer is...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/04-08 17:07, rettet 27/04-08 17:12 
Dommergaard>
...men chefen sagde god for at jeg lige måtte nappe et til weekenden! :)

Spændende, må man spørge hvor du arbejder henne? I EB fik vi en mail fra ledelsen hvor der stod at vi under ingen omstændigheder måtte udlevere spillet før datoen hverken til kunder eller ansatte. Jeg mener at straffen for at bryde dette var en bøde på adskillige hundrede tusinde*. Personligt er jeg ligeglad men det er måske ikke så smart at råbe op om hvis du arbejder i samme kæde :(

*Sikkert en bøde som kæden skal betale Rockstar men ikke desto mindre et fyringsgrundlag ad libitum :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 27/04-08 17:10, rettet 27/04-08 17:11 
Dammit! Jeg bliver nok én af dem "Vent 10 dage" gutter! :-(
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/04-08 17:16, rettet 27/04-08 17:19 
Beano>
Iflg. IGN og RockStar skulle PS3 udgaven være en smule bedre. IGN nævner bedre framerate, draw-in og AA, men kræver HDD install på 3.3GB der så også giver kortere loadtider. Xbox 360 har derimod bedre farver.

Det lyder jo meget godt. Det giver stof til eftertanke, multiplayer lyder i hvert fald sjov. Hvis jeg engang køber det bliver det PS3 versionen, da den åbenbart kører bedst.
Spiller nu: Phantasy Star IV
DommergaardDommergaardSkrevet 27/04-08 17:24 
Jeg arbejder i Merlin, og vi har ikke fået noget af vide om `release` af GTA IV. Vi har ikke solgt ud af dem, og de er slet ikke i butikken eller noget. Så det var bare almindelig venlighed af min chef, fordi jeg havde solgt godt på dagen. No big deal, I guess. Nu har det alligevel `release` om et par dage... såååh!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/04-08 17:27, rettet 27/04-08 17:27 
Klart så kan jeg heller ikke se problemet. Ville bare advare dig hvis de samme regler gjaldt der hvor du arbejder :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
McBrainMcBrainSkrevet 27/04-08 17:34 
Dommergaard>
EB Games i Århus holder i hvert fald noget 'Open by Night', hvor man kan hente spillet 00:01, hvis man har forudbestilt det! :)

Det samme gør svendborg vist (Ikke KK?)

Er man der? - Det tror jeg nok man er!

Har man forudbestilt? - Det tror jeg nok man har!
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/04-08 17:49 
Jo Morten er på pletten natten til tirsdag. Jeg er der heldigvis ikke :D Skal dog desværre arbejde om eftermiddagen. Suk, det bliver bare lutter sure kunder der ikke har været ude tids nok til at sikre sig et eksemplar.
Spiller nu: Phantasy Star IV
King ChaosKing ChaosSkrevet 27/04-08 17:51 
Dommergaard>
No big deal, I guess. Nu har det alligevel `release` om et par dage... såååh!

Jeg kan fortælle dig at de kigger efter hvem der er online inden tirsdag og Rockstar tager det ret seriøst.
BeanoBeanoSkrevet 27/04-08 17:55 
Så kommer GTA politiet og arresterer een?
BeanoBeanoSkrevet 27/04-08 18:04 
Morsomt - Eurogamer havde annonceret deres anmeldelse til kl 18 dansk tid. Deres servere kunne vist ikke klare presset fra ivrige gamers for deres site er nede :)
King ChaosKing ChaosSkrevet 27/04-08 18:14 
Beano>
Så kommer GTA politiet og arresterer een?

Rockstar Cops :/
XiwanaXiwanaSkrevet 27/04-08 18:30 
Gametrailers har en 10 minutter lang anmeldelse af spillet.
Ser spændende ud, må jeg nok sige. Det er måske på tide at anskaffe sig en 360'er/PS3 :)

GTA4-anmeldelse hos gametrailers.com
[inspirational quote here]
BeanoBeanoSkrevet 27/04-08 18:34, rettet 27/04-08 18:35 
King Chaos>
Rockstar Cops :/

Uuuhh... ;)

Just in...

Eurogamer 10/10
595 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig