X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GTA IV-tråden


Svar
SephirothSephirothSkrevet 02/08-07 23:12, rettet 02/08-07 23:13 
Ikke fordi der er mangel på store spil dette efterår, men det kommer nu alligevel som en overraskelse. Og det bliver næppe den første store udgivelse, der rykkes til næste år.

Link
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
595 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Svar
King ChaosKing ChaosSkrevet 09/04-08 20:11 
Gamespy har testet Multiplayer... lige ned i hornet går det :)

GTAIVMP
dRxLdRxLSkrevet 09/04-08 21:04, rettet 09/04-08 21:11 
Efter at have læst det der, bliver det altså til en pre-order. Det lyder alt-alt-alt for vildt. Hvor er det bedst at forudbestille hvis prisen er vigtigere end tidlig leveringsdato?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
nerosnerosSkrevet 09/04-08 22:58, rettet 10/04-08 09:35 
Damn! Da jeg hørte om online i GTA IV i sin tid havde jeg godt nok ikke regnet med det ville blive sådan her som Gamespy beskriver det. Det lyder jo fuldstændig fantastisk sjovt :D!

Get ready for the world's biggest sick day in three weeks! Haha, jeg tror dem...

Det kan godt være det her er et dumt spørgsmål, men kan der være en officiel farer for, at det bliver udsolgt på selve udgivelses dagen, og at man bliver nødt til at forudbestille? Jeg SKAL bare have det når det udkommer ;-)

Edit: Sorry dumt spørgsmål.
Bashful Neophyte
Krans.KKrans.KSkrevet 10/04-08 01:04 
Jeg synes umiddelbart det lyder meget som en viderebygning af det multiplayer man så i Liberty City Stories til PSP (og givetvis også til Vice City Stories, det har jeg ikke spillet), naturligvis blot indsat i GTA IV's spilverden med de naturlige nye muligheder det nu giver.

Men i Liberty City Stories virkede multiplayer egentlig også som en utroligt simpel add-on - men hvor disse (som det også nævnes i gamespy artiklen) ofte føles lidt tacky og luset udført, så illustrerede flere af modesene heri for mig blot det kæmpe multiplayer potentiale spillet har, uden at det tilsyneladende behøver at anstrenge sig særligt meget for det. Derfor kunne jeg heller ikke lade være med at tænke på hvor voldsomt fedt det dog ville være, hvis de kunne snøvle sig sammen til at lave noget lignende i de "store" konsolversioner, så MP i GTA IV er da også noget jeg har glædet mig rigtig meget til siden da.

Er jeg den eneste der synes, at PSP'ens GTA multiplayer er en temmelig overset lille perle? Selvfølgelig kan det desværre også være lidt vanskeligt at komme til at spille, fordi man kun kan spille lokale spil, og vi er vel trods alt også en del der ikke kender SÅ voldsomt mange mennesker igen med en PSP.
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
HolisticHolisticSkrevet 10/04-08 08:34 
Hehe.. jeg har allerede taget fri fra arbejde d.29
GTA IV here I come :)
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
nerosnerosSkrevet 10/04-08 09:34 
Haha! Jeg må holde weekenden fri istedet :-)
Bashful Neophyte
BonziniBonziniSkrevet 10/04-08 09:51 
EB games har bytte tilbud 3 gamle spil for gta 4 + 100 kr. i gavekort..

Link...
Krans.KKrans.KSkrevet 10/04-08 10:20 
Ja 3 spil hvis det er Xbox360 versionen du skal have, men kun to hvis det er til PS3. Det tilbud har jeg også benyttet mig af, så jeg ser frem til den 29.

Men mange forhandlere, også på nettet o.l. er begyndt at melde udsolgt, så man skal måske til at skynde sig lidt, hvis man vil være sikker på at have spillet på udgivelsen.
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
BeanoBeanoSkrevet 10/04-08 10:25 
Er det ikke bare hype for at lokke folk til at forudbestille i panik?

Hvor tit er der lige problemer med at få store titler som GTA?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 10/04-08 10:34 
Det er der faktisk ret ofte - i hvert fald i de fysiske butikker. Vil man være sikker på at få spillet d. 29/4, er det da en god idé at forudbestille.

Og når EB så endda har sådan en god deal kørende, er det vist en no-brainer.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 10/04-08 10:48 
PalleJensen>
Det er der faktisk ret ofte - i hvert fald i de fysiske butikker.

Kan du give et par eksempeler?

Jeg kan ikke huske noget tidspunkt hvor jeg har haft nogen problem med at få et stort spil som GTA på launchdagen i en butik. Måske hvis man vil have en special edition men normale udgaver plejer der ikke være noget problem med.

Men selvfølgeligt ingen skade at forudbestille hvis man er 100% sikker nu og ikke vil risikere nattesøvnen ;)
nerosnerosSkrevet 10/04-08 10:57 
Åååh! Jeg får dårlige nerver.
Bashful Neophyte
dRxLdRxLSkrevet 10/04-08 10:58 
Sjovt nok har jeg (mindst) 3 gamle xbox 306 (badum tich) spil jeg gerne vil af med.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 10/04-08 11:14 
dRxL>
Sjovt nok har jeg (mindst) 3 gamle xbox 306 (badum tich) spil jeg gerne vil af med.

Xbox 306... very-early adopter? ;)
HolisticHolisticSkrevet 10/04-08 11:18, rettet 10/04-08 11:18 
^^ hehe :)

Her i Holstebro hvor jeg bor er der aldrig probs med forudbestillinger osv. selv med Wii'en hvor vi endda stod i kø 3 timer før forretningen åbnede (som de eneste 4)
GTA IV har jeg dog fået lovning på D. 28 til lukketid så jeg har hele aftenen og dagen efter til at få stillet min lyst. Det er længe siden jeg har glædet mig så meget til en spil release, uanset hvor kommerciel serien er, så er det bare "right up my alley" og jeg forventer intet mindre end et mesterværk :)
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
PalleJensenPalleJensenSkrevet 10/04-08 11:39 
Beano>
Kan du give et par eksempeler?

Nej det kan jeg ikke, men jeg har flere gange været ude for, at jeg ikke har kunnet få spillet, med mindre jeg havde forudbestilt.

Det kan være det er mere udtalt i større byer, hvor der måske er mere rift om spillene. I Vejle er det vel kun dig og tre andre, som køber spil på udgivelsesdagen... ;-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 10/04-08 11:49 
He.. jeg har hørt om en fjerde men det er vist bare et rygte ;)
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/04-08 12:40 
PalleJensen>

I Vejle er det vel kun dig og tre andre, som køber spil på udgivelsesdagen... ;-)




Og der er flere der hvor du bor? :)
BeanoBeanoSkrevet 10/04-08 13:03, rettet 10/04-08 13:04 
Nu tæller Nyborg jo ikke som en by - det er mere et nedlagt færgeleje som anvendes som samlingssted for narkomaner ;)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 10/04-08 13:49 
Der er ikke en eneste spilbutik i Nyborg, så derfor handler jeg mine spil i København, hvor jeg arbejder, eller i Odense... Næste... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/04-08 22:28 
Der er sgu pænt mange butikker i Odense. Jeg kan anbefale at man ta'r en tur.
PapandPapandSkrevet 10/04-08 22:48 
Kom endelig ind forbi og sig hej i GAME, når i nu er her.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/04-08 23:28 
Nå, du er hende den underlige :D
MrCaseMrCaseSkrevet 14/04-08 16:40 
Så har vi det første lille brudstykker af en isterning på toppen af isbjerget af de reviews vi kommer til at få af spillet.

Som man havde forventet (håbet på): 10 ud af 10 og ikke andet en kærlighed.

Official Xbox Magazine via GTAforums.com via Kotaku
Have you considered sucking less?
nerosnerosSkrevet 15/04-08 11:22 
Er det egentlig sket endnu, at et spil til PS3 eller XBOX360 har fået karakteren 10..?

Jeg mener f.eks ikke at have set det på ign og gamespot, men jeg ved selvfølgelig heller ikke hvilke sites i kikker på :-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 15/04-08 11:56, rettet 15/04-08 11:57 
Bioshock fik i hvert fald 10 af EGM, 1up.com og Eurogamer. Ved ikke hvilke sites du vil regne med. Men Official Xbox Magazine har naturligvis givet masser af X360-spil 10-taller.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 15/04-08 12:08 
Nåh ok!
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 25/04-08 23:57, rettet 26/04-08 00:29 
Til de der tør bevøge sig over i deres lokale el-mutant d. 29/4 sælger butikken Grand Theft Auto VI for 399,- til både PS3 og Xbox 360
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
JmogJmogSkrevet 26/04-08 00:04 
Echelon VI>
Til de der tør bevøge sig over i deres lokale el-mutant d. 29/4 sælger butikken Grand Theft Auto VI for 399,- til både PS3 og Xbox 360

Tænk at der er virkelig er folk der vil nøjes med fireren, når de kan få SÅDAN et tlbud ;-)
BeanoBeanoSkrevet 26/04-08 00:17 
Naaah... gider ikke købe det når vi så bare skal vente på PS4 eller Xbox 720 for at spille det :)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 26/04-08 00:30 
Hov hov ikke drille, bare fordi jeg får et par romertal galt i halsen.

Der er selvfølgelig tale om 4'eren - Det sjette spil i serien bliver meget dyrere :p
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
WehnerWehnerSkrevet 26/04-08 00:33, rettet 26/04-08 00:33 
Det kan du let komme og sige Echelon IV.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 26/04-08 01:20, rettet 26/04-08 01:20 
Hehe :D
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 26/04-08 07:58, rettet 26/04-08 08:02 
Første "rigtige" anmeldelse er oppe...

Closing Comments
Grand Theft Auto III was a revolutionary title, one that inspired a whole new generation of 3D action games. Grand Theft Auto IV is just as big a leap forward, though perhaps in subtler ways, and sets a new benchmark for open-world games. Everything in GTA IV works in harmony. The story would be nothing without the city; the city gains realism from the physics engine; the physics compliment the improved AI; the AI would make no sense without the new cover system. And on and on. There is no one major weak aspect.

A "10" is not a score we give out very often. In fact, the last time we gave a 10 to a console game was Soul Calibur in 1999. A 10 doesn't mean a game is perfect -- it means a game is pushing boundaries, expanding a genre, and doing many things to a level so far above and beyond its competitors that they overshadows any flaws. Certainly, GTA IV has some issues, the most noticeable being the occasional flaw in the cover system, but there are many more pieces of GTA IV that are better than anything I've seen from a game in the past decade. We don't give 10s often -- just to games that merit the score.


IGN : 10/10
DarkbeatDarkbeatSkrevet 26/04-08 13:31 
Det virker utroligt at se et 10/10 review og hører GTAIV blive kaldt "det bedste spil i 10 år" men nu glæder jeg mig endnu mere til at spille det. :)
QQSkrevet 26/04-08 14:02 
What!?
Det fik mig lige med på bølgen! Havde ikke hørt om det nye cover og sigte system, som er det der indtil nu har holdt mig til PC versionerne. Og til 399 i Elgiganten? Count me in!
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
HeroldHeroldSkrevet 26/04-08 14:03, rettet 26/04-08 14:03 
Jeg hader titlen på denne tråd :( Hver gang den popper op, tror jeg spillet er udsat.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 26/04-08 14:39 
...nu er du jo også lidt dum... :D

...men jeg hopper nu også på den :)
JmogJmogSkrevet 26/04-08 14:58, rettet 26/04-08 14:58 
"The phone is also used as an organizer to remind you of critical events (dates with slutty online girls) "

Shit... nu begynder jeg jo at få lyst til at købe skidtet. Hvis de havde lavet ordentlig styring som i Saint's Row ville det være en No Brainer, men interessen er da vækket.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 26/04-08 15:15, rettet 26/04-08 15:15 
Nu er jeg 6 timer inde i spillet og selv om jeg ikke er enig i IGN's seks ti-taller (men det er tæt på), så er det da rigtigt godt spil. Ja, telefonen er en geni-streg.

Man skal dog ikke købe spillet for cover-systemet, det virker nemlig ikke ret godt - som noget af det eneste.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
QQSkrevet 26/04-08 15:47 
Men det og sigtesystemet er vel en kraftig forbedring fra de forrige, eller hvad? Kan det sammenlignes med Uncharted mht styring?
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 26/04-08 15:57, rettet 26/04-08 15:59 
Ja - og neej, ikke rigtigt. Rockstar har dog lært lidt af Saints Row, mht. on foot sektionerne - hvilket er positivt.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 26/04-08 16:18 
King Chaos>
...nu er du jo også lidt dum... :D

...men jeg hopper nu også på den :)

Det må være flokmentalitet efter at have siddet i bur sammen så længe :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DarkbeatDarkbeatSkrevet 26/04-08 18:36 
Hvor har du scoret GTAIV henne så tidligt?
KillerBean2KillerBean2Skrevet 26/04-08 18:45 
Han er vel ved at skrive en anmeldelse (?) :)
AV Intelligent Terminal
King ChaosKing ChaosSkrevet 26/04-08 18:57 
Darkbeat>
Hvor har du scoret GTAIV henne så tidligt?

Ja! Hvor?!
HeroldHeroldSkrevet 26/04-08 19:32 
Ja, det der med gode spil... det er bare en modedille. Det tror jeg ikke er noget, der varer ved.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 26/04-08 19:46 
Lord Darkeyes>
Sikke dog et massehysteri.

Jeg tror nu nok at Rockstar er de mest hysteriske. Jeg har i hvert fald stået på hovedet og hoppet på tungen gennem flammende ringe for at sikre at der dukkede et anmelder-eksemplar op.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/04-08 20:15 
Hvordan er frameraten? Hvor stabil er den, og hvad med tearing?
Spiller nu: Phantasy Star IV
KalicolaKalicolaSkrevet 26/04-08 20:19 
Jeg er solgt
For The Love Of The Game
595 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig