X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GTA IV-tråden


Svar
SephirothSephirothSkrevet 02/08-07 23:12, rettet 02/08-07 23:13 
Ikke fordi der er mangel på store spil dette efterår, men det kommer nu alligevel som en overraskelse. Og det bliver næppe den første store udgivelse, der rykkes til næste år.

Link
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
595 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Svar
SephirothSephirothSkrevet 02/08-07 23:12, rettet 02/08-07 23:13 
Ikke fordi der er mangel på store spil dette efterår, men det kommer nu alligevel som en overraskelse. Og det bliver næppe den første store udgivelse, der rykkes til næste år.

Link
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
PalleJensenPalleJensenSkrevet 02/08-07 23:15 
Til 2008 mener du selvfølgelig...

Men, damn da også!
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KamekKamekSkrevet 02/08-07 23:19 
Det var da lige godt pokkers! :-(
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
KnightrideRKnightrideRSkrevet 02/08-07 23:27, rettet 02/08-07 23:28 
Æv :-/
Yippie-ki-yay, motherfu**** :)Spiller nu: Test Drive Unlimited 2, FlatOut 2, Grand Theft Auto IV
Bede-xBede-xSkrevet 02/08-07 23:37, rettet 02/08-07 23:38 
Det havde man godt nok ikke lige regnet med. Er der blevet sagt noget om, hvad det betyder, for de downloadpakker som kommer til 360?

De stod jo før til udgivelse i foråret. De er vel også rykket så?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
HeroldHeroldSkrevet 02/08-07 23:43 
Jeg er ikke overrasket. Vi har set alt for lidt til det spil, til at de vil udgive det allerede.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 02/08-07 23:47 
PalleJensen>
Til 2008 mener du selvfølgelig...

Ja, jeg rettede lige overskriften.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dRxLdRxLSkrevet 03/08-07 00:32 
Jeg havde set den komme. Gametrailers havde GTAIV som mest skuffende ved dette års E3.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
MrCaseMrCaseSkrevet 03/08-07 00:40 
Hold da op. Jeg er sikker på at Peter Moore føler sig lidt dum når han kigger ned på sin venstre arm lige nu...
Have you considered sucking less?
SephirothSephirothSkrevet 03/08-07 00:42 
Herold>
Jeg er ikke overrasket. Vi har set alt for lidt til det spil, til at de vil udgive det allerede.

Har det ikke været sådan med alle GTA-spil siden III?

Og ja, jeg mente selvfølgelig 2008 - jeg glemmer altid hvilket år, det er.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
BeanoBeanoSkrevet 03/08-07 00:53 
MrCase>
Hold da op. Jeg er sikker på at Peter Moore føler sig lidt dum når han kigger ned på sin venstre arm lige nu...

Næppe - han har vel været i bad siden E3 2006 ;)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 03/08-07 07:50 
MrCase>
Hold da op. Jeg er sikker på at Peter Moore føler sig lidt dum når han kigger ned på sin venstre arm lige nu...

Hvorfor? Står der på den, at GTA IV kommer til efteråret 2007? (jeg kan faktisk ikke huske det...)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 03/08-07 08:59 
GTA4 logoet var også kun malet på og ikke en rigtig tattovering som Halo 2.
Bede-xBede-xSkrevet 03/08-07 16:23, rettet 03/08-07 16:25 
Analyst Michael Pachter believes Rockstar has delayed the `release` of Grand Theft Auto IV because it is struggling with development on the PlayStation 3.

http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=27326

Sad sjovt nok og lavede det samme argument over for en kammerart på Messenger i går. Sagt på en anden måde: Jeg tror, Pachter har ret.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PalleJensenPalleJensenSkrevet 05/08-07 09:21 
Ja, ikke nok med, at PS3 spillene halter, nu ødelægger den det også for Xbox 360! ;-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
tejotejoSkrevet 06/08-07 09:48 
Jeg har aldrig kunne se det fantastiske i Grand Theft Auto spillene. Har spillet dem alle på PS2 og Xbox og i alle tilfælde har styringen været meget dårlig. Det er sjovt når man kører i bil, men når man er til fods og skal sigte på folk, så vil spillet aldrig som jeg vil og min figur ender med at skyde på alt det som jeg ikke vil ramme. Fik for et stykke tid siden Saints Row, og det har en meget bedre styring end de andre spil af den type.

Skulle det nye GTA spil være anderledes, siden alle holder vejret i øjeblikket?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 06/08-07 09:59 
Nej, det tror jeg ikke. Det er vel bare, når en serie som GTA rykker over på de nye store konsoller, så er mange vel spændt på, hvad serien nu kan levere. Jeg forventer mig heller ikke andet end mere af det samme, bare i HD. :)

Jeg er faktisk enig, Saints Row er noget sjovere at spille end de sidste to forrige GTA spil.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 24/01-08 14:48 
Officiel releasedato på GTA IV: 29. april 2008

-----

Grand Theft Auto IV will be released simultaneously worldwide for PS3 and Xbox 360 on 29th April 2008.

"We are so excited to be releasing Grand Theft Auto IV," said Sam Houser, founder and executive producer of Rockstar Games.

"We've pushed ourselves very hard to make something incredible and hope the game sets a new benchmark for interactive entertainment."

-----

Lad os håbe det... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 28/01-08 11:10 
Mmmmm, physics!

Unlimited potential - unlimited replay
SumezSumezSkrevet 28/01-08 11:59 
Meget fint
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KLTKLTSkrevet 28/01-08 15:29 
Ja nu må vi se om den nye lanceringsdato holdes.
Under alle omstændigheder har jeg lige som så mange andre store forventninger til det nyeste udspil i denne serie.

I øvrigt ret interessant at vi denne gang ser en samtidig lancering på PS3 og Xbox 360, tidligere var det jo oftest Sony's konsoller der fik førsteret til disse spil.
9/11 Was An Inside Job
HeroldHeroldSkrevet 28/01-08 15:40, rettet 28/01-08 15:42 
Førsteretten har været død i lang tid, faktisk lige siden at Microsoft skaffede sig adgang til det eksklusive episodiske indhold i serien. :D En del af den aftale har sikkert været en simultan-udgivelse.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 28/01-08 19:00 
KLT>
Ja nu må vi se om den nye lanceringsdato holdes.


De påstår selv at det er første gang et GTA har flyttet dato, så...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 01/04-08 18:45 
Det er dælme smart - og en fed feature!

"Amazon and Rockstar Games have teamed up to create an interesting new aspect of the game that will leverage the ever-increasing bond between gamers and music: Grand Theft Auto 4 is set to include a unique new model for digital music distribution: gamers will be able to buy music for their iPods, PCs, and other devices in-game.

The in-game radio feature of the Grand Theft Auto games has long been lauded, and now players will have the chance to scoop up the songs they hear in the game to listen to in the real world. A new technology called "ZiT" uses the game's cell phone feature. When players hear a song they like, they can dial a number on their in-game cell-phone to receive a text message detailing the artist and track title. For users that sign up for the new Rockstar Games Social Club, an e-mail will then be sent with a link to a custom Amazon.com playlist which features the tracks phoned in."

Læs mere...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 01/04-08 20:08 
PalleJensen>
A new technology called "ZiT"...

Zit=bums :)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 08/04-08 15:16 
GTA IV kræver åbenbart installation på PS3, mens der er en valgfri installation på 360 - dog ser det ud til, at det kan betale sig at installere det på 360.

"The review states that there is a mandatory, 10 min install on GTAIV for the PS3, and an optional install on the 360. The review also comments that the 360 version runs a bit choppy, with pop ins and frame rate issues without the install, although hardly noticeable."
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 08/04-08 15:23 
Jeg troede ikke det var muligt at lave valgfri installation på X360 - eller i hvert fald ikke at MS tillod det. Er der andre spil førhen, der har understøttet det?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 08/04-08 15:38 
Palle, kan du ikke angive kilde?
BeanoBeanoSkrevet 08/04-08 15:45, rettet 08/04-08 15:46 
Indtryk fra den første der har gennemført GTA IV. Jeg er begyndt at glæde mig mere nu :)

Artiklen indeholder ikke spoilers.

"He's finished Grand Theft Auto IV!"
nerosnerosSkrevet 08/04-08 15:51 
Jeg skal læse det senere helt sikkert, men ja jeg glæder mig godt nok også til det spil. Bliver det ikke d. 28 april? Jeg har godt nok hørt rygter om at det vil blive udskudt endnu mere..! Meeen jeg vælger at tro på at det nu kommer snart :-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 08/04-08 15:53, rettet 08/04-08 15:53 
Har været spekulationer fra Pachter om udskydelse pga. opkøb fra EA, men jeg tvivler på det vil ske så tæt på release.

"Pachter: EA could delay GTA IV's April 29 release"
nerosnerosSkrevet 08/04-08 16:11 
En skriver: If do EA = Burma, me = Rambo! :D

Lige mine ord.
Bashful Neophyte
jaesjaesSkrevet 08/04-08 16:17, rettet 08/04-08 16:17 
Er jeg den eneste, som synes, sigtesystemet lyder dårligt? Efter hvad jeg har læst, skal man stadig logge på fjenderne som i de gamle spil. Når man har gjort det, kan man så ved tryk på en knap frit sigte. Men log on i stedet for 100% frit sigte i 2008?
HeroldHeroldSkrevet 08/04-08 16:38 
Det virkede fint i de andre spil, og der var der også mulighed for frit sigte, var der ikke?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 08/04-08 17:39 
Jeg har altid synes sigtesystemet suckede. Troede de havde fået det rettet :-(

Øv....!
Bashful Neophyte
SeventhSunSeventhSunSkrevet 08/04-08 18:13 
Ifølge artiklen i Edge er sigtesystemet ændret.

Manden bag Rockstar siger selv at han aldrig har haft problemer med sigtekornet, men at man må lytte til kritik.
Så det tyder da på, at de har været klar over problemet.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
jaesjaesSkrevet 08/04-08 18:42, rettet 08/04-08 20:51 
Jeg har ikke læst Edge, men de artikler jeg har læst har nævnt, at systemet er ændret fra auto-aim til auto-aim, hvor man efter log on har mulighed for at trykke på en knap og derefter sigte på specifikke kropsdele. Hvis det er rigtigt, så virker det tamt sammenlignet med Saints Row, Gears of War, Stranglehold osv. IMO.
SolaegSolaegSkrevet 08/04-08 18:59, rettet 08/04-08 19:02 
PalleJensen>
GTA IV kræver åbenbart installation på PS3, mens der er en valgfri installation på 360 - dog ser det ud til, at det kan betale sig at installere det på 360.

"The review states that there is a mandatory, 10 min install on GTAIV for the PS3, and an optional install on the 360. The review also comments that the 360 version runs a bit choppy, with pop ins and frame rate issues without the install, although hardly noticeable."



Jeg mener, det er fra et fake review, der blev lagt op som verdens første GTA 4 review.

Så vidt jeg husker, kan man også vælge mellem forskellige former for styring. Jeg mener, at der er free-aim. Forhåbentlig bliver det også standarden online.

Edit: Forresten så skulle multiplayer-previews komme her kl. nu. Fra IGN, Gamespot, Kikizo osv.
nerosnerosSkrevet 08/04-08 20:14 
Folk har været mere overbærende med GTA's sigtesystem fordi der har været så meget andet godt i gameplayet end at skyde tror jeg.
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 08/04-08 21:48 
Enig - sigtesystemet sammem med kamaraet var ret "twitchy" men fungerede rimeligt i sammenhængen og ikke kritisk skidt. Skulle dog være betydeligt forbedret i 4'eren.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/04-08 22:53, rettet 08/04-08 23:03 
neros>
Folk har været mere overbærende med GTA's sigtesystem fordi der har været så meget andet godt i gameplayet end at skyde tror jeg.

Hvad om man må spørge kan betegnes som værende godt i GTA spillene? Fysikken, grafikken*, frameraten og kontrollen både over personen og køretøjer har mildest talt været til grin.

*Minus III'eren da det var ganske imponerende da det udkom, siden er de blevet alt andet end flottere (baseret på PS2 spillene).
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 09/04-08 08:19, rettet 09/04-08 10:02 
Gameplayet er sjovt og andet er der ikke så meget at diskutere synes jeg. Jeg har aldrig spillet andet end Vice City og San Andreas, og jeg er da enig i at de ikke er de flotteste spil verden. GTA IV ser da heller ikke ud til at være i top form hvad angår grafikken, men det er også et meget stort spil.

Jeg tror også det er op til hver enkelt spiller hvordan man vil gribe den GTA verden an. Der er så meget man kan få tiden til at gå med hvis man går op i de små ting ;-)

F.eks kan jeg bare godt lide at cruse rundt og høre radio!
Bashful Neophyte
Krans.KKrans.KSkrevet 09/04-08 13:28 
For mig handler GTA da også i høj grad om, at det er et af de smukkeste eksempler jeg kender på synergi. De enkelte gameplayelementer er meget sjældent imponerende i sig selv, det er helt korrekt, men fordi de er så fantastisk velovervejet og genialt flettet sammen med en desuden fremragende følelse af stemning, størrelse og generelt bare liv, så bliver det hele tilsammen en af de helt bestemt mest fantastiske spiloplevelser jeg har haft.
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
BeanoBeanoSkrevet 09/04-08 13:35 
Konsolkongen>
*Minus III'eren da det var ganske imponerende da det udkom, siden er de blevet alt andet end flottere (baseret på PS2 spillene).

Jeg syntes nu spillene blev flottere og flotte - ikke benchmark spil på PS2 mht. grafik, men Vice City og San Andreas var da flottere end 3'eren som var meget glitchy.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 09/04-08 13:43 
Jeg synes at Vice City var en grafisk forbedring (både tekniske og æstetisk) i forhold til GTAIII som var noget grov i det.

San Andreas var så igen et skridt tilbage, da det var tydeligt, at det pressede PS2 hardwaren for meget. Æstetisk nåede det heller ikke Vice City niveau. Vice City er for mig, højdepunktet i GTA serien. Håber at GTAIV kan nå samme højder...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/04-08 18:26, rettet 09/04-08 18:26 
Beano>
Jeg syntes nu spillene blev flottere og flotte - ikke benchmark spil på PS2 mht. grafik, men Vice City og San Andreas var da flottere end 3'eren som var meget glitchy.

Det kan jeg slet ikke følge dig i. San Andreas er nok det grimmeste spil der endnu har siddet i min PS2. Frameraten er forfærdelig og det samme gælder draw distancen. Prøv at flyve en tur så kan du tydeligt se det når træer dukker op 1-2 meter fra flyet.

Jeg synes III'eren var noget flottere end VC det hele var smurt ind i skiddengrønne og lyserøde farver, som sikkert passer meget godt til 60'er miljøet men det fanger slet ikke mig. III'eren havde også langt de bedste byer, det var faktisk sjovt at gå på opdagelse efter 'hidden packages'. Det manglede dog motorcykler og fly, men det er der vidst lavet om på i Liberty City Stories?
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 09/04-08 18:37 
Konsolkongen>
som sikkert passer meget godt til 60'er miljøet men det fanger slet ikke mig.

Jeg tror du mener 80'er miljøet ;-)
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/04-08 18:56 
Deromkring ja :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 09/04-08 19:21 
Don Johnson vender sig i graven.. og han er ikke engang død!
nerosnerosSkrevet 09/04-08 20:03 
Lol :-)

Det samme gør Philip Michael Thomas.
Bashful Neophyte
595 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig