X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GTA IV-tråden


Svar
SephirothSephirothSkrevet 02/08-07 23:12, rettet 02/08-07 23:13 
Ikke fordi der er mangel på store spil dette efterår, men det kommer nu alligevel som en overraskelse. Og det bliver næppe den første store udgivelse, der rykkes til næste år.

Link
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
595 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Svar
KeenKeenSkrevet 04/05-08 21:08 
så er det næsten nemmere at gå ud og ind af en politibil, så har man en shotgun :)
HeroldHeroldSkrevet 04/05-08 21:16 
Heh, det vidste jeg ikke engang.

Jeg kan iøvrigt godt anbefale at date og score LawChick og Sobohoe fra love-meet.net - LawChick giver muligheden for at få ens wantedlevel reduceret med et opkald, og Sobohoe er sygeplejerske og giver lidt health igen. Jeg ved ikke om der er andre promiskuøske chickselader, der giver lignende bonusser, men jeg er ved at bolle mig igennem så mange som muligt for at finde ud af det. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KeenKeenSkrevet 04/05-08 21:39 
Herold>
Heh, det vidste jeg ikke engang.

sådan har det da så vidt jeg ved altid været i gta spillene :)
BeanoBeanoSkrevet 04/05-08 23:23 
Faldt over nedenstående easter egg som er sjov at prøve hvis man har adgang til en helikopter :)

The Heart of Liberty City
First, you'll have to have access to Happiness Island. Once you're able to go there legally, find the Helicopter Tours (which is directly east of Happiness Island) and steal a helicopter. Fly to Happiness Island and over the Statue of Liberty, then jump out of the helicopter at the statue's feet. You should land on the topmost tier of the statue, which is basically a square platform with a door in the center of each side. Run around the platform until you see a door with a plaque on either side of it that reads, "No Hidden Content Here." It may seem like you cannot go through the door, but you can-- it doesn't open, you simply walk THROUGH the door. Inside, you'll find an empty room with a tall ladder. Climb it, and when you reach the top, look up; there is a gigantic beating heart, held in place by chains.
HeroldHeroldSkrevet 04/05-08 23:50 
Er der udgang til de flyvende rotter der?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
IqonIqonSkrevet 05/05-08 00:32 
Så fik jeg også gennemført spillet med begge slutninger. Det tog mig ca. 36 timer.

Mht. de piger man kan date - er jeg den eneste, der har problemer med at få et health boost, når man ringer til hende sygeplejersken? Jeg har kun fået det til at virke én gang, de andre gange sker der intet med ens helbred :/
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
XiwanaXiwanaSkrevet 05/05-08 01:18 
Er det egentlig muligt at høre musik/radio, mens man går på gaden - via mp3afspiller, walkman eller lign?
Det har altid irriteret mig, at man var nødt til at sætte sig ind i en bil for at høre radio.
[inspirational quote here]
BeanoBeanoSkrevet 05/05-08 09:41, rettet 05/05-08 09:44 
Nej desværre. Syntes også at have hørt at man ville kunne bruge mobiltelefonen som radio i spillet, men har ihvertfald ikke fået en opgradering til telefonen endnu.

Man får en ny telefon med kamera på et tidspunkt som desværre er ubrugeligt og kun bruges i et par missioner. Kunne have været fedt hvis man kunne tage in-game screenshots og gemme dem på HDD'en eller sende dem til et website :)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 05/05-08 09:42 
Der er tilsyneladende stor forskel på hvad der egentlig sker med ens spil, i hvert fald på det ikke-missionforbundne niveau.

Jeg kan f.eks ikke få lov til at date en eneste pige fra Love Meet.
De svarer nej tak allesammen. Måske skal man have et bestemt niveau af penge/status?

Og er duerne i øvrigt ikke helt vildt godt gemt væk?
Jeg har kun fundet én ind til videre.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BeanoBeanoSkrevet 05/05-08 09:45 
Jeg fik på et tidspunkt en mail fra dating servicen som foreslog to piger jeg kunne date (LawChick og en anden).
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 05/05-08 11:26 
Er LawChick og SoboHoe mon ikke de eneste fra dating siden man kan få lov at gå ud med? De andre har ihvertfald konsekvent givet mig afslag. De skumle typer fra craplist.com kan man i øvrigt ikke kontakte, så vidt jeg ved :)

Jeg synes også duerne er vældig godt gemt af vejen. Har også kun fundet én, i forbindelse med en mission.
(...)
HeroldHeroldSkrevet 05/05-08 11:30 
Jeg havde også kun set én indtil jeg begyndte at kigge efter dem... nu har jeg set tre. -_-

Men jeg har også set at der sidder 4-5 stykker på The Statue of Happiness, men det er helt oppe i toppen, så jeg har ikke nakket dem endnu.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 05/05-08 11:35, rettet 05/05-08 11:36 
Fandt også een på toppen af Empire State Building (kan ikke huske LC navnet) som man kun kan nå med en helikopter ;)

Er ikke gået på decideret due-jagt endnu, men er vel rendt ind i 5-6 stykker indtil videre.
HeroldHeroldSkrevet 05/05-08 11:43 
Kan man ikke komme derop uden helikopter? Der er ellers elevator til øverste dæk.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 05/05-08 11:46 
Det mener jeg ikke. Se easter egg'et beskrevet længere oppe hvor man skal hoppe ud fra helikopteren ved statuens fod. Jeg så ikke nogen elevator deroppe ihvertfald da jeg prøvede.
HeroldHeroldSkrevet 05/05-08 11:48 
Jeg troede vi snakkede om Empire State nu :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 05/05-08 11:50 
Åh ja... jo det kan godt være der er elevator dér. Men jeg tog helikopteren til toppen af ESB :)
HeroldHeroldSkrevet 05/05-08 12:09 
Det gjorde jeg også allerførste gang. Indtil jeg så der var en indgang. :D Jeg synes dog det er lidt svært at hoppe ud deroppefra. :S
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 05/05-08 12:13 
Ja... det er en enkeltbillet med helikopteren ihvertfald :)
HeroldHeroldSkrevet 05/05-08 19:30 
Ekstratip - tredje lapdance på et stripklub giver bonusstripper :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KeenKeenSkrevet 05/05-08 19:41 
det er da noget af det første man finder ud af!

...eller noget :P
dRxLdRxLSkrevet 05/05-08 20:14 
Er der nogen mulighed for at få Niko til at kopulere med stripperne? Vi ved jo alle godt at de fleste strippere gerne går det ekstra stykke, når pengene er gode nok... Har jeg hørt :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
nerosnerosSkrevet 05/05-08 20:18, rettet 05/05-08 22:48 
Lol :D

Jeg turde ikke at gå videre end 2 runder med en lapdance, men nu skal jeg da se en tredje også :-)
Bashful Neophyte
PlaykidPlaykidSkrevet 05/05-08 21:55 
Blev endelig færdig med historien, og under 30 timer, så behøver jeg heldigvis ikke spillet det igennem igen for den achievment :D
Spiller nu: Halo 3
King ChaosKing ChaosSkrevet 05/05-08 22:12 
Herold>
Ekstratip - tredje lapdance på et stripklub giver bonusstripper :D

You're the expert ;)
nerosnerosSkrevet 05/05-08 23:17 
Er der en let måde at klare den første mission for ham Dwayn? Jeg gider bare ikke køre efter den motorcykelbandit :-(

Synes han er ret hurtig væk inden man når at få fat i sin bil eller man skal måske også finde en motorcykle?

Åårh det er kedeligt!
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/05-08 23:19 
Playkid>
Blev endelig færdig med historien, og under 30 timer, så behøver jeg heldigvis ikke spillet det igennem igen for den achievment :D

Jeg har spillet i 37 timer nu og ifølge status har jeg kun spillet 57% af spillet. Men jeg slapper også lidt af... Stener lidt rundt i byen bare og køre og høre radio engang imellem... Ser om jeg kan finde stunt jumps osv.
HeroldHeroldSkrevet 06/05-08 01:40 
neros>
Er der en let måde at klare den første mission for ham Dwayn? Jeg gider bare ikke køre efter den motorcykelbandit :-(

Synes han er ret hurtig væk inden man når at få fat i sin bil eller man skal måske også finde en motorcykle?

Åårh det er kedeligt!

Der står en motorcykel lige ved siden af. Det tog mig også et par forsøg, men han er ikke så svær at pille af cyklen, når han ikke har noget til at tage mod skuddene :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 06/05-08 10:33 
OK jeg må prøve igen så :-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 06/05-08 11:07 
Det kræver lidt øvelse at køre og skyde samtidig - men noget man skal bruge mange gange i spillet (specielt hvis man tager side missionerne), så det er bare at komme i gang ;)
PlaykidPlaykidSkrevet 06/05-08 15:13 
Behøver man i det hele taget at skyde dem? Jeg mener de før eller siden kører galt, scriptet, så det eneste man skal gøre er bare at følge dem.
Spiller nu: Halo 3
HeroldHeroldSkrevet 06/05-08 15:19 
Nogen gør - andre gør ikke. Det er kun de missioner, der skal ende i et standoff, hvor de kører galt - de er også en del mere scriptede end resten af spillet. Jeg har i hvert fald set et par biljagter, der stort set var identiske hver gang jeg spillede dem - for historiens skyld.

Jeg har også oplevet at jage en bil i en cirkel rundt om et par blokke et par gange, indtil jeg stoppede op og ventede på ham - først dér tog han en anden vej. Disse jagter er langt mere dynamiske end de førnævnte.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BonziniBonziniSkrevet 07/05-08 10:17 
En ret fin og anderledes anmeldelse fra Berlingske

tja, endnu 6 stjerner
AmbyAmbySkrevet 07/05-08 10:34, rettet 07/05-08 10:34 
"ligge lavt" ?

*gys* :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
HeroldHeroldSkrevet 07/05-08 10:42 
Jeg er også igennem det nu. 30 timer og 15 minutter... og 29 timer og 55 da jeg så den anden slutning. Yay, achievement! :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 07/05-08 10:47 
Trals at jeg glemte at gemme inden spillets branchede ud i slutningen :(
la0sla0sSkrevet 07/05-08 11:04 
Hvornår brancher det ud?
Hvad sker der?
HeroldHeroldSkrevet 07/05-08 11:08 
Beano>
Trals at jeg glemte at gemme inden spillets branchede ud i slutningen :(

Jeg huskede det også kun fordi du sagde det. Jeg gik fra tre saves til otte i den sidste halve time af spillet, for at få begge slutninger og tiden presset nede under 30 timer.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HeroldHeroldSkrevet 07/05-08 11:08 
la0s>
Hvornår brancher det ud?

Forholdsvis tæt på et vist bryllup ;)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 07/05-08 11:09, rettet 07/05-08 11:15 
I slutningen... så snart du får valget imellem "Deal" og "Revenge" på kortet, skal du gemme to gange i Safehouse så du har to "brachede" savegames :)

Ihvertfald hvis du vil prøve begge slutninger uden at spillet det helt fra start anden gang.


Herold>
Forholdsvis tæt på et vist bryllup ;)

Ja ca. omkring Niko & Bernie's bryllup.
la0sla0sSkrevet 07/05-08 12:16 
Mange tak. Så ved man det :)
Hvad sker der?
fumfumSkrevet 07/05-08 12:20 
Ja, mange tak.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
nerosnerosSkrevet 07/05-08 12:27 
Takker ;-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 07/05-08 12:50 
Min sidste linie var vist ikke "helt" korrekt - så klyng mig ikke op i spoiler-træet ;)
BeanoBeanoSkrevet 07/05-08 13:03 
Godt nyt til PS3 ejere der har problemer med GTA4.

"GTA IV PS3 patch due today"
IqonIqonSkrevet 07/05-08 13:03 
Jeg syntes nu det var ret tydeligt at historien ville branche ud, da man fik de to valg, så jeg huskede skam at save uden at kigge på Beanos råd :)
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
BeanoBeanoSkrevet 07/05-08 13:24 
damn

"GTA IV sells 6 million in its first week"
BeanoBeanoSkrevet 08/05-08 13:50 
GTA4 sælger godt... men 6 milliarder ligefrem?

Spillet om serberen Niko Bellic, der tager til USA for at finde hævn, har solgt fantastisk godt med 6 milliarder eksemplarer på en uge


"GTA IV sælger for 2,4 milliarder"
PalleJensenPalleJensenSkrevet 08/05-08 13:53 
Øj, det er godt nok mange... Næsten lige så mange som Mario Kart Wii!!! ;)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 08/05-08 14:09 
6 milliarder på en uge er det vi i Jylland kalder "udemærket" ;)
595 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig