X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kommer der et sommertræf P:R 7.2?


Svar
ConkerConkerSkrevet 31/07-07 14:18, rettet 31/07-07 14:37 
Efter et forrygende vintertræf - vil jeg høre om der kommer et arrangement senere på året?

:-) Conker
RJKRJKSkrevet 31/07-07 14:19 
Formentligt midt/sidst august i Århus. Men vi skal lige have aftalt endeligt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Krans.KKrans.KSkrevet 31/07-07 16:37 
Så fik jeg lige postet vel tidligt i 6.2 tråden, kan jeg se. Men det lyder godt, så tager jeg Buzz Junior Robojam med!
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
IqonIqonSkrevet 31/07-07 19:08, rettet 31/07-07 19:10 
Hmm, så håber jeg da det bliver før d. 19. august (selvom chancen næppe er stor :)), så jeg kan nå at komme med inden jeg smutter til USA... vil SÅ gerne prøve Buzz Junior Robojam.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
The DaneThe DaneSkrevet 01/08-07 00:22 
forhåbentligt ikke i den uge jeg har skoleudflugt til S.F. i los grande US - men ok, det er også først i uge 41 :p. Så der burde være rigeligt med tid inden da.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
RJKRJKSkrevet 01/08-07 00:30 
17.-19. august i Århus, sædvanlige forhold. Vi vender tilbage med mere info, og håber folk kan overkomme den meget korte varsel.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KillerBean2KillerBean2Skrevet 01/08-07 11:33 
Yes! Det er den sidste weekend i min sommerferie. Perfekt afslutning :D
AV Intelligent Terminal
dRxLdRxLSkrevet 01/08-07 11:50 
Og jeg har lige lavet en ugeeksamen. Regner med at dukke op.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
T.L.OT.L.OSkrevet 01/08-07 12:09 
Lyder fremragende, jeg dukker også op.
KTCKTCSkrevet 01/08-07 13:54 
Ja, jeg smutter også lige forbi mens jeg er i Indien... Not!
Ny dato, tak :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
CronossCronossSkrevet 01/08-07 15:24 
Det er desværre en endelig dato, da det er eneste tidspunkt vi har adgang til lokalerne.
ConkerConkerSkrevet 01/08-07 15:27 
Argggghhh... er væk hele weekenden så kan ikke komme med... snøft...

Nå, så får I da i det mindste ro fra mit danse / karaoke helvede !

:( Conker
HankyHankySkrevet 01/08-07 15:27 
Jeg må se om jeg får udgangstilladelse fra Skive kaserne den weekend, ellers må jeg melde pas denne gang :(
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
JuggernautJuggernautSkrevet 01/08-07 15:35 
Ville også gerne deltage, men det bliver for dyrt med den bro hver gang :(
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 01/08-07 16:05 
Synes også snart det er på tide, jeg kommer med, men jeg holder et stort fødselsdagsarrangement den weekend, som ikke lige kan afblæses. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 01/08-07 16:48 
Er der nogle som vil spille en masse Mario Strikers?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
JuggernautJuggernautSkrevet 01/08-07 17:36 
Ja for pokker! Bliver broen betalt af P:R? ;)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
GreaseballGreaseballSkrevet 01/08-07 17:44 
Ay ay... kommer lige fra ferie der, så det bliver lidt svært at få fri fra arbejde. Ville ellers gerne denne gang. Måske næste gang :(
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/08-07 18:48 
Lidt trist at så mange melder fra denne gang. Er der ikke mulighed for at rykke datoen lidt længere? Hvad med nogle andre lokaler?

To uger er heller ikke så meget at løbe på når man skal melde fra på arbejde, men jeg regner da med at jeg kommer alligevel.
Spiller nu: Phantasy Star IV
RJKRJKSkrevet 02/08-07 00:16 
Konsolkongen>
Lidt trist at så mange melder fra denne gang.

Det er nu vist som det plejer ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
FizbanFizbanSkrevet 02/08-07 08:24 
Kan højst sandsyneligt heller være der til hele træffet.
Hvis jeg får mulighed kigger jeg lige forbi for at se hvordan det går. Desværre lige kort nok varsel for at jeg har mulighed for at ændre planerne.
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
SumezSumezSkrevet 02/08-07 09:32 
Æv, jeg vil vildt gerne prøve Mario Strikers
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
QQSkrevet 02/08-07 10:40 
Tror desværre ikke mine forældre flytter deres sølvbryllup for et P:R træfs skyld...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 02/08-07 12:43 
Jeg kan så hoppe på den anden vogn. Jeg har fået fri og er træfklar :)
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
KeenKeenSkrevet 02/08-07 16:42, rettet 02/08-07 16:43 
Tror ikke jeg skal noget den weekend, men ved ikke om tegnebogen rækker til det denne gang, medmindre man kan få et lift...
Alf81Alf81Skrevet 02/08-07 19:01 
Jeg er klar, uanset hvad.

Juggernaut har bil og bor på Sjælland. Han synes turen er for dyr... Det må da være nok info, til at starte noget fælles bilkørsel fra djævleøen :)

Trænger også til at fanboy'e den ud igen snart.

Er der ikke også kommet en ny Wii-controller ;P
Ting om dét og pis.
HNHNSkrevet 02/08-07 19:31 
Regner også med jeg kommer, måske 1 eller 2 med.
JuggernautJuggernautSkrevet 02/08-07 19:45, rettet 02/08-07 19:47 
Jeg kommer desværre ikke. Og det er ikke pga broen. Jeg havde nu overvejet at fylde bilen op som sidst, men min kæreste har arrangeret fest for hendes veninder i mødregruppen inklusive deres respektive mænd. Yaaay..... :(
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KeenKeenSkrevet 03/08-07 15:43 
Hvor er du da også heldig :)

Men jeg kommer ikke denne gang med mindre jeg kan køre med nogen lige som sidst, fra odense...
PalsgaardPalsgaardSkrevet 04/08-07 11:22 
Jeg har et lidt underligt spørgsmål

Jeg lander først i danmark den 17 august om eftermiddagen, er der en der mod dækning af alle ekstra udgifter vil hente mig i karup?

Jeg har nok lige lidt bagage med mig, men nok ikke mere end 30kg. Desværre vil det betyde jeg ikke kan medbringe andet end et par enkelte spil, blandt andet Odin Sphere, men håber det er iorden

bedste hilsner Palsgaard
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 05/08-07 10:39 
Jeg kommer også, det er første gang, glæder mig:=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
FizbanFizbanSkrevet 06/08-07 13:15 
Palsgaard>
Jeg lander først i danmark den 17 august om eftermiddagen, er der en der mod dækning af alle ekstra udgifter vil hente mig i karup?

Kan nok godt hente dig i Karup, skal dog lige have taget en synsprøve kl 15, så det tidligste jeg kan være der er nok omkring 16.30-17.00 tiden.
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
ChronoChronoSkrevet 06/08-07 20:28 
Er der nogle som kører fra Aalborg og har en ledig plads i bilen?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig