X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Brothers in Arms: Hells highway


Svar
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 30/07-07 19:15 
Jeg vil lige dele denne film med jer...

Jeg glæder mig rigtig meget til denne titel... jeg var stor fan af Brothers in arms serien og derfor glæder jeg mig også til næste kapitel.

on10.net har været inde og se lidt på spillet...

Brothers in Arms:Hells Highway hos On10.net
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
KalicolaKalicolaSkrevet 03/10-08 23:21 
Jeg er ca. 4 timer inde i spillet, og nyder hvert sekund i det. Det er uden tvivl det bedste WW2 spil jeg endnu har spillet (hvis man ikke tæller company of heroes med :).

Jeg syntes spillet er flot og stemningsfuldt, og level designet er også rigtigt godt. Det er godt nok liniært i sin opbygning. Men det er brede områder man skal igennem, så der er mange muligheder for at komme ind på fjenderne på forskellige måder. Måske er det egentligt ikke så åbent igen, men man har en go følelse af at man selv bestemmer hvordan man vil gribe situationerne an.

Det jeg godt kan li ved spillet er realismen i gameplayet. Her bliver der ikke kastet horder af fjender imod én ligesom i call of duty. Her er fjenderne i små grupper på 2-4 tyskere og det kræver alligevel en del stretegi at nakke dem, for man kan ikke bare storme frem mens man skyder. Det handler om at bevæge sig langsomt fremad, og få ens teammates til at holde dem nede, så de nemmere kan flankes. Så det ender ofte med at man prøver at få et overblik over slagmarken og finde de bedste placeringer til en selv og ens hold. Det er fedt.

Spillet bliver hele tiden brudt op af små cutscenes, som er rigtigt godt lavet, og interessante i måden de bliver fortalt på. Det er det tætteste vi kommer på en spil udgave af band of brothers.

Jeg kommer sådan til at tænke på ign's tåbelige video review af spillet. Anmelderen må ha haft en dårlig dag eller sådan noget. Hvordan kan han klage over at græsset er sprites? Jeg mener, hvad F.. skal det ellers være? Jeg har endnu ikke set et spil hvor græsset ikke er sprites. Hvad er det for en tåbelig måde at bashe spillet på? Det græs der er ser da mega godt ud, og der er meget af det. Så snakker han om dårlig team AI. Jeg har indtil videre ikke været udsat for at en eneste soldat har stillet sig på den forkerte side af et cover.
Og så snakker manden om at det grain filter som er lagt på spillet gør spillet grimt. Jeg kan dårligt få øje på det, og jeg har et kick ass hd tv. Han er ihvertfald ikke fair overfor spillet.

Nogen andre end mig som syntes det her spil er ret fedt?
For The Love Of The Game
PalleJensenPalleJensenSkrevet 03/10-08 23:32 
Ja, jeg er også ret glad for det - var også vild med det første Brothers in Arms. Den tænkende mands WWII-FPS.

Kan kun anbefale det, hvis man er til taktiske actionspil.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
CoreCoreSkrevet 04/10-08 11:04 
Jeg er ikke voldsomt begejstret, men det er nok bare min hang til i-dit-fjæs-action, der af gode grunde ikke rigtig bliver tilfredsstillet.

Men jeg var meget begejstret for den forudindstillet kontrolopsætning, der hedder "Tour Of Duty", der er en klon af opsætningen fra Call Of Duty. Ofte irriteres jeg over at skulle vænne mig til nye FPS-opsætninger, men her slipper jeg helt for den "hurdle". Point til BIA for det :)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KalicolaKalicolaSkrevet 04/10-08 11:11 
Core: Helt enig. Fedt at de har givet os den control opsætning.

Jeg er nået et rigtigt godt stykke ind i spillet nu, og jeg har ikke kedet mig et eneste sekund. Det er utroligt hvad en smule strategi kan gøre ved et first person shooter. Jeg var bange for at de ville lave det for kompliceret, men det er SÅ simpelt som noget kan være. Og så er deres supression system helt genialt og originalt lavet.
For The Love Of The Game
PalleJensenPalleJensenSkrevet 04/10-08 18:11 
Det lyder som om, at du ikke har spillet det første Brothers in Arms?? Kan det passe?? Hvis det er rigtigt, kan jeg anbefale, at du finder det første spil i en tilbudskasse et eller andet sted - det er mindst lige så godt som Hells Highway...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HulleHulleSkrevet 05/10-08 10:15 
Ellers er de to første spil også lige udkommet i en double-pack til Wii. Hvor godt de er konverteret, det ved jeg dog ikke.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KalicolaKalicolaSkrevet 05/10-08 12:10 
Problemer er bare at jeg ikke kan spille forældede spil :) Jeg tror at hells highway er nok for mig, og det er nok også den bedste udgave. Så ingen grund til at spille de forrige med dårligere grafik, og måske flere bugs? Det skulle da lige være for at få historien med.

Indtil videre er hells highway helt suverænt. Jeg tror endda at det vil blive svært for mig fremover at tage andre first person shooters seriøst som bare er run-and-gun gameplay. Genren har brug for en viderudvikling, og det gør hells highway perfekt. Eller serien i det hele taget må jeg vidst hellere sige :)
For The Love Of The Game
WehnerWehnerSkrevet 05/10-08 12:33 
Det er et godt spil om end skæmmet af nogle tekniske problemer. Og det er ikke i nærheden af, hvad Darknon vil gøre det til.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KalicolaKalicolaSkrevet 05/10-08 14:31, rettet 05/10-08 14:32 
wehner: Jeg er blevet SÅ mættet af standard shooters som Crysis, Call Of Duty, Medal Of Honor, Turok, Halo, timeshift osv. Det er jo det samme man gør i de spil som man gjorde i golden eye dengang. Skyd fjenden, gem dig bag en crate for ikke at blive skudt. Og spillende handler om hvor go man er til at lave et headshot og hvilke våben man bedst kan li at skyde med.

Hells highway er et friskt lækkert pust i en triviel FPS verden. Og så har det en realisme som jeg tænder på med hensyn til miljøet og gameplayet.
For The Love Of The Game
WehnerWehnerSkrevet 05/10-08 14:54 
At du nævner Turok og Medal of Honor i samme gruppe som Halo og Call of Duty illustrerer fint, at du lige pt. er forblændet af BiA. Det er også fint nok, nyd det så længe, det varer. Er ved at skrive anmeldelse af spillet, så min mening vil fremgå på Gamesector senere.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 05/10-08 16:47 
Darknon>
Hells highway er et friskt lækkert pust i en triviel FPS verden.

Det kan jeg kun være enig i.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
WehnerWehnerSkrevet 05/10-08 16:50, rettet 05/10-08 23:34 
Hvordan ser det ud mht. tekniske problemer i PS3-udgaven Palle? Jeg har nemlig oplevet de fleste af de ting, der nævnes på de store sites på 360. Specielt dårlig collision detection, når fjender sidder på cover, og det med at ens hjælpegrupper stiller sig foran det cover, man beordrer dem hen bag.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KalicolaKalicolaSkrevet 05/10-08 18:51 
wehner, De fire spil jeg nævner kan sagtens stilles ved siden af hinanden når det kommer til gameplay. At udførelsen ikke kan er en anden snak. Men rent gameplay messigt er de i samme boldgade, nemlig dræb fjenden på rambo manér.
For The Love Of The Game
PalleJensenPalleJensenSkrevet 05/10-08 19:35 
Wehner>
Hvordan ser det ud mht. tekniske problemer i PS3-udgaven Palle? .... Specielt dårlig collision detection, når fjender sidder på cover, og det med at ens hjælpegrupper stiller sig foran det cover, man beorderer dem hen bag.

Jeg har ikke oplevet direkte tekniske problemer - har ikke oplevet dårlig collision detection endnu. Har dog oplevet, som du siger, at ens squads nogle gange stiller sig foran det cover, som man sender dem hen til. Har dog så også opdaget, at hvis man beordrer den knap hen til et cover, finder de selv det nærmeste cover som de gemmer sig bag...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KalicolaKalicolaSkrevet 05/10-08 19:51 
Så blev det gennemført :) Det bliver helt sikkert et spil som jeg vil spille igennem igen på højere sværhedsgrad.

De tekniske problemer som jeg er stødt ind i er da irriterende, men på ingen måde noget som har ødelagt oplevelsen for mig. For mig var det her en rigtig fed spil version af band of brothers serien. Thumps up.

9/10
For The Love Of The Game
LarsGLLarsGLSkrevet 06/10-08 14:38, rettet 06/10-08 14:45 
Jeg har lige fået PS3-udgaven ind af døren i morges, og umiddelbart er jeg overvejende positiv. Det minder meget om Road to Hill 30 (sprang over Earned in Blood), og dette er bestemt ikke negativt. Teknisk er det ikke så pænt som jeg havde fået indtrykket af igennem diverse screenshots, men det er ikke noget der ødelægger oplevelsen.

Især er jeg begejstret for 'desctructable cover'-elementet, og at gore-faktoren er forøget væsentligt!
Spiller nu: Call Of Duty: WWII, What Remains Of Edith F..., FIFA 18
Danny SallingDanny SallingSkrevet 08/10-08 13:04 
Spillet er møg-godt offline, men nøøøøøj hvor det stinker online :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/10-08 16:55 
Noget du gider begrunde?
Spiller nu: Phantasy Star IV
Danny SallingDanny SallingSkrevet 09/10-08 11:14 
Et meget stort minus er at når du skyder en modstander er der forsikelse på næsten et helt sekund fra du har skudt på ham før end at det bliver registreret, han kan frit gå viedere efter et perfekt headshot, og nogen gange bliver det slet ikke registreret. Banerne er skod, der er alt for lidt muligheder i forhold til alle andre online shootere på markedet for tiden, plus at de gange jeg har spillet det online er jeg røget af en hel del gane :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/10-08 14:39 
Så der er altså tale om lag problemer? Troede egentlig at den slags var overstået :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
Danny SallingDanny SallingSkrevet 09/10-08 14:41 
Er lag ikke når det hopper i billedet? Kan godt være jeg spørger dumt der :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
KTCKTCSkrevet 09/10-08 15:58 
Lag betyder faktisk bare forsinkelse, og i computer/konsol terminologi kan det vise sig på forskellige måder. Styringen kan være bagefter, spillet kan hakke, eller skud, modstandere og/eller én selv kan hoppe rundt i store hak og nogle gange så meget at man slet ikke kan navigere, fordi spillet kaster én rundt. Sidstnævnte tendens kan også resultere i, at man tilsyneladende placerer masser af dræbende skud, mens serveren vurderer det anderledes på grund af forsinkelsen af kommunikationen, og bestemmer at man har skudt ind i væggen i stedet for.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HeroldHeroldSkrevet 09/10-08 17:45 
Kort fortalt: Lag er noget man udsættes for når man er online, og der er problemer med kommunikationen mellem dig og serveren.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig