X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

The Simpsons Marathon på 3+ lige nu


Svar
HeroldHeroldSkrevet 28/07-07 11:53 
Som opvarmning til filmen på fredag, viser 3+ hele sæson 18 i dag og i morgen, kun afbrudt af for mange reklamer og en fodboldkamp.

Tune in NOW! :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
NaieraNaieraSkrevet 28/07-07 12:19 
På fredag? Pff! Jeg har billetter til i dag kl. 14.00 ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HeroldHeroldSkrevet 28/07-07 12:33 
Den blev vist i Imperial i nat :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SephirothSephirothSkrevet 28/07-07 12:39 
Jeg skal se den mandag aften i Cinemaxx.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
KLTKLTSkrevet 28/07-07 15:58 
Det er faktisk ret underligt, Simpsons The Movie havde jo premiere worldwide 27/7 2007, men i Danmark er den officielle premiere jo åbenbart først 3/8.
På trods af dette, og som flere andre også har påpeget, så vises filmen altså allerede nu i flere biografer landet over.

Jeg kender også selv flere der var inde og se den i går, så ja det er muligt allerede nu at se filmen diverse steder.
9/11 Was An Inside Job
HeroldHeroldSkrevet 28/07-07 17:05 
Det er ikke så sært. Det er diverse forpremierer og special-arrangementer. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
NaieraNaieraSkrevet 28/07-07 17:34 
Ja, den jeg var til var annonceret i sådan noget BioZone nyhedsbrev min bittesøster fik.

Filmen holder i øvrigt hele vejen igennem. Og hvis I tager ind for at se den, så BLIV OG SE RULLETEKSTERNE :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KLTKLTSkrevet 28/07-07 17:45 
Herold>
Det er ikke så sært. Det er diverse forpremierer og special-arrangementer. :)

OK men jeg havde bare hørt fra nogle at de havde set filmen ville køre med premiere og fast fra 27/7 og frem, men klart nok hvis det bare er special arrangementer giver da OK mening.
9/11 Was An Inside Job
HolisticHolisticSkrevet 28/07-07 22:30, rettet 28/07-07 22:30 
Dammit all straight to hell... jeg har først mulighed for at se den torsdag nat pga. det her hul der hedder Holstebro ikke viser den før.
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
SephirothSephirothSkrevet 31/07-07 00:15 
Så fik jeg også set den - super film. Det er sjældent man hører publikum klappe i en biograf.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig