X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvilken trådløs router til 8mb forbindel


Svar
Danny SallingDanny SallingSkrevet 28/07-07 00:14 
Har set nogle stykker, men er lidt i tvivl om det der hedder 54mbit er hurtigt nok. Hvad svare 54mbit egentlig til i forhold til 8mb forbindelse?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
QQSkrevet 28/07-07 01:35 
54 Mbit er længe nok når din forbindelse er 8 Mbit. Havde du over 54 Mbit forbindelse til internettet, ville en 54 Mbit router ikke være tilstrækkelig selvfølgelig, men så langt er vi vist ikke nået endnu.

Når din internetforbindelse "kun" er 8 Mbit, bliver de resterende 46 Mbit i routeren ikke udnyttet, hvis du forstår hvad jeg mener...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
HeroldHeroldSkrevet 28/07-07 10:06 
Det udnyttes selvfølgelig fuldt ud på dit interne netværk, hvis du har sådan et, og alle maskinerne har netkort, der understøtter det. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Danny SallingDanny SallingSkrevet 30/07-07 17:30 
Nu har jeg så fået købt noget trådløst halløj, men så står jeg sku og mangler en adaptor til min 360´er!!!! :-(
Kan man ikke lave noget guf så man kan bruge den usb "modtager" man har i forvejen?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
dRxLdRxLSkrevet 30/07-07 17:36 
Kan du "sagtens", du skal bare skrive en driver til xbox360 for det chipset der sidder i din usb dims og få dem indarbejdet i firmwaren.

Jeg tror dine eneste muligheder er at punge ud til microsoft eller sætte et access-point til at køre som bridge til xbox'ens ehternet stik. Kan fåes for under 400kr.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
VersaceVersaceSkrevet 30/07-07 18:09 
dRxL>
Kan du "sagtens", du skal bare skrive en driver til xbox360 for det chipset der sidder i din usb dims og få dem indarbejdet i firmwaren.

Jeg tror dine eneste muligheder er at punge ud til microsoft eller sætte et access-point til at køre som bridge til xbox'ens ehternet stik. Kan fåes for under 400kr.

Jeg tænkte på.. Kan alle accespoints arbejde sammen? Eller skal det være samme fabrikant som andre accespoints man har i huset/routere?
This is the remix, and i'm the prefix!
dRxLdRxLSkrevet 30/07-07 19:36 
Det kræver først og fremmest at du har en router eller et access point der kan bridge.

Er det lavet til at kunne det (WRT54GL routeren kan f.eks. og de D-link access points jeg i sin tid arbejdede med kunne også), skal de jo bare overholde de samme standarder som trådløse netkort der skal gå på en trådløs sender.

I realiteten kan der sikkert godt være noget bøvl omkring det.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig