X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Guitar Hero II + III


Svar
KeenKeenSkrevet 27/07-07 20:33, rettet 27/07-07 20:33 
Hvilken konsol skal jeg vælge at købe spillet til, hvordan er det med ekstra content til 360 versionen, og er der nogle forskelle ellers? har hørt noget med problemer med guitaren til 360eren...

På forhånd tak...
229 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Svar
HeroldHeroldSkrevet 21/05-08 17:41 
Det er lige før det får mig til at lade være med at ville have Rock Band. Lige før.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 21/05-08 18:08 
Naahhh... så længe de stadig har ansat de tonedøve spastikere til at placere noder, så kan de tilføje alle de instrumenter og gimmicks de vil, det bliver det ikke sjovere af ;)
dpldplSkrevet 21/05-08 19:20, rettet 21/05-08 19:20 
Kan kun give Beano ret.
Sålænge de stadig laver note charts der ikke passer til sangen og har alt for mange notes(hvad man for ud af bruge folk fra scorehero siden!), så vil rock band være bedre.(OK lidt tidlige at sige den er bedre, da jeg ikke har spillet endnu ><)
Samme tid er harmonix også en del bedre med DLC. Uh hvor har GH spillene skuffet der

Heldigvis kommer mit Rock band senest mandag ><
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/05-08 19:29 
As for the tracklisting... Linkin Park

Ja for saturn! Der solgte de nok lige spillet til mig :) Nu er der slet ingen grund til at købe Rock Band som jeg i øvrigt heller aldrig ville da det er et EA produkt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 21/05-08 19:46 
Er det ikke lige meget om det er EA der er publisher eller ej, når det er Harmonix der laver spillet og leverer kvalitet... og kan placere noder i sangene ;)

Jeg ser ihvertfald frem til at mit RB eksempler lander her en af dagene :)
CoreCoreSkrevet 21/05-08 20:30 
Der var noget med, at man roligt kunne regne med, at kunne bruge sin GH-controller i Xbox-versionen af Rock Band ikk'?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/05-08 20:31 
Beano>
Er det ikke lige meget om det er EA der er publisher eller ej...

Bestemt nej. Ikke når de tjener penge på det. Gider heller ikke se deres logo på mine spil.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 21/05-08 20:32, rettet 21/05-08 20:32 
@Core: Jow det skulle man ;)
dpldplSkrevet 21/05-08 22:21 
De kan i USA, så hvorfor skulle vi så ikke kunne ><

Ellers har jeg et problem. da jeg købt solus udgaven. (Judas Priest DLC allerede købt weee :D)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 21/05-08 23:31 
Også solo udgave her... nægter at betale de ågerpriser for RB tilbehøret :!
SumezSumezSkrevet 22/05-08 08:23 
RB er jo i forvejen latterligt dyrt i Europa, er virkelig overrasket over at i gider købe det på den baggrund.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 22/05-08 08:52, rettet 22/05-08 08:55 
RB koster vejl. det samme som de fleste 360 spil - det er tilbehøret som koster latterligt meget.

EDIT: 40 sange på RB disken er dog for lidt IMO.
SumezSumezSkrevet 22/05-08 11:44 
Og du har tænkt dig at spille det uden tilbehør? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 22/05-08 11:47 
Jeg har GH3 controlleren.
SumezSumezSkrevet 22/05-08 14:27 
Men så kan du vel kun bruge det til bas? Det fjerner da lidt idéen med hele spillet.

Man kunne heller ikke bare sætte en universel USB-mikrofon til, vel?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 22/05-08 14:32 
Man kan også bruge det som normal guitar. Solo-knapperne er ikke nødvendige.
dpldplSkrevet 22/05-08 16:16, rettet 22/05-08 16:17 
Altså vis du nu havde tjekket info vil du vide at GH controllers virker og solo delen er ikke særlig vigtig(Faktisk mere gimmick), så den vil ingen savne.

Og jo du kan bruge hvilken som helst USB mic.(Selv 360 headset, de bare ikke så gode. Så over medium er det ikke godt nok).

Angående sange, så er der altså 45 sange der bruges til solo delen. 13 bonus sange og 6 bonus EU sange(DLC i USA).
Så 64 sange på selve spillet er vel fint nok?
Og jeg har allerede købt 20 DLC sange.

Så jeg har 84 sange som kan spilles både guitar, bass og vocals. Så spillet giver mig allerede mere end GH og jeg mangler stadig trommer.

Rock band sange info
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 22/05-08 17:23 
dpl>
Altså vis du nu havde tjekket info vil du vide at GH controllers virker og solo delen er ikke særlig vigtig(Faktisk mere gimmick), så den vil ingen savne.

Også hvad jeg skriver :)
SumezSumezSkrevet 22/05-08 17:26, rettet 22/05-08 17:27 
Det lyder godt mht. solo-knapperne og mikrofonen. Så kan jeg roligt købe en ekstra GH3-guitar til. Kan trommerne købes seperat?

EDIT: Ja, for 700kr.. det er jo til grin.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dpldplSkrevet 22/05-08 17:35 
Personlig venter jeg med trommer til de falder lidt i pris. Men nu køber jeg enlig rock band pågrund af jeg synes nervesoft er skod til note charts iforhold til harmonix. Så overlever uden trommer i et stykke tid ><

Bare se i england kan du få guitar, mic og trommer for 100£.(amazon og play)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
badedyrbadedyrSkrevet 22/05-08 18:12 
Er det ikke en del nemmere end GH?
Røg det igennem på Hard uden at fejle en eneste sang, og havde 5* i alle numre pånær 4.
Jeg kan ikke engang komme GH2 og GH3 igennem på hard...

Men hele interface, stilen og sangene er langt GH serien overlegne. Synes også lyden er mere "rock-agtig" end i GH serien (Ved ikke om alle RB tracks er org ?)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 22/05-08 18:16 
Kan man håbe på, at kritikken af Neversoft er blevet hørt, så deres World Tour bliver bedre opsat? Eller kører de bare videre med deres lorte-opsætninger?
dpldplSkrevet 22/05-08 18:26, rettet 22/05-08 18:27 
badedyr>
Er det ikke en del nemmere end GH?
Røg det igennem på Hard uden at fejle en eneste sang, og havde 5* i alle numre pånær 4.
Jeg kan ikke engang komme GH2 og GH3 igennem på hard...

Jo skulle være en smule letter. Men nu er det nok mere fordi nervesoft har skod forstand på musik(og bruger scorehero folk til hjælp!!!). Så GH3 ende med alt for mange notes i flest sange eller notes passede ikke til sange. På den måde kun de skude sværeheds grad op.

Som en person skrev på et andet forum:
"Nervesoft is gamers that like music
Harmonix is musician that like games."
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 03/06-08 14:12 
Guitar Hero: Metallica på vej?

"Guitar Hero: Metallica spotted"
HyakotakeHyakotakeSkrevet 03/06-08 14:37 
Mon den også kommer i en Napster Bootleg Special Edition box? :-D
KeenKeenSkrevet 03/06-08 16:47 


Link...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/06-08 16:54 
Med kun Metallica numre så bliver det med sikkerhed det ringeste udspil i GH serien so far :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 03/06-08 17:11, rettet 03/06-08 17:11 
Du lever livet farligt, unge mand!

;)
BeanoBeanoSkrevet 08/09-08 17:35, rettet 08/09-08 17:36 
Så lander Metallica Death Magnetic til GH3 på fredag :)

1400 Space Bucks på XBL eller USD $14 USD på PSN.

"Metallica's New Album Hits Guitar Hero Friday"
CoreCoreSkrevet 08/09-08 17:44 
Konsolkongen>
Med kun Metallica numre så bliver det med sikkerhed det ringeste udspil i GH serien so far

ahh...det ville måske godt kunne blive marginalt bedre end det horrible Aerosmith ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 08/09-08 17:59 
Ja det var skrækkeligt :!
WehnerWehnerSkrevet 08/09-08 17:59 
Det bør det blive. Kommer der achievements med, når det trods alt er så stor en download?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 09/09-08 08:30 
Er det teknisk muligt? Det er jo ikke et selvstændigt spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 09/09-08 09:08 
Der er en hel del spil efterhånden, der har downloads, som tilføjer spillet ekstra achievements. Oblivion, Mass Effect, Crackdown etc.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 09/09-08 09:56, rettet 09/09-08 09:57 
Men omvendt er der frigivet flere fulde albums i RB som ikke har tilføjet achivements svjv. Ville selvfølgeligt være nice nok men jeg vil ikke satse på det.
WehnerWehnerSkrevet 09/09-08 09:58 
Der har heller ikke været noget i GH - endnu. Det burde komme.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 09/09-08 10:02, rettet 09/09-08 10:10 
Jeg kender ikke MS's retningslinier for at tilføje achievements post-launch, men burde vi ikke have set det nu hvis det var tilladt for GH/RB?

Måske differentierer MS i mellem type af udvidelse frem for størrelse?
WehnerWehnerSkrevet 09/09-08 10:42 
Det tror jeg bestemt ikke, og ekstra achievements til Halo 3 blev annonceret i fredags, så når de udkommer, bliver det omtrent et år efter spillets udgivelse.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 09/09-08 10:52, rettet 09/09-08 10:53 
Nu ved jeg ikke lige så meget om indholdet af H3 udvidelsen, men har jo være flere DLC udgivelser som er helt sammenlignelige med Metallica albummet, hvilket var min pointe (ikke alderen). Eneste forskel jeg kan se er albummet er helt nyt. Mon ikke også at det var blevet annonceret hvis der var achivements med?... normalt noget de hyper ret meget.
WehnerWehnerSkrevet 09/09-08 10:59 
Det vil jeg antage, derfor jeg spurgte - for at høre, om nogen havde læst en sådan annoncering...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 09/09-08 11:03, rettet 09/09-08 11:07 
Eneste jeg fandt ved google søgning var den officielle pressemeddelse. De kan selvfølgeligt stadig nå at annoncere det inden fredag og skabe lidt ekstra hype ;)

Den der H3 udvidelse, er det "bare" nye maps plus achivements eller er der nye gamemodes eller lign i den?
WehnerWehnerSkrevet 09/09-08 11:29 
Jeg tror faktisk at det kun er achievements. Der er mindst et map til på vej, men er ikke sikker på det kommer samtidig med updaten, hvor level-systemet også justeres.

Det mest interessante vil nok for de fleste være, at der ser ud til en komme en ny type achievements kaldet "Vidmaster challenges".
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 09/09-08 11:41 
ok :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/11-08 14:55, rettet 22/11-08 14:56 
Jeg var henne ved chefen i går aftes for vi skulle lige prøve GH:WT. Jeg havde egentlig planlagt at køre igen efter en times tid men endte istedet med at spille 5½ timer nonstop :)

Jeg er meget positiv over for den nye guitar. Den virkede 100% og ikke en gang ignorerede den mine inputs. Det er en stor forbedring over GH3 controlleren der skippede hvert 10. input til tider. Knapperne og strumbar var MEGET forbedrede. Jeg har ikke motorikken (endnu) til at bevæge strumbaren op og ned. Men nu var det faktisk ligemeget da jeg kunne nøjes med at bevæge den nedad hele tiden uden at misse nogen noder eller få krampe i fingeren.

Trommerne virkede også virkelig godt. Jeg har desværre ikke prøvet Rockband så jeg ved ikke hvordan de er til sammenligning. Trommerne her reagerede på alle inputs og var enormt sjove at spille på. Eneste minus var fodpedalen som ingen af os nåede at mestre og vi var selv meget stolte hvis vi ramte hvert tredje node med den :)

Musikken er som altid meget varieret men det meste af det vi spillede var rigtig godt. Willie Nelson - On The Road Again var nok noget af det sjoveste blandt numrene. Mens Linkin Park - What I've Done var en skuffelse for den var utrolig kedelig at spille på guitar, ØV!
Absolut dårligste oplevelse var nummeret med Tool. Aldrig har jeg hørt så elendig musik blive loopet så meget til skamløshed. Ingen ende ville den tage og jeg vil helst aldrig høre eller spille den igen :)

Det største minus ved selve spillet var at sværhedsgraden var utroligt lav i forhold til de andre i serien. Om det så skyldes de bedre instrumenter kan jeg ikke sige uden at have spillet GHIII med den nye guitar, men det var intet problem at ace sig igennem expert med guitaren og det var synd. Trommerne var heller ikke særligt svære at spille på de højere sværhedsgrader, men kunne ikke rigtig lade sig gøre da vi ikke havde styr på fodpedalen.
Håber at de sidste sange i spillet bliver meget sværere eller man unlocker en ny sværhedsgrad.

Det var 360 versionen vi spillede.

EDIT: Ingen af os prøvede at synge. Sådan noget gider jeg helst ikke når lyden kun kommer fra et tv. Musikken skal helst være så høj at sangen ikke overdøver den :)

EDIT2: Kom til at poste det i en GHIII til Wii tråd. Det gav ingen mening :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
dpldplSkrevet 22/11-08 15:27 
Selv ikke spillet det endnu, men skal prøve det engang. (valgte RB2, da udkommer før GH in lille danmark. Og jeg havde 1GB DLC allerede, samt export of RB1). Personlig havde jeg aldrig problemmer med GH3 controller, altid virket fint for mig. Derimod har jeg KUN hørt dårlig om de nye, hvilket er grunden til jeg venter på RB2 trommer og guitar(Da de skulle virke i både RB og GH spil fremover). Håber nogen flere siger lidt og controllers, jo midre tid jeg skal vente på trommer jo bedre!

Vent sværhedsgrad er lav? :O
Har spillene skiffet rundt på det? Igår slå painkiller(judas priest) og battery(metallica) på hard, mig ihjel imens jeg spillene Rock band 2. Selv en der spillere på expert blev nød til at bruge overdrive til redde sig selv i battery guitar ><
(samme tid så er "So What'cha Want" fra Beastie Boys på bass expert noget lettest jeg nogensinde har spillet. Kommer kun 2 grøn notes med en del mellemrum hele tiden! :S)
Men skal siges mange første sange in RB2 også er sindesyg lette selv på expert. Så tro det er en ting begge spiller lider under.
Kan stadig ikke bestemme mig om jeg vil have det en gang. Selvom kun 6 sange jeg vil spil ikke gøre det meget letter....

Jeg fik en lærestreg angående synge i disse spil i torsdag. Bestemte mig for få alle sing challenges in RB2. Har ikke kun snakke i næsten 2 dage nu. :'(
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
CoreCoreSkrevet 22/11-08 19:06 
Konsolkongen>
Absolut dårligste oplevelse var nummeret med Tool. Aldrig har jeg hørt så elendig musik blive loopet så meget til skamløshed. Ingen ende ville den tage og jeg vil helst aldrig høre eller spille den igen :)

Træd varsomt unge mand...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HeroldHeroldSkrevet 22/11-08 20:58 
Core>
Træd varsomt unge mand...

Ja, det er farligt at kritisere Tool, når man har Linkin Park kørende på repeat :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 22/11-08 21:10 
Konsolkongen>
Musikken er som altid meget varieret

Jeg kan på ingen måder tage den udtalelse seriøst >_>
Men der har vi vist været.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 22/11-08 21:49, rettet 22/11-08 21:51 
Jeg er også glad for Guitar Hero franchisen igen efter World Tour.

De er blevet meget bedre til at placere noder (GH3 var ikke så heldig på dette punkt) noget hvilket gør sangene så meget sjovere at spille :D
Kan også godt li' sang udvalget og den nye careeer struktur er nice. Fedt man kan lave ad-hoc playlist på op til 6 numre så man ikke skal ud i menuer efter hver sang.
Boss kampene er nedtonet og power-up gimmicken er fjernet - tak!.

Eneste klage er at start knappen på den nye guitar er tåbeligt placeret - sidder lige der hvor jeg har hånden placeret. Kommer for tit til at trykke på den ved en fejl mens jeg spiller :(
Regner med at finde noget jeg kan lime på så den beskyttes.

Skal siges jeg kun spiller med guitar - har ikke købt trommer (endnu).

@Konsolkonge: Det må være PS3 guitaren du havde til GH3 da den var ret ringe. 360 udgaven var meget bedre og ca. på niveau med den nye WT guitar.

Er enig i at Tool numrene er trals - måske var det bare de syrede baggrunde i gig'en og uendelige loops som generede. Sorry, Core ;)
CoreCoreSkrevet 22/11-08 23:12, rettet 22/11-08 23:24 
Sumez>
Jeg kan på ingen måder tage den udtalelse seriøst >_>
Men der har vi vist været.

Nej - for du lukker den altid med "Det har vi diskuteret". Sidst var det da du beklagede dig over for meget Metal i spillene i Rock Band-tråden, som vel at mærke er et spil, der slet ikke indeholder noget metal - Og hver gang har du afholdt dig fra at komme med eksempler, på hvilke genrer du mener, ikke er repræsenteret i de eksisterende spil.

Beano>
Sorry, Core ;)

Jeg kan tage det - Men hardcore Tool-fans straffer nok folk der basher Tool hårdere, end dedikerede PlayRight-brugere der slår ned på folk der basher Nintendo, Zelda og Castlevania ;)

Men hvilket nummer er det i finder så kedeligt? Der er tre Tool-numre. Hvilket rigtig nok er lidt malplaceret, for Tool spiller ikke just musik man rocker til. De skaber nærmest deres eget lille lyd-univers man bare skal gå i boks over...på den fede måde.

Schisms på bass kunne jeg da kun forestille mig var skægt at spille.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
229 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig