X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Le Mans


Svar
DaZilvaDaZilvaSkrevet 14/06-03 13:54 
Er der nogen der kender et sted man kan se hele Le Mans på nettet ???
Get Rich Or Die Tryin'
JuggernautJuggernautSkrevet 14/06-03 13:55 
Ikke så vidt jeg ved. Tv2/Zulu skulle vist sende det hele Live hvis det kan hjælpe.

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 14/06-03 16:02 
hvem gider overhovedet at se det? det findes da ikke noget mere kedeligt...det skulle da lige være nascar eller tour de france! der sker jo ingenting!

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
SoqratesSoqratesSkrevet 14/06-03 16:15 
Og hvem gider spille konsol. Jeg mener det er jo bare noget grafik på en skærm, hvem kan se noget sjovt i det....
StriferStriferSkrevet 14/06-03 16:22 
Øhhhh jeg syntes da det er sjovt at spille på konsol der sker da noget!

Jeg troede alle herinde kunne lide at spille konsol (Næsten alle lader det til)
XBL Gamertag: ZeNtiX
quadquadSkrevet 14/06-03 16:25, rettet 14/06-03 16:25 
Sjovt nok er det bevist ved hjælp af forskning at man skal være mindst 12år for at forstå ironi. Jeg troede man skulle være over 12 for at få en profil herinde?

Edit: Der er self. også børn under 12år der forstår ironi, men størstedelen og generelt =)
StriferStriferSkrevet 14/06-03 16:34 
Du må meget undskylde at jeg spørger men troede du ikke at jeg forstod den? ----> Wagner
XBL Gamertag: ZeNtiX
quadquadSkrevet 14/06-03 16:40 
Helt ærligt - Dobbeltironi er ikke sjovt - og ikke sandfærdigt i det danske sprog, men derimod en ting man ikke har forstået og evne til at grine over sine egne fejl er meget modtaget af andre.
BaggyBaggySkrevet 14/06-03 18:06 
Wagner >
Helt ærligt - Dobbeltironi er ikke sjovt - og ikke sandfærdigt i det danske sprog, men derimod en ting man ikke har forstået og evne til at grine over sine egne fejl er meget modtaget af andre.

hehe :)
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
BaggyBaggySkrevet 14/06-03 18:08 
Juggernaut >
Ikke så vidt jeg ved. Tv2/Zulu skulle vist sende det hele Live hvis det kan hjælpe.

-Juggernaut

Bare surt for os der ikke har Zulu... Prøver ihærdigt at finde en liste over placeringer på den officele hjemme side som tv2 sagde der var men den er på fransk og det er altså tysk jeg har lært de seneste 3 år...
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
APHAPHSkrevet 14/06-03 18:10 
tsk tsk

selv tak
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
APHAPHSkrevet 14/06-03 18:31 
men hvorfor er det lige at H.Shimoda i DBA Zytek raceren står som dansker :/

lærdet.dk
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
quadquadSkrevet 14/06-03 19:21, rettet 14/06-03 19:46 
Det har min far og jeg også grinet lidt af, men der er også et par andre fejl i nationaliteterne og med diverse andre ting.

Edit: Grammatisk forkert skrevet på måde danmarks sprog.
APHAPHSkrevet 14/06-03 19:32 
det er ihvertfald et lækkert billede af Casper Elgaard..at det så er et billed af Johnny Dumfries, spiller ikke den store rolle :-/
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
fuzionfuzionSkrevet 14/06-03 20:03 
Verdens mest kedelige sportsgrene.:

1. Dart
2. Golf
3. Langrend
4. Kunstskøjteløb
5. Håndbold (!!)
quadquadSkrevet 14/06-03 20:15 
Synkronsvømning evt.?
APHAPHSkrevet 14/06-03 20:18 
skal vi ikke bare sige svømning generelt :)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
fuzionfuzionSkrevet 15/06-03 00:35 
Ikke uspring fra vipper - det' sq kewl at se!....når de skvatter på vippen.... :D
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 15/06-03 00:42 
Seriøst... Man KAN da ikke synes, at Curling er spændende! :P
GatmanGatmanSkrevet 15/06-03 00:48 
Curling er faktisk den eneste sportsgren jeg, af egen fri vilje, har set i fjernsynet. ;)
quadquadSkrevet 15/06-03 01:33 
Curling er da slet ikke så skidt nej.
Nææ, hestesport suger virkelig hårdt, det er ligesom opvisningsgymnastik eller sådan noget.
JoachimMAJoachimMASkrevet 15/06-03 01:55 
Wagner >
Nææ, hestesport suger virkelig hårdt, det er ligesom opvisningsgymnastik eller sådan noget.

Det kommer helt an på om man har satset 2 månedslønne på en travhest på Charlottenlund galopbane, så skal du tro at det bliver spændende !
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
UriurUriurSkrevet 15/06-03 12:04 
Det minder mig om at jeg i længere tid har haft en diskussion kørene, om at håndbold var ved at blive Danmarks national sport, frem for fodbold. Jeg holder helt klart på fodbold. Jeg kan også huske at Anja Andersen påstod, at der var mere opmærksmomhed omkring den kvindelige håndbold liga, en superligaen i fodbold. Hvad siger i?
Mati-GolMati-GolSkrevet 15/06-03 12:16 
Tjah, eftersom tilsuertallene i superligaen er steget med ca. 15% i denne sæson, så holder den nok ikke helt :-)
Playstation2 + RPG = Verdens Bedste Underholdning?
JoachimMAJoachimMASkrevet 15/06-03 13:38 
Og jeg siger at kvindehåndbold suger!
Det er kun 1/100 af spillerne der ser godt ud, resten ligner mænd. Og så scorer de konstant uden at have lavet noget som helst. Jeg ser det da nogle gange når vi er ved at vinde verdensmesterskabet, men det er sgu ret så kedeligt et spil, hvis man spørger mig.


Nej Ishockey, det er en rigtig sport!
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
majjohamajjohaSkrevet 15/06-03 13:51, rettet 15/06-03 13:52 
Den fedeste sport og se er delmæ' Taekwondo det er skide sjovt at se en folk koreaner sparke hinanden i hoved og nosser :D
McPlayboyMcPlayboySkrevet 15/06-03 20:42 
NowhereMan1 >
hvem gider overhovedet at se det? det findes da ikke noget mere kedeligt...det skulle da lige være nascar eller tour de france! der sker jo ingenting!

/NM1

du fatter da ik noget, er du fagget?
MuH
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig